Kullanıcı Adı:
Şifre:

OCTAVİA 1.6 TDI 60 BİN BAKIM ÜCRETİNİ GÖRÜN SONRA SIFIR ARABA ALMAYA KOŞUN 😡
deathrider13
Konu Sahibi

7 Kasım 2018; 22:06:50
2015 model octiava ilk sene 750 ikinci sene 1000 bugun ise bakımına 1750 lira verdim

AYIPTIR GÜNAHTIR.. ARABA ALIYORSUN SAĞILACAK İNEK KONUMUNA DÜŞÜYORSUN.. BMW MERCEDES Mİ BU..

BENZİNLİK YAĞI KOYMUSLAR SHELL HELİX 400 LİRA İŞÇİLİK 500 LİRA ... BU ŞARTLAR ALTINDA HALEN ARABA SATILIYORSA YAZIK YAZIK



EKLEME:
DEĞİŞEN PARÇALAR
YAĞ 4.6 LT--- SHELL HELİX BENZİNLİK YAĞI 400 LİRA
HAVA FİLTESİ
POLEN FİLTRESİ
MAZOT FİLTRESİ
FREN HİDROLİĞİ
YAP TIPASI
İŞÇİLİK--- SLAV MANKENLER KREM ŞANTLİ İLE YAPIYOR 560 TL



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deathrider13 -- 7 Kasım 2018; 23:3:40 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Garanti bozulur ayağına yapılan insanların mecbur kaldığı bir soygundur bu
karahancer2 - 7 gün önce
dsg korkusu
patlayacağını bile bile sövüşlenmek..
ne diyelim müstehak
maligezgin - 6 gün önce
Alırken bir tane ödemiştiniz zaten, servisle ikicisini ödüyorsunuz :)
commandx - 7 gün önce
Emniyet kemeri kopan hava yastığı açılmayan Egea'dan bahsediyoruz değil mi hocam?
CriticalWave - 5 gün önce
HOCAM BU BAŞKA KONU AMA EGEA DA KULLANDIM.. YANİ HİÇBİR ANLAMDA KIYASLANMAZ OCTİ İLE.. TABİ PARÇA FİYAT OLARAK HAKLSIN..

OCTAVİA ALMAK İÇİN 3 YIL ÖNCE SEBEP COKTU.. AMA SUAN SIFIR ARAÇ ALMAK İÇİ...
deathrider13 - 7 gün önce
Fıat bravonun bakımını kendim yaptım.Bütün malzemeleri internetten alarak 350 tl ödedim.1750 lira bakıma verdikten sonra sıfır garantili aracın karnı ağrısın.
ykaya1983 - 7 gün önce
Zaten bir insan neden octavia alır ki? Çok daha uyguna egea var. En azından servisi, bakımı, yedek parçası uygun.
commandx - 7 gün önce
İyide süresini niye geçiresinki?



Vakit geldiğinde git servise abisi ne değişmesi gerekiyor diye sor şu şu desin eyvallah de fiyat öğreneyim de söylesin tamam haftaya gelecem de sonra soluğu sa...
Alfa Milano - 7 gün önce

kartalus
7 Kasım 2018; 22:14:52
Sizde öncesinde fiyat alıp öyle karar verseydiniz.



Yetkili servislerin Shell Helix yağ koymalarını da anlamıyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


deathrider13
Konu Sahibi

7 Kasım 2018; 22:16:35
quote:

Orijinalden alıntı: kartalus

Sizde öncesinde fiyat alıp öyle karar verseydiniz.



