Kullanıcı Adı:
Şifre:

HEPİNİZİN PSİKOLOĞA GÖRÜNMESİ LAZIM
furkanyusuf87
Konu Sahibi

11 Temmuz 2018; 22:34:29
Siz kafayı yemişsiniz hayatınızı kendinize zehir ediyorsunuz akışına bırakın dedikçe cıldırıyorsunuz.
Özellikle bir eleman var ulan ne zaman girsem bir konu acıyor SON TAHMİNİM BEYLER SON VALLA SON ALLAH CARPSIN kardesim senin varya tımarhaneye gitmen gerekiyor bence üniversiteye degil kafayı bozmussun sıralamayla bu kafayla sen üniversiteye girsen ne kazandırırsın bize allah askına oradada sürekli bir rekabet tus tus tus diye aglarsın.Bak bunu kendim icin istemiyorum senin icin istiyorum sal su forumu millet yoluna baksın 20 gün kalmıs sonuclara siz 20 günü kendinize zehir etmeye calısıyorsunuz yapmayın ne gelicekse gelir bu saatten sonra bir sey degismez kendinize kaygı kazandırırsınız anksiyete olursunuz belkide olmussunuzdur cogunuz kolay kolay da aşamazsınız.

Sizden ricam -özellikle o kekodan- lütfen artık daha yazmayın gidin dizi mi izliyonuz spor mu yapıyonuz foruma girmeyin ne geliyorsa gelsin DEGİSMİCEK HİCBİR SEY SADECE AKLINIZ KARISICAK 20 GÜNDE



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Katılıyorum. Foruma tiksinerek giriyorum artık.
neinname - 4 ay önce
Sinirden güldüm baya okurken, herkes ne işsiz diyordum sürekli burada olanları görünce ve 2-3 gündür bağımlılık yaptı biri beni kurtarsın bir de millete tavsiye veriyordum boşuna kendinizi yemeyin ...
elifnp - 4 ay önce
Uzun zamandır giriyorum foruma özellikle sınav sonraları. Her sene troll, boş yapan kişiler olurdu ama ilk defa bu sene bu kadar sıkıcı, boktan geliyor burası yine kim ne kadar malca konu açtı acab...
scienceandart - 4 ay önce
Burada bu sınava 2-3 yılını verenler var. Şu günlerde içi içini yemeyecek de ne zaman yiyecek. Emek vermiş adam orada sınav dururken gidip boş kafayla dizi mizi izleyemez. Aklının bir köşesinde sın...
Asbael - 4 ay önce
İ K İ B İ N O N N N N N... P U A N G O O O O O O... Y Ü Z O N T Y T Y E T M İ Ş B E Ş A Y T O N K G E L İ R M İ İ İ İ....
Emperor Magus Caligula - 4 ay önce
Bilmiyorum hocam yerin altından bir anda çıkıp etrafa kötülük yaymaya gelmiş bir adama benziyorsun :DDDD
Areyouradyo - 4 ay önce
Üstüme alindim
Hep LYS Kasan Adam - 4 ay önce
Bu ülke sınırları içinde yaşayıp ruh sağlığını bozmayan bir insan evladı kaldı mı ki...
İch hab keine lust - 4 ay önce
9 temmuz 2018 :)
Areyouradyo - 4 ay önce

Üstüme alindim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



elifnp
11 Temmuz 2018; 22:39:09
Sinirden güldüm baya okurken, herkes ne işsiz diyordum sürekli burada olanları görünce ve 2-3 gündür bağımlılık yaptı biri beni kurtarsın bir de millete tavsiye veriyordum boşuna kendinizi yemeyin diye



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



neinname
11 Temmuz 2018; 22:39:55
Katılıyorum. Foruma tiksinerek giriyorum artık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Akyol.10
11 Temmuz 2018; 22:46:35
Başta gülmekten okuyamadım :) İyi yazmışsın kardesim bu sene forumun moku çıktı artık



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akyol.10 -- 11 Temmuz 2018; 22:46:53 >



Asbael
11 Temmuz 2018; 22:47:56
Burada bu sınava 2-3 yılını verenler var. Şu günlerde içi içini yemeyecek de ne zaman yiyecek. Emek vermiş adam orada sınav dururken gidip boş kafayla dizi mizi izleyemez. Aklının bir köşesinde sınav durur sonuçlar açıklanana kadar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Areyouradyo
11 Temmuz 2018; 22:51:37
1+



