Kullanıcı Adı:
Şifre:

Kraliçe Elizabeth ile Erdoğan Fotoğrafındaki İlginç Ayrıntı
1419oguzhan
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 19:49:23
Recep Tayyip Erdoğan her seçim öncesinde yaptığı İngiltere ziyaretlerine bir yenisini ekledi.
Fakat Kraliçe Elizabeth'in genellikle düşük seviyede(misal büyükelçi) insanları karşıladığı odada Erdoğan'ı karşılaması, Erdoğan'ın önünde eğilmesi, arkadaki uysal at fotoğrafının Erdoğan olarak nitelendirilmesi akıllara gerçek sahipleri acaba İngilizler mi sorusunu getiriyor?



Mesela Obama'yı bu odada karşılamış...

https://upload.wikimedi...ngham_Palace_London.jpg

.

( )






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1419oguzhan -- 15 Mayıs 2018; 19:50:21 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Ne kadar siz paranoyak mısınız fotoğrafta ne var deseniz bile, üniversitelerde bununla ilgili dersler bile mevcut. İnsanların konuştuklarından çok beden dilleri ile anlattıklarını vs vs işlerler. Ö...
ImPerspektif - 3 ay önce
Reis bacak bacak üstüne attı diye de mutlu olmuyoruz.
by-ko - 3 ay önce
Yıllarca Ecevit'in fotoğrafını paylaşan kesim için paylaşılıyor ülkemizde oldukça fazla bulunmaktadır.

Hatta o kesimin şuan ah Ecevit'in şöyle pozu olsaydı diye iç geçirirken şu şekilde ...
emrehan09 - 3 ay önce
bunlarla mı mutlu oluyorsunuz ?
furandor - 3 ay önce
92 yaşında kısa boylu bir kadının elin sıkmak için Erdoğan boyunda iseniz mecburen eğilmeniz gerekir.

Bu da OBAMA

senersongur - 3 ay önce
Beyaz sacli teyzenin parasi bizden 6 kat degerli suan.



1000 sterlin icin 6000 lira vermeli turk vatandasi.



Ingiltere ile normal vatandasin isi bana gore bitti.
` quaD. - 3 ay önce

` quaD.
15 Mayıs 2018; 19:52:07
Beyaz sacli teyzenin parasi bizden 6 kat degerli suan.



1000 sterlin icin 6000 lira vermeli turk vatandasi.



Ingiltere ile normal vatandasin isi bana gore bitti.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



senersongur
15 Mayıs 2018; 20:02:08
92 yaşında kısa boylu bir kadının elin sıkmak için Erdoğan boyunda iseniz mecburen eğilmeniz gerekir.

Bu da OBAMA




EĞİLEREK EL SIKMA




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 15 Mayıs 2018; 20:3:40 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Ares
15 Mayıs 2018; 20:03:31
Yağlıboya gondermesi hmmm

Edit: Ekşide detaylı olarak okudum konuyu, adamlar resmen cumhurbaşkanı statüsünde olan devlet adamını büyükelçi kabul ettikleri oda da ağırlamış. Tam rezalet...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ares -- 16 Mayıs 2018; 0:36:50 >



haydarali34
15 Mayıs 2018; 20:14:59
Ben fotoya bakınca aklıma bu karikatür geldi
Kraliçe Reisin karşısında cücük gibi kalmış



furandor
15 Mayıs 2018; 20:17:18
bunlarla mı mutlu oluyorsunuz ?

Buna gelen 2 yanıtı gör.


haydarkarapuar
15 Mayıs 2018; 20:18:02
o kari gerçek değil uşaklar aynı karı değil



pcwolf28
15 Mayıs 2018; 22:25:55
Tövbe tövbe ya at mı tepti?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



by-ko
15 Mayıs 2018; 22:29:32
quote:

Orijinalden alıntı: furandor

bunlarla mı mutlu oluyorsunuz ?
Reis bacak bacak üstüne attı diye de mutlu olmuyoruz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ali222
15 Mayıs 2018; 22:33:30
Yillarca Ecevit'in Bush karşısindaki fotosunu paylaştılar. Bundan sonra bu fotoyu paylasiriz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



aslanoto
15 Mayıs 2018; 22:36:27
karşında devleti temsil eden yaşcada büyük ihtiyar olan kısa boylu bir nineye sen olsan ne yaparsın eğilir elini bile öpersin, bukadarı gayet normal, yoksa kabalık olurdu, ingilizler kabalığı hiç sevmez.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 15 Mayıs 2018; 22:44:0 >



