Kullanıcı Adı:
Şifre:

Polo 1.0 TSİ yakıt tüketimi...
Kilitli
Admin
Konu Sahibi

9 Ağustos 2018; 19:42:58
Geçen hafta başı 650 km'lik istanbul -Kuşadası gidiş verim 4.2 'idi.Rampa aşağı indiğim iddia edildi.Rakım farkı dediler vs.
Forum tarafından baya bi taşlandım :) Ben aracım az yakıyor veya çok yakıyor diye birşey demedim.Sadece Polo 1.0 TSİ almayı düşünen arkadaşlar varsa isterse uzun yolda çok rahat ekonomi yapabilceğini göstermek amacıyla verimi paylaştım.(Kesinlikle şehir içinde ekonomik bir motor değil.Trafikte 8 lt görüyor )

Kuşadası harici günü birlik didime uğradım.Oralarda birkaç yer gezdim. Şimdi ise aynı yolu geri geldim.Körfezden kocaelini dolandım.Oraya kadar ortalama 4.9 'du.(Klima açık ,3 kişi ,bağaj dolu ) .Fakat kocaelinden kamyon tır trafiğinde yaklaşık 45 dakika dur kalk yapınca ortalama 5.5 'e yükseldi.Eminim gece yolculuk yapsam bu değerin çok altına inerdi.

Dönüş ortalamam : 5.5 Gidiş-Geliş Total ortalama : 5.0



< Bu konunun sahibi kizabe iken Admin tarafına aktarılmıştır -- Ağu 10 2018 8:22PM >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Forumda Tsi Tdi düşmanlığı kendi markasının fanboyluğu yok. Tsi ve Tdi konularının yüzlerce sayfa olması sadece tesadüf çok büyük tesadüfler ama oluyor işte ne hikmetse hep Tsi Tdi.

Değerler gaye...
TheCaliph_ - 10 gün önce
şakaysa komik :) değilse daha komik :)
kizabe - 10 gün önce
Dönüşte de gördük aynı değerleri . Selam olsun



İstanbul’dan Kuşadası’na denizden gidenlere
krkmz1666 - 10 gün önce
Litre olarak başarılı olsa da ekonomi olarak başarılı değil tüketiminiz."

benzin ve lpg arasındaki fiyat farkından olabilir mi?
Gediklii - 10 gün önce
ama konusunu görünce dayanamadın girdin dimi laf çakayım diye ,şahsen beni bayan bir konu olsa bırak yorum yapmayı hiç tıklamam bile.

kizabe - 10 gün önce
Bit kadar , fındık motorlu araç ile seyahat mi yapılırmış. Alacaksan gemi gibi konforlu Talismanı her yeri konforlu bir şekilde sıkış tepis olmadan keyifle gez .Eminim o motor ile yokuş bile çıkamı...
Moueson - 10 gün önce

krkmz1666
9 Ağustos 2018; 20:09:39
Dönüşte de gördük aynı değerleri . Selam olsun



İstanbul’dan Kuşadası’na denizden gidenlere



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TheCaliph_
9 Ağustos 2018; 20:27:23
Forumda Tsi Tdi düşmanlığı kendi markasının fanboyluğu yok. Tsi ve Tdi konularının yüzlerce sayfa olması sadece tesadüf çok büyük tesadüfler ama oluyor işte ne hikmetse hep Tsi Tdi.

Değerler gayet güzel. Ayrıca aracın kırmızı olması ayrı bir güzel

Tsi az yakamaz ki Kuşadası'ndan çıkarken havadaki oksijen miktarı neydi ? Asfalttan kalite için örnek aldınız mı ? Yetişkinler aç karnına mı bindi araca ? Valizlerin yapıldığı madde nedir ?

Hayır bilelim ki ona göre konuya yorum yapalım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 9 Ağustos 2018; 20:29:1 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


redbul_540
9 Ağustos 2018; 20:29:11

Güzel değer.Polo zaten bunun için var.A-B Noktası arasında en ekonomik ulaşımı sağlamak için.



kizabe
9 Ağustos 2018; 20:35:46
:))) valla ne yalan sölim aç bindik .susurlukta bi yusuf yapıp yüklendik biraz :)
aç gelsek 4.0 olurdu

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @TheCaliph_


TheCaliph_
9 Ağustos 2018; 20:37:32
quote:

Orijinalden alıntı: kizabe

:))) valla ne yalan sölim aç bindik .susurlukta bi yusuf yapıp yüklendik biraz :)
aç gelsek 4.0 olurdu
Ama olmadı ki şimdi. Sabah akşam farkı 2 kilo olsa 3 kişiden 6 kilo yapar ki bu da çok fark ettirir.