Areyouradyo
11 Temmuz 2018; 22:52:13
quote:

Orijinalden alıntı: Asbael

Burada bu sınava 2-3 yılını verenler var. Şu günlerde içi içini yemeyecek de ne zaman yiyecek. Emek vermiş adam orada sınav dururken gidip boş kafayla dizi mizi izleyemez. Aklının bir köşesinde sınav durur sonuçlar açıklanana kadar.
9 temmuz 2018 :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Asbael
11 Temmuz 2018; 22:54:26
Ya bi git, sen ezelden beri kayıtlısın sanki foruma.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Areyouradyo


Areyouradyo
11 Temmuz 2018; 22:56:01
quote:

Orijinalden alıntı: Asbael

Ya bi git, sen ezelden beri kayıtlısın sanki foruma.
Bilmiyorum hocam yerin altından bir anda çıkıp etrafa kötülük yaymaya gelmiş bir adama benziyorsun :DDDD



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Areyouradyo -- 11 Temmuz 2018; 22:56:22 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


lembra
11 Temmuz 2018; 22:56:18
Hali hazırda görünenlerimiz ne yapsın hocalık



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: tell schrödinger i


uchihagaeshi
11 Temmuz 2018; 22:59:28
Sonuçları 2015 gibi bekleyerek sen de bir keko olabilirsin başarılar


Bu mesajda bahsedilenler: @Bestoftimes


furkanyusuf87
Konu Sahibi

11 Temmuz 2018; 22:59:40
quote:

Orijinalden alıntı: Asbael

Burada bu sınava 2-3 yılını verenler var. Şu günlerde içi içini yemeyecek de ne zaman yiyecek. Emek vermiş adam orada sınav dururken gidip boş kafayla dizi mizi izleyemez. Aklının bir köşesinde sınav durur sonuçlar açıklanana kadar.
Ulan bende mezunum bu ne olum tamam oldu bitti iste kafayı mı yiyeyim kafayı yiyene kyk bursu mu cıkıyor biladerim az relax olun demicem aw kafayı yiyin konu acında cıldırın umrumda degil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Asbael
11 Temmuz 2018; 23:01:12
Ne yapalım yani ben de 9 temmuzda kaydoldum foruma. Bunun bir gün olması gerekiyordu değil mi ?

Zaman ve mekandan münezzeh olamadığım için üzgünüm.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Areyouradyo


Areyouradyo
11 Temmuz 2018; 23:02:06
quote:

Orijinalden alıntı: furkanyusuf87

Ulan bende mezunum bu ne olum tamam oldu bitti iste kafayı mı yiyeyim kafayı yiyene kyk bursu mu cıkıyor biladerim az relax olun demicem aw kafayı yiyin konu acında cıldırın umrumda degil
Alıntıları Göster

Hocam insanlar birbirlerini kendilerini tatmin ediyorlar bence sizin akışına bırakmanız gerekiyor boşverin bu insanları



Haklı adam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Areyouradyo
11 Temmuz 2018; 23:02:50
quote:

Orijinalden alıntı: Asbael

Ne yapalım yani ben de 9 temmuzda kaydoldum foruma. Bunun bir gün olması gerekiyordu değil mi ?

Zaman ve mekandan münezzeh olamadığım için üzgünüm.
Yoo isteyen istediği zaman kaydolabilir sadece zamanlama MANİDAR.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Asbael
11 Temmuz 2018; 23:04:32



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Areyouradyo


scienceandart
11 Temmuz 2018; 23:12:31
Uzun zamandır giriyorum foruma özellikle sınav sonraları. Her sene troll, boş yapan kişiler olurdu ama ilk defa bu sene bu kadar sıkıcı, boktan geliyor burası yine kim ne kadar malca konu açtı acaba, saçmalık peşinde diye düşünüyorum. Bu psikopatlar kötü gelecek diye kendini yiyip bitiren çok insan vardır hele 2010 tayfaya ne desem az kafayı yemişsiniz 3 5 troll yapacağım diye ama onun da ötesine geçmiş. Karamsarlık realistlik değildir her zaman.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



HEPİNİZİN PSİKOLOĞA GÖRÜNMESİ LAZIM