Kullanıcı Adı:
Şifre:

İşte Dünya Lideri RTE'nin mitingleri nasıl kalabalık oluyor, görün haha :D edit: yeni video geldi
berkayjan
Konu Sahibi

10 Haziran 2018; 18:13:19
Ulan adamlar kendi kendini ele verdi böyle bir şey yok :D Mitinge gelenler ne diyor bakın nasıl fırçalıyor :DDD
Zaten AKP'li olmayan herkes biliyordu da bunların taşımalı miting yaptığını otobüslerle AKP'lilerin kendisi inanmıyordu alın sözde Dünya Lideriniz kendini ele verdi :D
İlk önce biri İzmir diyor sonra Ödemiş seninle gurur duyuyor diye tezahürat geliyor :D







Edit: Taze yeni videoda geldi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayjan -- 13 Haziran 2018; 4:25:43 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Daha çok kişi görmeli bunu up
Sensei İtachi - 10 gün önce
Ödemiş'i Denizli'ye bağlatmak istiyor olabilir.
Drakeshark - 9 gün önce
başbakana ne talimatı veriyor çözen varmı
deniz006 - 10 gün önce
Videoyu izlemedim ancak bügünkü Kocaeli mitingi hakkında kesin bir bilgi vereyim. Aşırı fazla belediye otobüsü var. Bu sefer Kocaeli ilini geçtim, çevre illerden taşımışlar artık [s...
Requizm - 9 gün önce
Aman aman nereye geldik bir anda neresi burası lan daha demin Ödemişteydim eve götürün beni oğlum fenalık geçiriyorum lan harbi evde değildim lan daha demin evdeydim.
tonez - 9 gün önce
SON DAKİKA!!!

Yeni çıkan bir KHK ile İzmir in Ödemiş ilcesi Denizliye bağlandı....
Qantas - 9 gün önce
20 tl de olsa gene oy verirler ben bugün karşılaştığım durumdan sonra artık pek takmıyorum akıllanmıyorlar akıllancak gibi de değiller boşuna kendimizi üzüyoruz kendimizi geliştirip kendimizi kurta...
_CLasSy_ - 9 gün önce
Denizlide RTE geldiğinde otobüsler bedava oluyor il ve ilçelerden araba toplanıp herkes götürülüyordu. Bugünde aynıydı zaten de işin ilginç tarafı 10 plakalı araç gördüm arkadaş okul servisi 10 pla...
oguz020 - 9 gün önce
Yalnız konuda bir tane aktroll yorumu yok kaçmışlar herhalde söyleyecek bir şey bulamayınca
berkayjan - 9 gün önce

Sensei İtachi
10 Haziran 2018; 18:20:49
Daha çok kişi görmeli bunu up



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



9600_G_T
10 Haziran 2018; 18:23:48



tonez
10 Haziran 2018; 18:30:31



Robb_Stark
10 Haziran 2018; 18:36:10



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



deniz006
10 Haziran 2018; 18:40:41
başbakana ne talimatı veriyor çözen varmı

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Adoring
10 Haziran 2018; 18:41:17



Drakeshark
10 Haziran 2018; 18:44:23
quote:

Orijinalden alıntı: deniz006

başbakana ne talimatı veriyor çözen varmı
Ödemiş'i Denizli'ye bağlatmak istiyor olabilir.



N.M.Türk05
10 Haziran 2018; 18:49:35



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



Requizm
10 Haziran 2018; 19:01:53
Videoyu izlemedim ancak bügünkü Kocaeli mitingi hakkında kesin bir bilgi vereyim. Aşırı fazla belediye otobüsü var. Bu sefer Kocaeli ilini geçtim, çevre illerden taşımışlar artık

Buna gelen 1 yanıtı gör.


lazer__
10 Haziran 2018; 19:05:58



p0tti
10 Haziran 2018; 19:25:45
dolar 10 tl de olsa,yiyecek bir somun ekmeğe dahi muhtaç olacak hale de gelsek yetmez ama evet...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi p0tti -- 10 Haziran 2018; 19:26:9 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Sensei İtachi
10 Haziran 2018; 19:27:30
Kocaeli mitingi İnce'nin mitinginden kalabalıkmıydı, o kadar taşıma yaptıklarına değmiş mi bari?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Requizm


Reaktans
10 Haziran 2018; 19:32:37
Ahaha bu nedir ya



fluox
10 Haziran 2018; 19:34:14



_CLasSy_
10 Haziran 2018; 19:40:14
20 tl de olsa gene oy verirler ben bugün karşılaştığım durumdan sonra artık pek takmıyorum akıllanmıyorlar akıllancak gibi de değiller boşuna kendimizi üzüyoruz kendimizi geliştirip kendimizi kurtarmaya çalışalım sonrada ülkemizi düzlüğe çıkarırız inş ama akp kolay kolay gitmez bu halk ile istediği kadar kötü yönetsinler adamlar anlamıyor sorgulamıyor dolar 10 20 30 40 50 değil 100 tl bile olsa gene akp diyecek en az %40 var

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @p0tti


Qantas
10 Haziran 2018; 20:12:57
SON DAKİKA!!!

Yeni çıkan bir KHK ile İzmir in Ödemiş ilcesi Denizliye bağlandı....



oguz020