Kullanıcı Adı:
Şifre:

[Galatasaray 2018/2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu
Anthony Quinn
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 22:37:39
ŞAMPİYON GALATASARAY





Lefter Küçükandonyadis Sezonu Galatasaray Fikstürü




GALATASARAY BİTEN TRANSFERLER


Emre Akbaba = 4.000.000 €
Yuto Nagatomo = 2.500.000 €
Muğdat Çelik = Bonservissiz
Henry Onyekuru = Kiralık (800.000 €)
Badou N'Diaye = Kiralık (750.000 €)
Ömer Bayram = 400.000 €



AYRILANLAR


Bafe Gomis = 6.000.000 €
Pedro Cavanda = 2.400.000 €
Lionel Carole = 750.000 €
Hakan Balta
Koray Günter
Cedric Carrasso
Iasmin Latovlevici
Doğan Can Davas
Eray İşcan
Yasin Öztekin
Tolga Ciğerci
Jason Denayer












< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Lukunku -- 31 Ağustos 2018; 23:26:24 >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ali Lukunku

En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

ya arkadaşlar belhanda'yı savunan iki üyenin birisi muslera gitsin diyor diğeri dursun özbek savunucusu. niye ciddiye alıyorsunuz?
Olivier17 - 4 ay önce
Forlan’ın Galatasaray’a katkısı>Tarık’ın Galatasaray’a katkısı

Çok net.

Michael J.Scofield - 4 ay önce
Bugün kızım oldu ayağı uğurlu geldi kızımın amcaları
kickboxer_18 - 4 ay önce
(Görsel)

Gole nası sevinmiş yeter artık istifa !
KOD ADI Lucian - 2 ay önce
Emre Akbaba;


Fb'de haberleri çıkınca

- Müthiş transfer çalımı

- Yatak odalarından aldık

- Ligin en iyi 10 numarası

- Ali Koç farkı len

- Biz istersek alırız siz isterseniz alamazsınız.
...
Fadeout - 4 ay önce
Trolleri fln bosverinde onun disinda avrupada oynanan maclarda takimlari hep desteklerim, o yuzden gercekten tebrik etmek istedim sizleri. Grup kolay diyenlere de su acidan katilmiyorum Lokomotif m...
inonu88 - 3 ay önce
Ali Koç: "Ben size hedefimiz 1.lik demedim,1.lig dedim.
Ordan Geçenbay - 21 gün önce
Adnan Polat: “Mustafa Cengiz seçim sözünü tuttu, iç barışı sağladı, sermaye arttırımını halletti, para krizini çözdü. Taraftarla birlikte yürüdü ve Avrupa’dan men tehlikesini kaldırdı. ...
Illusions - 7 ay önce
Ya siz ne saygısız adamlarsınız her yerde çamur atıp duruyorsunuz şampiyonluğa. Aradan sıyrılmışmışız şampiyon olmuşuz, sen nasıl oldun kardeş 2 senede şampiyon anlatsana? Tarihin en kötü hakemleri...
Rai-gy - 7 ay önce

Anthony Quinn
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 22:45:33
Fransa 2.lig Gol Kralı Umut Bozok "Türkiye'de sadece Galatasaray forması giyerim"


https://www.sabah.com.t...ce-galatasaray?paging=2





_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ali Lukunku


osasuna2
9 Mayıs 2018; 22:49:58
Adrien Thomasson takip etmek lazım. Oda boşa çıkacak, ortasahanın heryerinde oynayabiliyor.

Ranieri, Sol açık pozisyonunda da değerlendirdi. 2011-2012'de kanat oynayan Engin gibi kullanılabilir.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Anthony Quinn
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 23:01:27
Bonservissiz, son derece mantıklı bir transfer. Dediğin gibi orta sahanın her yerinde oynayabiliyor. Bana kalırsa her iki ayağını da etkili olarak kullanabilmesi önemli bir avantaj. 2 - 3.000.000 € bonservis verip Emre Çolak alınacağına bu tarz isimler çok daha mantıklı olur.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ali Lukunku

Bu mesajda bahsedilenler: @osasuna2


Jens Lehmann
9 Mayıs 2018; 23:16:01
Emre Akbaba uygun bonservisle alınabilirse fena olmaz.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


vaypcnet
9 Mayıs 2018; 23:21:32
Gomis,Maicon sat aynı maliyetle Chiellini,Mandzukic al , Emre Mor'u da kirala gerisi önemsiz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Anthony Quinn
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 23:28:03
5.000.000 € isteniyormuş kulübü tarafından. Tahminen 4.000.000 € civarına 3 büyüklerden birine gidecek. İnşallah biz alırız. Kaliteli yerli oyuncu kıtlığında güzel bir hamle olur.