Araç 8-9 yakacakken 4-5 yakıyor. Susurluk sonrası verilere inanırım ben oraya kadar olanlar hatalı



Moueson
9 Ağustos 2018; 20:42:12
Bit kadar , fındık motorlu araç ile seyahat mi yapılırmış. Alacaksan gemi gibi konforlu Talismanı her yeri konforlu bir şekilde sıkış tepis olmadan keyifle gez .Eminim o motor ile yokuş bile çıkamıyorsundur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


kizabe
9 Ağustos 2018; 21:04:44
şakaysa komik :) değilse daha komik :)


Bu mesajda bahsedilenler: @Moueson


commandx
9 Ağustos 2018; 21:08:53
1400kg, eski nesil 4 ileri otomatik atmosferik araçla İstanbul Mersin gidiş geliş 6.8 yaktım. 8 litre lpg yakmış olsa size göre %20 - %25 daha az yakmış oluyorum. Sizin güzergah olsa 6.0 6.2 civarı olurdu. Bayram trafiği, 400-500km mersin içi gezmeler, tisan yokuşu, erdemli ayrancı yolu vs derken arttı tüketim.

Litre olarak başarılı olsa da ekonomi olarak başarılı değil tüketiminiz.








Buna gelen 2 yanıtı gör.


JNG9O
9 Ağustos 2018; 21:09:01
quote:

Orijinalden alıntı: Moueson

Bit kadar , fındık motorlu araç ile seyahat mi yapılırmış. Alacaksan gemi gibi konforlu Talismanı her yeri konforlu bir şekilde sıkış tepis olmadan keyifle gez .Eminim o motor ile yokuş bile çıkamıyorsundur
Yeni Polonun arka omuz mesafesi Talismandan daha geniş baş mesafelerini söylemeyim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


JNG9O
9 Ağustos 2018; 21:11:22
quote:

Orijinalden alıntı: commandx

1400kg, eski nesil 4 ileri otomatik atmosferik araçla İstanbul Mersin gidiş geliş 6.8 yaktım. 8 litre lpg yakmış olsa size göre %20 - %25 daha az yakmış oluyorum. Sizin güzergah olsa 6.0 6.2 civarı olurdu. Bayram trafiği, 400-500km mersin içi gezmeler, tisan yokuşu, erdemli ayrancı yolu vs derken arttı tüketim.

Litre olarak başarılı olsa da ekonomi olarak başarılı değil tüketiminiz.







Arkadaş basarak gitmiş ben 3.5 civarında geziyorum.



1.0 Justy m de var hurdada kullanılacak alırsan satayım sana




< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


commandx
9 Ağustos 2018; 21:17:36
2011 Legacy varsa alırım

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @JNG9O


bu tsi motor geyiği baydı artık. anladık az yakıyor he. duyan da dizelden, lpg'den daha ekonomik sanacak...

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kizabe
9 Ağustos 2018; 21:30:30
quote:

Orijinalden alıntı: Gecelerin Yargici Kursat

bu tsi motor geyiği baydı artık. anladık az yakıyor he. duyan da dizelden, lpg'den daha ekonomik sanacak...
ama konusunu görünce dayanamadın girdin dimi laf çakayım diye ,şahsen beni bayan bir konu olsa bırak yorum yapmayı hiç tıklamam bile.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizabe -- 9 Ağustos 2018; 21:31:17 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


laf çakmadım ki, öyle bir niyetim de yok...


Bu mesajda bahsedilenler: @kizabe


integral77
9 Ağustos 2018; 21:38:02
Aracınız hayırlı olsun. Değerleriniz güzel. 1.0 tsi motor A3 kullandım,gayet güzel bir motor. Şehir içi 8 yakıyor demişsiniz ortalama hız oldukça düşüktür diye tahmin ediyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kizabe
9 Ağustos 2018; 21:40:00
Daha önce 1.2 TSİ kullanıyordum.yaklaşık 5000 km'dir 1.0 Tsi kullanıyorum.

1.2 TSİ için şunu diyebilirm. Şehir içi yoğun olmayan trafik ortalaması 6.5 ,Şehir dışı 5.5 , yoğun trafikde ise max 8 gördüm

1.0 Tsi ise bir tık daha ekonomik.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizabe -- 9 Ağustos 2018; 21:40:45 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @integral77


integral77
9 Ağustos 2018; 21:45:14
Aralarında bariz bir fark var mı? (1.0 ile 1.2 arasında)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @kizabe


kizabe
9 Ağustos 2018; 21:49:43
1.0 daha atik,daha homurtulu (sesli) çalışıyor.


Bu mesajda bahsedilenler: @integral77


TheCaliph_
9 Ağustos 2018; 21:52:18
quote:

Orijinalden alıntı: kizabe