Şimdi Ara

Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
787
Cevap
13
Favori
37.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şu kickstarter olayı cidden müthiş oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı bilgilerin derlenmiş toplanmış hali;

    http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-18-project-eternity-interview-new-information-tentative-spring-2014-release-date

    Ekstradan oyun DS3ün kullandığı Onyx motorunu kullanmayacak büyük olaslıkla ve oyunda ateşli silahlar olacak.
  • Oyunun teması ve geçtiği evren hakkında bilgiler geldi;

    http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts

    Ruhlar:

    Ruhlar Eternity dünyasında büyük öneme sahipler. Ana tema hatta. Ölümlüler rhuların nasıl çalıştığını, sırlarını ve her kültürde nasıl metafiziksel olarak farklı ruh sınıfları olduğunu çözebilmiş değiller. Emin olunan tek nokta "zeki içeren" ruhların tanrılar arasında, sonsuz bir ruh arındırma uykusu ve hayat yaratma çemberinde dönüp durmalarıdır.(oyunun simgesi buradan geliyor galiba) Bu uyku gerçek zamanlar bir kaç yıl sürüyor ev eninde sonunda uyuyan ruhlar yeni bir yaşama gönderiliyor.

    Tabi bu süreç düzgün çalışmaktan çok uzak, ruhlar hasar görüyor en basidinden, değişip düzgün çalışmamaya başlıyorlar. Örnek olarak, bazı kültürler ve kişiler "güçlü" ruhlara çok değer veriyor, "saf" nesil halinde ilerleyen ruhlar var, uyandırılmış ruhlar eski hayatlarını hatırlayabiliyor, kutsal katmanlarda sürüklene "gezici" ruhlar var veya tek bir bedende 2 tane ruh birden bulunabiliyor. Tabi tam terside olabiliyor(ruhsuluk demek istiyor galiba) ve bu tip olaylar negarif ayrımcılığa yol açıp, şiddete kadar gidebiliyor.

    Bazı kişiler, belli teknikleri kullanarak (dövüş sanatları, meditasyon, ruh çağırma ayinleri, vücudun bir kısmını "çürüterek"[namı diğer Lich gibin]) ruhların güçlerini çekebiliyorlar ve bu enerjileri olağaüstü yetenekler ve başarılar yaratmak için kullanabiliyorlar. Bu yetenekler olağan süper güçlerde olabiliyor, dehşet ötesi büyülü güçlerde. Kuvvetli bir ruha sahip olmak kolaylaştırıyor bu süreçleri ama çok küçük ruh kırıntısına sahip olanlar da yapabiliyor aynı olağanüstü olayları. Bu kişilerin vücutları iletken ve pil görevi görüyor aynı zamanda, her zaman etrafta bulunan serbest ruhani enejileri kullanarak kendilerini şarj edebiliyorlar.

    Düşünürler, ruhları inceleyenler ve bilim adamları binlerce yıldır bu sürecin doğası ve amacını çözmeye çalışırken, geri kalanlar cevaplar için dualara başvuruyorlar. Tanrılarsa cevap vermek yerine gerçeği gizleyip, takipçilerini kandırarak, diğer tanrılara karşı avantaj kazanmaya çalıştıkları bir güç savaşının içine girmiş durumdalar.

    Ruhların temel doğası ne olursa olsun, insanlar bir gerçeği kabullenmiş durumda: ölümlü vücutları enerjiye sahip ve bu enerji öldükleri zaman, hep içinde olduğu sonsuz çemberdeki yerini değiştirecek tekrardan.



    Teknoloji



    Eternity'nin kültürleri çok farklı teknolojik kademelerde bulunmakta. Gizli ve uzak kalmış medeniyetlerin bir kısmı hala taş ve bronze devrinde ama asıl büyük medeniyetler orta ve yeni çağdalar.En kuvvetli ve agresif medeniyetler modern çağın girişindeler teknolojik olarak ama kültürel olarak bir "rönesans" yaşamamış durumdalar.

    Büyük medeniyetler için bu şu anlama geliyor, ortaçağ savaç araçları en uç noktada. Tamamen vücudu kaplayan metal plaka zırhlar, gelişmiş silahlar, ileri seviye kuşatma silahları, gibi. Mimari olarak da gothic akım hakim.

