Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: Honeywell Akıllı Termostat İnceleme, Merak Edilenler  (2. sayfa)
marcelor
14 Aralık 2015; 11:51:45
Çok yardımcı oldun. Teşekkür ederim.


Bu mesajda bahsedilenler: @Hima


murattiss
14 Aralık 2015; 14:22:53

Y87RF2008+RFG100 Modülasyonlu modelini Viessmann Vitodens 100 ile 10 gündür kullanıyorum ve çok memnunum.

Eğer taşınma ve kombi değiştirme ihtimaliniz yoksa uyumlu kombide modülasyonlu olanı tavsiye ederim.

Kombi resmen modülasyon bayramı yapıyor petekler hep ılık sıcaklık çok yükselmiyor, çalışırsa da alev boyu en düşük seviyede.

Sadece mevcut sıcaklık ile ayarladığınız sıcaklık arasında 1 veya daha fazla derece fark varsa kombi 50 dereceleri buluyor. Ama sıcaklığa ulaşınca birdaha yüksek kazan derecesi görmüyorsunuz, buda yoğuşmalı kombi için istenen ideal durumdur.

22,5 dereceye ayarlı oda sıcaklığını kaliteli TFA termometre ile takip ediyorum 22,5 - 22,6 arası değişiyor sadece.



bakiyilmaz
14 Aralık 2015; 21:27:39
Birisi Honeywell Kablosuz, Modülasyonlu Dijital Oda Termostatı Y87RF2008 modelinin Buderus GB062 modeli ile uymu hususunda bilgi yada yorum paylaşabilir mi? Hiçbir yerden bilgi alamıyorum. Teşekkürler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakiyilmaz -- 14 Aralık 2015; 21:40:35 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Hima


Byrmdrsn
14 Aralık 2015; 21:50:56

quote:

Orijinalden alıntı: bakiyilmaz

Birisi Honeywell Kablosuz, Modülasyonlu Dijital Oda Termostatı Y87RF2008 modelinin Buderus GB062 modeli ile uymu hususunda bilgi yada yorum paylaşabilir mi? Hiçbir yerden bilgi alamıyorum. Teşekkürler

Hocam uyumlu değil maalesef



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



arifnihat
14 Aralık 2015; 23:01:40
bu üründe raporlama var mı?



bahadir808
14 Aralık 2015; 23:19:39

quote:

Orijinalden alıntı: Hima

Merhaba,

Honeywell akıllı termostatın iki versiyonu var, 1) Y87RFC2032: TPI algoritmalı on/off Akılllı Termostat 2) Y87RF2008+RFG100: Modülasyonlu Akıllı Termostat

Modülasyonlu model kombinin opentherm portunu kullanarak kombiyle haberleşiyor. Kombi brülorünün alev boyunu ihtiyaca göre değiştirerek daha fazla tasarruf yapması amacıyla üreticiler tarafından kullanılıyor. On/off ise alev boyunu sabit tutuyor, kombiyi çalıştırıp durdurarak kontrol yapıyor. Bunla ilgili forumda detaylı bilgiye ulaşılabilir. Modülasyonlu gerekli görmeyen kıdemli kullanıcılar da var. Zira bazı kombiler artık alev boyuyla değil, hava gazkarışımındaki hava miktarını değiştirerek fanla farklı şekilde modülasyon da yapıyor. Kullanım miktarı çok çok yüksek değilse ben de çok fark yaratacağını düşünmüyorum. Zira modülasyonluda kombi uyumluluk gibi ekstra zorluklar var. Ya da ilerde taşınma veya farklı sebeplerle kombi değiştirmek durumunda kalırsanız opentherm özelliği olmayan kombilerde modülasyonlu termostat kullanılamıyor. On/off model ise tüm kombilerle uyumlu, değişimde bir risk oluşturmuyor.

%20 tasarruf yazılı olan Y87RF2008 sadece kablosuz modülasyonlu termostat. İnternet çıkışı yok, bu yüzden de zaman programı yapılamıyor, bu da tasarruf potansiyelini düşürüyor.

