Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: High School DxD Hero  (2. sayfa)
.Glyph.
11 Haziran 2018; 8:45:55
4.sezonun çizimleri hem güzel hem kötü gibi. Karar veremedim. Animasyonlar falan daha iyi olmuş ama Akeno ve Rias'ın o asaleti gitmiş gibi sanki.



.Glyph.
11 Haziran 2018; 15:16:05
8.bölüm neydi öyle.

Gerizekalı Issei

Buna gelen 1 yanıtı gör.


.Glyph.
13 Haziran 2018; 17:03:52
9.bölüm en heyecanlı yerde bitti. İşin yoksa bekle şimdi.



.Glyph.
22 Haziran 2018; 21:37:29
Güzeldi 10. bölüm.

Gasper efsaneydi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ainz Ooal Gown -- 22 Haziran 2018; 21:44:17 >



.Glyph.
7 Temmuz 2018; 16:31:46
Bitti 4.sezon

Issei ve Rias birbirlerine açıldılar sonunda. Hayırlı olsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Glyph. -- 20 Ekim 2018; 9:38:27 >



.Glyph.
12 Temmuz 2018; 23:19:24
Benden başka kimse izlemiyor galiba burada. Kendimi kötü hissettim biraz

Buna gelen 1 yanıtı gör.


İyotluTuz
18 Temmuz 2018; 9:42:20
Valla ilgimi çeken bir seridir kendisi. Temmuz bitince işi bırakıcam. Bi süre işsiz kalıcam. O zaman izlemeyi düşünüyorum.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Uldyssian
21 Temmuz 2018; 3:06:05
Hocam son 2 sezon güncel olmak üzere tamamen izledim ama Born sezonuyla kendisini bitirdi anime.Hero fena değildi yine ama yani tamam fightları izlemesi zevkli insana keyif veriyor da.Artık şu hikaye bi ilerlesin be,Vali ve ekibi nereden baksan 4-5 yıldır görmüyoruz mesela(?).



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Ainz Ooal Gown


.Glyph.
21 Temmuz 2018; 6:40:48
quote:

Orijinalden alıntı: Uldyssian

Hocam son 2 sezon güncel olmak üzere tamamen izledim ama Born sezonuyla kendisini bitirdi anime.Hero fena değildi yine ama yani tamam fightları izlemesi zevkli insana keyif veriyor da.Artık şu hikaye bi ilerlesin be,Vali ve ekibi nereden baksan 4-5 yıldır görmüyoruz mesela(?).
Haksızsınız diyemem. Yine de kendini bir şekilde izlettiriyor. Light novel'i okumadım ama yazılanlara göre sonraki sezonlar çok iyi olacakmış.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Uldyssian
21 Temmuz 2018; 15:20:32
Hocam sorun da o zaten tamam işleseler iyi olacak da,tam 4 sezon oldu hala hikayenin ilerlemesi Issei power-up’lar hariç aynı şeyler dönüp duruyor maalesef.Bir süre sonra da herkesi sıkacak,yani sanki mesela Hero serisinin son 4 bölümü hariç kalanı filler gibi.😂



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Ainz Ooal Gown


.Glyph.
21 Temmuz 2018; 15:47:19
quote:

Orijinalden alıntı: Uldyssian

Hocam sorun da o zaten tamam işleseler iyi olacak da,tam 4 sezon oldu hala hikayenin ilerlemesi Issei power-up’lar hariç aynı şeyler dönüp duruyor maalesef.Bir süre sonra da herkesi sıkacak,yani sanki mesela Hero serisinin son 4 bölümü hariç kalanı filler gibi.😂
Yavaş ilerlemesi kötü biraz. Neden bu kadar yavaş ilerliyor merak ediyorum ? Japonya'da falan ilgi görmüyor mu bu seri ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Uldyssian
21 Temmuz 2018; 16:09:28
Tam Japonların sevdiği tür aslında.Suyunu sıkalım kaldırabildiğimiz kadar para kaldıralım diye düşünüyorlar sanırım,yapan ekipler de çok başarılı ekipler değil zaten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Ainz Ooal Gown


.Glyph.
21 Temmuz 2018; 16:23:16
quote:

Orijinalden alıntı: Uldyssian

Tam Japonların sevdiği tür aslında.Suyunu sıkalım kaldırabildiğimiz kadar para kaldıralım diye düşünüyorlar sanırım,yapan ekipler de çok başarılı ekipler değil zaten.
Konosuba'ya 3.sezon gelse keşke. Avatarınızda Kazuma'yı görünce hüzün çöküyor.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Uldyssian
21 Temmuz 2018; 16:58:47
Konosuba’yı da çok sevsemde 3.sezondan sonra yeterli olacaktır bence o da tamamen filler oldu çünkü,sözde şeytan kral’ı yenicekti Kazuma.😂



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ainz Ooal Gown


kanoxxx81
17 Ekim 2018; 9:26:02
quote:

Orijinalden alıntı: .Glyph.

8.bölüm neydi öyle.

Gerizekalı Issei
Harbiden Deli Olmuştum O Bölümde Issei ye

Kız Direk Seni Seviyorum Diyor Bizim Mal Sen Benim Başkanımsın Diyor İnanılmaz

Buna gelen 1 yanıtı gör.


.Glyph.
20 Ekim 2018; 9:38:03
quote:

Orijinalden alıntı: kanoxxx81

Harbiden Deli Olmuştum O Bölümde Issei ye

Kız Direk Seni Seviyorum Diyor Bizim Mal Sen Benim Başkanımsın Diyor İnanılmaz

Alıntıları Göster

En azından

Sonunda öpüştüler ve sevgili oldular. LN'yi okuyanlar ileriki sezonlarda daha fena şeyler olacak diyor

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kanoxxx81
24 Ekim 2018; 11:24:27
quote:

Orijinalden alıntı: .Glyph.

En azından

Sonunda öpüştüler ve sevgili oldular. LN'yi okuyanlar ileriki sezonlarda daha fena şeyler olacak diyor

Alıntıları Göster

Hadi Bakalım Hayırlısı Issie de Artık Kıdemli Şeytan Bakalım Neler Olucak 2020 2021 Gibi Gelicek Diyolar Yeni Sezon



Şu şarkı ile uçtuğum anime oldu.




Bu arada ilk 3 sezonda herhangi bir sansür yokken neden 4. sezonda OPPAI ler sansürlü anlam veremedim :))



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ainz Ooal Gown -- 6 Kasım 2018; 1:58:21 >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N


RevengeRain
12 Kasım 2018; 23:45:43
Bu seriyi çok seviyordum.Şans eseri ilk başlayıp bitirdiğim anime olması bir sebep olabilir belki.
İlk 2 sezon harikaydı, 3. sezon kötüydü.Bu sezon çizimleri de berbat etmişler, ama anısının hatrına ilk 8 bölümünü izleyip bırakmıştım.
Sonu nasıl ki ? güzelse izleyeyim 4 bölümü.Ama değilse Caillou çizimlerine dönmüş bölümleri izleyip aklımda kötü kalsın istemiyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevengeRain -- 12 Kasım 2018; 23:46:5 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Ainz Ooal Gown
13 Kasım 2018; 0:29:08
izle dostum güzel son 4 bölüm.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: M0NSTERDEM0N

Bu mesajda bahsedilenler: @RevengeRain


Cevap: High School DxD Hero  (2. sayfa)