Kullanıcı Adı:
Şifre:

[PS4] FIFA ULTIMATE TEAM (ANA KONU)
yımah
Konu Sahibi

12 Mayıs 2013; 15:29:50
YÖNETİM'DEN NOT:

Konu içerisinde coin satışı yapmak yasaktır. COIN SATIŞI İLE ALAKALI TÜM MESAJLAR silinerek mesaj sahibine 1 uyarı puanı verilecektir. Bunu alışkanlık haline getiren üyelere bölüm uzaklaştırması verilecektir. Bu konuda daha hassas olmanızı bekliyoruz.













< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yımah -- 27 Ocak 2018; 22:24:34 >


NaturundTechnik bu mesajı paylaştı

En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Karşımıza böyle şerefsiz gelir de. 4 atmadan yollar mıyız.. stadı da Fransa'dan bi takımındı..



GuardianN- - 2 yıl önce
Beyler hanim dogum yapti ikiz erkek cocuklarim oldu. Darisi basiniza :) onlarla beraber ps oynamak icin sabirsizlaniyorum.
loopusait - bir yıl önce
Fifa 13ten beri oynuyorum diyebilirim ama birtek 13u çok oynadım 14te baya az 15i 16yi neredeyse hiç oynamadım 17de ise 350 maç yaptım 18de 600 maçı aştı div2deyim suan Wlye 3 defa katıldım 18 ile ...
isa_tr - bir yıl önce
içim rahat etmiyor bu tiplere koymadan :))

(Görsel)
XaViEsTa - 2 yıl önce
Konu içinde adım geçtiği için yazmak durumunda bulundum mesajlarınızı uzun süredir konu içinde görüyorum. toplamda 60k etmeyen bir kadro ile wl elemesini kazanmıştım. youtubeda videosu da var. bunu...
Riv9 - 9 ay önce
">(Görsel)
feyyazim15 - 2 yıl önce
Fifa 18 in özeti budur

(Görsel)

aksmoke99 - 10 ay önce
Full attacking oynayından sonrasını okumadım
AİGUN - 11 ay önce
Hocam senin çıkardıklarını görünce gaza geldim ben de yaptım.



Arda Turan çıktı; çıkar çıkmaz Bayrampaşa çocuğuyum diye demeç vermeye başladı.Fırsat vermeden Quick sell yaptım :(
Kulspruta - 2 yıl önce

Muhibbi
12 Mayıs 2013; 15:38:24
harikaa

hayırlı olsun

burada sadece ps kullanıcıları mı olacak kaptann




yımah
Konu Sahibi

12 Mayıs 2013; 15:41:34
aynen oyle haciabi



coupe96
12 Mayıs 2013; 15:48:51
Hayırlı olsun kardeşim.

@muhibbi sen hayattamisin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Muhibbi
12 Mayıs 2013; 15:54:02
hayata döndüm diyebilirimm,

işlerim hafifledi, rahatladım başkan sorma ya :)) iş yoğunluğum kalmadı, şuan takım kuruyorumm

hoşgeldin bu arada :))

ps'e özel konu olmuş, güzel olmuş



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhibbii -- 12 Mayıs 2013; 15:54:30 >



yımah
Konu Sahibi

12 Mayıs 2013; 15:59:54
Hosgeldiniz, :)

Benim takimim duruyor 3 ay once kurdugum bugun tekrar sahalara dondum.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ynryilmaz
12 Mayıs 2013; 16:00:08
Kralsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



yımah
Konu Sahibi

12 Mayıs 2013; 16:02:18
Ooo kimleri goruyorum, ben de sana soruyum haciabi sen yasiyor muydun?



ynryilmaz
12 Mayıs 2013; 16:03:46

quote:

Orijinalden alıntı: yımah

Hosgeldiniz, :)

Benim takimim duruyor 3 ay once kurdugum bugun tekrar sahalara dondum.

Sen konu acarsın da ben tam destek vermez miyim :)
Hosgeldin Serkan'im



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


yımah
Konu Sahibi

12 Mayıs 2013; 16:05:13
quote:

Orijinalden alıntı: ynryilmaz


Alıntıyı Göster
Sen konu acarsın da ben tam destek vermez miyim :)
Hosgeldin Serkan'im

Buyuksun

Sen de hosgeldin , trade bilgilerinle bizi senlerdir haciabiii

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ruud_
12 Mayıs 2013; 16:08:18
Vay anasını yaa



yımah
Konu Sahibi

12 Mayıs 2013; 16:17:08
Hosgeldin :)



Muhibbi
12 Mayıs 2013; 16:19:05
off konu şenleniyorrr

hoşgeldiniz fut çetesi üyeleri

yener başgan hoşgeldinn;

şu tots'u müsait olduğunda şurada bir masaya yatıralım derimm,

coins kazanalımm

bu hafta gelenler gelecek hafta gelecekler, tahmin ve öngörüler :D heryerden takip edeceğim bu konuyu

mehmetciğimm senden de sağlam oyun taktikleri bekliyoruzz, olm fifa 11'den beri öğreteceksin, öğrettiğin bir tek pas atmak yani ayıp oluyo :D

barii fut 14'de sağlam girelim, öğret bize şu taktik oyununu artıkkkk


Buna gelen 1 yanıtı gör.


yımah
Konu Sahibi

12 Mayıs 2013; 16:23:38
itiraf ediyorum tots da kimler var hala bakmadim.



Sevinckan_216
12 Mayıs 2013; 16:34:24


ynryilmaz
12 Mayıs 2013; 16:38:01
quote:

Orijinalden alıntı: Muhibbii

off konu şenleniyorrr

hoşgeldiniz fut çetesi üyeleri

yener başgan hoşgeldinn;

şu tots'u müsait olduğunda şurada bir masaya yatıralım derimm,

coins kazanalımm

bu hafta gelenler gelecek hafta gelecekler, tahmin ve öngörüler :D heryerden takip edeceğim bu konuyu

mehmetciğimm senden de sağlam oyun taktikleri bekliyoruzz, olm fifa 11'den beri öğreteceksin, öğrettiğin bir tek pas atmak yani ayıp oluyo :D

barii fut 14'de sağlam girelim, öğret bize şu taktik oyununu artıkkkk





Ben burada masaya herşeyi yatırırım:) Yeterki hacıabi demeyin

Hakkaten tüm fut çetesi burda:) Yımah Reyiz'e tam destek..



yımah
Konu Sahibi

12 Mayıs 2013; 16:40:02
quote:

Orijinalden alıntı: Sevinckan_216

hayırlı olsun

Hosgeldin amad

Buna gelen 1 yanıtı gör.


yımah
Konu Sahibi

12 Mayıs 2013; 16:41:04
haciabi yoksa yener baba var


Bu mesajda bahsedilenler: @ynryilmaz


Sevinckan_216
12 Mayıs 2013; 16:44:42
quote:

Orijinalden alıntı: yımah

Alıntıyı Göster
Hosgeldin amad

eyvallah sende hg



Muhibbi
12 Mayıs 2013; 16:51:57
oyunda en beğendiğim oyuncular arasında, gerçeğiyle nerdeyse aynı kalitede yapılmış oyuncu David Silva

videoda göreceğiniz hareketlerin hepsini (çalım, pas, şut) oyuna yansıtmış herifler ya :)

buyrun izleyinn ;



BPL kurasım geldi şimdi bak hacıabi :D hacı abi ne ya yazarken bile tuhaf geliyor



[PS4] FIFA ULTIMATE TEAM (ANA KONU)