%30 tasarruf olan ürün ise RFG100 model internet ağ geçidi de içeren akıllı paket. Bu paket hem modülasyonlu, hem kablosuz, hem de internet üzerinden erişilebiliyor. Zaman programı ve uzaktan erişim devreye girince tasarruf potansiyeli de %30'lara çıkıyor.

Umarım yardımcı olabilmişimdir,

Saygılarımla,

Hima



Kardeşim buderus gb062 ye uyumlu mudur modülasyonlu olanı ve buderusun kendi kombisi olan rc150 den daha mı mantıklıdır bunu almak . Net olmadan da kullana bilir miyiz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



bf
15 Aralık 2015; 11:42:14
Bugün müşteri hizmetlerini de arayıp detaylı bir kaç soru soracağım fakat vaillant eco tech pro vuwtr 236/5-3 ile Y87RF2008+RFG100 modeli uyumlumudur acaba. Uzaktan erişim vs oldukça kullanışlı.Cosaya görede ekranda sıcaklık derecesini görebilmemiz bir artı gibi duruyor. Cosada kaynaklanan yazılımsal sorunları bunda yaşadınızmı acaba bilgi verebiliseniz sevinirim

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Hima


Hima
Konu Sahibi

15 Aralık 2015; 11:53:36
Merhaba,

Sizin kombinizin opentherm çıkışı var, belirttiğiniz modülasyonlu modelle uyumlu çalışır. Hem Honeywell Türkiye hem de Honeywell hollanda sayfasında modülasyonlu uyumluluğunu belirtmiş.

Honeywell'de yazılım kaynaklı herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Bağlantı kopması vs olmuyor hiç. Herhangi bir yazılım güncellemesi vs de gelmedi bugüne kadar. Ben Cosa'da bu kadar kopma gğncelleme konularına bu yüzden de şaşırıyorum zaten.

Eğer bir sebepten bağlantı koparsa Honeywell'den mail geliyor zaten, sizi haberdar ediyor. İnternet kesilmesi durumunda en son yaptığınız programa göre çalışmaya devam ediyor. Siz de evdeyseniz her zaman termostat üzerinden kontrol yapabiliyorsunuz.

Başka sorunuz olursa memnuniyetle cevaplarım,

Hima


Bu mesajda bahsedilenler: @bf


bf
15 Aralık 2015; 12:01:55
cevaplar için çok teşekkürler bir sorumda incelediğim broşürlerde interneti kablo ile bağlamamız gerektiği gibi bir yazı okudum varmı böyle bir durum? İnterneti komşudan kablosuz olarak kullandığım için evde kablo bağlama gibi bir imkanım mevcut değil.Onun dışında cosadan bir adım öndeliğide bence termostatın pilli olması elektrik vs gerekmiyor sanırım onun için evin her yerinde istediğimiz gibi gezdirebiliyoruz bu konuda bir sıkıntı varmı acaba? şuan son kampanyası ile cihaz n11den oldukça alınabilir bir konuma geldi gözümde :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Hima
Konu Sahibi

15 Aralık 2015; 12:05:59
Termostatı evin içinde istediğiniz yere koyabiliyorsunuz ama internet ağ geçidini bir modeme kabloyla bağlamak gerekiyor. Bu durumda ya evinize internet almanız gerekecek, ya da internet ağ geçidini komşunuzun modemine takmanız gerekecek, o zaman da mesafe konusu devreye girer, komşunuzdan internet alabiliyorsanız bunu da alabilirsiniz ama tabi ki ideal bir durum değil bu.


