Kullanıcı Adı:
Şifre:

Cevap: ##MSI VR330X Notebook İncelemesi##  (5. sayfa)
.i.
18 Ağustos 2008; 0:48:20
Arkadaşlar XP kursam sorunsuz olurmu, sürücülerin XP desteği varmı? Teşekkürler, kuzene alacağız 2 gün içinde.



AnacoN
Konu Sahibi

18 Ağustos 2008; 1:26:13
Laptop XP ile sorunsuz.



.i.
28 Ağustos 2008; 15:16:10

quote:

Orjinalden alıntı: AnacoN

Laptop XP ile sorunsuz.


Abi benim cihaz geldi, vr330 aldık.. XP kurdum.. Ama kablosuz bağlantımı bir türlü görmüyor, kablosuz adsl modem var görmüyor, sorun nerede acaba teşekkürler.



AnacoN
Konu Sahibi

28 Ağustos 2008; 15:18:40
Laptop ile gelen cd'den driverini kurabilirsiniz.



.i.
28 Ağustos 2008; 15:23:47

quote:

Orjinalden alıntı: AnacoN

Laptop ile gelen cd'den driverini kurabilirsiniz.


Onu denedim olmadı, artı sitesinden sürücü indirdim yine olmadı..

Birde şu yazı hatasını da veriyor..

"windows bu kablosuz bağlantıyı yapılandıramıyor

Başka program etkin ise o programı kullanın........" diye

Halbuki başka program yok, sadece sürücülerini kursam dahi bu uyarıyı veriyor..



.i.
28 Ağustos 2008; 16:45:23
Yeniden xp kurdum, tüm sürücüleri kurdum, aşağıda wireless simgesinde balon olarak "kablosuz ağ kullanılaiblir değil" yazıyor.

Bilgisarınızın üzerindeki kablosuz anahtarın açık olduğundan emin olun. Güncelleştirişmiş listeyi görmek için, "ağ simgesini yenile"yi tıklatın.

yazıyor..

Anlamadım gitti, wireless acaba bir yerde açmak mı gerek.. offfff



AnacoN
Konu Sahibi

28 Ağustos 2008; 17:04:39
Notebook'un açma düğmesinin sol tarafında düğmeler var. Oradan wireles düğmesine basarak wireless'i açmanız gerekiyor. Bunların hepsi kullanım kitapçığında yazıyor zaten, oradan okuyarak hemen cevapa ulaşabilirsiniz.



.i.
28 Ağustos 2008; 17:11:46
quote:

Orjinalden alıntı: AnacoN

Notebook'un açma düğmesinin sol tarafında düğmeler var. Oradan wireles düğmesine basarak wireless'i açmanız gerekiyor. Bunların hepsi kullanım kitapçığında yazıyor zaten, oradan okuyarak hemen cevapa ulaşabilirsiniz.



Adamım çok teşekkürler. Sorun çözüldü, Ürünü yeni aldım, daha parasını vermedik, bu yüzden acele sorunu varmı diye kontrol ediyorum, bir sorunu yoksa parasını yatıracam, çok teşekkürler..

Birde kullanım kitapçığı gelmedi, büyük katlanabilir bir kağıt var, ondada bunlar ayzmıyor..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birolayd -- 28 Ağustos 2008; 19:14:37 >



selcuk_kucuk
29 Ağustos 2008; 16:28:05
Ben de aynı çantayı ve bilgisayarı 1 yıldan fazladır kullanıyorum çok memnunum hatta bir çift çekirdek ve 320 gb hdd desteğinden sonra manyak bir cihaz olacak tekrar
quote:

Orjinalden alıntı: roche

dostum eline sağlık güzel çalışma olmuş senin bu incelemelerini diğer topicte 20-30 sayfa arasında bulmak zor oluyordu bu güzel çalışmaya insanların kolay ve çabuk ulaşmaları açısından iyi olmuş
benimde çorbada tuzum olsun


15 gün beklemeden sonra nihayet geçen hafta geldi
aynı siteden 2 gb. da ram alıp taktırdım biyerde ramı 2gb. a çıkarınca ekran kartının 512 ye çıkarılabildigini okumuştum ama bios tan ekran kartı sadece 256 ya çıktı ama windowsta dxdiag ı açtığımda ekran kartı 512 görünüyo ilginçtir ???

uzun aramalarım sonucunda uygun çantayı buldum ve geçen hafta çantada geldi şiddetle tavsiye ederim
http://www.ekonomiktica...pId=2142066&_catId=1482 kargo dahil 32 YTL.

ekran kartının güncel driverlerini uzun süre aradım sve bunu buldum bu sayede World in Conflict i oynaya biliyorum orjinal driveriyle onanmıyordu malesef
güncel driver burda
http://us.download.nvid...inxp2k_english_whql.exe
diğer güncel driverlarda burda
http://asia.msi.com.tw/...cat_no=135&prod_no=1191

notebook hepsiburada da kalmamış ama almak isteyenler burdan alabilir tükenmeden ;)
http://www.h-i-z-l-i-a-...UrunID=30.001.1473.0010 (tireleri kaldırın)
http://www.e-turuncu.co...lt.asp?git=9&urun=14484
http://www.exa.com.tr/s...t.asp?caid=323&pid=2758




ozansah
29 Ağustos 2008; 19:59:14

quote:

Orjinalden alıntı: AnacoN

Laptop XP ile sorunsuz.



