Kullanıcı Adı:
Şifre:

PES 2019 [ PLAYSTATİON ANA KONU ]
BVBLİFE
Konu Sahibi

28 Nisan 2018; 12:09:19



Pro Evolution Soccer 2019 Hong Kong PlayStation Store üzerinde kısa bir süreliğine listelendi ve böylelikle oyunun ilk ekran görüntüleri ve ilk detayları sızdırılmış oldu.

PlayStation Store'da açıklama kısmında belirtilen detaylar:

- Gerçek Ligler: Lisanslı liglere büyük ilave yapıldı.
- Yeni MyClub: Oyuncuların nasıl kontrat imzaladığından, yıl boyunca piyasaya sürülen oyuncuların özel sürümlerine kadar tüm unsurlar yeniden yapıldı.
- Büyülü Anlar: Oyuncu bireyselliği 11 yeni yetenek özelliğiyle bir sonraki seviyeye taşındı. Geliştirilen şut çekme hareketleri ve animasyon ile harika goller atın ve dayanıklılığın etkisini hissedin.
- Güzel Bir Oyun: 4K HDR'de müthiş animasyonlar ile foto-gerçekçilik.
- ML Gerçek Sezon: 3 önemli değişiklikle gerçek bir menajer hayatını deneyimleyin: ICC sezon öncesi, derinlemesine transfer sistemi ve yeni lig lisansları.

Geçtiğimiz hafta duyurulduğu üzere, Konami ile UEFA arasındaki 10 yıllık sponsor partnerliği anlaşması 2018 UEFA Şampiyonlar Ligi finalinden, 26 Mayıs 2018 tarihinden, sonra sona erecek. Görünüşe göre, Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi lisansını kaybeden Konami serinin yeni oyunu için lig lisanslarına odaklanmış.

Son olarak, Hong Kong PlayStation Store Pro Evolution Soccer 2019'un çıkış tarihini 30 Ağustos olarak listelendi.




















< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BVBLİFE -- 11 Mayıs 2018; 12:49:59 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Son 7 senedir FIFA oynuyorum gayette iyi beceriyorum, iyi de oynuyordum. Ta ki PES 2018 çıkana kadar. FIFA 18 rezalet oyunlar kategorisinde tarihteki yerini alacak.
AndrewRayel - 10 gün önce
ISS - PSOne
WE8 - PSOne
FIFA 99 - PC
FIFA 2000 - PC
FIFA 2001 - PC
FIFA 2002 - PC
FIFA 2003 - PC
PES 4 - PC/SP2
PES 5 - PC/PS2
PES 6 - PC/PS2
PES 2009 - PC
PES 2010 - PC
FIFA 11 - PC
FIFA 12 - PC
F...
AndrewRayel - 30 gün önce
Futbolcular sponsorlar ve reklam anlasmalari icin oynuyor. Bunu anlayamiyorsan fanboy mertebesine ulasmissin demektir. 1-2 yil FUT oynadim Div 1-2 cogunlukla Div 1 deydim Div 3e dustugumu hatirlami...
mesuty85 - 11 gün önce
Coutinho'lu goruntu muhtesem duruyor. Pes 2018 butun sene tek oynadigim futbol oyunu oldu, 5-6 senedir hep Fifa oynayan biri olarak. Hala onlarca sezon gecirdigim ML'i keyifle oynamayi deva...
Dante - 2 ay önce
Tamam sen fifa dan devam et dostum. Momentumu doruklarına kadar hisset. Biz memnunuz bu haliyle gerçek futbola yakın oyun oynuyoruz. Mükemmel bir oyun mu hayır eksikleri var mı evet ama en iyisi bu...
adnr - 7 gün önce
Ben fifa 19'da Mohamed Salah eklenmeyecek demedim, 1 senedir o tiple oynamaya neden maruz kaldığınızı sorgulamanızı istedim.

Fifa'da bulunan 9000 futbolcunun 900 tanesinin orjinal yüzü oy...
Helal82 - bir ay önce
Fifa 19 şl nin hakkini verirse alir goturur. Bence bu sene pes grafiklere ve oynanisa yuklenecek tek cikis yolu bu. Keske bizi mest edecek bir oyun yapsalar su fifadan kurtulsak ama yok her sene bi...
okanclskn - 2 ay önce
Var birader sana ne? Ne işin var çöplükte o zaman?
AndrewRayel - 8 gün önce


Karşılaştırdığınız suratlara fifa 18'de yer alan neredeyse 2018'de yılın futbolcusu seçilecek Mohamed Salah'ın askerden gelip Basel'e imza attığı gün ki saçı ve yüz ...
Helal82 - bir ay önce

Exhell
28 Nisan 2018; 13:16:21
Hile ve momentum varsa pes biter, 2019 son sansi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


N. Chomsky
28 Nisan 2018; 13:27:10

Hile ve momentum kaldırılsın ve üstüne oyuncular için Fifa benzeri açık arttırma sistemi getirilsin, o zaman bir şeye benzer. Saçma sapan toplarla, temsilcilerle uğraşmaktan sıkıldım.

