Kullanıcı Adı:
Şifre:

FSM de makas atarken takla atan araç.
Uza -00-
Konu Sahibi

11 Ocak 2019; 9:36:07
FATİH Sultan Mehmet Köprüsü üzerinde makas atarak ilerleyen otomobil, aralarından geçerken otomobil ile kamyonete çarptıktan sonra sürücüsünün kontrolünden çıkarak takla attı. Sürücü takla attıktan sonra bir süre sürüklenen otomobilden sürünerek çıkarak şans eseri sağ kurtuldu. O anlar arkadan gelen bir otomobildeki kameraya saniye saniye yansıdı.

http://www.hurriyet.com...onrasi-korkunc-41079634


Ne kamyoncunun umrunda oldu Ne Q7 nin. Masrafınızı ödetseydiniz bari denyoya. Bide yılan yapmış kendini araçtan inerken.


Edit: 1002 TL Tehlikeli şerit değiştirmekten ceza yemiş.

http://www.hurriyet.com...imse-inanamadi-41080139




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uza -00- -- 11 Ocak 2019; 15:48:57 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Ne yazık ki burnu bile kanamamış. Bu gibilerin canı yanmadan aklının başına geleceğini sanmam.
TahaKaradeniz - 12 gün önce
Gelmiş yine memur düşmanı
kkvan - 12 gün önce
sen hangi ülkede yaşıyorsun kardeş.. hangi öğretmen ya da memur, çocuğunun altına son model araba çekiyormuş. öğretmen ve memur maaşları ortalama 3.800 tl, son model araba dediğin en basit b sınıfı...
thormentor - 12 gün önce
Beter olsun. İyi olmuş. Aracın sağından solundan geçerken orda bi motosiklet olsa üstünden geçerdi.
Erreguay - 12 gün önce
Yinede sol şerit akıcıyken bi delirmiş gibi araç sürüyor. Makas atmasada pek aklı başında sürdüğü söylenemez gibi
Uza -00- - 12 gün önce
Hep derim bir kişinin bile canını yaktıysa malına zarar verdiyse keşke ölseymiş.
ÖlüyenYörüler - 12 gün önce
dostum sen memur öğretmen maaşınla ev bak kira öde birde araba alabilirsen bir arabada benden sana hediye..


keşke şu kısmı başta okusaymışım ''Altına mazda çekmeyi bilen polise de kendi i...
RNNN - 11 gün önce
Adam öğretmen ve memurları müteahhitlerle aynı sınıfa koymuş ve dünya kadar beğeni almış. Bu forumda işsiz oranı ne ara bu kadar yükseldi???
münzevii - 11 gün önce
Bu tarz barbarları önlemenin tek yolu duyarlı davranıp tepki göstermek.

Bu ister kornayla ister şikayetle isterse de fiziksel olarak..

Aksi takdirde bana dokunmayan yılan bin yaşasın zi...
hassey - 12 gün önce

TheCaliph_
11 Ocak 2019; 9:41:19
30 saniyelik videodan makas attı iyi olmuş demek biraz saçma geldi bana.

Bazen orta şeritlerde giderken adamın biri 30-40 ile gidiyor e selektör atmadan ben de sağına veya solum boşsa sola geçiyorum. Tam o sırada bu adamın aynaya bakacağı tutuyor o da sağa ya da sola gidiyor.

Veya burada yavaş giden ve arkadaki araçla aynı şeride geçip panik yaratan ben de oldum. Oluyor yani.

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Uza -00-
Konu Sahibi

11 Ocak 2019; 9:43:39
Yinede sol şerit akıcıyken bi delirmiş gibi araç sürüyor. Makas atmasada pek aklı başında sürdüğü söylenemez gibi

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TheCaliph_


Erreguay
11 Ocak 2019; 9:44:22
Beter olsun. İyi olmuş. Aracın sağından solundan geçerken orda bi motosiklet olsa üstünden geçerdi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Ne yazık ki burnu bile kanamamış. Bu gibilerin canı yanmadan aklının başına geleceğini sanmam.



Hep derim bir kişinin bile canını yaktıysa malına zarar verdiyse keşke ölseymiş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Kimsenin durmaması bana daha ilgi çekici geldi, yoksa bu tür kazalar gırla. Ama adamın teki aracına çarpıp takla atıyor, sen hiçbir şey olmamış gibi sakin sakin sollayıp gidiyorsun, bu nasıl bir kafa? Saklayacak bir şeyleri mi vardı nedir.



hassey
11 Ocak 2019; 10:03:12
Bu tarz barbarları önlemenin tek yolu duyarlı davranıp tepki göstermek.

Bu ister kornayla ister şikayetle isterse de fiziksel olarak..

