Şimdi Ara

Oyun Bölüm/Çevre Tasarımım. - [Unreal Engine 4 Oyun İçi Render] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
39
Favori
28.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
264 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rodin

    Hocam sosyal medya ve artstation hesabınız varsa sizinle takipleşmek isterim. Ben de grafik tasarım okumaktayım ve benimde meraklısı olup yönelmek istediğim alan oyun geliştirme. Ama ben daha çok çizim yani konsept art ve karakter tasarımı alanında geliştirmek istiyorum kendimi, kim bilir belki ileride aynı projede bile yer alabiliriz.

    Sormak istediğim şey şu zamana kadar bu alanda güzel iş teklifleri aldınız mı? Ve sizce benim yönelmek istediğim alanında önü açık mı? Tabi yurt dışı olarak konuşuyorum, türkiyede zor.
    prop/ environment artist kolay kolay işsiz kalmaz. Concept art için bir şey diyemem eğer gerçekten iyi olursan her şekilde iş bulursun zaten.Normalde zaten Bir şeyin concepti çizilir karakter prop vs 3d artist ona göre modeller her zaman lazımdır aslında conceptciler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Transskek -- 15 Aralık 2018; 17:12:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhteşem,elinize sağlık hocam
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Cidden bir senede her şeyi yapacak düzeye geliniyor mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harika olmuş tebrikler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bunun tasarımı sana ne kadara mal oldu? Program masrafları vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel uğraş, çalışan insanlara bayılırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10 Numara 5 yıldız olmuş. Önceki çalışmanı beğenmemiştim ama bu apayrı bir şey olmuş :) Mağaza üzerinden bunları yapıp satan çok insan var. Satıyor musun bilmiyorum ama bu işin ekmeğini yemelisin.

    2d modellemeyle uğraştım bir dönem ama 3d bambaşka. Hem renderi kanser, hem uğraş uğraş bitmiyor. Grafik motoru absürt fpsler veriyor, kaplamalar sıkıntı çıkartıyor, buglar derken uçar gider :D

    Yeni çalışmalarını bekliyorum.
  • Eline sağlık. Mükemmel olmuş.. biraz dahabyerel görseller olsaydı diye icimden gecmedi değil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortam eski çağ gibi ama eşyalar,ürünler jelatini açılmamış ama paketinden yeni çıkmış gibi. Bide aynı objeden çok var gibi geldi copy pas. Bence daha iyi yapabilirsin o kadar emek harcadın daha iyi yap bari hakkını tam al. Ganbatte kudasai
  • Çok iyi, helal olsun hocam.
  • Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Ülkemizden de böyle değerler çıkması çok önemli. 2007 yılında Unity motoru yeni çıktığında böyle arkadaşlar bulamamıştık. Özellikle obje tabanlı programlama yapan adam hiç bulamadık. Projeler hep yarım kalmıştı. :) Neyse umarım her şey istediğin doğrultuda gider.

    Özellikle Substance Painter ile yaptığın şeyler çok hoşuma gitti. Bende artık öğrensem iyi olacak. Hala eski tarz UVW mapping yapıyorum. :)
  • Valla çok güzel , bravo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eline sağlık hocam,şu zırhlı 4x4 konunu hatırlıyorum
    3ds max bizde gördük ama caydanlık,ev vs ciziyorduk. ue4 pek begenmiyorum ben ama en kullanıslılardan biri bu sanırım uncharted 4 gibi kendi motor gelişimiyle nasıl olurdu acaba.
    bu arada soul aside oyununun yapımcısıda tek başına uğraşmış senelerce sonra bi grupla anlaşıp ps4e cıkaracaktı oyunu aklıma geldi
  • Mükemmel olmuş elinize sağlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadocan1 -- 15 Aralık 2018; 20:31:17 >
  • En son Shadow Warrior 2013’ü bitirmiştim, ilk tasarımları görünce aklıma Shadow Warrior’daki mekanlar geldi. Bu arada artstation’daki mücadeleyi, Ubisoft’un 3D tasarımcısının yaptığı çalışmayı 1. seçmişler.

    Yaptığı çalışma güzel olmuş hocam, ellerine sağlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deadlight54 -- 15 Aralık 2018; 21:11:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efsane olmuş
  • Link at'da oynayak emmiolu.
  • Elinize sağlık hocam , çok büyük emek var . Bir sorum olacak , Speedtree'den objeyi model olarak kaydedip , sketchup'a import edebiliyor muyuz ? Hangi formatlarda kaydedebiliyoruz ?
  • Uzun zamandır dh'de yorum yapmıyordum ama fotoğrafları görünce dayanamadım. Elinize sağlık, çok güzel olmuş.
  • Standart PBR shader mi kullandınız yoksa kendinizin yazdığı shader da mevcut mu? Çok başarılı olmuş başarılarının devamını dilerim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.