Kullanıcı Adı:
Şifre:

🔴 Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴
NewsTR
Konu Sahibi

18 Temmuz 2017; 23:44:20
Netspeed, site veya apartmanlara farklı türlerden fiber internet hizmeti sunuyor.
Bu tamamen Türk Telekom'a bağlı ,ancak şuan için İzmir,Bursa,Denizli,İstanbul,Ankara'da yavaş yavaş ağını kurduğunu görüyoruz nadirde olsa.[Türk Telekom Omurgasında Hizmet Veriliyor]

Netspeed'in Uyguladığı 2 Çeşit Bağlantı Türü Var. Bunlar;
1- DSLAM/FTTC (Kabine kadar fiber)Fiber Optik kablonun Cadde ve Sokaklardaki Saha Dolabına kadar çekildiği, kullanıcıya daha önceden kullanmış olduğu bakır kablo ile sunulduğu bağlantı.(Resim 1)
2- FTTB/T11 -Dairenizin altında t11 türktelekom kutusuna kadar fiber,daha sonra hazırda daha önceden kullanmış olduğu bakır kablo ile sunulduğu bağlantı(Resim 2)

Resim 1


Resim 2






BAĞLANTILARIN AYRINTILI AÇIKLAMALARI


DSLAM/FTTC: Fiber Optik kablonun Cadde ve Sokaklardaki Saha Dolabına kadar çekildiği, kullanıcıya telefon hizmeti için hazırda daha önceden kullanmış olduğu bakır kablo ile sunulduğu en yaygın hizmet türüdür.

FTTB/T11: Binanızın altına T11 kutusu konumlandırılır. Bu kutu GPON'a göre çok daha büyüktür. Fiber kablo buraya kadar gelir. Genellikle cat6 kablo çekilmez ve binadaki halihazırda var olan telefon hatlarına bağlanır. Hat sinyaliniz VDSL olarak değiştirilir. Böylece dairenizde hiç bir değişiklik yapmadan fiber internetle tanışmış olursunuz. FTTH'nin aksine tüm bina bir fiber kılının bant genişliğini paylaşmak durumunda kalır.

Sıkça Sorulan Sorular







1- Binamda fiber altyapısı olduğunu nereden anlayacağım?

Netspeed İnternet Altyapı Haritası


AKTİF ALTYAPI




2- Binamda/Apartmanımda fiber altyapısı yok, müracaat edebiliyor muyuz?
Türk telekom altyapısı için: Genelde Türk Telekom, fiber döşeyeceği yerleri kendisi belirliyor. Ama yine de talebinizi bağlı bulunduğunuz il/ilçe müdürlüğüne iletebilirsiniz.


3- FİBERNET paketlerinin upload hızları nedir?
Netspeed İnternet paketlerinde 2 Veya 4 mbit Upload verir.



4- İnternet aboneliği için herhangi bir taahhüt, cayma bedeli söz konusumu?

Netspeed aboneliği için herhangi bir taahhüt söz konusu değilir.[ilk 6 Ayda Abonelik İptalinde Hat Tahsis Ücreti 60 TL Tahsil Edilir, 6 Ay Sonunda İptallerde Herhangi Bir Ücret Söz Konusu Değildir.

MEVCUT PAKETLERİN DETAYLARI







Destek-İletişim





NETSPEDD FİBER İNTERNET KULLANANLAR KULÜBÜ

1- technique24 (FTTC/DSLAM - VDSL 75 MBPS'E KADAR)
2- tr123456 (FTTC/DSLAM - VDSL 100 MBPS'E KADAR)
3- alemci75 (FTTC/DSLAM - VDSL 75 MBPS'E KADAR)
4- Scienly (FTTC/DSLAM - VDSL 16 MBPS'E KADAR)







KULÜP ÜYELERİMİZDEN GELEN HIZ TESTLERİ




Ttechnique24 (FTTC/DSLAM -VDSL 75 MBPS'E KADAR)





tr123456(FTTC-VDSL 100 MBPS'E KADAR)





alemci75(FTTC-VDSL 75 MBPS'E KADAR)




Scienly(FTTC-VDSL 16 MBPS'E KADAR)









KULUP İMZAMIZ


NETSPEDD FİBER İNTERNET KULLANANLAR KULÜBÜ


[center][link=https://forum.donanimhaber.com/netspeed-fibernet-vdsl2-ana-konu-kulup-200-gb-100-mbit-58-tl--127762000][image]https://tablet.donanimhaber.com/store/d1/43/df/d143dff57ff8edc7c18184877ea6db7e.png[/image]
              [b][color=#000000]NETSPEDD  FİBER İNTERNET[/color]   [color=#CC9900]KULLANANLAR KULÜBÜ[/b][/color][/link][/center]











< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tr123456 -- 23 Mart 2018; 18:24:22 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

İki daire neden kullanıyorsunuz adamlar zaten 40 liraya akn siz internet veriyor. Ne taahhüt istiyor ne bir şey.



