Kullanıcı Adı:
Şifre:

İzmir Marşı'nı duyan Milli Eğitim Bakanı'nın töreni terk etmesi
Irresolute
Konu Sahibi

10 Haziran 2018; 0:34:08



https://odatv.com/deniz...terk-etti-09061832.html



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç





İşte bu yuzden İzmir Marşı.Ataturke kuyruk acisi olan yarasalari boyle kacirabilirsiniz.
Lüzumsuz Adam - 2 ay önce
Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa
Aykan19o3 - 2 ay önce
Ahaha.

Bunlarin cumhuriyet ve Atatürk alerjisi ne olacak yahu.

Düşünsene ağır astım hastası ile sigara tiryakisi aynı yaşam alanını paylaşmak zorunda kalıyor.Ne işkence ama...çok üzülüyorum bun...
kinadangelencerez - 2 ay önce
Bunlara göre AKP her seçim kazandığında Kemalizm ölüyordu. Görebilecekleri üzere Kemalizm ölmez, anka kuşu gibi küllerinden doğar. Kemalizm bu ülkenin temel direğidir. Onu yıkmak isteyenler yıkılac...
Mualla Lahuti Efendi - 2 ay önce
megri megri söyleseler eşlik ederdi kesin ama

yazık ülkenin geldiği hale. Atatürk gibi büyük bir lidere yazık bizim gibi bir milletin atası olmuş.
BlackLead - 2 ay önce
Az biraz kafası çalışan muhalif oluyor. Bunların işi kötü.
elektro_gadget - 2 ay önce
anca gider
izmir marşına tahamülleri yok sanki düşman görüyorlar bu marşı duyunca
bütün türkiye izmir marşıyla inlesin çekemeyen dinlemeye ızdırabı olan aynen ç...
dephyr - 2 ay önce
Bu marşın sözlerinden rahatsız olabilecek kişiyi ben anlayamıyorum. Kimse kusura bakmasın.


Izmir'in daglarinda oturdum kaldim
Sehit olanlari deftere yazdim.
Öksüz yavrulari bagrima ba...
cemsinan - 2 ay önce
Aklına yargılacakları filan gelmiştir ondan kaçmıştır.
ANTİ BUG - 2 ay önce




Ahaha.

Bunlarin cumhuriyet ve Atatürk alerjisi ne olacak yahu.

Düşünsene ağır astım hastası ile sigara tiryakisi aynı yaşam alanını paylaşmak zorunda kalıyor.Ne işkence ama...çok üzülüyorum bunlara.



dephyr
10 Haziran 2018; 1:02:45
anca gider
izmir marşına tahamülleri yok sanki düşman görüyorlar bu marşı duyunca
bütün türkiye izmir marşıyla inlesin çekemeyen dinlemeye ızdırabı olan aynen çeksin gitsin yol alsın bu ülkeden



Aykan19o3
10 Haziran 2018; 1:05:24
quote:

Orijinalden alıntı: FeRMaNNN21844

"Bozulmuş düşmanlar yel gibi kaçar"
Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Lüzumsuz Adam
10 Haziran 2018; 1:08:43




İşte bu yuzden İzmir Marşı.Ataturke kuyruk acisi olan yarasalari boyle kacirabilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



elektro_gadget
10 Haziran 2018; 1:13:41
Az biraz kafası çalışan muhalif oluyor. Bunların işi kötü.



Bunlara göre AKP her seçim kazandığında Kemalizm ölüyordu. Görebilecekleri üzere Kemalizm ölmez, anka kuşu gibi küllerinden doğar. Kemalizm bu ülkenin temel direğidir. Onu yıkmak isteyenler yıkılacaklardır.



MağaraAdam
10 Haziran 2018; 2:06:07
Piri reis üniversitesinde bunu görmek beni şaşırttı açıkçası.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


BlackLead
10 Haziran 2018; 2:07:54
megri megri söyleseler eşlik ederdi kesin ama

yazık ülkenin geldiği hale. Atatürk gibi büyük bir lidere yazık bizim gibi bir milletin atası olmuş.



ANTİ BUG
10 Haziran 2018; 8:02:42
Aklına yargılacakları filan gelmiştir ondan kaçmıştır.



Tornado of Souls
10 Haziran 2018; 18:46:17
quote:

Orijinalden alıntı: TSForever

İzmir marşı muhaliflerin kullandığı tamamen siyasi birşey. Sonrasında da kemalin askeriyiz diye slogan atmaları da bunu doğruluyor. Hiç izin verilmemeli böyle şeylere. Bakan terk etmekle doğru yapmış.

