Kullanıcı Adı:
Şifre:

Meral Akşener'den flaş 'Selahattin Demirtaş' açıklaması
atmaca57
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 16:15:10
DEMİRTAŞ KAMPANYALARINI EŞİT KOŞULLARDA YAPMALI'

Akşener, "Kürtler cumhurbaşkanlığı seçiminde bana ikinci turda oy vermez iddiası tamamen şehir efsanesi" derken, Kürt seçmenle yakın bir ilişki kurduğuna vurgu yaptı. Diyarbakır, Batman, Mardin, Muş gibi bütün Güneydoğu illerini gezdiğini anlatan Akşener, "Dışarıdan görülenle içeride olanlar çok farklı. Gittiğim hiçbir güneydoğu ilinde elim havada kalmadı" dedi. Halkların Demokratik Partisi'nin (HDP) cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş’ın cezaevinde olmasını nasıl karşıladığı sorulan Akşener, bu durumun Türkiye’de yaşanan hukuki karmaşanın ve çelişkinin bir sonucu olduğunu kaydetti. "Selahattin Bey bir sanık. Hüküm giymemiş bir sanık. Yüksek Seçim Kurulu’nun cumhurbaşkanı adayı ilan ettiği, tutuklu yargılanan bir siyasetçi. Türkiye bunu nasıl izah edecek. Elbette ki cumhurbaşkanlığına aday gösterilmiş bir kişinin bizlerle eşit koşullarda kampanya yapmasını isterim. Yaşananlar, Türkiye açısından kabul etmediğimiz sorunlar" diyen Akşener, Türkiye’de etnik yapı farketmeksizin herkesin demokrasi istediğini, İyi Parti’nin de bu demokratik düzen için mücadele ettiğini dile getirdi.

Akşener, "Kürtçe eğitim" konusuna yaklaşımı sorulduğunda da "Anadil insanlar için çok önemli. Buna saygı duyulmalı. İnsanlar ana dilini öğrenmeli ama devletin aynı anda iki, üç dili olmasını doğru bulmuyorum" dedi. Akşener, Türkiye’de insanların birinci sınıf eğitim alacakları bir düzen kurulduğunda, insanların rahatça anadilini öğrenebileceğini ve buna kimsenin itiraz edemeyeceğini kaydetti. Akşener, HDP’nin baraj altı kalacağı konusunda kanaati de, bilgisi de olmadığını belirtirken, "HDP seçmeninin çok dikkatli oy kullanacağını düşünüyorum. HDP’nin de kendi seçmenini düşünerek bizim Saadet Partisi ve CHP ile kurduğumuz ittifakta yer almadığını düşünüyorum" diye konuştu.



http://www.mynet.com/ha...as-aciklamasi-4122672-1
https://www.evrensel.ne...ahliye-edilmeli-cagrisi



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Yazıyı okudum serbest bırakılsın falan dememiş. Demirtaş, içerdeyken nasıl Cumhurbaşkanı adayı olabiliyor önce onu söyleyin? Madem adam terörist niye böyle bir şeye izin veriliyor?
Knights of Cydonia - 5 ay önce
Kadın doğru demiş eğer selahattin demirtaş suçluysa hemen yargılanıp neden cezası verilmiyor? Suçsuzsa bu kişi neden hapiste aylardır yargılanmayı bekliyor?
Marco Luigi - 5 ay önce
Vah benim memleketim vah , vah benim terörle mücadelem vah.
StoryBro - 5 ay önce
Şu ülkede pkk'nın siyasi kanadıyla adam akıllı mesafe koyacak parti çıkmayacak herhalde.
Oy kaygısına düşen şu pkk yancılarını yanaşıyor ben deliriyorum.
Timsah-16 - 5 ay önce
An itibariyle Meral Akşener destekçileri...

