Kullanıcı Adı:
Şifre:

[Galatasaray 2018 / 2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu - ŞAMPİYON GALATASARAY ★★★★
Ali Lukunku
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 22:37:39
ŞAMPİYON GALATASARAY





Yeni konumuzun Şampiyon Galatasaray'a hayırlı olması dileğiyle.

Takımımızda Sözleşmesi Bitecek Olan Oyuncular;





Sezon sonu sözleşmesi biten oyuncular;






Boşta Olan Oyuncular;









< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Lukunku -- 21 Mayıs 2018; 4:15:5 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Adnan Polat: “Mustafa Cengiz seçim sözünü tuttu, iç barışı sağladı, sermaye arttırımını halletti, para krizini çözdü. Taraftarla birlikte yürüdü ve Avrupa’dan men tehlikesini kaldırdı. ...
Dreamless Dream - 27 gün önce
Ya siz ne saygısız adamlarsınız her yerde çamur atıp duruyorsunuz şampiyonluğa. Aradan sıyrılmışmışız şampiyon olmuşuz, sen nasıl oldun kardeş 2 senede şampiyon anlatsana? Tarihin en kötü hakemleri...
Rai-gy - 30 gün önce
fmciler toplanmış yine dünyaları alıp satıyorlar.
Gurney5 - 29 gün önce
(Görsel)

Kaldı 1
Fadeout - 16 gün önce
Eğer bu gerçekse 1 dakika düşünmesinler. Fiyat güzel.
mertekin - 29 gün önce
Bizim taraftarları anlamak harbiden güç! Oğuzhan Özyakup'u alalım diyorlar. Ulan nasıl alalım? Adam 150 milyon euro!
vartoluu - 19 gün önce
şeref yoksunu haydut GS TV'de konuşuyor şu an.

galatasaray'ın geleceğinden bahsediyor. yapmak istediklerinden filan.

ulan pezevenk! kardeşinin oğlunun otel masrafını bile galatasaraya...
tomthejeer - 27 gün önce
Dursun Özbek: "Bir gün Özhan (Canaydın) abi ile karşılaştık. "Ulan ne adamsın, kulübe beş kuruşluk faydan yok" dedi." (GS Dergisi - 2012)
Bonafide - 27 gün önce

Ali Lukunku
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 22:45:33
Fransa 2.lig Gol Kralı Umut Bozok "Türkiye'de sadece Galatasaray forması giyerim"


https://www.sabah.com.t...ce-galatasaray?paging=2







osasuna2
9 Mayıs 2018; 22:49:58
Adrien Thomasson takip etmek lazım. Oda boşa çıkacak, ortasahanın heryerinde oynayabiliyor.

Ranieri, Sol açık pozisyonunda da değerlendirdi. 2011-2012'de kanat oynayan Engin gibi kullanılabilir.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Ali Lukunku
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 23:01:27
Bonservissiz, son derece mantıklı bir transfer. Dediğin gibi orta sahanın her yerinde oynayabiliyor. Bana kalırsa her iki ayağını da etkili olarak kullanabilmesi önemli bir avantaj. 2 - 3.000.000 € bonservis verip Emre Çolak alınacağına bu tarz isimler çok daha mantıklı olur.





Bu mesajda bahsedilenler: @osasuna2


Just_Playboy
9 Mayıs 2018; 23:16:01
Emre Akbaba uygun bonservisle alınabilirse fena olmaz.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


vaypcnet
9 Mayıs 2018; 23:21:32
Gomis,Maicon sat aynı maliyetle Chiellini,Mandzukic al , Emre Mor'u da kirala gerisi önemsiz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Ali Lukunku
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 23:28:03
5.000.000 € isteniyormuş kulübü tarafından. Tahminen 4.000.000 € civarına 3 büyüklerden birine gidecek. İnşallah biz alırız. Kaliteli yerli oyuncu kıtlığında güzel bir hamle olur.