    Kullanımdaki en yeni teknoloji okyanus ötesi seyahat edebilen Carrack tarzı gemiler ve barutlu silahlar. Büyük donanmalara ve ticaret yollarına sahip kültürler, uzaklara açılıp dünyayı keşfetme kademesindeler. Bu sayede yeni kıtalar ve rastlanmamış ırklar, ülkeler keşfediyorlar. İşin kötü yönü ise, kaşifler çok yoğun keşfetme arzularına rağmen en donanımlı ve kuvvetli gemi filolarına bile büyük tehlikler içeren devasa deniz canavarları tarafından kısıtlanmış durumdalar.

    Barutlu silahlar daha tek, yuvarlak mermi atımlık durumdalar. Kompleks bir merak olarak görünen bu silahlar ordular tarafından çok fazla kullanılmamakta. Bunun nedeni hem çok uzun doldurma süreleri hem de karşılarında çoğunlukla tek atışta inmeyecek devler, çok hızlı haraket eden/uçan veya görünmez olabilen düşmanlar. Bunlara rağmen baız kişiler tek bir sepeten bu silahları kullanıyorlar, büyücülerin en kuvvetli defansı olan ve hepsinin standart olarak kullandığı "büyülü perdeyi" kısa mesafede etkisiz hale getirmek için. Normalde çok kuvvetli olan bu örtü, silahlardan çok hızlı mermilere karşı pek iyi bir koruma sağlamıyor ve bu sebepten büyücüler büyülü korumalardan çok, klasik zırhlardan yararlanmaya başlamış durumdalar.


    Obarey, mahvoldum çevirene kadar iyi geldi.:)

    Evrenin temeli genel olarak çok güzele benziyor, alıştığımzdan biraz farklı(aslında Lionheart'ı andırıyor biraz) bir zamanı konu alıyor genel olarak.
    Yeni bilgielr geldikçe eklemeye devam edeceğim.



    Eklenti: Bu arada oyunda ilerlerken rastegele karşımıza bizim gibi maceracı partiler çıkacak ve çoğunlukla menfaatlerimiz kesiştiği için bunlarla savaşacağız. Yapımcılar bu partilerin bizim partimiz ayarında olacağını ve sağlam dövüşlerler içeren noktalar olacağını söylüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 21 Eylül 2012; 15:24:45 >




  • Konusu enterasanmış.Çevirdiğin için saol hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Oyunun teması ve geçtiği evren hakkında bilgiler geldi;

    http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts

    Ruhlar:

    Ruhlar Eternity dünyasında büyük öneme sahipler. Ana tema hatta. Ölümlüler rhuların nasıl çalıştığını, sırlarını ve her kültürde nasıl metafiziksel olarak farklı ruh sınıfları olduğunu çözebilmiş değiller. Emin olunan tek nokta "zeki içeren" ruhların tanrılar arasında, sonsuz bir ruh arındırma uykusu ve hayat yaratma çemberinde dönüp durmalarıdır.(oyunun simgesi buradan geliyor galiba) Bu uyku gerçek zamanlar bir kaç yıl sürüyor ev eninde sonunda uyuyan ruhlar yeni bir yaşama gönderiliyor.

    Tabi bu süreç düzgün çalışmaktan çok uzak, ruhlar hasar görüyor en basidinden, değişip düzgün çalışmamaya başlıyorlar. Örnek olarak, bazı kültürler ve kişiler "güçlü" ruhlara çok değer veriyor, "saf" nesil halinde ilerleyen ruhlar var, uyandırlım ruhlar eski hayatlarını hatırlayabiliyor, kutsal katmanlarda sürüklene "gezici" ruhlar var veya tek bir bedende 2 tane ruh birden bulunabiliyor. Tabi tam terside olabiliyor(ruhsuluk demek istiyor galiba) ve bu tip olaylar negarif ayrımcılığa yol açıp, şiddete kadar gidebiliyor.

    Bazı kişiler, belli teknikleri kullanarak (dövüş sanatları, meditasyon, ruh çağırma ayinleri, vücudun bir kısmını "çürüterek"[namı diğer Lich gibin]) ruhların güçlerini çekebiliyorlar ve bu enerjileri olağaüstü yetenekler ve başarılar yaratmak için kullanabiliyorlar. Bu yetenekler olağan süper güçlerde olabiliyor, dehşet ötesi büyülü güçlerde. Kuvvetli bir ruha sahip olmak kolaylaştırıyor bu süreçleri ama çok küçük ruh kırıntısına sahip olanlar da yapabiliyor aynı olağanüstü olayları. Bu kişilerin vücutları iletken ve pil görevi görüyor aynı zamanda, her zaman etrafta bulunan serbest ruhani enejileri kullanarak kendilerini şarj edebiliyorlar.

