Kullanıcı Adı:
Şifre:

Gaziantepspor - Beşiktaş | STSL 33. Hafta | 28.05.2017 | 19.00
10 Numara
Konu Sahibi

21 Mayıs 2017; 22:38:38
Gaziantepspor - Beşiktaş | Spor Toto Süper Lig 33. Hafta

28 Mayıs 2017 Pazar, 19.00; Gaziantep Stadyumu




Skor veriyorum

Gaziantepsor 1-6 Beşiktaş



Red Alert
22 Mayıs 2017; 9:38:44
Şampiyonluğumuz hayırlı olsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



G.R.Fabricio
22 Mayıs 2017; 10:58:13
2 veya 3 farklı skorla biter ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ YAZDIRACAĞIZ!!!!!

Buna gelen 1 yanıtı gör.


-Tyrk
22 Mayıs 2017; 12:00:50
kupa gelecek mi



ulwi
22 Mayıs 2017; 13:08:51
başarılar kara kartal



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



merakli76
22 Mayıs 2017; 21:57:38

quote:

Orijinalden alıntı: Erennn1s

2 veya 3 farklı skorla biter ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ YAZDIRACAĞIZ!!!!!

İNşaAllah...



Thanos
22 Mayıs 2017; 22:01:48
Gaziantepspor 1 - 7 Beşiktaş



PAUL WALKER
22 Mayıs 2017; 22:58:29
3-1 yeneriz.



Icimden bir ses oyle diyor. Rezervasyon alinir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Imaginations
23 Mayıs 2017; 10:51:51
6-1 diyen 7-1 diyen arkadaş var Beşiktaş' lı olduğunuzu unuttunuz galiba Fırtına gibi başlar 2-0 öne geçeriz son 30 dakika maç 2-1 olur son dakikalarda yine kanser ola ola 2-1 kazanır şampiyon oluruz

Buna gelen 1 yanıtı gör.


BJK
23 Mayıs 2017; 10:53:16
Şampiyon olalım da skor farketmez. 1-0 olsun bizim olsun



Ciddi bir biçimde oynayıp kazanmak gerekiyor küme düşmüş düşmemiş önemsiz. Erken çıkışım yine



Bremen Bv-244
23 Mayıs 2017; 13:04:26



1-2-3 gol yetmez 4-5-6 olsun talisca abuş babel koysun beşiktaşım şampiyon olsun


10-0



Castro16
24 Mayıs 2017; 16:10:27
Haliyle Beşiktaş açısından kolay bir karşılaşma olacaktır. Beşiktaşlı değilim ama geçen yıl olduğu gibi bu sezonda da şampiyonluğu en çok hak eden takım görünümündeydiler. Yönetim, teknik heyet, oyuncular, para-transfer politikası vb. gibi dengeler korunursa da birkaç şampiyonluğun daha üst üste gelebileceğini düşünüyorum.



MetinAliFeyyaz10
24 Mayıs 2017; 21:01:59
1-0 olsun bizim olsun.Bu arada maçın tam iftar saatine denk gelmesi kötü olmuş [&gt;:]



-Tyrk
24 Mayıs 2017; 22:43:14
antep sahasını taraftara açtığı için fark atmayız veya belli olmaz faiş fiyatlardan dolayı fikret orman talimat verip fark attırabilir tahminim 5-0




quote:

Orijinalden alıntı: Imaginations

6-1 diyen 7-1 diyen arkadaş var Beşiktaş' lı olduğunuzu unuttunuz galiba Fırtına gibi başlar 2-0 öne geçeriz son 30 dakika maç 2-1 olur son dakikalarda yine kanser ola ola 2-1 kazanır şampiyon oluruz

antep 7 as oyuncusu ile sözleşmesini fes etmiş küme düştüğünden gitmiş oyuncular u21 karma ile çıkacaklar yoksa bende 5-6 yazmazdım ama malum o u21 karm ts alt yapıdan 4 yedi bizden 6 yer herhalde



ama herşey şenol güneşe bağlı skoru kitlerse öyle biter taş koyanda yol verende o takıma



SHIHAD
27 Mayıs 2017; 19:28:23
Şimdiden atayim buraya



Oley Oley Oley Oley Şampiyon Beşiktaş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


YOURMOVE
28 Mayıs 2017; 12:12:01
Beşiktaş kümede kalmak için uğraşan rakibi karşısında puan kaybedebilir. Şampiyonluğu İstanbul'a erteleyebilir. Böyle bir şey yayıncı kuruluşunda işine gelecektir. (Sadece bir tahmin)

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Gaziantepspor - Beşiktaş | STSL 33. Hafta | 28.05.2017 | 19.00