Ulfast
15 Mayıs 2018; 22:36:44
Ecevit fotosunu koyan olursa bundan sonra bu fotografi gozune mi sokarsiniz nerelerine sokarsaniz sokun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Mogolo
15 Mayıs 2018; 22:38:49
Teyzeyi Yolda görsem karşıdan karşıya gecirtirim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Qantas
15 Mayıs 2018; 22:39:56
o değil de Elizabet e seni umreye gönderelim demiş midir aceba?



ImPerspektif
15 Mayıs 2018; 22:49:57
Ne kadar siz paranoyak mısınız fotoğrafta ne var deseniz bile, üniversitelerde bununla ilgili dersler bile mevcut. İnsanların konuştuklarından çok beden dilleri ile anlattıklarını vs vs işlerler. Özellikle halkla ilişkiler bölümünde bu ders vardır. Dersin adını hatırlamıyorum ama örnekler hep dünya liderlerinden verilir.

Mesela liderlerin bacak bacak üstüne attıklarında, misal sağ bacağını sol bacağının üstüne attığında sırtı sağ tarafındaki insana döner. Buradaki bacak bacak üstüne atan kişi muhattabım solumdaki insan, sağımdaki değil mesajı verir. Mesela elleri ile tokalaşanlar sağ ellerini uzatır. Sağ eller tokalaşırken, biri sol elini de tokalaştıkları kişinin elinin üstüne koyarsa ben senden üstünüm mesajı verir.

Mesela Elizabeth konuklarını iki farklı odada karşılıyormuş. Erdoğan'ın karşılandığı oda genel olarak elçilerin, diğer oda ise Obama, Merkel gibi kişilerin karşılandığı oda. Bunlar tesadüf değil. Önceden planı yapılmış, bir mesaj verilme üzerine kurulmuş durumlardır.

Hatta Elizabeth neredeyse bu odada her tokalaştığında, tokalaşacağı yeri bile belli. Dikkat ederseniz çok istisna durumlar dışında hep halının ortasında bulunan yuvarlak motifin üstünde durup tokalaşıyor. Şuan halı üstündeki motifin anlamını araştırıyorum, elbet bulacağım.

Misal Japon yetkililerin karşılama odasını bilenler vardır. Oda çok sadedir. Sade koltuklar, sade perdeler, hiçbir şaşalı eşya göremezsiniz. Bu adamların vermek istediği mesaj ise bizim için herkes eşittir mesajıdır.

Uzun bir yazı oldu ama bu tür vücut dili durumları, bulunan oda, ev gibi eşyaların dizilimi asla tesadüf değildir.



jasua85
15 Mayıs 2018; 22:50:09
yıllarca ecevitle dalga geçtiler vay be nerden nereye



OnurFB1453
15 Mayıs 2018; 23:15:45
Dik dur eğilme buymuş herhalde.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurFB1453 -- 15 Mayıs 2018; 23:16:18 >



amacsızpanda
15 Mayıs 2018; 23:22:01
quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

92 yaşında kısa boylu bir kadının elin sıkmak için Erdoğan boyunda iseniz mecburen eğilmeniz gerekir.

Bu da OBAMA




EĞİLEREK EL SIKMA

Ben burdakiler için bir benzetme yapıyorum. Ama yazamıyorum ban yerim.



Sadece şunu diyeyim



Beyinleri sadece vücudu yönetmeye yarayan başka bir işlevi olmayan kişiler.






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Bilmirem
15 Mayıs 2018; 23:35:33
Şimdi aktroller nasıl içli içli fotoya bakıyordur.Ah ulan ah bu fotoda ecevit olsaydı da keşke de bizde her yere zırt pırt resmi atıp altına - eskiden ecevit hp eğilirmiş simidi reiss var hep dik duruo ehu ehu ehu - yazsaydık diye kendilerine delleniyorlardır.



patya
16 Mayıs 2018; 0:29:05
bana göre tesaduf, doğru olmayan bir benzetme. Bu kadar detaylar içinde kalırsak 2 adım ilerleyemeyiz :)



Kraliçe Elizabeth ile Erdoğan Fotoğrafındaki İlginç Ayrıntı