    Düşünürler, ruhları inceleyenler ve bilim adamları binlerce yıldır bu sürecin doğası ve amacını çözmeye çalışırken, geri kalanlar cevaplar için dualara başvuruyorlar. Tanrılarsa cevap vermek yerine gerçeği gizleyip, takipçilerini kandırarak, diğer tanrılara karşı avantaj kazanmaya çalıştıkları bir güç savaşının içine girmiş durumdalar.

    Ruhların temel doğası ne olursa olsun, insanlar bir gerçeği kabullenmiş durumda: ölümlü vücutları enerjiye sahip ve bu enerji öldükleri zaman, hep içinde olduğu sonsuz çemberdeki yerini değiştirecek tekrardan.



    Teknoloji



    Eternity'nin kültürleri çok farklı teknolojik kademelerde bulunmakta. Gizli ve uzak kalmış medeniyetlerin bir kısmı hala taş ve bronze devrinde ama asıl büyük medeniyetler orta ve yeni çağdalar.En kuvvetli ve agresif medeniyetler modern çağın girişindeler teknolojik olarak ama kültürel olarak bir "rönesans" yaşamamış durumdalar.

    Büyük medeniyetler için bu şu anlama geliyor, ortaçağ savaç araçları en uç noktada. Tamamen vücudu kaplayan metal plaka zırhlar, gelişmiş silahlar, ileri seviye kuşatma silahları, gibi. Mimari olarak da gothic akım hakim.

    Kullanımdaki en yeni teknoloji okyanus ötesi seyahat edebilen Carrack tarzı gemiler ve barutlu silahlar. Büyük donanmalara ve ticaret yollarına sahip kültürler, uzaklara açılıp dünyayı keşfetme kademesindeler. Bu sayede yeni kıtalar ve rastlanmamış ırklar, ülkeler keşfediyorlar. İşin kötü yönü ise, kaşifler çok yoğun keşfetme arzularına rağmen en donanımlı ve kuvvetli gemi filolarına bile büyük tehlikler içeren devasa deniz canavarları tarafından kısıtlanmış durumdalar.

    Barutlu silahlar daha tek, yuvarlak mermi atımlık durumdalar. Kompleks bir merak olarak görünen bu silahlar ordular tarafından çok fazla kullanılmamakta. Bunun nedeni hem çok uzun doldurma süreleri hem de karşılarında çoğunlukla tek atışta inmeyecek devler, çok hızlı haraket eden/uçan veya görünmez olabilen düşmanlar. Bunlara rağmen baız kişiler tek bir sepeten bu silahları kullanıyorlar, büyücülerin en kuvvetli defansı olan ve hepsinin standart olarak kullandığı "büyülü perdeyi" kısa mesafede etkisiz hale getirmek için. Normalde çok kuvvetli olan bu örtü, silahlardan çok hızlı mermilere karşı pek iyi bir koruma sağlamıyor ve bu sebepten büyücüler büyülü korumalardan çok, klasik zırhlardan yararlanmaya başlamış durumdalar.


    Obarey, mahvoldum çevirene kadar iyi geldi.:)

    Evrenin temeli genel olarak çok güzele benziyor, alıştığımzdan biraz farklı(aslında Lionheart'ı andırıyor biraz) bir zamanı konu alıyor genel olarak.
    Yeni bilgielr geldikçe eklemeye devam edeceğim.



    Eklenti: Bu arada oyunda ilerlerken rastegele karşımıza bizim gibi maceracı partiler çıkacak ve çoğunlukla menfaatlerimiz kesiştiği için bunlarla savaşacağız. Yapımcılar bu partilerin bizim partimiz ayarında olacağını ve sağlam dövüşlerler içeren noktalar olacağını söylüyor.








  • Oyun baya bi sağlam olacak gibi bekleyip görelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frostlord






    Yakalandık gene :)




  • Non-combat skills ile ilgili bir update yayınlandı. Kendimce çevirdim, hatalar varsa kusura bakmayın arkadaşlar.

