Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: James Donkey 007 İNCELEMESİ ' Özelleştirilebilir Oyuncu Faresi '  (2. sayfa)
Chris Brown
Konu Sahibi

18 Nisan 2017; 9:48:00
325RS --> RS ---> Sana özel mouse mi üretmişler

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @REDSTONE


powled
15 Mayıs 2017; 10:14:22
ince hesap çok pahalı satıyor. James Donkey 007 mouseyi yurt dışından 145 TL gibi orijinal satıcıdan aldım. İncehesap 300 TL ye satıyor. Ürün e packet ile geliyor.Tahminimce 1 hafta sonra elimde olur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi powled -- 15 Mayıs 2017; 10:24:44 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


REDSTONE
20 Mayıs 2017; 15:49:52

quote:

Orijinalden alıntı: Chris Brown

325RS --> RS ---> Sana özel mouse mi üretmişler

Biraz öyle olmuş diyebiliriz. Aslında onun linkini de mesaj altına atacaktım. Fakat baktım, aynı konu içerisinde mesajlarda link paylaşır olmuşum sürekli. Hemen yakınlarda arayanlar bulacaklardır.



oguzhanmetin
29 Haziran 2017; 16:51:45
Buyrun arkadaşlar bende küçük ama alacak insanlar için verimli bir yazı yazdım. Genel özelliklerden bahsettim. Yorumlarınızı bekliyorum.
http://www.teknozom.com...y-007-mouse-incelemesi/



SecurityPayne
8 Temmuz 2017; 17:00:59
programına girince direk atıyor çözümü bilen varmı ?



Sercan Ç.
24 Aralık 2017; 17:51:05
james Donkey 612 aldım. Yazılımı hep no device hatası veriyor. Farklı farklı usb portları da denedim.



rryzen
24 Aralık 2017; 22:47:17
güzel inceleme bende sırf merakımdan almak istiyorum ama bakalım .



creepylord
2 Ocak 2018; 18:00:45
Mouse güzel, elime uygun parçaları da taktım 2 aydır kullanıyorum. Ama yazılımı tam bir fiyasko. Bir makro ayarlayayım dedim basılı kaldı kapatmak için mouse u tekrar çıkarıp takmam gerekti vs vs. Yazılımsız kullanılması daha mantıklı.



Adoring
14 Ocak 2018; 4:54:15

quote:

Orijinalden alıntı: powled

ince hesap çok pahalı satıyor. James Donkey 007 mouseyi yurt dışından 145 TL gibi orijinal satıcıdan aldım. İncehesap 300 TL ye satıyor. Ürün e packet ile geliyor.Tahminimce 1 hafta sonra elimde olur.

Hocam banada linkini atarmisin yurtdisindan aldigini



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ferhatxaslan
9 Temmuz 2018; 3:13:48
quote:

Orijinalden alıntı: powled

ince hesap çok pahalı satıyor. James Donkey 007 mouseyi yurt dışından 145 TL gibi orijinal satıcıdan aldım. İncehesap 300 TL ye satıyor. Ürün e packet ile geliyor.Tahminimce 1 hafta sonra elimde olur.
Yurt dışından aldığınız linki paylaşabilirmisiniz ?



Zukov
13 Temmuz 2018; 15:58:51
Güzel inceleme



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



aesca
5 Ağustos 2018; 23:14:06
Merhaba
Eli çok terlettiği hatta kaydırdığı ve çok kir tuttuğu söyleniyor doğru mu?
Makro atamak istiyorum. Yazılım hala sorunlu mu?
Kullanan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.



caparz0
3 Ekim 2018; 15:23:33
Üstad merhabalar ,
James Donkey 007 mouse aldım fakat 2 farklı mousepad ile denememe rağmen düzgün çaıştıramadım. Mouse siyah kağıt üzerinde yada masa zemini üzerinde gayet güzel çalışıyor fakat padler üzerinde hep tek yöne hareket edebiliyor. Driverları kurulu firmware i son versyon. Durum aynı. Konu hakkında bilgin yada önerebileceğin birşey var mıdır ? Saygılar sunuyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Chris Brown, @REDSTONE


REDSTONE
3 Ekim 2018; 16:07:38
quote:

Orijinalden alıntı: caparz0

Üstad merhabalar ,
James Donkey 007 mouse aldım fakat 2 farklı mousepad ile denememe rağmen düzgün çaıştıramadım. Mouse siyah kağıt üzerinde yada masa zemini üzerinde gayet güzel çalışıyor fakat padler üzerinde hep tek yöne hareket edebiliyor. Driverları kurulu firmware i son versyon. Durum aynı. Konu hakkında bilgin yada önerebileceğin birşey var mıdır ? Saygılar sunuyorum.
Selam,

Çok ilginç ve sıra dışı bir sorun olmuş. 3. bir mouse pad ile deneme şansınız var mı ? Eğer her türlü mouse pad üzerinde benzer durum görülüyorsa; aldığınız yer ile iletişime geçerek, değişim-tamir-iade seçeneklerini değerlendirebilirsiniz. Sensör kısmında arıza olması muhtemel.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


caparz0
3 Ekim 2018; 17:04:22
quote:

Orijinalden alıntı: REDSTONE

Selam,

Çok ilginç ve sıra dışı bir sorun olmuş. 3. bir mouse pad ile deneme şansınız var mı ? Eğer her türlü mouse pad üzerinde benzer durum görülüyorsa; aldığınız yer ile iletişime geçerek, değişim-tamir-iade seçeneklerini değerlendirebilirsiniz. Sensör kısmında arıza olması muhtemel.

Alıntıları Göster

3. bir mouse pad ile de denedim onda da aynı sıkıntı var. Ürünü aldıgımda sensor kısmında ince jelatin vardı onu söktüm acaba sökülmemesi gereken birşey miydi =)

Bunun dışında mouse masa yüzeyince çok güzel hareket ediyor. Problem nedir anlayamadım açıkcası.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


REDSTONE
3 Ekim 2018; 17:24:53
quote:

Orijinalden alıntı: caparz0

3. bir mouse pad ile de denedim onda da aynı sıkıntı var. Ürünü aldıgımda sensor kısmında ince jelatin vardı onu söktüm acaba sökülmemesi gereken birşey miydi =)

Bunun dışında mouse masa yüzeyince çok güzel hareket ediyor. Problem nedir anlayamadım açıkcası.
Alıntıları Göster

Aslında sökülmesi gereken bir şey (çoğu kişi farkında bile olmaz), problem yaratmaması gerekir. Onu sökerken sensöre bir şey kaçmış falan olabilir mi ? Onu sökmeden önce denemiş miydiniz ?



REDSTONE
3 Ekim 2018; 17:27:16
Akabinde, skatez'lerdeki jelatinleri de söktünüz mü ? Onlar da problem yaratabilir ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REDSTONE -- 3 Ekim 2018; 17:27:42 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @caparz0


caparz0
4 Ekim 2018; 17:15:14
quote:

Orijinalden alıntı: REDSTONE

Akabinde, skatez'lerdeki jelatinleri de söktünüz mü ? Onlar da problem yaratabilir ?
Actigimda skatezlerinde jelatin yoktu birde mouse un miknatislari hafif paslanmis gibi muhtemelen iade edecegim. James dobkey in kendi mousepad ini siparis vermistim o gelmis birde onla deneyeyim bakalim. Buradan geri bildirim yaparim tesekkurler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



caparz0
4 Ekim 2018; 21:40:17
İlginctir jamea donkey mousepad ile cok guzel calisiyor mouse. Biraz kullanip test edecegim. Bir problem olur ise tekrar yazarim cok tesekkurler...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Cevap: James Donkey 007 İNCELEMESİ ' Özelleştirilebilir Oyuncu Faresi '  (2. sayfa)