Yetkili servislerin Shell Helix yağ koymalarını da anlamıyorum.
fiyat aldım usta.. garantisi var aracın mecburuz yaptırmaya

Garantisi olmasa servisin yanından geçmem zaten

Buna gelen 3 yanıtı gör.


kartalus
7 Kasım 2018; 22:18:43
quote:

Orijinalden alıntı: deathrider13

fiyat aldım usta.. garantisi var aracın mecburuz yaptırmaya

Garantisi olmasa servisin yanından geçmem zaten
Alıntıları Göster

Ben yeni kasa Fiesta'ya 15 bin km bakımı yaptırdım 880 lira tuttu ona çok diyordum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



karahancer2
7 Kasım 2018; 22:24:07
Garanti bozulur ayağına yapılan insanların mecbur kaldığı bir soygundur bu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



The Anonymous
7 Kasım 2018; 22:29:27
Nelerin değiştiğini bilsek de ona göre fiyatı değerlendirsek iyi olurdu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ykaya1983
7 Kasım 2018; 22:31:38
Fıat bravonun bakımını kendim yaptım.Bütün malzemeleri internetten alarak 350 tl ödedim.1750 lira bakıma verdikten sonra sıfır garantili aracın karnı ağrısın.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Alfa Milano
7 Kasım 2018; 22:43:06
Olurda sıfır araba alırsam ne değişmesi gerekiyorsa öğrenip derhal sanayiye gidecem, servisler yoluyor, 60.000’e kadar olan tüm bakımların toplam fiyatıyla 10 senelik bakım yaparım sanayide, yemişim servisini



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Bmw araç sahibi olanlarda ucuz diyor

Ortalama 2500 3000 tl tutuyor bmw bakımları



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


deathrider13
Konu Sahibi

7 Kasım 2018; 22:45:56
quote:

Orijinalden alıntı: Alfa Milano

Olurda sıfır araba alırsam ne değişmesi gerekiyorsa öğrenip derhal sanayiye gidecem, servisler yoluyor, 60.000’e kadar olan tüm bakımların toplam fiyatıyla 10 senelik bakım yaparım sanayide, yemişim servisini
SÜRESİNİ GEÇİRİRESEN 30 BİNDE YAĞ YAKMAAY BAŞLADI.. 40 BİNDE REKTEFİYEYE GİTTİ MOTOR..

SERVİS KILINI KIPIRDATMAZ..

DSG KORKUM OLMASA SERVİSE BENDE HAYTTA GİTMEM..

AMA GARANTİ UZATMA SERVİS ÜCRETİYLE NERDEYSE BİR DSG ÜCRETİ BAĞIŞLADIM ZATEN SKODAYA..

PATLAYAN DSGLERİNİZDEN BİRİNİ BEN ÖDEDİM HEE

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Alfa Milano
7 Kasım 2018; 22:50:28
quote:

Orijinalden alıntı: deathrider13

SÜRESİNİ GEÇİRİRESEN 30 BİNDE YAĞ YAKMAAY BAŞLADI.. 40 BİNDE REKTEFİYEYE GİTTİ MOTOR..

SERVİS KILINI KIPIRDATMAZ..

DSG KORKUM OLMASA SERVİSE BENDE HAYTTA GİTMEM..

AMA GARANTİ UZATMA SERVİS ÜCRETİYLE NERDEYSE BİR DSG ÜCRETİ BAĞIŞLADIM ZATEN SKODAYA..

PATLAYAN DSGLERİNİZDEN BİRİNİ BEN ÖDEDİM HEE
Alıntıları Göster

İyide süresini niye geçiresinki?



Vakit geldiğinde git servise abisi ne değişmesi gerekiyor diye sor şu şu desin eyvallah de fiyat öğreneyim de söylesin tamam haftaya gelecem de sonra soluğu sanayide al sonra parçaları al ustaya git minimum fiyatla hallet bu kadar basit



Ha sanayide tanıdığınız yoksa orasını bilemem, ama bir tanıdık edinin hepimiz Türkçe konuşuyoruz sonuçta



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


commandx
7 Kasım 2018; 22:51:30
Zaten bir insan neden octavia alır ki? Çok daha uyguna egea var. En azından servisi, bakımı, yedek parçası uygun.

