Kullanıcı Adı:
Şifre:

Forza Horizon 4 (Ana Konu) Metascore 92
GT_55
Konu Sahibi

14 Nisan 2018; 13:37:51
İlk Trailer



Büyük ihtimal eylül ekim arası çıkacağını tahmin ediyorum. Bilgiler geldikçe ekleme yapılacak. Benim için en iyi arcade-sim oyun.
Sizin beklentileriniz nedir arkadaşlar. Şöyle klasik festival çizgisinden biraz çıkıp, polislerde olsa fena olmazdı hani. Çok abartı olmasına da gerek yok. Misal radardan hızlıca geçince peşimize bir ferrari polis arabası takılsa.Ondan kaçmaya çalışsak vs vs. Güzel olurdu bence. :))



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GT_55 -- 25 Eylül 2018; 18:28:26 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Şu fotoyu sahibinden e koysam gerçek sanıp arayan onlarca kişi olur.



(Görsel)
C-İ-E_SN - bir ay önce



Mükemmel üstü ve özverili bir yarış, herkes canını ortaya koydu.

bozcaadalı - bir ay önce
Sıktıysa oynamazsın olur biter.
EasternBloodTR - bir ay önce
Demonun suyunu çıkartmışsın kardeş daha event yok mu dıyon bir de
Hellknight69 - 2 ay önce
Microsoft bu adamların ve kadınların her bir parmağını tek tek balın içine batırmalı !

Ellerindeki belki de tek yetenekli firma. PC'ye çıkmasa nefessiz konsol aldırabilecek bir oyun.

Mükemm...
Antikaruh - 2 ay önce
Sony'nin tembelliği ve vizyonsuzluğu yüzünden

GT sport 4 sene beklet bomboş bir oyun var, rakibi open world de mevsim yaparken sen pistte statik gece veya hava bile yapamıyorsun 4 senede.Ki ...
turki5hmo - 5 ay önce
Gerek işlerimin yoğunluğu nedeniyle belli dönemlerde oyunlara zaman ayırabildiğimden gerek maymun iştahlılığımdan defalarca xbox olsun playstation olsun alıp bir iki ay sonra satmışlığım vardır ama...
tidus - 5 ay önce




https://tablet.donanimhaber.com/store/7e/80/40/7e8040343170a28904584dd3b8740475.jpeg[/simage...
FlightClub - bir ay önce
Böyle kalsın sıktığı filan yok, NFS gibi ergen işi polis kovalamacalarına girdiği anda biter bu oyun benim için. Ayrıca bir yarış oyununda en fazla ne olabilir, ne yapılabilir? Crew uçak ekledi de ...
Kankkunen - bir ay önce

iaaynaci
17 Nisan 2018; 13:06:53
Belki biraz hikaye ve diyalog iyi olurdu gibi.



eoz.22
17 Nisan 2018; 14:26:17
Japonya 🇯🇵

Dolu dolu bir şehir,artık bıkkınlık geldi festival havasından

Daha fazla modifiye imkanı

Sağlam bir senaryo



Yani aslında eklenecek pek fazla bişey kalmadı,ama festival havasından çıkmaları lazım artık 3 oyundur aynı şey



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Adventure.
17 Nisan 2018; 17:20:38
Şehir içi ağırlıklı olsun hatta yaşayan bir şehir olursa tadından yenmez. Midnight Club ile Horizon karışımı.



canlee89
17 Nisan 2018; 21:09:22
Forza 7 gibi 60 fps olsa güzel olur ama açık dünya için zor



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



yuzi_35
23 Nisan 2018; 9:42:03
Modifiye kısmını biraz daha çeşitlendirirlerse iyi olur dış görünüş.



kilinchaci
28 Nisan 2018; 2:51:16
Japonya da olup da modifiye kısmında çılgınlık olmalı, ayrıca güzel bir şehir hayatı yansıtmalı, festival havasından sıkıldı millet



Aman polis olmasın da ne olursa olsun.
Dağ tepe manzaraya doyduk artık, yeni oyunda 3'te ne kadar dağ tepe varsa o kadar şehir, şehir kadar da dağ tepe olmalı.
Bir de oyunda görsel modifiye namına bir şey yok, şöyle Underground havasına getirebilirler biraz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