İki ayağını da etkili kullanabiliyor. Alanyaspor'da 148 maç 53 gol 25 asist yapmış. Alanyaspor'u 2.ligden süperlige taşımış. Kaptanlığı almış. Fransa doğumlu. Muhtemelen Fransızca da biliyordur.

Fatih hocanın transfer listesinin başlarında olacağını düşünüyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Just_Playboy


Ali Lukunku
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 23:31:03
Chiellini,Mandzukic... Tam anlamıyla nokta atışı olacak, takımı sadece ligde değil, Avrupa arenasında da başarıya ulaştıracak isimler. Çok zor ancak keşke olsa. Özellikle Chiellini en çok görmek istediğim oyunculardan biri.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Lukunku -- 9 Mayıs 2018; 23:32:13 >


Bu mesajda bahsedilenler: @vaypcnet


Bonafide
9 Mayıs 2018; 23:45:20
Gereksiz konu daha 2 tane final maçı var.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Just_Playboy
9 Mayıs 2018; 23:47:08
Fatih hoca listeye aldıysa gerisi kolay



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ali Lukunku


Ali Lukunku
Konu Sahibi

9 Mayıs 2018; 23:54:17
Açıkçası bu sene konuyu ben açmak istedim. Sezonun bitimine 10 gün kaldığı için şimdiden açtım. Sezon sonu,inşallah ligi şampiyon tamamlamış biçimde, yeni transfer döneminin başlamasıyla bu konuya geçiş yaparız niyetiyle.



Bu mesajda bahsedilenler: @Bonafide


Cilehta
9 Mayıs 2018; 23:54:33


miyavlayankirpi
9 Mayıs 2018; 23:56:11
Boş çıkmayın beyler alın



Pardon beyler yeni konumuş burası



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miyavlayankirpi -- 9 Mayıs 2018; 23:58:48 >



Ali Lukunku
Konu Sahibi

10 Mayıs 2018; 0:00:24
Çok yüksek ihtimalle öyle. Ama hayali bile güzel hocam.

Şu takımda görmeyi en çok istediğim 2 oyuncu Chiellini ve Di Maria. Tabi sadece hayal bu.


Bu mesajda bahsedilenler: @Cilehta


BekirTemel
10 Mayıs 2018; 0:01:47
şampiyon olarak gelelim bu konuya bu hafta umarım.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Önden yerimizi alalım. 2018-19 tahminlerimizi yazalım, sene sonu bakar güleriz. :) Belli mi olur belki de gerçekleşir de sevinçten güleriz. :))

-Süper Kupa Şampiyonluğu-Ağustos 2018
-STSL Şampiyonluğu-Mayıs 19
-CL Yarı Final(Şöyle Romanınki gibi bir başarı hikayesi üff bee.. )

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Ali Lukunku
Konu Sahibi

10 Mayıs 2018; 2:36:53
Ağzından bal damlıyor hocam. İnşallah. Birkaç ekleme de ben yapacağım;

+

-Dursun Özbek'in Seçimi Kaybetmesi
-CL'de başarı gelmezse, UEFA Finali ya da Kupa (Marsilya gibi)









< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Lukunku -- 10 Mayıs 2018; 2:37:19 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Det.Harvey Bullock


Ali Lukunku
Konu Sahibi

10 Mayıs 2018; 3:05:52
Gecenin bir yarısı aklıma geldiler. Eskilerden "Roohans, Macabre, Bluerdem, reef1905, Charlotte McKinney, Fidel Castro... gibi kaliteli, güzel yorumlar yapan dostlar vardı. Bu üyelerden haber alan,gören var mı ? Belki tekrar katılırlar aramıza.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Barni Moloztaş
10 Mayıs 2018; 8:38:15
Selamun aleyküm gençler, yeni sezon hayırlı olur umarım

Dursun seçilir gibime geliyor ama..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Yeni sezonda başarılar. Şampiyonlar Ligi'nde eski günlere dönmek dileği ile

_____________________________

Eski kullanıcı adı: mxmg6363


[Galatasaray 2018 / 2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu - ŞAMPİYON GALATASARAY ★★★★