_____________________________

Eski kullanıcı adı: S. Hawking


ekostros
28 Nisan 2018; 13:34:12
Yıllar sonra şans vermeyi düşünüyorum.Fifa'da pro club, 1vs1 için Pes.Şu kale filesi de düzelse keşke. İp tepkisi vermeyen bozuk bir fizik var genelde insanlar umursamıyor böyle şeyleri ama ben gram zevk alamıyorum. "Football Kingdom gibi yapıcaz" diyerek yenilediler yine top temas edince kırılan bozulan iple alakasız bir fiziği var. Football Kingdom'ın filelerini kim yaptıysa çağır yaptır arkadaş, ekipte 1 tane file yapabilen adam yok belli ki. 25 senedir futbol oyunu yapıyorsun ama 2 nesildir file yapamıyorsun bu kadar da acizlik olmaz.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


pape
28 Nisan 2018; 14:18:34
Hangi ligler bellimi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


okanclskn
28 Nisan 2018; 15:01:49
Fifa 19 şl nin hakkini verirse alir goturur. Bence bu sene pes grafiklere ve oynanisa yuklenecek tek cikis yolu bu. Keske bizi mest edecek bir oyun yapsalar su fifadan kurtulsak ama yok her sene bir kac ozellik koyup suruyorlar piyasaya.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



istanblue001
28 Nisan 2018; 16:36:58
Ne grafik ne lisans ne oynayis bunların hepsi hikaye

Gerçeklere dönelim bir oyunda bu kadar uzun süre hile olmaz

Kaç yıldır online oyun yapıyorsun hile olayını çözmuyorsun



Senden az sürede online oyun yapan var hile olduğu zaman onu tesbit edip çözüyorlar

Sen senelerdir bu işin içindesin hileyi çözemiyorsun öyle mi



Yemişim ligini grafiğini her sene aynı şeyi diyip duruyor



Çoğu kişi sıralamada üst sırada olmak için oynuyor ama üst sıraların %80 hileci ee neyin çabasına gireyim ki

Zaten sıralama hileli



Arkadaş bir kere şunu diyin hile olayını çözeceğiz diye yok adı bile geçmiyor



Her sene hile olayı artarak devam ediyor

Kimse de ban yemiyor üstelik videosu olmasına rağmen

Bu seneden daha da fazla olacak hile olayı çözüm gelmezse



Ben çıkar çıkmaz almayacağım artık bu hile olayı yüzünden bedava indirir oynarım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



BVBLİFE
Konu Sahibi

28 Nisan 2018; 16:50:58
quote:

Orijinalden alıntı: pape

Hangi ligler bellimi?
Ligler hakkında bilgi yok şimdilik.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Helal82
28 Nisan 2018; 17:27:10
Çıkış tarihi 30 ağustos olması çok iyi. Bir de Coutınho'nun köşe vuruşu resmini büyütemedim. Büyük ihtimalle gerçek maçtan alıntıdır dimi?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Blomblam
28 Nisan 2018; 18:00:20
Bence yine olucak..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Exhell


suÇ
29 Nisan 2018; 22:30:57
2019 için premier ligi lisanlı diyorlar.hayırlısı bakalım artık

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Helal82
29 Nisan 2018; 23:57:46
quote:

Orijinalden alıntı: suÇ

2019 için premier ligi lisanlı diyorlar.hayırlısı bakalım artık
En azından üç beş tane yeni stadyum, scorerboard ve reklam panoları olmayacaksa çokta gerekli değil. İnşallah Fifa'da ki gibi yaparlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Helal82 -- 29 Nisan 2018; 23:58:30 >



avei21
30 Nisan 2018; 10:10:34
grafiksel açıdan zaten sıkıntısı yoktu pes in muhtemelen oyun içidir. asıl sıkıntılar atmosfer, oynanıştaki sıkıntılar ve lisanstı. birde menü tasarımları ve skorbord biraz daha modern olmalı artık. göze kötü geliyor artık o menü tasarımları ve skorbord. değişim şart. atmosfer, lisans ve menü tasarımları konami tarafından halledilebilecek şeyler fakat oynanış oyun motorundan kaynaklı olduğundan ona yapacak birşey yok. muhtemelen oynanış sıkıntıları devam edecek oyun motoru değişene kadar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avei21 -- 30 Nisan 2018; 10:15:7 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Helal82