Buna gelen 3 yanıtı gör.


dr.aty
7 Kasım 2018; 22:52:32
İşçilikten çok geçiriyolar; geçen hafta sanayide 50₺’ya yaptırdım ustama.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



alembizim
7 Kasım 2018; 22:54:14
Aracın motoru nedir?
Kullanılan yag markası ve viskozitesinide yazın.Vw Castrol kullanmıyormuydu?

Faturanızda RBC Temizlik paketi yazıyor o nedir 148TL tutmuş sanırım?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


deathrider13
Konu Sahibi

7 Kasım 2018; 22:55:04
quote:

Orijinalden alıntı: Alfa Milano

İyide süresini niye geçiresinki?



Vakit geldiğinde git servise abisi ne değişmesi gerekiyor diye sor şu şu desin eyvallah de fiyat öğreneyim de söylesin tamam haftaya gelecem de sonra soluğu sanayide al sonra parçaları al ustaya git minimum fiyatla hallet bu kadar basit



Ha sanayide tanıdığınız yoksa orasını bilemem, ama bir tanıdık edinin hepimiz Türkçe konuşuyoruz sonuçta
Alıntıları Göster

YILDA BİR YADA 15 BİNDE BİR HANGİSİ ÖNCE DOLARSA... O ARAÇ BAKIMA GİRMEK ZORUDNA YOKSA GARANTİ BOZULUR.. YANİ SANAYİDE YAPTRMAN ÇZÖÜM DEĞİL..

SANAYİDE HASARLI ARAÇ TOPLATIYORUM.. BAKIM YAPTIRAMAYACAK DEĞİLİM AMA EL MAHKUM..

Buna gelen 1 yanıtı gör.


deathrider13
Konu Sahibi

7 Kasım 2018; 22:57:20
quote:

Orijinalden alıntı: commandx

Zaten bir insan neden octavia alır ki? Çok daha uyguna egea var. En azından servisi, bakımı, yedek parçası uygun.
HOCAM BU BAŞKA KONU AMA EGEA DA KULLANDIM.. YANİ HİÇBİR ANLAMDA KIYASLANMAZ OCTİ İLE.. TABİ PARÇA FİYAT OLARAK HAKLSIN..

OCTAVİA ALMAK İÇİN 3 YIL ÖNCE SEBEP COKTU.. AMA SUAN SIFIR ARAÇ ALMAK İÇİN ENAYİ OLMAK LAZIM

Buna gelen 2 yanıtı gör.


commandx
7 Kasım 2018; 22:57:53
Alırken bir tane ödemiştiniz zaten, servisle ikicisini ödüyorsunuz :)


Bu mesajda bahsedilenler: @deathrider13


deathrider13
Konu Sahibi

7 Kasım 2018; 23:00:42
quote:

Orijinalden alıntı: alembizim

Aracın motoru nedir?
Kullanılan yag markası ve viskozitesinide yazın.Vw Castrol kullanmıyormuydu?

Faturanızda RBC Temizlik paketi yazıyor o nedir 148TL tutmuş sanırım?
MOTOR 1.6 TDI

SHELL HELİX OLDUĞUNU BAŞLIKTA YAZDIM.. 0-30 KOYMUŞLAR SANIRIM..

ADAMLAR UCUZ OLSUN DİYE ÇİÇEK YAĞI BİLE KOYAR..

RBC TEMZİLİK PAKETİ DE MOTOR TEMZİLİĞİ + KLİMA TEMZİLİĞİ OTOMATİK SAPLIYORLAR.. ONA ÇOK TAKILMADIM.. İLK GİTTİĞİMDE CAM SUYUNU DA DEĞİİŞTİRİP SAPLAMISLARDI.. ARTIK CAM SUYUNU DEĞİŞTİRTMİYORUM.. İZMİRDEYİM ZATEN DON YOK BİSEY YOK.. KOYUYORUM İÇME SUYUNU..

Buna gelen 2 yanıtı gör.


OCTAVİA 1.6 TDI 60 BİN BAKIM ÜCRETİNİ GÖRÜN SONRA SIFIR ARABA ALMAYA KOŞUN &#128545;