İktidar da sürekli dini kullanıyor.Ne yapalım, İslamı mı yasaklayalım?



x2yk
11 Haziran 2018; 2:09:33
quote:

Orijinalden alıntı: Santa_Monica

Vatan hainleri böyle kaçarsınız işte, sizi de Yunanlılar gibi denize dökecez bekleyin o günü.
Bu yorumlar beni kahkahalara boğuyor broooo..



xpugur
11 Haziran 2018; 13:40:02
https://www.youtube.com/watch?v=j7J_LDjaR7g bu videodaki durumu hatırlattı :)) .. fetöşcülere soğuk duş etkisi. .gerçi fetöşcüler şimdi daha yüksek makamlarda... adalet polis nasıl kukla haline geldiyse artık ...




cemsinan
11 Haziran 2018; 13:45:40
quote:

Orijinalden alıntı: x2yk

Laaa bu kadar olur işte provakasyon ile yaşabilirler bunlar.. Komedi laa yeminlen ülke komedi, yaşa Mustafa Kemal paşa dediler ve bakan bu provakasyon olarak görüp çıktı ve gariplerim kazandılar sandılar haaa ha esas ne oluyor biliyorsunuz birileri böyle itici olurlar yaptıkları çirkin hareketlerle burada söylenen sözler değil yapılan eyleme yazıyorum bunu bile bana karşı kullananlar olur ya öncesinden garantiye alayım kendimi işte bunlar böyle yapar kazandık sanırlar amaca ulaştı sanırlar ama sonra bu adamlar gelir onları yönetirler işteeeee ben bu tabloya bayılıyorum..
Bu marşın sözlerinden rahatsız olabilecek kişiyi ben anlayamıyorum. Kimse kusura bakmasın.


Izmir'in daglarinda oturdum kaldim
Sehit olanlari deftere yazdim.
Öksüz yavrulari bagrima bastim
Kader böyle imis ey garip ana
Kanim feda olsun güzel vatana

Türk ogluyum ben ölmek isterim.
Toprak diken olsa yatagim yerim
Allahindan utansin dönenler geri
Yasa Mustafa Kemal Pasa,yasa
Adin yazilacak mücevher tasa.

Buna gelen 3 yanıtı gör.


xpugur
11 Haziran 2018; 15:21:53
quote:

Orijinalden alıntı: cemsinan

Bu marşın sözlerinden rahatsız olabilecek kişiyi ben anlayamıyorum. Kimse kusura bakmasın.


Izmir'in daglarinda oturdum kaldim
Sehit olanlari deftere yazdim.
Öksüz yavrulari bagrima bastim
Kader böyle imis ey garip ana
Kanim feda olsun güzel vatana

Türk ogluyum ben ölmek isterim.
Toprak diken olsa yatagim yerim
Allahindan utansin dönenler geri
Yasa Mustafa Kemal Pasa,yasa
Adin yazilacak mücevher tasa.
Alıntıları Göster

çok basit :)

Türk oğluyum
Yasa Mustafa Kemal Pasa,yasa

bunlar arap sevdalısı .. güya çakma dinciler... din kitabı arapça diye arapça kutsal diğerleri günah sanıyorlar.. arap olmak onlara göre üstünlük falan filan..

Atatürk ü de beğenmiyolar.. TÜrkçe ezan, dinlerinin bastırılmış olduğunu vs düşünüyolar..

bana kalırsa Atatürkün en büyük hatası hitlerin in yahudilere yaptığnın aynısını bu çakma dincilere yapmamış olması . .yapsaydı keşke....

mısıroğlu mu ne bi şey var diyor yaa yunanlılar keşke bizi yenseydi izmirde vs diye bişiler :) ... bi de cübbeli var peygamber terliği diyip 5 tl li kterliği 300 e satıyor :D ...

DİNden para kazananlar Atatürk ü sevmez ve arap sevdalısı gözükmek paralarına para katar ..olay bu :)



Six Feet Under.
11 Haziran 2018; 18:58:12
quote:

Orijinalden alıntı: N.M.Türk05

Alıntıyı Göster
Onlar Kemalin askerleri, siz kimin askerlerisiniz? Pensilvanyadaki bir zamanlar hasretinden yandığınız hocanızın mı? Suudi kralının mı? Katar eriminin mi? Keşke yunan kazansaydı diyen şarlatanın mı? Evet bizler Mustafa Kemalin askerleriyiz, siz nesiniz bir karar verin.
Alıntıları Göster

Reisin askerleriyiz varmi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


kayihani
11 Haziran 2018; 22:58:01
Mustafa Kemal ile devlet asla ters düşmez. Mustafa Kemal = Türkiye Cumhuriyetidir.
Ergenekon ve balyoz sürecinde komutanlıklarının elinden alınması ve rütbeleri boşalması sonrasında reisin atadığı, rütbesini verdiği yüksek kademedeki askerler bu ülkede ihtilal yapmaya kalkıştı.
Reis kandırılmış, ve hitap ettiği halkı onu affetti.
Bu arada ordu içerisindeki çözülmeyi 2002 yılından tutun balyoz ve ergenekon sürerken dahil ve hatta 15 temmuzda (ör: cennet mekan Ömer halisdemir ve darbeyi durduran nice isimsiz asker kahraman) hep Mustafa Kemalin askerleri engellemeye çalıştı. İşnden, özgürlüğünden ve canından oldu.
yazdıklarımın hepsi içerisine yorum katılmadan ülkemizin geçmişinden edindiğim doğruluğunu kimsenin inkar edemeyeceği gerçeklerdir.
Bu yazdıklarım ışığında keşke reisin değil de devletin askeriyiz diyebilseniz, ancak siz de farkındasınız sanırım Devlet = Atatürk.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Six Feet Under.


murat204
11 Haziran 2018; 23:42:04