Eskiden 50 lira limitsiz internet 15 lira sabit ücret 65 lira civarında idi lim...
mcrew - 10 ay önce
Bu tüm firmalarda böyle. TT'nin anlaşmas bu şekilde. Diğerleri kablo bağlamak için taahhütnameye 200 lira civarı para yazıyor. İmzamdaki konuyu inceleyip elektrikçiye para kaptırmadan yapabilir...
Dr. Boone - bir yıl önce
Bunu mu dert ettiniz kendinize ilginç doğrusu.
zero fear - 8 ay önce
Dün itibariyle bağlantı sağlandı. Tabi vdsl olmayınca tadı tuzu kalmadı. lakin o tt ye para kazandırmak yerine başkasına kazandırırım daha iyi.
mtax - 8 ay önce
Bu ve bu tarz müşteriler yüzünden Netspeed aldığı karar ile bundan sonraki aboneliklerinde 75mbps te yüksek hiz vermeyeceğini belirtti. İnsanlar cidden cok doyumsuz ve şükür nedir bilmiyorlar.
p.machuca - 8 ay önce
modem ayarlarından dns i tamamen kaldırdım yeniden başlattım modem ip alıyordu ama internete dns olmadığı için giremiyordum daha sonra dns i google dns olarak ayarlayıp yeniden başlattım hooop ve h...
schipht - 8 ay önce
bi rahatlama geldi valla

Kablolu:
(Görsel)
schipht - 8 ay önce
türkiye sadece istanbul izmir ankara konya bursa gibi büyükşehirlerden ibaret değil şu kafadan çıkın
erkaninn59 - bir yıl önce
Evet değil haklısın ama 15 milyondan fazla insan İstanbul da yaşıyor , normal olarak insan İstanbula gelmesini bekliyor altyapının şu kafa dediğin neyin kafası . Muğlanın köylerinde VDSL altyapısı ...
Jrsmurfs - bir yıl önce

NewsTR
Konu Sahibi

18 Temmuz 2017; 23:47:27
Şuanda Hali Hazırda Vodafone Net Müşterisiyim Bugün Geçiş İşlemini Başlattım İzmir'De Altyapıları Aktif Olmuş Firmanın.
Başlıktaki Kampanya Fiyatı Artı olarak Engelli Kartı Olan Müşterilere Özel yakınınız varsa onun üzerine alabilir siniz 200 GB AKN 100 Mbit 34,80 TL, Standart Müşterilere 58 TL.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tr123456 -- 19 Temmuz 2017; 13:20:20 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Jrsmurfs
19 Temmuz 2017; 0:02:51
Konu başlığını niye clickbait gibi 100 mbit 200 gb AKN 34.80 TL koydunuz peki , sanki herkese öyle gibi ? İstanbulda altyapısıda 2018 in sonunda aktif olucakmış ölme eşeğim ölme...

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @tr123456


NewsTR
Konu Sahibi

19 Temmuz 2017; 0:08:43

quote:

Orijinalden alıntı: Jrsmurfs

Konu başlığını niye clickbait gibi 100 mbit 200 gb AKN 34.80 TL koydunuz peki , sanki herkese öyle gibi ? İstanbulda altyapısıda 2018 in sonunda aktif olucakmış ölme eşeğim ölme...

İstanbul İçin Öne Çekmişler Bir Sonraki Ayın 15'i Olarak Bilgi Verdiler,Fiyat Şuan ki Hali İle Bile Cazip 58 TL'Ye Hangi Operatör Veriyor?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Jrsmurfs
19 Temmuz 2017; 0:19:59
Kullananlara bir bakalım ondan sonra görürüz fiyatı iyi mi kötü mü . 100 mbiti verebilecek mi tam anlamıyla , ping değerleri ne olacak vs. Ben cazip demedim ama konu başlığı yanıltıcı .

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @tr123456


NewsTR
Konu Sahibi

19 Temmuz 2017; 0:38:50

quote:

Orijinalden alıntı: Jrsmurfs

Kullananlara bir bakalım ondan sonra görürüz fiyatı iyi mi kötü mü . 100 mbiti verebilecek mi tam anlamıyla , ping değerleri ne olacak vs. Ben cazip demedim ama konu başlığı yanıltıcı .

