Kullanıcı Adı:
Şifre:

★★★ LG G6 ANA KONU ★★★
webcin
Konu Sahibi

26 Şubat 2017; 12:10:09
Detaylı ön inceleme...


Canlı Yayın LG G6 Tanıtımı Arkadaşlar
MWC 2017 LG G6 Lansmanı Canlı
(LG G6 Day Livestreaming)

Canlı Yayın Videosu


G6 Resmi Tanıtım Videosu


İnceleme videosu (Android Authority)


İnceleme videosu (The Verge)


G6 nın duvar kağıdının tasarlanışı ve hazırlanması




Tanıtımdan resimler...



























LG G6

Şık ve dayanıklı 5.7-inç büyüklüğünde ve 1440 x 2880 piksel çözünürlüğünde ekrana sahip olan cihaz, sürpriz bir şekilde küçük bir gövdeyle geliyor.
Firma önceki ipuçlarında belirttiği gibi bu şekilde, büyük ekranla birlikte kolay cebe sığabilecek bir cihaz geliştirmiş.

18:9 ekran-gövde oranıyla gelen cihazın bu ekranı, HDR10 ve Dolby Vision HDR uyumluluğu da gösteriyor.
Cihaz, Amazon, Netflix ve medya sağlayıcıları için daha parlak ve daha iyi renkler ile birlikte ayrıntı sunmayı vadediyor.

3 farklı renk seçeneği!
3 farklı renk seçeneğiyle gelen LG G6'nın bu renk seçenekleri ise: Buz Platinum, Mistik Siyah ve Gri.

Yazılım tarafında ise cihazın Android 7.0 Nougat işletim sistemini çalıştırdığını ve sistemin tüm nimetlerine sahip olduğunu belirtelim.
Ayrıca LG G6'da, Google Asistan dahili olarak geliyor. Böylece G6, Pixel-olmayan ve Google Asistan ile gelen ilk cihaz oluyor. "Ok, Google" diyerek ya da arkadaki fiziksel tuşa basarak Google Asistan'ı çağırmak mümkün oluyor.

Çift arka kamera, geniş açılı ön kamera!
Çift arka kamerayla gelen cihazın arka kameralarının 13MP değerinde olduklarını belirtelim.
İkinci kamera 125 derece geniş açılı fotoğraf çekmeye olanak tanıyor.
Ön kamera ise 100 dereceye kadar geniş açılı selfie çekebiliyor. Hemen alttaki görselde farkı görebilirsiniz.

İki kamera da 4K video ve HDR10 video kaydetme özelliklerine sahipler.



"Snapdragon 821 ideal seçim"
Tanıtım etkinliğinde LG yetkilileri, LG G6 için Snapdragon 821'in en ideal seçim olduğunu söylediler. Hemen aşağıda cihazın paylaşılan teknik özelliklerini bulabilirsiniz.

Ekran: 5.7 inç, 18:9 QHD+FullVision ekran (1440 x 2880 piksel, 564ppi)
Pil: 3300mAh
Ölçüler: 148.9x71.9x7.9mm
Ağırlık: 163g
Kameralar: Arka; 13MP Geniş(F2,4-125 derece), 13 MP Standart OIS 2,0(F1,8-71 derece)
Ön; 5MP Geniş (F2,2-100 derece)
İşlemci: Snapdragon 821
Diğer özellikler: Su ve toza dayanıklı (IP68), Google Asistan, Dolby Vision, HDR10, Qualcomm QuickCharge 3.0, Parmak izi sensörü



Fiyat ve çıkış tarihi
Şu anda hangi pazar için ne zaman çıkacağı tam olarak belli olmayan cihazın ilk olarak Güney Kore'de satışa sunulacak.
LG G6 muhtemelen Nisan ayı içerisinde dünya genelinde satışa çıkmış olur.
LG G6'nın fiyatı henüz açıklanmadı.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Yeni bootloop ve ghost screen adayını tanıtacaklar desenize
maximilanos - 2 yıl önce
Bu telefonu alıp kronik sorun bekleyen bizler için bu fedakarlığı yapanlara şimdiden teşekkürler :)
ewaer1884 - 2 yıl önce
Arkadaşlar lg g6nin arka kamerasında xperia xa, xiaomi mi4c, vibe p2 gibi orta seviye cihazlarda bulunan sony Imx 258 sensorun bulunduğunu biliyormusunuz? Ayrıca bu sensor sonynin xperia x, xz ve x...
Mr. Kvnç - 2 yıl önce
2500 bandında da olmayacak kronik sorunları da olacak LG hiç o konularda kendini geliştiren bir firma değil [:\-]
F1rST22 - 2 yıl önce
Ben sizin çok iyi niyetli olduğunuza inanmıyorum. Çünkü iyi niyetli İnsan bir insan bir malı almışsa onun hatası olsa bile görmemezlikten gelir Güle güle kullan der Ama sizin amacınız gelip ortalığ...
grolof - bir yıl önce
Alnımın derisi çatladı, mesajı okuyup anlayana kadar.
Anadolu - bir yıl önce
Galiba lg g6 satılmama rekoru kıracak
caneryendi - 2 yıl önce
G4 kullanıcısıyım. G2 de kullandım. Telefonumdan çok çok memnunum. Kavisli kasası, deri kapağı, hızlı işlemci mükemmel ötesi kamera ve video. Hepsi süper. Ama ne yazıkki bu lg telefonlarındaki kron...
SULZER - 2 yıl önce
Lg g6 da benim için bitmiştir yazık günah şu rakamlara telefon alınmaz her marka için söylüyorum almayın aldırmayın
caneryendi - 2 yıl önce

maximilanos
26 Şubat 2017; 12:35:11
Yeni bootloop ve ghost screen adayını tanıtacaklar desenize



Midnightmrt
26 Şubat 2017; 12:37:36
inşallah kronik sorunu olmayan bir seri olur tasarımı çok güzel fiyatta 2500 bandında olursa almamak için sebep kalmaz..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


F1rST22
26 Şubat 2017; 13:09:13
2500 bandında da olmayacak kronik sorunları da olacak LG hiç o konularda kendini geliştiren bir firma değil [:\-]

Buna gelen 1 yanıtı gör.