(Görsel)
haydarali34 - 5 ay önce
gene kimseye oy atmayacam anlaşılan. yada gidip geçersiz atarım.
SATANIST - 5 ay önce
Yüksek Seçim Kurulu’nun cumhurbaşkanı adayı ilan ettiği, tutuklu yargılanan bir siyasetçi. Türkiye bunu nasıl izah edecek. Elbette ki cumhurbaşkanlığına aday gösterilmiş bir kişinin bizlerle ...
amacsızpanda - 5 ay önce
Selahattin Demirtaş terörist mi? Akpliler cevap versin bişey deneyecem. Korkmayın acımayacak.
elektro_gadget - 5 ay önce
Oy için ne oyunlar dönüyor

(Görsel)

haydarali34 - 5 ay önce

StoryBro
15 Mayıs 2018; 16:16:57
Vah benim memleketim vah , vah benim terörle mücadelem vah.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


SATANIST
15 Mayıs 2018; 16:17:56
gene kimseye oy atmayacam anlaşılan. yada gidip geçersiz atarım.



elektro_gadget
15 Mayıs 2018; 16:19:29
Selahattin Demirtaş terörist mi? Akpliler cevap versin bişey deneyecem. Korkmayın acımayacak.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


mesele demirtaş değil,



mesele bunun gibi teröristleri meclise sokturmasına iştirak edenlerde ve buna göz yumanlarda



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



HIGHER
15 Mayıs 2018; 16:22:05
Kürtçe dediğin dil farsça gibi bir dildir, çok istiyorlarsa gitsinler özel öğretmen tutsunlar.

Kürtçe öğrenilmesi ayrılacak bütçeyi fransızca, rusça, almanca, ispanyolca, japonca, italyanca ve çinceye ayırın.

Kürtçe öğrenmek bir insana ne katabilir?

Oy alıcam diye böyle hareketler yapuyorlar sonrada kazanamıyorlar.

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Yazıyı okudum serbest bırakılsın falan dememiş. Demirtaş, içerdeyken nasıl Cumhurbaşkanı adayı olabiliyor önce onu söyleyin? Madem adam terörist niye böyle bir şeye izin veriliyor?



Marco Luigi
15 Mayıs 2018; 16:29:47
Kadın doğru demiş eğer selahattin demirtaş suçluysa hemen yargılanıp neden cezası verilmiyor? Suçsuzsa bu kişi neden hapiste aylardır yargılanmayı bekliyor?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Akşener, "Kürtçe eğitim" konusuna yaklaşımı sorulduğunda da "Anadil insanlar için çok önemli. Buna saygı duyulmalı. İnsanlar ana dilini öğrenmeli ama devletin aynı anda iki, üç dili olmasını doğru bulmuyorum"



Oha duygulandım.... Helal olsun. Emperyalizme karşı ancak boyle birlikte durabiliriz. Tabii ki resmi dil olmayacak ama seçmeli eğitim, Kurtçeyi ders olarak okutan okullar olabilir. Pkk ancak boyle biter.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Nycha
15 Mayıs 2018; 16:34:56
quote:

Orijinalden alıntı: ResenİcraEdenAvukat

Akşener, "Kürtçe eğitim" konusuna yaklaşımı sorulduğunda da "Anadil insanlar için çok önemli. Buna saygı duyulmalı. İnsanlar ana dilini öğrenmeli ama devletin aynı anda iki, üç dili olmasını doğru bulmuyorum"



Oha duygulandım.... Helal olsun. Emperyalizme karşı ancak boyle birlikte durabiliriz. Tabii ki resmi dil olmayacak ama seçmeli eğitim, Kurtçeyi ders olarak okutan okullar olabilir. Pkk ancak boyle biter.
pkk bitirilmek isteniyorsa önce uyuşturucu ticareti bitirilmeli .



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


quote:

Orijinalden alıntı: Nycha

pkk bitirilmek isteniyorsa önce uyuşturucu ticareti bitirilmeli .
Alıntıları Göster

Yani o da yapilmasi gereken bir sey ama sana sayayım yöntemini.