Aksi takdirde bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyetiyle maalesef bu barbarlar aramızda yaşamaya devam eder ve doğal seleksiyonu beklemek zorunda kalırız.

Bana göre tabancayla insan öldürmüş olmakla bu hareket arasında hiçbir fark yok yani kasten insan öldürmeye teşebbüs etmekle aynı şey

Umarım bu ve bunun gibi zararlılar en kısa sürede dünyamızdan ayrılır ve toprağa karışırlar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



snoppy
11 Ocak 2019; 10:14:52
Audi hem kaza esnasında hem de kaza sonrasında hiç oralı olmamış bile



quote:

Orijinalden alıntı: Malvolorne

!) Öncelikle bu öğretmen, memur ve mütahhit tayfasının çocuklarından gına geldi,oturdukları yerden kolay yoldan kazanılan para ile veletlerinin altına son model arabaları çekiyorlar sonra trafikte biz uğraşıyoruz.

2) Ekşide yazılmaya başlanan ve birazdan burada da yazılmaya başlanacak adam makas atmıyordu duyarcıları gelmeden belirtmek isterim adam makas atıyor,attığıda arkadan kamera ile takip eden arkadaşından belli,kazadan sonra ilk iş gülerek ona koşuyor, akılları sıra videoya alıp,youtubea yükleyip,sabah ağına yakalanmış barbun balığı gibi bakan ve de tiftik klimi kokan varoş kızlara hava atacaklar.

3) Audi sürücüsü fake atmıyor, adam bu herif deli gibi gelince panikliyor önce sağ, bunun sağladığını görünce bu sefer sol yapıyor,buda lastiğe takılıp Türk güreşçinin karşısındaki makedon güreşçi gibi kündeye geliyor.

4) Makas atmamış olsa bile hızlı şekilde sağdan geçtiği için her türlü suçlu,önündeki araç gitmiyorsa bekleyeceksin, araçlar sağlanmaz,sağdan hızlı şekilde geçen her türlü trafik kazasında suçlu sağlayandır.

5) Başınıza böyle bir kaza hele ıssız bir yerde gelirse aynı audi sürücüsü gibi davranın,belasını arayanlara sakın yardım etmeyin,devletin ambulansı ve polis aracının benzinlerini boşa harcatmayın,sizde kontör harcamayın,kimseye haber vermeden uzayın gidin.Altına mazda çekmeyi bilen polise de kendi imkanları ile ulaşmayı bilir.

saygılarımla.



kkvan
11 Ocak 2019; 10:56:07
Gelmiş yine memur düşmanı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Rindaman
11 Ocak 2019; 10:57:20
Şimdi bu motorcu olsaydı ana bacı girmişti herkes..



Backstreet
11 Ocak 2019; 11:05:58
Mazda M-X5 sanirim arac..



Audi Jeep neden durmadi onu anlamadim..Alkollu olabilir mi? :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



makasçılara acımam yoktur. trafik teröristleri başkalarına zarar vermesinler de kendileri beni alakadar etmiyor.



Bat-Man
11 Ocak 2019; 11:21:18
Geçen hafta forumda softtop mazda mx5 bakan arakadaş vardı nerde o?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Merdomable
11 Ocak 2019; 11:21:47
Bu eleman mecidiyeköyde mal gibi araç kullanan adam değilse ben bir şey bilmiyorum.



+1

bunlar hep milletin sol şerit sevdasından oluyor. mesela 4 şeritli yol orası o kamyonetin orta seritte ne işi var ? audinin sağ şeridi boş geç kardeşim paşa paşa yolunda git. ama yok sağ şerit tü kaka.

sabah ankara'da goksu parkının oradan cıkıp anadolu bulvarına girip oradan odtuye giriyorum. araç içi kameram olsa da gondersem yolun durumunu. 4 seritlik yolda ilk iki serit kilit. 3. serit biraz akıcı. en sağ şerit boşa yakın. solda koyun gibi bekliyor millet. hızlıca sağdan geçip gidiyorum.

çevreyolunu çok kullanırdım bir zamanlar. en sağa atarım kendimi mis gibi bomboş olur. 100km lik yolda 5 6 tane tır sollarım o kadar. 100-140 arası giderim. millet cevre yolunda bile sol seritlerden 70 80 le gidiyor. öküz bizim insanlarımız.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeniBenSevdim.. -- 11 Ocak 2019; 11:31:47 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TheCaliph_


Uza -00-
Konu Sahibi

11 Ocak 2019; 11:31:35
Bu MX-5 ler arkadaş itiş mi ? Sol sağ kontrasında araç arkadan kayıyor gibi geldi bana

Buna gelen 1 yanıtı gör.


FSM de makas atarken takla atan araç.