Kullanıcı Adı:
Şifre:

Polo 1.2 tsi eskisi gibi performanslı değil.
raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 20:15:10
2016 polo 1.2 tsi dsg araç var
Şuan km 13000 de
Aracın bakımını biraz geciktirdim ( km dolmadı yıl doldu 3 ay geciktirdim) ve araç ağırlaştı sanki eskisi gibi performanslı değil gibiydi.
Ve yakıt tüketimi artmıştı

Bende bakımdan dolayı olduğunu düşünüp bakımını yaptırdım tüm filtreler orijinal yağı tam uyumlu castrol edge kullandım yakıt aynı bp farklı istasyonlardanda aldım

Bakımdan önce vites değişimlerinde aracın devir saatinde dengesizlik vardı bakımdan sonra o sorun düzeldi
Yakıt tüketimi biraz daha düştü


Ama araç halen ağır gibi ve ilk zamanlardaki gibi az yakmıyor sebebi ne olabilir?

Bonus soru= aracın yağ ve servis uyarısını tuşlarla ben kapattım bilgisayara felan bağlanmadı. Bilgisayara bağlanması gerekiyor mu yoksa serviste aynı şeyi yapıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Bence yakıtınızı değiştirin. Opet ten almanızı öneririm özellikle benzinleri kalitelidir



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 20:49:31
quote:

Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

Bence yakıtınızı değiştirin. Opet ten almanızı öneririm özellikle benzinleri kalitelidir
yakıttan olacağını sanmıyorum çünkü araç ilk günden itibaren bp den alınıyor kampanya dan dolayı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Alisilin07
5 Aralık 2018; 20:54:22
Araca alışınca psikolojik olarak gitmiyoımuş gibi olabilir.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


jimhendrix
5 Aralık 2018; 20:55:41


Araclarda havanın yoğunluğundan ötürü bazı günlerde aracın performansında değişimler olabiliyor. Bu turbolu araclarda daha belirgin olabiliyor.eğer hassas bir kullanıcısıysanız bunu anlayabilirsiniz. Aracı takip edin bu durum bence geçici. Çünkü başka bir sebep yok bence.bakımları tamam.parçalar orijinal.araç sıfır daha ne diyelim



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @raptor90


Drunk Driver
5 Aralık 2018; 21:07:13
BP ne hocam sen ona bi shell pompalattır, bir de öyle dene. (Fuelsave olanından değil. V power)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_____________________________

Eski kullanıcı adı: Onurchik
Buna gelen 2 yanıtı gör.


alpikom
5 Aralık 2018; 21:18:23
büyük bir ihtimal şanzıman etkiliyordur,tüketimi.dsg ye bir baktırın garanti kapsamında.yakıttan falan asla o kadar fark olmaz,üstelik bp ultimate çok iyi bir benzindir.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 21:26:33
quote:

Orijinalden alıntı: Alisilin07

Araca alışınca psikolojik olarak gitmiyoımuş gibi olabilir.
Aracı 2 kişi aktif kullanıyor

Konuda hem fikiriz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 21:27:46
quote:

Orijinalden alıntı: jimhendrix

dsg şimdidten mefta herhal.
Dsg olacağını sanmiyorum

En ufak ses kararsızlık yok

Ve araç 13000 km boyunca şehiricine hiç girmedi sürekli uzun yok 100 sabit 7. Vites



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TurkishDrifter
5 Aralık 2018; 21:28:35
Araç kendi kendine foruma girip tsi tüketim konularını okumuş olmasın?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 21:29:54
quote:

Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

Araclarda havanın yoğunluğundan ötürü bazı günlerde aracın performansında değişimler olabiliyor. Bu turbolu araclarda daha belirgin olabiliyor.eğer hassas bir kullanıcısıysanız bunu anlayabilirsiniz. Aracı takip edin bu durum bence geçici. Çünkü başka bir sebep yok bence.bakımları tamam.parçalar orijinal.araç sıfır daha ne diyelim
Bende çok düşündüm havadan olabilir diye düşünüyorum bende

Çünkü tüm parçalar orijinal kullandım yakıt aynı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 21:30:42
quote:

Orijinalden alıntı: Drunk Driver

BP ne hocam sen ona bi shell pompalattır, bir de öyle dene. (Fuelsave olanından değil. V power)
Deneyecem



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 21:31:42
quote:

Orijinalden alıntı: alpikom

büyük bir ihtimal şanzıman etkiliyordur,tüketimi.dsg ye bir baktırın garanti kapsamında.yakıttan falan asla o kadar fark olmaz,üstelik bp ultimate çok iyi bir benzindir.
Viteste hiç bir sorun yok s Manuel hepsinde kullandım en ufak kasma yok sıfır nasılsa öyle



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



jimhendrix
5 Aralık 2018; 21:32:32
quote:

Orijinalden alıntı: raptor90

Dsg olacağını sanmiyorum

En ufak ses kararsızlık yok

Ve araç 13000 km boyunca şehiricine hiç girmedi sürekli uzun yok 100 sabit 7. Vites
Alıntıları Göster

o zaman istasyondan olabilir arkadaşların dediği gibi. bp attık vectraya iki sene önce. araba baskı balatası bitik olduğu zamanki gibi olmuştu. shell ters tarafta kaldığından gene bp alıyoruz ama o çekiş sorunu bir daha olmadı sanırım.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 21:33:10
quote:

Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

Araç kendi kendine foruma girip tsi tüketim konularını okumuş olmasın?
Belkide okumuş yakıtı artırmış kendine

Neden motoru ağırlaştırmış



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


TurkishDrifter
5 Aralık 2018; 21:34:55
quote:

Orijinalden alıntı: raptor90

Belkide okumuş yakıtı artırmış kendine

Neden motoru ağırlaştırmış
Alıntıları Göster

Yazık arabaya psikolojisi bozulmuştur çıkıp iki gazlayın kendine gelsin.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 21:39:15
quote:

Orijinalden alıntı: jimhendrix

o zaman istasyondan olabilir arkadaşların dediği gibi. bp attık vectraya iki sene önce. araba baskı balatası bitik olduğu zamanki gibi olmuştu. shell ters tarafta kaldığından gene bp alıyoruz ama o çekiş sorunu bir daha olmadı sanırım.
Alıntıları Göster

Tüm bp leri denedim ama yinede bir sehell ndeniyecem



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



raptor90
Konu Sahibi

5 Aralık 2018; 21:40:37
quote:

Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

Yazık arabaya psikolojisi bozulmuştur çıkıp iki gazlayın kendine gelsin.
Alıntıları Göster



Gazlamayida yaptım 1 saat boyunca s modunda 6 bin devir çevirdim yine ağır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


zotacing
5 Aralık 2018; 21:42:54