    ----
    1,8 milyon dolara ulaştık ve artmaya devam ediyor! Bu rüyamızı gerçekleştirmemizi sağladığınız için hepinize teşekkürler, ve bunun sonucunda size harika bir oyun sunacağımızı söz veriyoruz. Biliyorum oyun hakkında daha detaylı bilgiler istiyorsunuz, bu güncellemede dövüşdışı yeteneklerden bahsedeceğim.

    Çoğu rpg oyunu 2 tip oyun mekaniğine sahiptir, dövüş sırasında kullandığınız ve dövüş dışında kullandıklarınız. Bir çok insan için rpg nin anlamı sürekli öldürmek ve obje/altın toplamaktır. Diğer bir kesim insan için ise dünya ile olan etkileşim önemlidir. Biz size ikisini de sunmayı taahhüt ediyoruz.

    Öncelikle oyuncunun dövüşmekten başka oyunda ne amaçları olacağını açıklayalım. Daha sonra da bu amaçlara ulaşmanızı hangi oyun mekanikleri ile sağlayacağımızı.

    Oyuncu Hedefleri :

    Oyun içinde savaşmadığınız zamanlarda 'dövüş-dışı' yetenekler devreye girer. Biz de bu 4 farklı dövüş-dışı hedeflere ulaşmanız için daha iyi yetenekler eklemeyi düşünüyoruz.

    Yeni şeyler keşfetmek: Kısaca bilinmeyen bir bilgili öğrenmek, örnek vermek gerekirse, kasabanın bulunduğu yer, gizli bir kapı, gizli bir bilgiyi açığa çıkarmak, iksir tarifi ya da bir iblisin gerçek adı gibi. Ya da sadece iyi objeler ve otlar bulabileceğiniz bir bölge öğrenmek isteyebilirsiniz. Bunları yapmanızı sağlayacak yetenkler ekleyeceğiz.

    Dünyayı gezmek: Hareket kabiliyetinizi geliştirmek isteyeceksiniz (bazı harabelerde sızma yeteneğini kullanmak gibi) ya da dünya haritası üzerinde daha hızlı ve güvenli hareket etmek , hatta belli bir noktaya ışınlanabileceksiniz. Ve bazen bir noktaya gitmek için tuzakları bozmak, kilitleri açmak durumundasınız. Bunları sağlayacak yetenekleri de ekleyeceğiz.

    Yeni objeler elde etmek: Eğer bir obje kazanmak için yaratık öldürmek istemiyorsanız, kendiniz obje yapabilip, bunları satabilirsiniz. Ya da bir npc ye gerekli malzemeleri götürüp sizin için obje yapmasını isteyebilirsiniz. Şiddet karşıtı oyununuzu destekleyecek yetenekler oyunda bulunacak.

    Yoldaşlar ile etkileşim: Bir çok ilgi çekici ve kullanışlı yoldaş eklediğimiz için, size bunları eğitme, koruma(ölmemesini sağlamak) ve en kötüsü sizden nefret etmemesini sağlamak için yetenekler geliştirme imkanı vereceğiz.

    Tasarım Hedefleri:

    Bu dövüş-dışı sistemi oyuna eklerken tabi ki bunların bağlı olduğu kurallar ve işleyiş de olacak.

    Dövüş-dışı yetenekler ile dövüş yetenekleri ayrı olarak gelişecek : Magic Missile ile Herbalism arasında seçim yapmak zorunda kalmamanız gerekir. O nedenle ikisine ayrı ayrı skill point verebileceksiniz.

    Dövüş-dışı yetenekler ile dövüş yetenekleri aynı kaynakalrı kullanmayacak : Örnek vermek gerekirse, sneak yeteneğini kullanırken yakalandığınızda, dövüşmekten aciz kalmamanız gerekir. Bunu sağlayacağız.

    Dövüş-dışı yetenekler sıkça kullanılacak : Eğer tuzakları etkisiz hale getirme yeteneğinizi artırdıysanız oyun boyunca 2-3 tane tuzak görmeyeceksiniz. Bolca karşınıza çıkacak.

    Dövüş-dışı yetenekler ile dövüşten kaçabilirsiiz : Dövüşten kaçmak için bir çok yol olacak. Standard metodlar ve konuşmak gibi, ya da etrafından görünmeden geçmek gibi. Ancak farklı yollar da olacak. Örneğin bir mezarlığı kutsayarak oradan yeni ölülerin çıkmasını engelleyebilirsiniz, ya da bir köprüyü yıkıp nehrin karşısındaki eşkiyaların size saldırmasını engelleyebilirsiniz.

