Kullanıcı Adı:
Şifre:

[Fenerbahçe 2018/2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu #KorayŞener
The Unforgiven
Konu Sahibi

18 Mayıs 2018; 9:49:31
Özlenen futbola geri döndüğümüz, Ali Koç’un başkan olduğu, kupaların kaldırıldığı bir sezon olması dileğiyle.






Koray kardeşimize yer ayırmak istedim. Kendisi bu yıl üyesi olduğum KOÜ ÜNİFEB sorumlusuydu. Çok iyi bir insandı. Yüzüne baktığınızda ne kadar iyi birisi olduğunu anlayabiliyordunuz. Ne kibir vardı, ne ego. Aynı minibüste maça gittim, maç öncesi aynı masada oturup muhabbet ettim, tanışma toplantısında biraz daha yakından tanıdım. Önümüzde uzun bir arkadaşlık ve Fenerbahçe sevdası var diye düşünürken acı haberle hepimizi üzdün be Koray. Fenerbahçe'yi çok severdi. Her seferinde Sercan'ın bu yıl kendilerine verdiği gidilecek deplasman sayılarından bahsederdi. Bu başlık altında sezon sonuna kadar kendisini anmak istiyorum. Rahat uyu Koray.


GİDENLER

Fernandao (Forvet - 2.55m €

Aykut Kocaman (Teknik Direktör)

Neto (Stoper - Kiralık Sözleşmesi Sona Erdi)

Jannsen (Forvet - Kiralık Sözleşmesi Sona Erdi)

Salih Uçan (Orta Saha - Kiralık)

Ahmethan Köse (Forvet - Kiralık)

Beykan Şimşek (Sol Kanat - Bedelsiz)

Giuliano (On Numara - 10,50m €)

Josef De Souza (Orta Saha - 12m €)

Samed Karakoç (Sağ Kanat - Bedelsiz)

Toplam Gelir: 25.05m €


GELENLER

Phillip Cocu (Teknik Direktör)

Berke Özer (Kaleci - 2.5m €)

Barış Alıcı (Sağ Kanat - 1.5m €)

Ferdi Kadıoğlu (Orta Saha - 1.4m €)

André Ayew (Sol Kanat - Bedelsiz Kiralık)

Islam Slimani (Forvet - Kiralık Ücreti 1.5m €)

Michael Frey (Forvet - 2,64m €)

Jailson (Ön Libero - 4m €)

Harun Tekin (Kaleci - 2m €)

Diego Reyes (Stoper - Bedelsiz)

Tolga Ciğerci (Orta Saha - Bedelsiz)

Yassine Benzia (Orta Saha - Kiralık)

Toplam Gider: 17.54m €



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Unforgiven -- 3 Kasım 2018; 3:6:19 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç



Ali Koç'un başında olduğu, güneş gibi bir sezon olması ümi...
Ed Wood - 6 ay önce
Çapsızı ne kadar eleştirsem de istikrarlı bir hocalık yaptığını kabul ediyorum, 4 senede 3 Gs şampiyonluğu ve Young Boys, PAOK, Vardar gibi facialarla istikrarlı bir hocalık yaptığı kesin.
OZ44 - 6 ay önce
İstersen 10 tane Wilshere al, Muğdat ile kartlar yeniden dağıtıldı.
Ed Wood - 5 ay önce
Avrupa Ligi 1. ön eleme turu

Pyunik 1-0 Vardar (Maç Sonucu)

Vardar, 1996'dan bu yana Avrupa Ligi'nde (eski adıyla UEFA Kupası) 26 maçta elde ettiği 2 galibiyeti de Fenerbah...
Ingoshi - 4 ay önce
AYKUT KOVULDU.....


BENI ARTI MANYAGI YAPIN ULAN
kalavar - 5 ay önce
Hep yazdım yine yazacağım. Bize hem yönetimde hem takımda hem de taraftar olarak kafası çalışan adamlar lazım. İyiye iyi kötüye kötü demeyi bilmeli.



