Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap : LG 42LF2500  (3. sayfa)
dargmen
21 Aralık 2009; 0:31:06
quote:

Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

samsung 40b530 ile Lg 42lf2500 arasında kaldım hangisini seçmeliyim


+ kardeş aynı modelere bende takıldım banada bir fikir vercek yokmu



blackrebel
6 Ocak 2010; 13:30:50
42LF2500 de mkv oynatırken kumanda ileri sarma pause play v.s. çalışıyomu arkadaşlar



yedikeresekiz
13 Ocak 2010; 16:35:43
dün ankamall migreosta gördüm çok şık bi tv gerçekten çok güzel bağlantıları olsun tipi olsun görüntüsü olsun geçrekten alınabilwecek bi tv



blackrebel
13 Ocak 2010; 18:27:52
56 al gitsin yahu :)



teknosepette kalmamış 1400 de süper fiyattı gerçekten. hemde taksitle. dün de vatanın sitesinde 37 panasonic 100 hz 1580 liraydı taksitli şimdi de ona takıldı kafam ama işte onda da usb layı yok. bide sd yayını iyi değil demişler forumda



blackrebel
15 Ocak 2010; 1:24:08
ben aldığımda da stoklarda yoktu online destekle görüştüm hemen stoğu açtılar.ciddiysen sor bence.çünkü stok kendilerinde değil tvyi direk aktüel bilişimden gönderiyolar.bana kargo direk aktüelden geldi.teknosepet faturayı ayrı yolladı



emrah86
22 Ocak 2010; 14:37:50
arkdşlar benim anlamadığım bu hd uydu alıcılarnda hd kanallar yok ise görüntü farkediyorumu yani kanald hd ile norml show tv arsnda yada bildğmz alıclrdaki kanallr arsnda ne gibi bi fark oluyor



yedikeresekiz
27 Ocak 2010; 23:30:02
migrsotan 1274 lira 12 takside aldım. sd tv yayını decktron receiver ve ttaf altın uçku scvart ile beklediğimin çok üstünde. çok net renkler çok temiz sadece maçlarda bulanıklık oluyor bu da olur artık diyorum



blackrebel
28 Ocak 2010; 2:43:06
1274 mü :D desene kazık yedik :D



yedikeresekiz
28 Ocak 2010; 14:43:35
yok kazık denmez. çünkü bu cihaz daskikalar içinde bitmiş migrosta. bende şansına aldım sanalmakretten. 1649 du 1499 oldu en sonda 15 indirimle 1274 e geldi süper bi cihaz ya blackrebel çok iyi bir seçim yapmışısz. dün gece usb yi de 3,15 e düşürerek aktif hale getirdim. acaip bi vihaz. herşeyi oynatıyor. hele ki 720p mkv ler olağanüstü. altyazı süper görüntü süper. bundan sonra bütün filmleri 720p indiricem. üstrlik ekrana da tam oturuyor 720 p ler.



arkadaşlar bişi soracam. usb den mkv ,zlerken bazı ses dosyalarını oynatmadığı şeklinde şeyler duymuştum. bunla ilgili bir net bilgi var mı. 720p lerde sesin hangi formatta olması gerekiyor. ac3 mp3 dts. sanki dts lerde tv den ses çımıyor gibi bişi duydum. hayır boşa indirtmeyelim 4 gb lık blueray ripleri o açıdan soruyorum



Kesme$eker
5 Şubat 2010; 21:21:55

quote:

Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

arkadaşlar bişi soracam. usb den mkv ,zlerken bazı ses dosyalarını oynatmadığı şeklinde şeyler duymuştum. bunla ilgili bir net bilgi var mı. 720p lerde sesin hangi formatta olması gerekiyor. ac3 mp3 dts. sanki dts lerde tv den ses çımıyor gibi bişi duydum. hayır boşa indirtmeyelim 4 gb lık blueray ripleri o açıdan soruyorum


filmin ses formatı DTS ise tv den duyamazsınız.Bunun için Lcd Tv nizde optik ses desteği var ise yine optik girişli 5.1 ev sinema sisteminden duyabilirsiniz.



cotyora52
9 Şubat 2010; 1:45:48
TV yi bu hafta sonu Bimeks'ten satın aldım. Görüntü kalitesi memnun edici. Bu fiyat aralığında alınabilecek güzel bir TV.



scansoz
13 Şubat 2010; 5:21:56

quote:

Orijinalden alıntı: rampage4u


Alıntıyı Göster

filmin ses formatı DTS ise tv den duyamazsınız.Bunun için Lcd Tv nizde optik ses desteği var ise yine optik girişli 5.1 ev sinema sisteminden duyabilirsiniz.


Eger DTS formatli filmlerde ses gelmiyorsa TV'nin DTS cozucusu yok demektir. Optik baglantida da analogta da ses alamazsin.



ses işini filmini sesini bir progframla ac3 çevrierek hallettik. 3,55 e de yüksellttim versiyonu ama 3,15 le arasında gözle görülür bi fark göremedim. şimdilik 720p leri sorunsuz oynaıtoyor. 1080 oynatsak sıeyun çıkar mı ne dersiniz. aletini şlemcisi yanabilir denmiş bazı yoerumlarda.



unpop
7 Mart 2010; 11:38:18

quote:

Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

migrsotan 1274 lira 12 takside aldım. sd tv yayını decktron receiver ve ttaf altın uçku scvart ile beklediğimin çok üstünde. çok net renkler çok temiz sadece maçlarda bulanıklık oluyor bu da olur artık diyorum


Selam maçlarda bulanıklık derken nasıl bir bulanıklık ? Izlenmeyecek kadar kötü mü ? Onumuzde malum Dünya Kupası var. Maçlarda keif vermiyorsa başka model bakacagız



unpop
7 Mart 2010; 18:30:24
up



valla lig tv de trt maçları falan da yavan. ama tv 720p için olağanüstü diyebilirim. ha iyi bir reciver ve hdmi bağlantı ile nasıl olur bilmem. ama normal tv yayınları idare ediyori .maçlarda performansı düşüyor. yani aslında kalsik bir lcd tv sorunu bu maçlar.



densiz1905
15 Mart 2010; 2:34:12
ben dee dün aldım ürünü kablo tv deki default görüntüsü çok iyi degil ince ayarlarını nasıl yapabilirim?
örnegin ekran çözünürlüğüne nereden bakabilrim?



wisecolt
15 Mart 2010; 3:18:51
quote:

ama tv 720p için olağanüstü diyebilirim


Aslında 1920x1080 çözünürlüğe sahip bir TV değil mi? Yani 1080p formatındaki videolar da ekrana tam oturur sanırım??