Kullanıcı Adı:
Şifre:

Okumamış insanlar okuyanların da sürünmesini istiyor
DolaBoynumaReis
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 18:54:26
Arkadaşlar ülkemizde neden okumamış insanlar okuyanların da sürünmesini istiyor? Kendi çocukları yok mu, kendi çocukları da ilkokuldan sonra okumayacak mı? Hiç mi haklının hakkını aramasını istemiyorlar? Biz sanayiye, ustaya vs. hakkı olanı verirken onlar neden okuyanların da kendi gibi işler yapmasını istiyor? Lisans mezunu bir insan sanki okulda hiçbir şey öğrenmemiş de bir de kendini geliştirirse iş sahibi olabilirmiş algısı yapılıyor. Bir insana diploma veriliyorsa bu kişinin o işte başarı olduğunun kanıtıdır. Sürücü kursuna gidiyorsun ehliyet sınavını kazanıyorsun ve ehliyeti alıp yolda araç sürebiliyorsun. İki üç stop ettirince kimse sana çıkıp da diyemiyor, niye kendini geliştirmeden trafiğe çıkmadın? Demiyor. Ama gel gör ki mezun olan insanlara bu şekilde hitap ediliyor. Ben 16-17 yılımı eğitim öğretimde harcamışım, geliyorlar 5 yılı bile zorla okuyan insanlar bana saçma sapan düşüncelerini aşılamaya çalışıyor. Eğer cahilin lafı ile ben hareket edeceksem o aldığım diplomanın ne anlamı kalıyor?
Okuyan insanın kıymeni ancak okumuş insan bilir. Ve şuanda okuyanların neden kıymetsiz olduğu da çok belli. Yöneticiler ne zaman üniversite mezunlarından seçilirse işte o zaman bu ülkede herşey daha güzel olur.

Dipnot: Dh yöneticileri bazı konularda milleti susturmaya çalışıyor. Beş gün silinmeden duran ve kural dışı olmayan konuları kafalarına göre derdest edip yok ediyorlar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Bu sadece eğitim konusunda değil her yerde gecerli. Hayatta basarisiz olan insan başkasının da başarısız olmasını ister. Bu sayede daha mutlu olur.
Pankreasına Talibim - 13 gün önce
Öyle bir yazmışsın ki, sanki okuyan herkes birer adet süper beyin. Üniversiteler cahil cühela boş beleş adamlarla dolu, ne diyon sen.
Materia01 - 13 gün önce
Konuma destek olanların gerçekten okumuş ve okumamış olarak ayırt etmeksizin cahil olmadıklarını düşünüyorum. Ve çoğunluk olarak tepki verenlerin ise konuda bahsettiğim kişiler olduğunu tahmin ediy...
DolaBoynumaReis - 12 gün önce
öğretmenler 3 ay tatil yabiyyiii.
Annalise - 13 gün önce
Üniversite mezunluğu Türkiye'de çok fazla bir şeyin göstergesi değil. Ancak bir kişi üniversite okumamışsa %95 cahildir. Üniversite okumuşsa da %90 gene cahildir.
molenis - 13 gün önce
İşte mesele orda. Okumamış insanlar onlardan daha cahil, daha cühela.
WonderCx - 12 gün önce
Birde insanları okumadi diye ayıran cahiller var
haylaz__ - 13 gün önce
yahu ben bu yeni nesil okuyanları anlamiyorum.



lisans mezunu olunca sigorta yemek araba otomatik geliyor saniyorlar.



size para verecek iş verecek insanda sizin gibi insanlar.



insaat ...
::Ashes:: - 13 gün önce
özet geçin anlamadım
Paul Muaddib - 13 gün önce

Annalise
5 Aralık 2018; 19:55:46
öğretmenler 3 ay tatil yabiyyiii.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Bu sadece eğitim konusunda değil her yerde gecerli. Hayatta basarisiz olan insan başkasının da başarısız olmasını ister. Bu sayede daha mutlu olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Materia01
5 Aralık 2018; 20:08:49
Öyle bir yazmışsın ki, sanki okuyan herkes birer adet süper beyin. Üniversiteler cahil cühela boş beleş adamlarla dolu, ne diyon sen.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Materia01 -- 5 Aralık 2018; 20:9:36 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Paul Muaddib
5 Aralık 2018; 20:10:18
özet geçin anlamadım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


molenis
5 Aralık 2018; 21:02:04
Üniversite mezunluğu Türkiye'de çok fazla bir şeyin göstergesi değil. Ancak bir kişi üniversite okumamışsa %95 cahildir. Üniversite okumuşsa da %90 gene cahildir.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


ülkücüadam
5 Aralık 2018; 21:06:48
Ülkemizde insan yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



ülkücüadam
5 Aralık 2018; 21:07:40
quote:

Orijinalden alıntı: molenis

Üniversite mezunluğu Türkiye'de çok fazla bir şeyin göstergesi değil. Ancak bir kişi üniversite okumamışsa %95 cahildir. Üniversite okumuşsa da %90 gene cahildir.
İlber Ortaylı foruma üye olmuş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


DolaBoynumaReis
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 21:08:37
quote:

Orijinalden alıntı: ülkücüadam

İlber Ortaylı foruma üye olmuş
Alıntıları Göster




< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



::Ashes::
5 Aralık 2018; 21:14:28
yahu ben bu yeni nesil okuyanları anlamiyorum.



lisans mezunu olunca sigorta yemek araba otomatik geliyor saniyorlar.



size para verecek iş verecek insanda sizin gibi insanlar.