Comolli Giuliano+Joseph i 22.5 m euro ya ...
SSgn - 3 ay önce
Sizin ilacınız bende hocam



(Görsel)
cocacola10 - 4 ay önce
abi bu ne? benim basın toplantısında dikkatimi çeken Cocu`dan ziyade Ali Koç oldu. Adam başka bir gezegenden. Hitap tarzı, üslubu, inceliği, ayrıntılara önem vermesi. Saymakla bitmez.
ben size sö...
hotel california - 5 ay önce

Konu tutarsa eğer ilk mesaj benden olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FlaviusBelisarius -- 20 Mayıs 2018; 0:11:27 >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


A.B.D(azimBora)
18 Mayıs 2018; 18:44:56
Görsel falan ekle ali koç gelirse 4.yıl hayırlı olsun diyebiliriz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


The Unforgiven
Konu Sahibi

18 Mayıs 2018; 22:02:14
Mobilde olduğum için çok detaylı bir konu oluşturamadım. 1 hafta içerisinde bilgisayarım elime geçince detaylı ve görselli bir konu olacak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @A.B.D(azimBora)


Turin Turambar.
18 Mayıs 2018; 22:04:03
cl de ilerlersek yarı final

ueafada ilerlersek şampiyon olacağımız sezon hayırlı olsun

Buna gelen 3 yanıtı gör.


fokof
19 Mayıs 2018; 3:25:14
bu sezon benim icin hukumsuzdur, ali koc ucl ye gidersek fenerbahce besiktas in gol yeme rekorunu egale eder ve grupta sifir ceker ayrica ligde ise 5 inci oluruz, tahmini puanim 53



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


fenerliso
19 Mayıs 2018; 21:38:52
Hiçbir Fenerbahçe taraftarının ocu bucu şeklinde ayrılmadığı, tüm taraftarların birlik olduğu güzel bir sezon olur umarım. Lütfen 17-18 sezonuyla ilgili konuları burda tartışmayalım. Birkaç gün daha eski konu açık olarak kalacaktır. Bu konuda yeni sezon planlaması, transferleri ve istekleri hakkında paylaşımlarda bulunalım. İyi akşamlar herkese..



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



Ed Wood
19 Mayıs 2018; 21:39:39


Ali Koç'un başında olduğu, güneş gibi bir sezon olması ümidiyle. Allahım büyüksün.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Jersey Devil
19 Mayıs 2018; 21:41:05
kenara köşeye yerleşeyim bari



Frank W.
19 Mayıs 2018; 21:45:29
Bizde yerimizi alalım.10-20 yıl sonra tarih bu sezonu Fenerbahçenin tekrar çıkışa geçişinin başlangıcı olarak yazacak inşallah.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Joel Embiid
19 Mayıs 2018; 21:46:17

ALİ KOÇ BAŞKAN,FENERBAHÇE ŞAMPİYON




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joel Embiid -- 19 Mayıs 2018; 21:47:43 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ggreyhame
19 Mayıs 2018; 21:47:00
Aziz ve Aykut'un olmadığı, başarılı nice yılların başlayacağı sezon olur umarım.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Surveillance
19 Mayıs 2018; 21:47:24
Aziz Yıldırımsız ve Aykut Kocamansız güzel bir sezon diliyorum.

Not: Bir önceki mesajım neden silindi anlayamadım...



yattarali
19 Mayıs 2018; 22:21:14
bu yorumun cok alintilanir. yol yakinken sil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @fokof


Glorfindel1907
19 Mayıs 2018; 22:21:20
Hadi bakalım umarım değişen yönetimler ile birlikte güzel başarılar elde ederiz.



Ingoshi
19 Mayıs 2018; 22:22:55
Başkan Ali Koç
TD Ersun Yanal


Hadi inşallah.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Emir
19 Mayıs 2018; 22:23:20
aziz in defolup gittiği bir yıl olsun



yattarali
19 Mayıs 2018; 22:26:55
yillardir aziz oldukça daha cok 2.likler görürüz diyordum artık bütün taraftarımız gerçeği gördüğüne göre aziz istifa eder ve ali koc secilirse bu kulübün üstündeki uğursuzluk kesinlikle yok olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Be4die
19 Mayıs 2018; 22:45:32
Hadi bakalım ilk sayfadan tarafımız belli olsun




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



jdraxler
19 Mayıs 2018; 23:00:39
Bilinçli taraftarlar görmek güzel umarım bu konuda yeni sezon yine Azizciler ile dolmaz.



[Fenerbahçe 2018/2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu #KorayŞener