    Dövüşmüyor olmanız tecrübe puanı kazanmadığınız anlamına gelmeceyecek : Dövüş-dışı yetenekleri kullanıyorsuuz diye az tecrübe kazanmayacaksınız. Tüm yaptıklarınızı ödüllendirecek bir sistem olacak, yalnızca vücut gücünüz göre değil.

    Son olarak, hala oyunun çok erken tasarım aşamasındayız, ancak amacımız dövüş-dışı yetenekleri olabildiğince eğlenceli ve kullanışlı bir hale getirmek.

    Kaynak :http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/314089?ref=activity




  • Eline sağlık nicknamebulamadim, iyi etmişsin çevirerek :)

    Savaş sışı yeteneklere bu kadar önem vermeleri güzel ama en güzel yanı tecrübe puanlarının boşa gitmeyecek olması. Bunu en güzel yapan oyun Vampire: Bloodline'tı şu ana kadar(dövüşlerden değil görevlerden sadece XP geliyordu, nasıl çözeceğimiz bize kalıyordu)

    Eklenti:
    Şu an 1.9 milyon oldu KS, daha 22 gün var 3 milyonu kesin geçecekler bence.

    Wasteland 2 nin kullandığı Unity oyun motorunu kullanacaklar oyun için. Bu hem Linux a geçişi çok kolaylaştıracak hem de mod desteği gelmesini sağlar.
    Şu ana kadar gelen destekler sayesinde 2 yeni ırk, 2 yeni sıınıf ve 2 yeni parti elemanı eklenecek oyuna ve hikayesi genişledi. Ayrıca GoG.com dan DRM siz alınabilecek oyun :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 24 Eylül 2012; 9:22:30 >
  • Ben hala şu new faction tam olarak nedir onu anlamadım. 2,2 M olsa da bi update yayınlasalar ve anlasam ne olduğunu :D
  • Şöyle düşünün, Elder Scrolls oyunlarındaki loncalar gibi olabilir, daha büyük ve etkili versiyonları ya da ufak bir şehir devlet tarzı olabilir. Kendi kasabaları/ana üsleri olacak, istersen oradan görev alıp aranı yapacaksın yavaş yavaş ve seni sevmeye başlayacakklar(reputation)
    Büyük olaslıkla bunlardan birinie yardım ederken başka bir tanesi ile aramız bozulabilir. Yakın zamanda New Vegas'ta işledikleri sistem gibi olacak bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 24 Eylül 2012; 11:42:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Şöyle düşünün, Dagger Scrolls oyunlarındaki loncalar gibi olabilir, daha büyük ve etkili versiyonları ya da ufak bir şehir devlet tarzı olabilir. Kendi kasabaları/ana üsleri olacak, istersen oradan görev alıp aranı yapacaksın yavaş yavaş ve seni sevmeye başlayacakklar(reputation)
    Büyük olaslıkla bunlardan birinie yardım ederken başka bir tanesi ile aramız bozulabilir. Yakın zamanda New Vegas'ta işledikleri sistem gibi olacak bence.

    Elder Scrolls demek istediniz hocam sanırım ? Eğer öyleyse şimdi anladım, dark brotherhood, thieves' guild gibi yani. Teşekkürler ;)
  • Evet Elder Scrolls :P Daggerfall ile birleştirimişim, pazartesi sendromu devam ediyor

    Evet onlara benzer olacak ama dediğim gibi daha büyü olur büyük olaslıkla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 24 Eylül 2012; 11:42:34 >
  • Yeni update geldi,

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]


    İnsan savaşıymış bu eleman ve hikayede önemli rol oynuyormuş. Sol elinde hem kalkan hem de kırbaç tutması dikkatimi çekti. Umarım oyun içinde de kullanılır kırbaç.

    110 dolarlık yeni dijital tier eklenmiş. Koleksiyon sürümündeki herşey var fiziksel ödüller dışında. 50 dola ve üstü bağış yapanlara kısa bir öykü gelecekmiş yakında oyunla ilgili. 2.2M dolara ulaşırlarsa 3 dile daha çevirecekler oyunu ve ileriki hedefler için yeni diller de eklemeyi düşünüyoruz diyorlar. 2.2 ye ulaşırsa iyice diretiriz Türkçe için. Zor olur gerçi ama deneriz.

