Kullanıcı Adı:
Şifre:

İsrail ile yapılan anlaşmaların iptal edilme önergesi akp'liler tarafından reddedildi
donanımcı123
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 21:18:08
Dünya İsrail’in Filistinlilere uyguladığı katliama karşı tepki gösterirken, bu akşam Ankara’da dikkat çeken bir gelişme yaşandı.

Filistinlilerin katledilmesi sonrasında Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) tarafından verilen Mavi Marmara Anlaşması dahil İsrail ile yapılan anlaşmaların iptal edilmesi önerisi AKP oylarıyla reddedildi.

Evet akp'li arkadaşları bekliyoruz konuya. Katledilen Müslüman kardeşlerimize saygınız bu kadar mı?



https://odatv.com/akp-i...osterecek-15051833.html



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 15 Mayıs 2018; 22:9:12 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Cuma günü hangi yüzle Yenikapı ve Diyarbakır'da miting yapacaksınız?

Orada Kudüs için, seçim için şov yaparken kapılı kapılar ardında mazlumun kanını yerde bırakıyorsunuz. Bu konu üstte kalm...
ImPerspektif - 8 gün önce
İzleyiniz...


Bualix - 8 gün önce
kardeş siyasal islam ne bekliyon
everyonelovebisco - 8 gün önce
Yahu işin komik yanı trollük ile ak partililik arasında fark kalmadı.

Durum o kadar saçma, pislik o kadar fazlaki normalleri de trolleşti.
amadeus99 - 8 gün önce
Şaşırtmadı
iamburak - 8 gün önce
Akepe doneminde gerceklesmistir.
GÜCÜNÜ MİLLETTEN ALAN,

GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ OLAN,




...BANA MI SORDUNUZ MAVİ MARMARAYI GÖNDERİRKEN?
Lüzumsuz Adam - 8 gün önce
Akp mazlumları korurkene
UchamayanAdamSabri - 8 gün önce
ne oldu fılıstın sevdanız pek tutmadı galıba
9600_G_T - 8 gün önce

jasua85
15 Mayıs 2018; 21:19:03
Beklenen bir şey zaten kimse şimdi çıkıp bana goygoy yapmasın bi zahmet



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



BlackGhost12
15 Mayıs 2018; 21:26:24
Kudüs peki?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Bualix
15 Mayıs 2018; 21:28:16
İzleyiniz...





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


iamburak
15 Mayıs 2018; 21:29:39
Şaşırtmadı



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Akp mazlumları korurkene



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: NeoyuzNesilliyiz


kardeş siyasal islam ne bekliyon

Buna gelen 1 yanıtı gör.


9600_G_T
15 Mayıs 2018; 21:35:17
ne oldu fılıstın sevdanız pek tutmadı galıba



Karlo
15 Mayıs 2018; 21:38:20
Konuyu üstte tutarsak sevinirim.



Akepe doneminde gerceklesmistir.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



amadeus99
15 Mayıs 2018; 21:56:50
quote:

Orijinalden alıntı: Last Troll Bender

hahahahahahaha trollüğün de bir haysiyeti var ama kiminde yok işte.
Alıntıları Göster

Yahu işin komik yanı trollük ile ak partililik arasında fark kalmadı.

Durum o kadar saçma, pislik o kadar fazlaki normalleri de trolleşti.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 15 Mayıs 2018; 21:57:15 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


OnurFB1453
15 Mayıs 2018; 21:59:12
müslümanlık elden gidiyeah



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



ImPerspektif
15 Mayıs 2018; 22:00:51
Cuma günü hangi yüzle Yenikapı ve Diyarbakır'da miting yapacaksınız?

Orada Kudüs için, seçim için şov yaparken kapılı kapılar ardında mazlumun kanını yerde bırakıyorsunuz. Bu konu üstte kalmalı diyeceğim ama şimdi bir forum yetkilisi gelip konuyu silecek. Silindikçe açmayı ihmal etmeyeceğim bu konuyu.



M4RLB0RO
15 Mayıs 2018; 22:07:45
quote:

Orijinalden alıntı: joker-38

Chp nin amacıda bu zaten. Nasılsa geçmeyecek seçim öncesi be kopardık iyi zihniyeti.
Chp liler arapları pis filistinlileri hain israillileride kendini savunuyor olarak görüyor o yüzden bu tür ayak oyunlarını kimseye açıklayamazlar.
Diyarbakır ve Yeni kapı mitingini Cehape veya başka birileri yapsaydı anlardım da..
Dostlar alışverişte görsün mantalitesi.. Aynı buna benziyor bu yorumun. Çok saçmalamışsın bu sefer sanki.



Lüzumsuz Adam
15 Mayıs 2018; 22:12:20
GÜCÜNÜ MİLLETTEN ALAN,

GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ OLAN,




...BANA MI SORDUNUZ MAVİ MARMARAYI GÖNDERİRKEN?



janqlee
15 Mayıs 2018; 22:12:25
Akepe anca kınar lanet okur milleti miting alanlarına toplar. Ve bunu rte nin komutasında yaparlar ki rte tüm müslümanların kurtarıcısı olur.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



Jeopol
15 Mayıs 2018; 22:13:01
her zaman ki akp.

sadece bos konusur, arkadan atip tutar.



jasua85
15 Mayıs 2018; 22:13:14
her türlü yeşili severler



vollkan59
15 Mayıs 2018; 22:20:32
Bırak Allah'ını seversen, boş boş birde konu açmışsın. Uluslararası anlaşmaların ,öyle kolay kolay silinemeyeceğini CHP adı gibi biliyor.

Uluslararası hukuk nedir? Böyle bir şeyden haberin var mı?

Buradan seçilirseniz, her gün hatırlatırım sana bu konuyu.

Tüm CHP lileri görürüz o zaman.

Saçma sapan, işler, yok Cuma'ya giderler, yok şehit cenazesine giderler (orada da kakır kakır gülerler), yok Gazze ye gideceğim, yok yıllardır umursamadıkları, insanların eğitim ve çalışma ve yaşam haklarını elinden alındığı, desteklediği günleri unutup, Türban alı çalışması....

Takkiyenin dik alası.

Buna gelen 12 yanıtı gör.


_force_
15 Mayıs 2018; 22:21:33
fark var aslında. şu eleman gibiler gerçek akpli:



yukarıdaki gibi her mesajda kendisiyle dalga geçilmesi pahasına saçmalayanlar da troll. ama haklı olabilirsin aradaki fark gün geçtikçe kapanabilir.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @amadeus99


İsrail ile yapılan anlaşmaların iptal edilme önergesi akp'liler tarafından reddedildi