Kullanıcı Adı:
Şifre:

iOS 11 [ANA KONU] (11.4 Çıktı!)
BurcuHale
Konu Sahibi

6 Haziran 2017; 4:43:03





iOs 11 Developer Beta 1 çıktı. (5 Temmuz 2017)

iOS 11 Developer Beta Link



Arkadaşlar Merhaba. Telefonuma iOS 11'i yükledim. Merak edenler için küçük bir inceleme yaptım. Hepsini sizinle paylaşacağım.

İlk olarak kilit ekranı şu şekilde. Normal iOS görünümü ama ilk dikkat çeken şebeke barı (çekim gücünü gösteren yer) artık yuvarlak değil. Eskisi gibi çizgiye dönmüş.



Ve güzel bir haber; screenshot aldığınız zaman ekranın sol atına bu ekran geliyor ve düzenleyip kaydetme şansına erişiyoruz.




Ana ekranımız bu şekilde. Standat iOS 7 ve sonrası. iTunes logosu dikkatimden kaçmadı.



Arama ekranı değişmiş. Ben açıkcası beğenmedim. Eski hali daha güzeldi sanki.



Veee Apple Store yenilenen yüzüyle. Bana inanılmaz karışık geldi. Belki alışık olmadığımdandır.










Ve bir yenilik. Ekranı aşağıdan yukarı kaldığınız zaman günün özeti yani son bildirimleri gösteriyor.





Ve o meşhur kontrol paneli. Bana bir garip gibi gelse de artık hücresel veriyi tek tuşla açıp kapatabiliyoruz. (Sonunda)



Genel olarak böyle arkadaşlar. Ben beğendimle beğenmedim arasında kaldım. Alışık olmadığım için olabilir. Gerçi 5 yıldır aynı şeylerin üstünde çalışıyor Apple. iOs 6'dan, iOs 7'ye geçiş gibi olamadı 5 yıldır.
Merak ettiklerinizi yazın SS atarım.
Beta olmasına rağmen ufak tefek takılmalar dışında başarılı geldi bana.

Video linki burada arkadaşlar. Daha net görebilmeniz için. Ayrıca bir program kullanmadım kaydederken. Çünkü artık herkes tek tuş ile kayıt alabilecek iOS 11 ile. Video kaydetme özelliği gelmiş.

























iOS 11'ile Hayatımıza Girecek Olan Yenilikler

























iOS 11 ANA KONU



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

yıl 2017 sonunda hücresel veriyi tek tuşla açıp kapatmayı getirmişler...
Paint It Black - bir yıl önce
Ya bu nasıl bir konudur Allah aşkına?Konu ağlama duvarına dönmüş.
Şuraya iOS 11 ile ilgili bilgi almaya giriyorum.
Herkes iOS 11'den iOS 10.3.2 ye nasıl dönerim diye yazmış.
Sen zaten kalkıp...
Vega - bir yıl önce
Konuda ne kadar boş adam var ya...
dagnomels - 7 ay önce
Arkadaşlar cihazınızda ki tüm sorunların geçmesini istiyorsanız forumda 1-2 hafta uzak durun ve telefonunuzda ki tüm sorunlardan kurtulun Yaklaşık 1 Aydır forumda iOS bölümüne girmiyorum ve cihazım...
furkan4045 - 11 ay önce
konuya bakıyorum da arkadaş bu ne sabırsızlıktır ya, ios 11'de hayatınızı anında değiştirecek hangi özelliği bekliyorsunuz anlamış değilim, güncelleme 1 gün geç gelse apple'a ana avrat küfü...
cemcem0 - bir yıl önce
Bizim millet kadar değişik millet yok. Güncelleme almıyor diye android telefon almaz gider iphone alır, güncelleme almıyor diye androidi eleştirir, iphonu da güncellemez senelerce ilk aldığı sürümd...
xxxtolgaxxx1977 - bir yıl önce
Arkadaslar su anda cok detaylı yazamıyorum ama sızlere ıkı tane uygulama onerım olacak.

1) Takvım uygulamasını sıklıkla kullanın. Bır sonrakı randevunuzu takvımden etkınlık olarak olusturun. Etk...
berkans - 11 ay önce
Otur oturduğun yerde😀
onur_33 - 9 ay önce
Telefon şarja takılmış, altta yazıyor. LTE kullanarak iPhone 7’de öyle bir kullanım süresi yok. Yemeyin bizi. Biz de aynı telefonu kullanıyoruz.
CrAstrum - 12 ay önce

Gesetzlosen
6 Haziran 2017; 4:47:38
Eline sağlık. Net bir inceleme olmuş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



fawkes81
6 Haziran 2017; 7:19:33
Siri nin sesi nasıl hocam? Bir de akıcılık ne durumda?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


BurcuHale
Konu Sahibi

6 Haziran 2017; 7:30:28
Siri'nin sesi aynı herhangi bir değişiklik yok. Takılmalar oluyor. Donmalarda. Beta olduğu için normal tabii bunlar.


Bu mesajda bahsedilenler: @fawkes81


tolgabjk
6 Haziran 2017; 8:04:53
Kasma falan var mı hocam telefonda. Birde hücresel veri işime yaramayacak benim ben dışarıdayken 2g ye alıyorum interneti şarj gitmesin diye tamamen kapatıyo heralde oraya basınca



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgabjk -- 6 Haziran 2017; 8:5:40 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


BurcuHale
Konu Sahibi

6 Haziran 2017; 8:09:22
Evet kasma var. Zaten kararlı bir sürüm değil. Beta olduğu için kasıyor çoğu yerde. Evet hücresel veriyi açıyor veya kapatıyor o tuş. Bant seçeneği sunmuyor maalesef.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @tolgabjk


NakahNiyesuh
6 Haziran 2017; 8:25:25
Teşekkürler yararlı bir konu. Ekran kaydı seçeneğinin gelmesi ayrı bir güzel olmuş. Yeni şeyler keşfettikçe konuyu güncellerseniz iyi olur. Hatta başlığı iOS 11 ana konu bile yapabilirsiniz böyle detaylı inceleyen yok henüz. :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



metinnitem1
6 Haziran 2017; 9:01:58
Bluetooth da kısayoldan açılıp kapanmıyor.Cihaz SE



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


xmonte
6 Haziran 2017; 9:16:26
Merhaba;

App store üzerinden hücresel veri ile 100mb üzeri uygulama indiremiyorduk malumunuz.

Bunda bir gelişme olmuş mu ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kalora
6 Haziran 2017; 9:19:16
6s aynı durum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @metinnitem1


UzayH
6 Haziran 2017; 9:57:17
11 begenmeyip 10.3.2 ye dönerken sorun yaşayan varmı ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UzayH -- 6 Haziran 2017; 10:33:45 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Redshift
6 Haziran 2017; 10:35:01
İos 11 resmi olarak çıktı mı , iphone 5s kasma / batarya vs nasıl



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


veysel_lowe
6 Haziran 2017; 10:45:25
İnceleme icin teşekkürler emeğinize sağlık :)
Ben o şebeke barını eskisini daha çok seviyordum güzel olmuş ;) bakalım iOS 11 kararlı sürüm çıksada yüklesek



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



drjacob
6 Haziran 2017; 10:55:39
5s'e bende yükledim , şuan gayet , iyi çalışıyor ama bildirim panelini sevmedim bir türlü bana göre en iyi bildirim paneli iOS 6'da kaldı



IOS 11 için 85 yeni özellik listelenmiş :

English input for Japanese Romaji keyboard
Kannada, Malayalam and Odia keyboards
Flashlight support for iPad Pro 9.7″
3D Touch for Safari tab switching
Spoken/Braille captions for video
Enterprise network security
Flight status in Spotlight and Safari
New Arabic system font
Spotlight tab in News
iCloud file sharing
Streamlined family setup
Definitions, conversions and math in Safari
Maps entrances to landmarks in China
Business Chat preview
HomeKit tap to set up
Password autofill for third-party apps
iCloud family storage plans
Traffic camera alerts in China
Screenshot and markup
NFC reader mode
SOS on iPhone
Top hits in Mail
WebRTC support
Enhanced Dynamic Type support
One-handed keyboard
Redesigned Podcasts app
Carrier data usage
HomeKit occupancy and duration triggers
Automatic setup via iCloud
Type to Siri accessibility (typing queries to Siri)
Safari safe browsing for China
Siri can now follows up on questions with context
English on 10-key Pinyin keyboard
iCloud remote backup
News Video in Today View
Redesigned invert colors
Russian and English bilingual dictionary
Unified iCloud Drive trash
Screen recording
iCloud family Apple Music integration
Advanced WiFi analytics
VoiceOver descriptions for images
Invite family with iMessage
One-handed zoom in Maps
Tap-to-join meetings
Personalized Top Stories in News
PDF accessibility
3D Touch for Lookup
Enhanced Switch Control typing
Phone number as Apple ID in China
Storage optimization
Camera QR code scanning support
Hindi dictation
Share URLS with 3D Touch in Messages
FaceTime Live Photos
Expanded braille editing
SMS fraud extension
WiFi password sharing
PDF annotation in iBooks
Portuguese and English bilingual dictionary
Files app replaces iCloud Drive app
NFC now open to 3rd-party apps
Drag and drop on iPhone in Files and some other apps (but not system wide like on iPad)
Floating window on iPad
Multitasking with four apps at once (two side by side and one floating) in addition to PiP video on iPads with 4GB RAM
Redesign for Calculator app
New icons for iTunes, App Store, Calculator apps
No labels for apps in dock
Landscape lock screen on both 5.5-inch and 4.7-inch iPhones (maybe a bug?)
On the iPad, number and symbol rows which are accessible via Shift or CAPS key are now shown on the keys themselves and they can now be optionally accessed by pulling down on the key and releasing
Customizable toggles in the new Control Center
Automatic uninstall of unused apps
System-wide bolder text
Accounts & Passwords section in Settings
New privacy options for Safari in Settings
Pause for iCloud Photo Library sync
Storage and iCloud Usage tab now called “iPhone Storage” in Settings
Facebook, Twitter, Vimeo, Flickr integration removed
New iMessage effects
Taking a screenshot displays a preview thumbnail, tapping which opens a Markup editor
Support for 32-bit apps removed
Support for 32-bit devices removed
One new wallpaper
Dotted icons for cellular signals changed back to bars in status bar
New system-wide animations



Sintech
6 Haziran 2017; 11:09:21
Denetim merkezine kısayol ekleme yapabiliyoruz. Ayrıca kilit ekranında gelen bildirimleri sola kaydırıp silebiliyorduk sanırım kalkmış.






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



IznickX
6 Haziran 2017; 11:19:13
Dark Modu gene yok nasıl eklenmiyor hala delirmemek elde değil

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Iznick
Buna gelen 1 yanıtı gör.


xattorneyx
6 Haziran 2017; 11:35:57
ios 10 ağırlığında sanırım sistem aynı altyapı gibi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



ketrp
6 Haziran 2017; 11:38:31
Files uygulamasını test eder misiniz?



skydiver132
6 Haziran 2017; 12:05:39