C-İ-E_SN
28 Nisan 2018; 10:03:47
3 ü almayıp bunumu beklesem bilemedim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


EasternBloodTR
28 Nisan 2018; 10:09:11
Bütün seriyi sırayla oynamanızı öneririm. Oynanmamış her oyun yenidir. 3. oyunun live da demosu olması lazım bir deneyin derim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abel xavier -- 28 Nisan 2018; 11:11:37 >


Bu mesajda bahsedilenler: @C-İ-E_SN


batuak29
28 Nisan 2018; 11:01:33
3. oyun acik ara new gendeki en iyi yaris oyunu. PS4de de o kadar iyi bir yaris oyunu cikmadi. Hot Wheels DLCsi ile su an bundle olarak indirimde. Onu almanizi oneririm.


Bu mesajda bahsedilenler: @C-İ-E_SN


Utku Ablak
28 Nisan 2018; 11:22:26
Forza Horizon 3'ü Bilgisayarımda C*ackli bir şekilde oynamıştım. Xbox One'ı yeni aldım sizce almaya değer mi ? :) Bide oyuna Modifiye Seçeneği vs. Daha da geniş bir şekilde eklenmeli



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



GT_55
Konu Sahibi

29 Nisan 2018; 15:30:15
quote:

Orijinalden alıntı: Jack Rabbit Slims

Aman polis olmasın da ne olursa olsun.
Dağ tepe manzaraya doyduk artık, yeni oyunda 3'te ne kadar dağ tepe varsa o kadar şehir, şehir kadar da dağ tepe olmalı.
Bir de oyunda görsel modifiye namına bir şey yok, şöyle Underground havasına getirebilirler biraz.
Nfs gibi değil de, abartısız daha gerçekci polis kovalaması olsa fena olmazdı.Öyle 100 hp'lik bir araba ile, 1000 hp'lik arabayı yakalaması gibi saçma ötesi bir oyun mekaniğinden söz etmiyorum.Zaten nfs gibi olacaksa hiç olmasın daha iyi.Dediğiniz gibi görsel modifiye üzerinde de baya geliştirmeler yapmaları lazım.Aslında demek istediğim, festival havasından biraz uzaklaşıp, daha yeni bir konsept oluşturulması gerekiyor.



4spenox
4 Mayıs 2018; 20:37:40
Hocam o biraz zor. Konusu zaten Horizon Festivali. Biraz farklılık katabilirler ama festival havasından uzaklaşamazlar.



Yada Horizon degil de adı başka birşey olur tabi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @eoz.22


Kankkunen
4 Mayıs 2018; 21:53:13
Şu oyuna lütfen polis filan karıştırılmasın, polis isteyen gitsin NFS veya Crew oynasın. Nedir bu tüm oyunları birbirine benzetme sevdanız?


Oyunun İngiltere’de geçeceği söylentileri var ve bu ihtimal (Japonya’yı tercih etmeme rağmen) bana da daha olası geliyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Giannizzero -- 4 Mayıs 2018; 22:02:49 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


GunslingerofMoon
14 Mayıs 2018; 16:46:23
Eğer İngiltere ise oranın countryside (kır kesimi) yolları vardır biraz dar olur.Acayip mistik havası olur.
Ama gönlüm Japonya'dan yana.


Bu mesajda bahsedilenler: @Giannizzero


patapon_00
14 Mayıs 2018; 17:38:19
Hem japonya 🇯🇵 hem de İngiltere 🇬🇧 Olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



MetalWave
14 Mayıs 2018; 23:36:03
İngiltere olmasın. sırf direksyon ters diye oyunu oynamıyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Kankkunen
14 Mayıs 2018; 23:48:19
quote:

Orijinalden alıntı: MetalWave

İngiltere olmasın. sırf direksyon ters diye oyunu oynamıyorum.

Japonya da olsa oynayamayacaksın,senin için fark etmiyor

Şaka bir yana bunun için oyun oynamamak da ilginç, ben çoktan unuttum bile ters yön olayını.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Giannizzero -- 14 Mayıs 2018; 23:49:35 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


MetalWave
15 Mayıs 2018; 13:34:34