İki ayağını da etkili kullanabiliyor. Alanyaspor'da 148 maç 53 gol 25 asist yapmış. Alanyaspor'u 2.ligden süperlige taşımış. Kaptanlığı almış. Fransa doğumlu. Muhtemelen Fransızca da biliyordur.

Fatih hocanın transfer listesinin başlarında olacağını düşünüyorum.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ali Lukunku
Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Just_Playboy


Anthony Quinn
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 23:31:03
Chiellini,Mandzukic... Tam anlamıyla nokta atışı olacak, takımı sadece ligde değil, Avrupa arenasında da başarıya ulaştıracak isimler. Çok zor ancak keşke olsa. Özellikle Chiellini en çok görmek istediğim oyunculardan biri.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Lukunku -- 9 Mayıs 2018; 23:32:13 >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ali Lukunku

Bu mesajda bahsedilenler: @vaypcnet


Bonafide
9 Mayıs 2018; 23:45:20
Gereksiz konu daha 2 tane final maçı var.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Jens Lehmann
9 Mayıs 2018; 23:47:08
Fatih hoca listeye aldıysa gerisi kolay



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ali Lukunku


Anthony Quinn
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 23:54:17
Açıkçası bu sene konuyu ben açmak istedim. Sezonun bitimine 10 gün kaldığı için şimdiden açtım. Sezon sonu,inşallah ligi şampiyon tamamlamış biçimde, yeni transfer döneminin başlamasıyla bu konuya geçiş yaparız niyetiyle.


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ali Lukunku

Bu mesajda bahsedilenler: @Bonafide


Cilehta
9 Mayıs 2018; 23:54:33


miyavlayankirpi
9 Mayıs 2018; 23:56:11
Boş çıkmayın beyler alın



Pardon beyler yeni konumuş burası



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miyavlayankirpi -- 9 Mayıs 2018; 23:58:48 >



Anthony Quinn
Konu Sahibi

10 Mayıs 2018; 0:00:24
Çok yüksek ihtimalle öyle. Ama hayali bile güzel hocam.

Şu takımda görmeyi en çok istediğim 2 oyuncu Chiellini ve Di Maria. Tabi sadece hayal bu.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ali Lukunku

Bu mesajda bahsedilenler: @Cilehta


BekirTemel
10 Mayıs 2018; 0:01:47
şampiyon olarak gelelim bu konuya bu hafta umarım.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Önden yerimizi alalım. 2018-19 tahminlerimizi yazalım, sene sonu bakar güleriz. :) Belli mi olur belki de gerçekleşir de sevinçten güleriz. :))

-Süper Kupa Şampiyonluğu-Ağustos 2018
-STSL Şampiyonluğu-Mayıs 19
-CL Yarı Final(Şöyle Romanınki gibi bir başarı hikayesi üff bee.. )

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Anthony Quinn
Konu Sahibi

10 Mayıs 2018; 2:36:53
Ağzından bal damlıyor hocam. İnşallah. Birkaç ekleme de ben yapacağım;

+

-Dursun Özbek'in Seçimi Kaybetmesi
-CL'de başarı gelmezse, UEFA Finali ya da Kupa (Marsilya gibi)









< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Lukunku -- 10 Mayıs 2018; 2:37:19 >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ali Lukunku

Bu mesajda bahsedilenler: @Det.Harvey Bullock


Anthony Quinn
Konu Sahibi

10 Mayıs 2018; 3:05:52
Gecenin bir yarısı aklıma geldiler. Eskilerden "Roohans, Macabre, Bluerdem, reef1905, Charlotte McKinney, Fidel Castro... gibi kaliteli, güzel yorumlar yapan dostlar vardı. Bu üyelerden haber alan,gören var mı ? Belki tekrar katılırlar aramıza.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Ali Lukunku
Buna gelen 1 yanıtı gör.


Barni Moloztaş
10 Mayıs 2018; 8:38:15
Selamun aleyküm gençler, yeni sezon hayırlı olur umarım

Dursun seçilir gibime geliyor ama..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Yeni sezonda başarılar. Şampiyonlar Ligi'nde eski günlere dönmek dileği ile

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Francis .J. Underwood
Buna gelen 1 yanıtı gör.


[Galatasaray 2018/2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu