Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: James Donkey 007 İNCELEMESİ ' Özelleştirilebilir Oyuncu Faresi '  (2. sayfa)
Chris Brown
Konu Sahibi

18 Nisan 2017; 9:48:00
325RS --> RS ---> Sana özel mouse mi üretmişler

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @REDSTONE


powled
15 Mayıs 2017; 10:14:22
ince hesap çok pahalı satıyor. James Donkey 007 mouseyi yurt dışından 145 TL gibi orijinal satıcıdan aldım. İncehesap 300 TL ye satıyor. Ürün e packet ile geliyor.Tahminimce 1 hafta sonra elimde olur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi powled -- 15 Mayıs 2017; 10:24:44 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


REDSTONE
20 Mayıs 2017; 15:49:52

quote:

Orijinalden alıntı: Chris Brown

325RS --> RS ---> Sana özel mouse mi üretmişler

Biraz öyle olmuş diyebiliriz. Aslında onun linkini de mesaj altına atacaktım. Fakat baktım, aynı konu içerisinde mesajlarda link paylaşır olmuşum sürekli. Hemen yakınlarda arayanlar bulacaklardır.



oguzhanmetin
29 Haziran 2017; 16:51:45
Buyrun arkadaşlar bende küçük ama alacak insanlar için verimli bir yazı yazdım. Genel özelliklerden bahsettim. Yorumlarınızı bekliyorum.
http://www.teknozom.com...y-007-mouse-incelemesi/



SecurityPayne
8 Temmuz 2017; 17:00:59
programına girince direk atıyor çözümü bilen varmı ?



Sercan Ç.
24 Aralık 2017; 17:51:05
james Donkey 612 aldım. Yazılımı hep no device hatası veriyor. Farklı farklı usb portları da denedim.



rryzen
24 Aralık 2017; 22:47:17
güzel inceleme bende sırf merakımdan almak istiyorum ama bakalım .



creepylord
2 Ocak 2018; 18:00:45
Mouse güzel, elime uygun parçaları da taktım 2 aydır kullanıyorum. Ama yazılımı tam bir fiyasko. Bir makro ayarlayayım dedim basılı kaldı kapatmak için mouse u tekrar çıkarıp takmam gerekti vs vs. Yazılımsız kullanılması daha mantıklı.



Adoring
14 Ocak 2018; 4:54:15

quote:

Orijinalden alıntı: powled

ince hesap çok pahalı satıyor. James Donkey 007 mouseyi yurt dışından 145 TL gibi orijinal satıcıdan aldım. İncehesap 300 TL ye satıyor. Ürün e packet ile geliyor.Tahminimce 1 hafta sonra elimde olur.

Hocam banada linkini atarmisin yurtdisindan aldigini



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ferhatxaslan
9 Temmuz 2018; 3:13:48
quote:

Orijinalden alıntı: powled

ince hesap çok pahalı satıyor. James Donkey 007 mouseyi yurt dışından 145 TL gibi orijinal satıcıdan aldım. İncehesap 300 TL ye satıyor. Ürün e packet ile geliyor.Tahminimce 1 hafta sonra elimde olur.
Yurt dışından aldığınız linki paylaşabilirmisiniz ?



Zukov
13 Temmuz 2018; 15:58:51
Güzel inceleme



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



aesca
5 Ağustos 2018; 23:14:06
Merhaba
Eli çok terlettiği hatta kaydırdığı ve çok kir tuttuğu söyleniyor doğru mu?