Kullanıcı Adı:
Şifre:

Oruç Tutanlar Durumlar Nasıl ?
Daryl.Dixon
Konu Sahibi

16 Mayıs 2018; 12:15:24
Dün bi konuya yazdığım gibi 3te yatıp 9 da uyandım
Tyt denemesi çözdüm bi tane ve zindeyim hâlâ tık yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

rakip eleme v 1.8
Red Wheelbarrow - 6 gün önce
Fark ettim ki ne zaman canım sıkılsa buzdolabına gidiyormusum veya bir seyler yiyormuşum Oruc olunca +4 saat geldi hayatıma
haskolastik - 6 gün önce
deneme çözerken paragrafı 5 kere okudum gene anlamadım bir daha tutmayacağım Allah affetsin. oyun indiriyorum şimdi bir günüm gitti çöpe
yoqartık - 6 gün önce
Abi mutlu mutlu gece 2 ye kadar çalıştım

saati annem kurmuş 02.40'a sahura uyandırır bizi diye yattım, bir kalktım saat 4 evde herkes birbirine bağırıyor, sahur vakti geçti diye ( bizim bura...
hanıncipsi - 6 gün önce
Hocam tabağı koyuyorlar önümüze paldır küldür yiyoruz biz ne bilelim kaç kalori o
Daryl.Dixon - 6 gün önce
Neden hastalanınca iştahımız kesilir hiç düşündünüz mü? Acaba vücudumuz, sindirim sistemini kapatarak hastalıkla tüm gücüyle ilgilenebilmek için bize işaret mi veriyor?



Uzun süreli açlık diyet...
kugutex - 6 gün önce
Bence sizinki psikolojik.
tahaxis07 - 6 gün önce
Allah güc versin inşallah Hayırlı ramazanlar
usnn - 5 gün önce
Sahura kadar calisma kismi cok guzeldi.Normalde hic 2.30a kadar filan ders calismam.

Sabah ayt acil mat denemesi cozdum sonra da yattim biraz,yeni kalktim.

Aclik hissi var da,o kadar da p...
Uruk-Hai - 6 gün önce

sivri uç
16 Mayıs 2018; 12:17:53



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Akı-yeah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



yoqartık
16 Mayıs 2018; 12:39:13
deneme çözerken paragrafı 5 kere okudum gene anlamadım bir daha tutmayacağım Allah affetsin. oyun indiriyorum şimdi bir günüm gitti çöpe

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Sabah elim suya gider gibi oldu ama bende de pek bi zorlanma yok sabah tyt attim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Mardinlile


haskolastik
16 Mayıs 2018; 12:51:18
Fark ettim ki ne zaman canım sıkılsa buzdolabına gidiyormusum veya bir seyler yiyormuşum Oruc olunca +4 saat geldi hayatıma



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


permaduman
16 Mayıs 2018; 12:51:20
Problem yok 4'e kadar devam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



cclareon1302
16 Mayıs 2018; 12:53:55
Arkadaşlar oruç tutun tutabildiğiniz kadar.Bu gireceğimiz sınav mı daha önemli yoksa ahiretteki sınav mı ? Ben ders çalışmayı bıraktım oruç tutmak için.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


sivri uç
16 Mayıs 2018; 12:56:42



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cclareon1302


cengo385
16 Mayıs 2018; 13:01:51
Sorun yok ayt denemesi Atcam şimdi yemek ağırlığıda yok daha ne



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Bende tersine daha iyi oldu en azından yemek düşünmüyorum



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @yoqartık


Ben de şunu farkettim sürekli bisyeler atistiriyordum şimdi masadan kalkmaya bahane de kalmadı

Devam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Mardinlile


Çok iyiyim valla dünden daha çok çalıştım



(1 saat once kalktim)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Uruk-Hai
16 Mayıs 2018; 13:24:22
Sahura kadar calisma kismi cok guzeldi.Normalde hic 2.30a kadar filan ders calismam.

Sabah ayt acil mat denemesi cozdum sonra da yattim biraz,yeni kalktim.

Aclik hissi var da,o kadar da performansi etkilemiyor.Sabah 8de kalktigimda aclik hissediyordum,3te sahur yapmama ragmen.

Bugun de iftar-sahur arasi iyi calisirim.En guzel zaman dilimi o.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



hanıncipsi
16 Mayıs 2018; 13:40:04
Abi mutlu mutlu gece 2 ye kadar çalıştım

saati annem kurmuş 02.40'a sahura uyandırır bizi diye yattım, bir kalktım saat 4 evde herkes birbirine bağırıyor, sahur vakti geçti diye ( bizim burada imsak 3.30 gibi)

şu an hayatımda ilk defa sahuruz oruç tutmaya çalışıyorum, 10da bir tyt denemesi attım, şu anlık iyi gibiyim de birazdan bayılacağım



Gece çalışmak sarmadı beni çok uykum geldi yattım. Sahurdan sonra da uyudum. Sabah 9da kalktım. Şu sahura kadar çalışma işi bana göre değilmiş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Red Wheelbarrow
16 Mayıs 2018; 13:46:58
quote:

Orijinalden alıntı: cclareon1302

Arkadaşlar oruç tutun tutabildiğiniz kadar.Bu gireceğimiz sınav mı daha önemli yoksa ahiretteki sınav mı ? Ben ders çalışmayı bıraktım oruç tutmak için.
rakip eleme v 1.8



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Deniz4000
16 Mayıs 2018; 14:02:44
Şimdiye kadar açlık falan yok ayt deneme çözcem bakalım nasıl olucak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



lazzers4machine
16 Mayıs 2018; 14:44:09
bir ben yamuldum galiba Allah günah yazmasın



tahaxis07
16 Mayıs 2018; 14:46:13
Bence sizinki psikolojik.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @yoqartık


Oruç Tutanlar Durumlar Nasıl ?