1-) Yukarda bahsedilen tarz ozgurlukler(seçmeli dil eğitimi kurtce tabela vs)

2-)Kapitalizmin zehirli okunu dogunun bagrina saplamak

3-)Yurt icinde ve disinda terorle etkin silahli mucadele

4-)Propaganda

5-)İslami kullanmak




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



1419oguzhan
15 Mayıs 2018; 16:37:47
Demirtaş tutuklanıyorsa, Şivan Perverle el ele tutuşup megri megri diyen, dağdan inen teröristleri alkışlatan o dönemin hükümeti de tutuklanmalı



OZ44
15 Mayıs 2018; 16:53:34
Genel olarak doğru konuşmuş, kürtler bu ülkenin vatandaşı olduğuna göre kendi ana dilleriyle eğitim almaları da sağlanmalı. Anadille eğitim alındı diye bir ülke bölünmez.



Timsah-16
15 Mayıs 2018; 17:13:44
Şu ülkede pkk'nın siyasi kanadıyla adam akıllı mesafe koyacak parti çıkmayacak herhalde.
Oy kaygısına düşen şu pkk yancılarını yanaşıyor ben deliriyorum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Yusuffyus
15 Mayıs 2018; 17:16:21
Tam olarak demirtaş serbest bırakılsın dememiş ama tabanı çoğunlukla ülkücülerden oluşan bir partinin genel başkanının bu soruyu bir şekilde geçiştirmesi lazımdı. Parti tabanından bu açıklamaya tepki gelir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Red Wheelbarrow
15 Mayıs 2018; 17:17:22
Atmaca havuz medyasından gerçekleri göremez olmuşsun.



Tarafsız medyayı takip et diyecem de Reis tarafsız medya bırakmadı ki.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


fero
15 Mayıs 2018; 17:31:56
Mecliste Bahçeli den başka Ne Mutlu Türk üm diyecek parti lideri yok. Durumun vehametini burdan anla


Bu mesajda bahsedilenler: @Timsah-16


atmaca57
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 17:33:12
gözlerini kullan istersen
T24 ve evrensel adreslerini koymuşum.
İstediğin özel bir site varmı


Bu mesajda bahsedilenler: @Red Wheelbarrow


fero
15 Mayıs 2018; 17:35:05
Adam hapiste ama ne hikmetse benden fazla twit atıyor medyaya durmadan demeç veriyor. Bizim muhalefette tuzluk gibi bu adama koşuyor



amacsızpanda
15 Mayıs 2018; 17:35:24
quote:

Orijinalden alıntı: Tanrıkut Mete Han

Bu konuyu açan varlık sen nasıl bir karaktersiz insansın haberin neresinde Demirtaş serbest bırakılmalı sözü geçiyor söyler misin?

Selahattin Bey bir sanık. Hüküm giymemiş bir sanık. Yüksek Seçim Kurulu’nun cumhurbaşkanı adayı ilan ettiği, tutuklu yargılanan bir siyasetçi. Türkiye bunu nasıl izah edecek. Elbette ki cumhurbaşkanlığına aday gösterilmiş bir kişinin bizlerle eşit koşullarda kampanya yapmasını isterim. Yaşananlar, Türkiye açısından kabul etmediğimiz sorunlar

Bu sözlerin neresinde serbest bırakılmalı sözü geçiyor eşit koşullarda yarışmaktan söz ediyor kirli siyasetiniz yerin dibine bastın
Yüksek Seçim Kurulu’nun cumhurbaşkanı adayı ilan ettiği, tutuklu yargılanan bir siyasetçi. Türkiye bunu nasıl izah edecek. Elbette ki cumhurbaşkanlığına aday gösterilmiş bir kişinin bizlerle eşit koşullarda kampanya yapmasını isterim. Yaşananlar, Türkiye açısından kabul etmediğimiz sorunlar



Kendi sozleri üzerinden sana sorular



1- bizimle eşit koşullarda siyaset yapmasını isterim.. Ne demek ? Eşit şart olması için bırakılması lazım değil mi?