Sonuçta Altyapı Olarak Telekom Olduğu İçin bu tamamen türktelekom'a bağlı bulunduğunuz lokasyondaki altyapıya bağlı,başlık değiştirildi neresi yanıltıcı?



hes123
19 Temmuz 2017; 14:18:20
1 haftadır kullanıyorum herhangi bir sorun yok hat değerleri aynı eski operatöre göre ping daha düşük


Bu mesajda bahsedilenler: @Jrsmurfs


ykk07
23 Temmuz 2017; 21:14:16
Müşteri temsilcisine bağlanmak bile çok sıkıntı, 1 saattir deniyorum ama nafile

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Mr.Data
23 Temmuz 2017; 23:06:44
Turknet in YAPA si gibi mi aktif altyapi dedikleri ve benim binamda telekom fiber var istanbul a gelince hizmet alabilecek miyim?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


hberkecam
24 Temmuz 2017; 0:22:17
aradım konuştum bağlatıcam bakalım nasılmış



< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >



NewsTR
Konu Sahibi

24 Temmuz 2017; 0:56:25

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Data

Turknet in YAPA si gibi mi aktif altyapi dedikleri ve benim binamda telekom fiber var istanbul a gelince hizmet alabilecek miyim?

Aktif altyapı olan şuanda hizmet verilen bölgeleri gösteriyor,istanbula veya diğer illere geldiğinde türk telekomun hizmet verdiği heryerde hizmet verecek, veriyor firma.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tr123456 -- 24 Temmuz 2017; 0:57:2 >



NewsTR
Konu Sahibi

24 Temmuz 2017; 0:58:35

quote:

Orijinalden alıntı: ykk07

Müşteri temsilcisine bağlanmak bile çok sıkıntı, 1 saattir deniyorum ama nafile

Benim tecrübelerim tam tersi herhangi bir sorun olduğunda direkt numaradan arayıp karşımda muhatap buluyorum ve diğer firmalar gibi herhangi bir sorun olduğunda kayıt açayım bekleyin vs. yerine direkt çözüm üretiyor bu konuda iyi firma.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



erkaninn59
24 Temmuz 2017; 3:20:18
türkiye sadece istanbul izmir ankara konya bursa gibi büyükşehirlerden ibaret değil şu kafadan çıkın

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Jrsmurfs


Fantasticoo
24 Temmuz 2017; 10:46:39
çok iyi görünüyor. mesela Ankara da altyapı var demiş ama bütün bölgelerde olduğunu sanmıyorum, kalabalık merkezlerde vardır büyük ihtimal.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


NewsTR
Konu Sahibi

24 Temmuz 2017; 12:10:29

quote:

Orijinalden alıntı: Fantasticoo

çok iyi görünüyor. mesela Ankara da altyapı var demiş ama bütün bölgelerde olduğunu sanmıyorum, kalabalık merkezlerde vardır büyük ihtimal.

Aktif altyapı tüm il genelinde yerleşik operatör türk telekom olan her yerde hizmet veriyor firma.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Jrsmurfs
24 Temmuz 2017; 21:56:48
Evet değil haklısın ama 15 milyondan fazla insan İstanbul da yaşıyor , normal olarak insan İstanbula gelmesini bekliyor altyapının şu kafa dediğin neyin kafası . Muğlanın köylerinde VDSL altyapısı varken ben hala adsl hızlarında internet kullanıyorum İstanbul da en çok yatırımın altyapının yapılması gereken şehir İstanbul kafam bu .


Bu mesajda bahsedilenler: @erkaninn59


ykk07
26 Temmuz 2017; 10:33:49
Ankara ya şuan hizmet veremiyorlarmış, ağustos sonuna doğru başlayacak dediler



NewsTR
Konu Sahibi

31 Temmuz 2017; 22:53:42
Cumartesi Günü Başvuru Yaptığım Hattım Bugün Bağlantısı Yapılarak Aktif Oldu Bu Kadar Kısa Sürede Bağlantı Olması Çok İlginç
Hat Değerleri


Buna gelen 1 yanıtı gör.


Hakko_76
31 Temmuz 2017; 23:00:22
Santral evinizin bodrumundamı :)

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @tr123456


NewsTR
Konu Sahibi

31 Temmuz 2017; 23:09:36

quote:

Orijinalden alıntı: Hakko_76

Santral evinizin bodrumundamı :)

Hayır Saha Dolabı 1 Sokak İleride Standart Ücret 58 TL Ve 34,80 TL ye bu Hızlar Çok İyi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tr123456 -- 31 Temmuz 2017; 23:24:37 >



🔴 Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