Bu mesajda bahsedilenler: @bf


bf
15 Aralık 2015; 13:57:32
kendim bir ağ güçlendirici almayı düşünüyordum ama şimdi değildi en azından :) bu kablolu bağlama olayı canımı sıktı şimdi buna bir çözüm düşüneyim birde müşteri hizmetleri ile konuşayım bu arada gözlemdiğiniz bir tasarruf miktarı oldumu?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


arifnihat
15 Aralık 2015; 15:01:57
Merhaba @Hima ,
Üründe grafiksel görünüm var mıdır? Netatmoda ve Cosada (şuan geçici olarak kapatılan) olduğu gibi?

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Hima


Hima
Konu Sahibi

15 Aralık 2015; 15:06:41
Merhaba, Honeywell'de şu anda bir tüketim raporlaması bulunmuyor.

Bu noktada on/off termostatlar kombiden sıcaklık verisi almadıkları için ne kadar doğru raporlama yaparlar bu da tartışılır. Opentherm haberleşen kombiler kazan suyu sıcaklığı gibi verileri de işin içine katarak anlamlı raporlar oluşturabilir bence. On/off bir termostat sadece oda sıcaklığı ve hedef sıcaklık grafiği verebilir size. Bu da faydasız değildir tabi.

Saygılarımla,

Hima

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @arifnihat


arifnihat
15 Aralık 2015; 15:08:18
Teşekkürler


Bu mesajda bahsedilenler: @Hima


ReaL_foX
15 Aralık 2015; 16:58:49
ürün buderus gb072 modeli ile uyumlumudur? on/off mu çalışıyor yoksa modülaysonlumudur. modilasyon aralığı nedir?
Honeywell Modülasyonlu Akıllı Termostat (#198520857)
Y87RF2008+RFG100

http://urun.gittigidiyo...lli-termostat-198520857



murattiss
15 Aralık 2015; 17:29:27

Linkteki listede Honeywell termostatların bazı kombilerle uyumluluk tablosu var, Türkiyede satılan tüm markalar yok ama olanlar için faydalı olabilir.

https://www.regelvisie....n/Aansluittabel2014.pdf




suleymansahal
15 Aralık 2015; 18:50:38
Merhaba. Ben de Cosa kullanıyordum. Alalı yaklaşık 5 hafta oldu. Yazılımsal sorunlardan sıkıldım, iade ediyorum. Hazır Honeywell'in fiyatı inmişken alayım diyorum. Bir konuyu merak ettim yalnız. Müşteri hizmetlerini de aradım, ama tam ikna olmadım cevaplarından. Şu anki evimde modülasyon destekleyen bir kombi yok, ancak modülasyonlu modeli alsam bunlar on/off sistemiyle çalışan kombilerde çalışmaz mı? Sadece devreyi kapatıp açacak sonuçta. Modülasyon özelliği pasif kalacak. Akıllı termostat modellerinin on/off olanı ile modülasyonlu olanı arasında çok fiyat farkı yok. Kiracı olduğum için yarın bir gün taşınırsam modülasyonlu bir kombiye denk geldiğimde bu özellik eksik olsun istemem doğrusu.



Hima
Konu Sahibi

15 Aralık 2015; 19:38:47
Merhaba,

Maalesef modulasyonlu termostati bu ozelligi desteklemeyen kombilerde kullanamazsiniz. Termostatin kombiyle iletisim protokolu farkli oldugu icin bu mumkun degil.

Saygilarimla,

Hima



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


suleymansahal
15 Aralık 2015; 23:42:49
Anladım. Teşekkür ediyorum.


Bu mesajda bahsedilenler: @Hima


ReaL_foX
15 Aralık 2015; 23:47:58
Bilginiz var mı?
Teşekkür ederim

quote:

ürün buderus gb072 modeli ile uyumlumudur? on/off mu çalışıyor yoksa modülaysonlumudur. modilasyon aralığı nedir?
Honeywell Modülasyonlu Akıllı Termostat (#198520857)
Y87RF2008+RFG100
http://urun.gittigidiyo...lli-termostat-198520857



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReaL_foX -- 15 Aralık 2015; 23:50:29 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Hima


Cevap: Honeywell Akıllı Termostat İnceleme, Merak Edilenler  (2. sayfa)