SpesifikBrush
26 Şubat 2017; 13:19:52
Hayır sanki hiç bir zaman güzel cihaz çıkarmadı LG. Hep olumsuz yorumlar. Ben inanıyorum, G6 bir G2 olmaya aday.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @F1rST22


webcin
Konu Sahibi

26 Şubat 2017; 13:50:51
Canlı yayın başladı arkadaşlar...

Bakalım G6 bizi neleriyle şaşırtacak...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Kurt Knispel
26 Şubat 2017; 14:08:39
Bakalım takipteyim. G2'yi değiştirmenin zamanı geldi artık. Uzun zamandır telefon pazarından uzağımda. Gündelik işler, müzik, sosyal medya ve kamerası dışında artık uygulama da kullanmaz oldum. Güzel çerçeve/ekran oranına sahip, şarjı iyi giden, kronik problemi olmayan ve iyi kameralı bir model arıyorum. Biraz yeri olmayacak ama akıl vermek isteyen olursa tavsiyede alırım.



johnny_bravo_
26 Şubat 2017; 14:32:54
5.7 inc yapmislar.. Zaten ayni boyutta neredeyse ayni ozelleklerde v20 varken bunu da ayni yapmak neden ki.. 5.2 den yukarisi bana pek telefon gibi gelmiyor..Tabi zevkler ve renkler tartisilmaz bebim şahsi görüşüm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


yvz_1149
26 Şubat 2017; 14:37:03
Kasası g2 kadar ekranı 5.7



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @johnny_bravo_


blackcat67
26 Şubat 2017; 14:42:03
G2'den sonra üç telefon çıkartmış üçünde de kronik arızalar mevcut G6'da olmayacak öylemi güvenim kalmadı.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


BaŞKumandaN
26 Şubat 2017; 15:02:18
Bakalım, kullanımla alakalı sorunlar olacakmı, hemen almamak daha iyi olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



webcin
Konu Sahibi

26 Şubat 2017; 15:06:15
Tasarım çok güzel

Ekran boy oranı harika

HDR10 süper

Ve yine kamera özellikleri müthiş

3300mah batarya



Bu sefer olacak gibi....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


maximilanos
26 Şubat 2017; 15:12:38

quote:

Orijinalden alıntı: SpesifikBrush

Hayır sanki hiç bir zaman güzel cihaz çıkarmadı LG. Hep olumsuz yorumlar. Ben inanıyorum, G6 bir G2 olmaya aday.

Pardon G2 de de ekran sararması sorunu vardı ve oda kronikti



maximilanos
26 Şubat 2017; 15:13:46

quote:

Orijinalden alıntı: webcin

Tasarım çok güzel

Ekran boy oranı harika

HDR10 süper

Ve yine kamera özellikleri müthiş

3300mah batarya



Bu sefer olacak gibi....

LG özellik bakımından zaten tamamdı ama kronik sorunları ve mobil bölümündeki servis sorunları LG yi bitirdi.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


maximilanos
26 Şubat 2017; 15:14:53

quote:

Orijinalden alıntı: blackcat67

G2'den sonra üç telefon çıkartmış üçünde de kronik arızalar mevcut G6'da olmayacak öylemi güvenim kalmadı.

G2 de de kronik sorun vardı. Ekran sararması.

G6 da da sorun %100 olacaktır diye tahmin ediyorum.



webcin
Konu Sahibi

26 Şubat 2017; 15:16:35
G4 teki kronik bootloop olayını G5 te çözdü

G5 te ki kronik ghost screen i de G6 da çözmüş ise

Ve tabiki başka sorunlar oluşmaz ise

Harika bir telefon olacak gibi...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @B o S c H


fbyram
26 Şubat 2017; 15:17:53
Ekran koruması zayıf. Cgg 5 olmalıydı. Fiyatı 2500 seviyelerinde konumlandırılırsa tercih edilebilir.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


maximilanos
26 Şubat 2017; 15:19:24

quote:

Orijinalden alıntı: webcin

G4 teki kronik bootloop olayını G5 te çözdü

G5 te ki kronik ghost screen i de G6 da çözmüş ise

Ve tabiki başka sorunlar oluşmaz ise

Harika bir telefon olacak gibi...

Özellik olarak her zaman harikalara imza attılar. Fakat donanımsal sağlamlık ve servis ayağında Türkiye pazarında sınıfta kaldılar. LG V20 nin de bootloop olduğu yönünde bilgi almıştı arkadaşım.



maximilanos
26 Şubat 2017; 15:22:09

quote:

Orijinalden alıntı: fbyram

Ekran koruması zayıf. Cgg 5 olmalıydı. Fiyatı 2500 seviyelerinde konumlandırılırsa tercih edilebilir.

Türkiye de o kadar para LG ye verilmez. Yazık parana.
Verirsin 2500 tl sonra kronik sorundan ötürü servise bırakırsın. Sonra servis ürün değişim kararı alır. Değiştirilmesini beklersin. Yasal süreyi aşarlar ve hala ürün gelmez. Sonra dayanamazsın ücret iadesi istersin. Tamam derler. Fakat kafalarına göre yasal olmayan %10-20 yıpranma adı altında senden kesinti talep ederler. Yazık gerçekten çok yazık 2000 küsür lirana. Az para değil.



★★★ LG G6 ANA KONU ★★★