insaat muhendisi misin ? git baska senin gibi yetenekli insanlari bul beraber ofis acin fiyat politikanizi kendiniz belirleyin.



yazilimci misin ? hic kimseye ihtiyacin yok universite doneminde dogru duzgun bir proje yaptiysan zaten is bulursun maasini mi begenmedin ? git kendin sirket kur baska yazilimcilar bul ofis ac.



calisana ekmek var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


molenis
5 Aralık 2018; 21:16:51
quote:

Orijinalden alıntı: ülkücüadam

İlber Ortaylı foruma üye olmuş
Alıntıları Göster

Gerçekler bunlar. Okuyan da makam, mevki ve karnı doysun diye okuyor. Öğrenmeye bu kadar düşman bir millet görmedim ben. İşte cehaletimizin en büyük sebebi budur. Dünyaya açılmamız ve dünyayı tanımamız lazım. Üretmemiz ve rekabetçi olmamız lazım. Bunların hepsi öğrenmekten ve bilgi üretmekten geçiyor. Sonra burda "Alemanya'da asgari ücret x yuro, Fıransa'da y yuro" diye konular açıp ağlayanları görüyorum. Şu gerçeğin farkına varalım artık: biz katma değer üretmedikçe portakal, domates vs. satmakla 40 bin euro kişi başı hasılaya ulaşamayacağız.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ülkücüadam
5 Aralık 2018; 21:19:51
quote:

Orijinalden alıntı: molenis

Gerçekler bunlar. Okuyan da makam, mevki ve karnı doysun diye okuyor. Öğrenmeye bu kadar düşman bir millet görmedim ben. İşte cehaletimizin en büyük sebebi budur. Dünyaya açılmamız ve dünyayı tanımamız lazım. Üretmemiz ve rekabetçi olmamız lazım. Bunların hepsi öğrenmekten ve bilgi üretmekten geçiyor. Sonra burda "Alemanya'da asgari ücret x yuro, Fıransa'da y yuro" diye konular açıp ağlayanları görüyorum. Şu gerçeğin farkına varalım artık: biz katma değer üretmedikçe portakal, domates vs. satmakla 40 bin euro kişi başı hasılaya ulaşamayacağız.
Alıntıları Göster

Bunların asla gerçek olamayacağını bilecek kadar uzun süredir bu konuları konuşuyorum . Burası bir Ortadoğu ülkesidir, Ortadoğu ülkelerinin öncelikleri her daim farklıdır.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Or-Chan
5 Aralık 2018; 22:23:22
Sıkıntı şurada okuyup okumama kısmını da geçtik,

insanlar servet düşmanlığı yapmaya başladı. Ekonomik durumu iyi olan her kişiye zarar vermek için uğraşıyorlar.

Buna gelen 2 yanıtı gör.


oyuncu11790
5 Aralık 2018; 22:40:11
Okuyan her insan başarıya ulaşamıyorsa okumayan her insanda başarısız değildir. Bu hayatta başarılı olmanın tek yolu okumak sanan ağır cahildir. Okumak hayatta ve iş dünyasında bazı kapıların anahtarı olur fakat o kapıları açan tek anahtar okumak değil...



İnsan kendini sadece okullarda eğitmez, sadece okul kapısından girenler eğitimli donanımlı oluyorsa yandık arkadaş :)



Okul okusanda okumasanda gelişmek donanımlı olmak insanının elinde olan bir şey, ayrıca ülkemizde herkes istediği yada yeteneklerine uygun bölümler okumuyor. Hatta bazıları sırf o ortam için okuyor. Böyle ortamda her okuyanı dolu sanarsak büyük yanılgıya düşeriz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


DolaBoynumaReis
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 22:52:26
https://onedio.com/habe...yor-ne-calisiyor-844182



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @oyuncu11790


oyuncu11790
5 Aralık 2018; 23:06:59
quote:

Orijinalden alıntı: DolaBoynumaReis

https://onedio.com/habe...yor-ne-calisiyor-844182
Yani sonuç nedir? Bu attığından bana ne gibi bir cevap geliyor dostum ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


DolaBoynumaReis
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 23:15:43
Söylediklerine hem katılıyorum hem de katılmıyorum. Çünkü ben mezunlar hakkında konuştum siz okuyanlar hakkında yazmışsınız. Her okuyan okulu bitiren de yetersizse o zaman kimse üniversite okumasın liseden sonra çalışsın tecrübe kazansın. Maalesef ki söylediğimiz gibi bile olsa bu işsizlik gün geçtikçe artıyor. Önemli olan mesele neden okumuş ve okumamış olanlar yerini bilmiyor. Herkes haddini bilecek birbirine saygısı olacak. Biz okumamış olanlara ezik okuyup sen de bizim gibi kazan desek nasıl hoşlarına gider mi? Demek istediğim bu tür konuların altına hebele hübele diyerek anlamsız yorumlar yapmayın.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @oyuncu11790


haylaz__
5 Aralık 2018; 23:28:50
Birde insanları okumadi diye ayıran cahiller var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


limoncuabi
5 Aralık 2018; 23:43:56
Haklısınız o maaşlar öğretmene çok 3 bini bu devirde kim kaybetmiş yatak yata para ohhh ne ala .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Annalise


DolaBoynumaReis
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 23:48:21
Okumayan insanların hepsi cahil değildir. Düşünmeden konuşanlar için konuda belirttiğim kişiler için geçirli bir söz o.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @haylaz__


Okumamış insanlar okuyanların da sürünmesini istiyor