Dante
30 Nisan 2018; 10:21:14
Coutinho'lu goruntu muhtesem duruyor. Pes 2018 butun sene tek oynadigim futbol oyunu oldu, 5-6 senedir hep Fifa oynayan biri olarak. Hala onlarca sezon gecirdigim ML'i keyifle oynamayi devam ediyorum.

Pes 2018 muthis bir oyun oldu oynanis grafikler ve futbol deneyimini yasamak acisindan. Bunun uzerine ekleyerek giderler, bunu bozmazlar umarim. Tek buyuk eksigi bastan asagi kalitesiz myclub modu. Yapacak hicbir sey yok bu modda. Bu duzeltilir myclub icine bir cok kucuk mod eklenir rakip bulma sistemi duzeltilir ve hizlandirilirsa harika olur. ML de gelisecekmis bu sene. ML kucuklugumden beri favori modum oldu zaten. Essek kadar adam olduk hala ML de onlarca sezon geciriyorum 2018'de.

Fifa zaten bitti benim icin. Bu sene de tembellik yapmayip o oynanis uzerinde ugrasip gelistirmez, fifa pointten yurumeye devam ederlerse yine bir cacik olmayacak zaten. Ki ben yine ea'in bir halt gelistirecegini dusunmuyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 30 Nisan 2018; 10:21:39 >



KendineAteist
30 Nisan 2018; 13:22:46
çöp pes 11 den beri onlinede hileyi lagı çözemeyen bir firmanın oyunu alınmaz artık şl de yok offlineda oynanmaz



Koç_hisarlı
30 Nisan 2018; 22:48:12
Eksiler lag,hile, menü yavaşlığı,ve lisans diyebiliriz.artı olarak,gecmis senelerdeki gibi oyunda belirgin bir bug olmaması(2018),kendine bağlayan bir gameplay,grafiklerdeki gerçeklik (özellikle futbolcu),ve en büyük artısı neredeyse fifada hiç bulunmayan player id..Birçok pesci özellikle yaşı büyük olanlar yine alacaklardır bu oyunu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Nikolai Rostov
1 Mayıs 2018; 12:26:21
Grafik açısından Pes mi daha iyi? Oyuncu grafikleri açısından Fifa'dan iyi ama genel olarak grafikler kötü. Çim diye bir şey yok gibi, dümdüz yeşil saha. Fifa'da uzaktan bakınca çimi görüyorsunuz ama Pes'te yeşil pastel boyayla boyanmış bir beton var sanki.
Taraftarların çizimi de bir o kadar kötü.

Oynanışa iyi denmiş ancak Pes 6'ya be Pes 2013'e epey vakit ayırmış biri olarak bu iddiaya anlam veremiyorum. Atari zamanlarından kalma oyuncu hareketleri var. Bir oyuncu uzun pas atarken saçma sapan hareketler yapıyor.

Fifa'da momentum denen illetin offline modlara da bulaşması, kariyer modunda yapay zekanın embesil olması ve oyunun sadece Ut'ye yönelmesi sebebiyle bu sene Pes'e yukarıda belirtmiş olduğum eksilerine rağmen şans vereceğim.
ML'yi de özledim, Pes 2013'ten beri oynamadığım bir moddu.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikolai Rostov -- 1 Mayıs 2018; 12:27:14 >



murat_lindemann
1 Mayıs 2018; 13:45:54
Standart PES daha iyi FIFA daha iyi asalaklığı başlamış yine
PES 19'da CO-OP'u geliştirerek sunsunlar ve hile ve lag'ı engellesinler efsane olur
Bu sene oyunda en iyi özellik co-op oldu
çok keyifli

Buna gelen 1 yanıtı gör.


istanblue001
1 Mayıs 2018; 15:14:11
quote:

Orijinalden alıntı: murat_lindemann

Standart PES daha iyi FIFA daha iyi asalaklığı başlamış yine
PES 19'da CO-OP'u geliştirerek sunsunlar ve hile ve lag'ı engellesinler efsane olur
Bu sene oyunda en iyi özellik co-op oldu
çok keyifli
Sorun da orda işte hile ve lag var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



avei21