Kullanıcı Adı:
Şifre:

Kıza açıldım (reddetti) ss'li
Tivale's
Konu Sahibi

16 Mayıs 2018; 10:26:49
Kızla 3 aydır çok yakındık sürekli konuştuk bir kere dışarı çıktık ben de en sonunda açılmaya karar verdim ama red etti benden önce 20 kişiyi red etmiş instagramdan benimle farklı olur sanmıştım. Kızla arkadaşlığımız bitti sanırım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Neyse sağlık olsun kısmını okurken omurgama hafif bir ağrı girdi geçmiş olsun hocam.
Alex Higgins - 3 ay önce
mesajla açıldığın için eziksin ve doğal olarak reddedilmişsin.

Direk yüzüne karşı söyleyecektin ki hem kız dumura dönsün hem de onurlu bir ölümün olsun
reddedeceğini bildiğin için watsapptan yazmışsın
Pırlanta Gibi Çocuk - 3 ay önce
Gerçekse utana utana kaplumbağa misali gövdemin içine soktum kafamı.

Hata 1, neden sanaldan söylüyorsun
Hata 2, bari sanaldan yazdın neden ezikçe şeyler diyorsun yok gözlerine bakmama izin verir m...
Guest-221B83E8D - 3 ay önce
Böyle sezon finali gibi sürpriz şeklinde açılmalar çok sakat, onun yerine önceden az az yoklayıp niyetini belli etmek, karşıdakinin tepkilerine göre hareket etmek bana kalırsa en iyisi. Ben şimdiye...
Yirikalische - 3 ay önce
Hiç teklif ettin mi
Tivale's - 3 ay önce
Neyse saglik olsun.
11 52 7 - 3 ay önce
beta

edit:adamın avatara bak yazış şekline bak abi karakterinizi yansıtacak abatar kullanın bari. medro pascalı komus ya
Epsilon - 3 ay önce
Lan sağlık olsun ne. Borç mu istiyon da sağlık olsun diyon.
VR_27 - 3 ay önce

Alex Higgins
16 Mayıs 2018; 10:31:41
Neyse sağlık olsun kısmını okurken omurgama hafif bir ağrı girdi geçmiş olsun hocam.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


shuskhun
16 Mayıs 2018; 10:32:33
Gerçi burdan söylenmez dedikten sonra neden ordan söylüyorsun ? Bile bile hata yapmışsın. Arkadaşlığınız da bi zahmet bitsin.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


semavi7
16 Mayıs 2018; 10:32:46
Şöyle şeyler yapmayın birader yazıktır ya.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Epsilon
16 Mayıs 2018; 10:33:40
beta

edit:adamın avatara bak yazış şekline bak abi karakterinizi yansıtacak abatar kullanın bari. medro pascalı komus ya



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Epsilon -- 16 Mayıs 2018; 10:34:33 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


11 52 7
16 Mayıs 2018; 10:33:46
Neyse saglik olsun.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Şehmistan
16 Mayıs 2018; 10:35:22


emreee23
16 Mayıs 2018; 10:39:42
Olm bir kiza bu kadar yalvarmayin la.

Caddede bi yuruyorum gozler bende bakiyor muyum? Hayir.



Sevdigim kiz benimde oldu bir yere kadar sonra unutuyorsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


reddedeceğini bildiğin için watsapptan yazmışsın



YasinJR10
16 Mayıs 2018; 10:47:20
3 ay beklemen hata zaten arkadaş olmuşsunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



By Salus
16 Mayıs 2018; 10:48:37
Neyse sağlık olsun. Bunu demekte erdemliktir kardeşim boşver



Sağlık olsun.





















































Bıkmadım daha fazla açın bu tür konulardan.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


mesajla açıldığın için eziksin ve doğal olarak reddedilmişsin.

Direk yüzüne karşı söyleyecektin ki hem kız dumura dönsün hem de onurlu bir ölümün olsun

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Tivale's
Konu Sahibi

16 Mayıs 2018; 10:58:34
quote:

Orijinalden alıntı: Şehmistan

Hiç reddedilmedim.
Hiç teklif ettin mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Şehmistan
16 Mayıs 2018; 10:59:48
quote:

Orijinalden alıntı: Tivale's

Hiç teklif ettin mi
Alıntıları Göster

Etmeme bile gerek kalmadı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Tivale's
Konu Sahibi

16 Mayıs 2018; 10:59:49
quote:

Orijinalden alıntı: Ebedi Dumura Uğratıcı

mesajla açıldığın için eziksin ve doğal olarak reddedilmişsin.

Direk yüzüne karşı söyleyecektin ki hem kız dumura dönsün hem de onurlu bir ölümün olsun
Kabul etmek istese mesaj ile de kabul ederdi o kız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


quote:

Orijinalden alıntı: Tivale's

Kabul etmek istese mesaj ile de kabul ederdi o kız
Alıntıları Göster

önemli olan kızın kabul edip etmemesi değil önemli olan senin özgüvenindi. bir mendil gibi kenara atıldın şimdi

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Whippoorwill
16 Mayıs 2018; 11:10:02
Hocam inan yüzüne söyleyince pek bir şey değişmiyor.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Ebedi Dumura Uğratıcı


Yirikalische
16 Mayıs 2018; 11:12:04
Böyle sezon finali gibi sürpriz şeklinde açılmalar çok sakat, onun yerine önceden az az yoklayıp niyetini belli etmek, karşıdakinin tepkilerine göre hareket etmek bana kalırsa en iyisi. Ben şimdiye kadar hiç reddedilmedim, çünkü ne zaman ki karşıdaki istemediğini bir şekilde hissettirdi, bunu kabullenip kasmadım.



Bir düşünürsen illa bu kız da sana hissettirmiştir senle arkadaştan fazlası olmak istemediğini, ama sen görmezden gelip kendini gereksiz umutla doldurmuşsundur.



Yukarıda dediğim kızın hoşlandığını hissettirmemesi değil tabi, bazıları utangaç olup bunu saklamaya çalışıyor, dediğim doğrudan senle ilgilenmediğini hissettirmesi nötr olması değil.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Jamie Hyneman
16 Mayıs 2018; 11:13:16
kanka bu olay sağlığa dönüşürse 100ü devirirsin



Kıza açıldım (reddetti) ss'li