Anacon kardeş laptop XP ile sorunsuz diyorsun ama ben sürekli seste cızırdama sorunuyla karşı karşıyayım Xp'de..Ne kadar sürücü denediysem fayda etmedi. Rica etsem sendeki ses kartı sürücülerini bir yere upload edip paylaşabilir misin?



arkadaslar canavar harbiden cok güzel keske kasa biraz daha cancanlı olsaymıs dicem ama ona da laptop etiketi takıcam kapak kısmına. klavye tarafınada nvidia msi amd gibi cıkartmalar yapıstırdım mı olay tamamdır

performans olayına gelince xp kullanıp son guncel driverları yüklerseniz resmen ucarsınız bu canavar sizi baya götürür sahsen bende sempron 3600+ ve 2 gb 667 mhz dual channel ram var ve su an muhtesem ama ilerde 7200 rpm hdd ve turion x2 512*2 önbellekli modifikasyon yaparsam resmen en kral laptoplara kafa tutarım



marikanwap
25 Eylül 2008; 18:07:34
arkadaşlar vr330x arıyorum ikinci el. satmak isteyen varsa bayramdan sonra ankaradan elden nakit satın almak istiyorum. ilgilenenler pm atarsa sevinirim.



Primobolo
28 Eylül 2008; 20:22:42
bır yıl onc kendıme aldım, babam gordu cok begendı ona da ldık bır tane yılbasında ablamlar geldı ablamda cok begendı onad aldık aynından. 3 laptoptada bır yıldan berı hıc bır problem yok. sorunsuz. usb ss3 aldım bırde tadından ynmez hale geldi alet.



deepinsky
30 Eylül 2008; 19:25:44
hocam cahillimiği mazur gorun ama bu dediğiniz nedir?
"usb ss3"

quote:

Orjinalden alıntı: Primobolo

bır yıl onc kendıme aldım, babam gordu cok begendı ona da ldık bır tane yılbasında ablamlar geldı ablamda cok begendı onad aldık aynından. 3 laptoptada bır yıldan berı hıc bır problem yok. sorunsuz. usb ss3 aldım bırde tadından ynmez hale geldi alet.




murti82
5 Ekim 2008; 23:52:03
Merhaba arkadaşlar. Ben de notebook alacağım ve bu msi benim de hoşuma gitti. Ben notebook'umda nfs most wanted oynamak istiyorum ve 1280x720 high definition film seyretmek istiyorum. Şimdi kullananlara soruyorum ben bu bilgisayarla bunları yapabilecekmiyim takılma vs olur mu? grafik işlemci yeter mi bana?
Şimdiden teşekkürler.
Bu arada biraz araştırma yapıp nvidia go 6100 ün hd desteklemediğini 6150 nin desteklediğini öğrendim. Acaba yanlış mı öğrenmişim?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murti82 -- 6 Ekim 2008; 0:18:31 >



ozansah
9 Ekim 2008; 15:36:23

quote:

Orjinalden alıntı: murti82

Merhaba arkadaşlar. Ben de notebook alacağım ve bu msi benim de hoşuma gitti. Ben notebook'umda nfs most wanted oynamak istiyorum ve 1280x720 high definition film seyretmek istiyorum. Şimdi kullananlara soruyorum ben bu bilgisayarla bunları yapabilecekmiyim takılma vs olur mu? grafik işlemci yeter mi bana?
Şimdiden teşekkürler.
Bu arada biraz araştırma yapıp nvidia go 6100 ün hd desteklemediğini 6150 nin desteklediğini öğrendim. Acaba yanlış mı öğrenmişim?



Nfs Most Wanted'ı kurmadım ama sanırım kuranlar oynayabilmişti iyi derecede. 720p divx izledim ama 4.3GB'lık BRRip ve herhangi bir takılma olmadı.



chawush
12 Ekim 2008; 3:04:41

quote:

Orjinalden alıntı: ozansah


Alıntıyı Göster


Nfs Most Wanted'ı kurmadım ama sanırım kuranlar oynayabilmişti iyi derecede. 720p divx izledim ama 4.3GB'lık BRRip ve herhangi bir takılma olmadı.

Most wanted sorunsuz oynanabiliyor



beycemm
2 Kasım 2008; 10:17:06
ben sadece crysis i oynayamadım onun harici diğer oyunlarda problem çıkmadı. 1 yıldan beri laptopumla yatıp kalkıyorum ama en ufak bi problem çıkarmadı. su sıralar 2.30 saat giden pili 2.00 saate düştü ekranda ufak bi beyaz leke olmuştu[kesin arkadaşlara verince onlar yapmıştır bana söylememişlerdir :)] filan faan işte.Dicem o ki o fiyata alınabilecek en kral laptoptur forumda dendiği gibi işlemci+hdd+ram upgrade edilebilmektedir (bence bu işlem için bile 2 yılı daha var). Alan arkadaşlarında forumları incelerlerse ürünün garanti olayı; biraz uğraştırsalarda ürünün her bir parçasını garanti kapsamına almışlardır.....

En kral laptop bana göre:D



JackDaniels