    Ayrıca 26 sından itibaren yapımcılar video paylaşacak oyunla ilgili bilgi veren, beklemedeyiz.

    http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/315214



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 26 Eylül 2012; 22:53:18 >




  • Bir update daha geldi. Kendimce çevirdim yine bi kısmını.


    Güncelleme 9 : Modların gücü ve Tanrısal Irklar: 2.3 M$ hedefi.

    Oyunculara seçenekler vermeyi seviyoruz: karakter geliştirme seçenekleri, kişilik seçenekleri, hikaye seçenekleri – kurcalamak isteyeceğiniz her türlü seçenek. Farkettik ki insanlar aynı zamanda onlara özel tad veren bir oynayış şekli ile oyun oynamak istiyolar. RPG fanlarının bir çok ortak noktası var, aldığımız geribildirimlerde bazı özel ayarları, karmaşıklık yaratabilecek özellikleri istedikleri zaman açıp kapatabilmek istiyolar. Biz de gerekli bütçeyi toplayabilirsek bunu yapmayı istiyoruz.

    Ek olarak, üst düzey RPG oyuncuları da var ki, onlar bir profesyonel olduklarını gösterecek zorluk derecesinde düelloları oyunlarda yeteri kadar bulamıyorlar. Geçmişte bu tarz düello modlarını denedik ve bunlardan memnun kaldık. Project Eternity, oyunun başından itibaren bu zorlu oyun modunu sağlayabilecek seçenekleri sunmak için çok uygun. Eklemeyi düşündüğümüz 3 mod var, tabi bunların alt özelliklerini isteğe göre kapatıp açabileceksiniz. Bu modlar : Expert Mode, Trial of Iron ve Path of the Damned.

    Expert Mode, oyun içindeki yardımcı ipuçlarını, skill etkilerini göstermeyi ve bunlara benzer yardımcı bilgileri kaldıracak. Bunu biraz Fallout:New Vegas’ın Hardcore moduna benzetebiliriz. Expert Mode aynı zamanda dövüş içinde ve dışında cezalandırıcı ve zahmetli oyun elementlerini de bulunduruyor.

    Eğer Trial of Iron modunu Temple of Elemental Evil oyununun Ironman Mode u gibi tahmin ettiyseniz haklısınız. Trial of Iron modunda oyuna başladığınızda, oyunun sonuna kadar bir adet kayıt dosyanız oluyor ... ya da siz ölene kadar. Ve ölürseniz, kayıt dosyası siliniyor. Keyfini çıkarın!

    Path of the Damned ise Icewind Dale’in Heart of Fury modu gibi. Zorluk derecesine göre bazı özellikler açık ya da kapalı olacak. Bir alana Kolay modda gelirseniz, düşmanlar da daha kolay olur. Eğer Zor modda gelirseniz düşman zorlaşırya da sayısı artar.
    ---

    Tanrısal ırklar da Dungeons and Dragons’daki Aasimar, Tieflings ve Genasi gibi olacakmış arkadaşlar. Ancak her faction, faith ve kültüre göre farklılık göstereceklermiş. Oyunda bayağı bi çeşit olacak anlaşılan.

    Duyuru linki:http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/316398?ref=activity




  •  Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]
  • Heyecanlandım konuyu okuyuca. İzometrik oyun eksikliği var zaten piyasada. ToEE oynamamıştım ben arada kaçmış, birazdan satın alacağım GoG'dan. Umarım bu oyunda beklentimizi karşılar.
  • Gelecekte bir gün Obsidian ziyaret etmek istiyorum bu işleri yapan adamlarla tanışmak benim için apayrı bir deneyim olabilir.
    Ulan bi gün Obsidian da çalışabilecek miyim ben be ?
  •  Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]


    Ayrıca yakın temaslarda çekiç kullanıyormuş güzelimiz :)

     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 28 Eylül 2012; 9:24:04 >
  • $25 ile katkıda bulundum. Ödülüm, oyunun dijital kopyasını online indirme ve oyun içi bir item. Tarih : Nisan 2014 yazıyor.

    Bu arada toplam toplanan para 2.2 Milyon Dolar'a yaklaştı.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.