Kullanıcı Adı:
Şifre:

Mhp'nin gümbür gümbür gelmesi
Tornado of Souls
Konu Sahibi

10 Haziran 2018; 21:36:13

En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Mehmet bahçeli onlarca kişiye hitap ediyor
Guest-9FEC7A6EC - 4 ay önce
Partinin düştüğü duruma bak, mehmet bahçelinin yatacak yeri yok.
MağaraAdam - 4 ay önce
Bakın ben böyle bir salona konuşsam toplantı sonrası istifa ederim.
to let myself go - 4 ay önce
Bir demet bahçeli...
old but gold - 4 ay önce
Osman Pamukoğlu'nun konferansları bile daha kalabalık oluyor bu ne la
iamburak - 4 ay önce
Bahçeli o günkü Bahçeli olmadığı için MHP bu hale gelmiş olabilir mi?
Yaşlandı artık, basiretsiz bir şekilde partiyi yönetmeye çalışıyor.

Af, af diye heryerde konuşmasından belli değil mi?
...
bal974 - 4 ay önce
orda ilkokul mezuniyeti olsaydı daha çok kişi olurdu
domuzadam101 - 4 ay önce
Tabanın %80 iyiye kaydı blr miktar Akp den oy alabilir
jasua85 - 4 ay önce

Guest-9FEC7A6EC
10 Haziran 2018; 21:41:48
Mehmet bahçeli onlarca kişiye hitap ediyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


old but gold
10 Haziran 2018; 21:47:02
quote:

Orijinalden alıntı: Guest-9FEC7A6EC

Mehmet bahçeli onlarca kişiye hitap ediyor
Bir demet bahçeli...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



to let myself go
10 Haziran 2018; 21:50:18
Bakın ben böyle bir salona konuşsam toplantı sonrası istifa ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



MağaraAdam
10 Haziran 2018; 21:50:42
Partinin düştüğü duruma bak, mehmet bahçelinin yatacak yeri yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



yugams
10 Haziran 2018; 21:51:35
aga bahceli sagolsun mhp yi tekba?ına gömdü



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



JQKER
10 Haziran 2018; 21:52:57



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joker-38 -- 10 Haziran 2018; 21:54:0 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


x2yk
11 Haziran 2018; 2:52:14
quote:

Orijinalden alıntı: JQKER

Onların işlerine gelen nedir dostum biliyor musun..

2005 'te RTE şunu demiş yıl 2013 olmuş RTE böyle demiş sonra bu adam bunadı bu adamın bir dediği bir dediğini tutmuyor yok böyle idi yok şöyle idi yeahhhh diye algı konuları açarlar amaaaa

Zamanında Meral Hanım Bahçeli için böyle demiş ve mhp 'ye sadıkmış bugün ise MHP 'yi yok etmek için yola çıkmış partiyi ikiye bölmüş üstüne arada Bahçeli 'ye de laf söyleyince kimcecikler olmaz ortalarda, neden onların tek derdi onları hezimete düşüren RTE olduğu için..

Cem Yılmaz 'ın videosu gelsin onlara benden haniiiiiiiii haniiiiiii..

Buna gelen 2 yanıtı gör.


domuzadam101
11 Haziran 2018; 3:00:07
orda ilkokul mezuniyeti olsaydı daha çok kişi olurdu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Stranger.
11 Haziran 2018; 3:17:24
Napalim simdi Akp de zamanin da fetoyu ovuyordu



Mnr980
11 Haziran 2018; 3:32:13



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



CartmanBra
11 Haziran 2018; 3:38:50
Bu adama niye mehmet deniyor neyi kacirdim ben ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Tornado of Souls
Konu Sahibi

11 Haziran 2018; 11:22:24


iamburak
11 Haziran 2018; 11:27:52
Osman Pamukoğlu'nun konferansları bile daha kalabalık oluyor bu ne la



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



e_capkan
11 Haziran 2018; 11:38:09
kaç milletvekili çıkaracak bakalım



Nyanko Sensei
11 Haziran 2018; 11:44:27
AKP el altından yardım ve destekleme vermese bir tane bile MHP'li bulamayız ortalıkta.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Red-army
11 Haziran 2018; 12:10:36
Çevremde o kadar insanlarla konuştum.DP-TKP-BBP seçmeni denk geldi ama bir tane Mhp seçmeniyle denk gelmedim.Bu saatten sonrada gelmem herhalde...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red-army -- 11 Haziran 2018; 12:11:16 >



bal974
11 Haziran 2018; 12:16:34

quote:

Orijinalden alıntı: x2yk

Onların işlerine gelen nedir dostum biliyor musun..

2005 'te RTE şunu demiş yıl 2013 olmuş RTE böyle demiş sonra bu adam bunadı bu adamın bir dediği bir dediğini tutmuyor yok böyle idi yok şöyle idi yeahhhh diye algı konuları açarlar amaaaa

Zamanında Meral Hanım Bahçeli için böyle demiş ve mhp 'ye sadıkmış bugün ise MHP 'yi yok etmek için yola çıkmış partiyi ikiye bölmüş üstüne arada Bahçeli 'ye de laf söyleyince kimcecikler olmaz ortalarda, neden onların tek derdi onları hezimete düşüren RTE olduğu için..

Cem Yılmaz 'ın videosu gelsin onlara benden haniiiiiiiii haniiiiiii..

Bahçeli o günkü Bahçeli olmadığı için MHP bu hale gelmiş olabilir mi?
Yaşlandı artık, basiretsiz bir şekilde partiyi yönetmeye çalışıyor.

Af, af diye heryerde konuşmasından belli değil mi?
Benim evimden eşyamı çalan hırsızı ben affetmiyorken, devlet ne hakla affedecek? Suçun muhatabı devlet değil ki, benim...





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


ComertSoylu
11 Haziran 2018; 15:26:10
Gomonoslar muhahaha ne güldüm yahu. Aahahahah pis gomonos

Valla bir söyleşide aynen böyle diyor.

Hain gomonoslar ahahaha hahaha aaahhaha






< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @HACl


jasua85
11 Haziran 2018; 15:30:46
Tabanın %80 iyiye kaydı blr miktar Akp den oy alabilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Mhp'nin gümbür gümbür gelmesi