Kullanıcı Adı:
Şifre:

[PS4] PRO EVOLUTION SOCCER 2018 - ANA KONU / *MyClub*
Tenebrio
Konu Sahibi

17 Mayıs 2017; 11:11:17
Arkadaşlar her yıl olduğu gibi, PES fanlarının günü geldi çattı, KONAMI PES 2018'in ilk ekran görüntülerini yayımladı.








İlk Video:



E3 Videosu:



Usain Bolt:



Oynanış videosu:



Yorumlarınızı bekliyorum.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Fifa 17'de hemen hemen 4000 mac yapmis ve son birkac hafta haric (biraktim bu pisligi) butun Weekend ligleri oynamis biri olarak;

Artik Fifa'nin o Fut'taki kart sacmaliklarini gordu...
Dante - bir yıl önce
Dediğiniz olay basketbolda oldu , ea 2K karşısında ezilince hiç tercih edilmeyince NBA Live basketbol oyunu çıkarmayı bıraktı . 2K'da tekel olunca resmen saldı oyuna 2K17 serisinde hiç yenilik ...
MambaVino - bir yıl önce
Lag Evolution Soccer 2018

Her sene daha kaliteli lag yapiyorlar hic cizgilerini bozmadilar. Mesela bu sene 2 saniyeye kadar gecikmeli tus algilamasi olacak. Keyfe bak ya al cipsini birani muthis...
Dante - bir yıl önce
Konuyu açan şahıs olarak konuyu trollemeye utanmıyor musun? PES oyuncusuna devredilmeli konu.
venomstr - bir yıl önce
artık o kadar çok tüketir olduk ki. Her şeyin cılkı çıktı yemin ederim. insanlar çabuk üretip çabuk tüketeceğiz diye yapılan ürünleri, verilen hizmetleri BEŞ PARA ETMEZ hale getirdiler.

Hatırlıy...
KUMANDANASKER - bir yıl önce
kulüpler lisanslı olmadan ve Tr ligi olmadan pes almayın.
MrOneoguzhanPro - bir yıl önce
iyi ki çıkarıyorlar. ea in tekel olması biz oyunculara yaramaz. şimdi pes çıkıyorken bile doğru dürüst yenilik sunmayan ea tamamen boşlar oyunu konami elini çekerse futboldan. eski fifa pes ler ned...
avei21 - bir yıl önce
Bir söz vardır ünlü bir söz: 'Ne adamlar gördük üzerinde elbise yok, ne elbiseler gördük içinde adam yok'.. Bu söz fifa ve pes için birebir uyuyor arkadaşlarım; 'Ne futbolcular gördük ü...
Fernandina - bir yıl önce
Futbol oyununu sevmez,takım tutmaz ama gelip buraya akıl verir :)



suÇ - bir yıl önce

avei21
17 Mayıs 2017; 11:18:16


bu ekran görüntüleri cilalı yayınlanıyor.. gameplay gelmeden eski oyunla arasındaki fark belli olmuyor. umarım gamescom u beklemezler saf oynanış videosu için



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avei21 -- 17 Mayıs 2017; 11:20:1 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


onur89tr
17 Mayıs 2017; 11:33:32

quote:

Orijinalden alıntı: avei21



bu ekran görüntüleri cilalı yayınlanıyor.. gameplay gelmeden eski oyunla arasındaki fark belli olmuyor. umarım gamescom u beklemezler saf oynanış videosu için

Dostum mesajı değiştirmişsin? sazan.avi diyelim mi?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


MrOneoguzhanPro
17 Mayıs 2017; 11:35:39
kulüpler lisanslı olmadan ve Tr ligi olmadan pes almayın.



avei21
17 Mayıs 2017; 11:38:42

quote:

Orijinalden alıntı: onur89tr


Alıntıyı Göster
Dostum mesajı değiştirmişsin? sazan.avi diyelim mi?

yok cümlede anlam bütünlüğü olmadığı için düzenledim , sonradan eklemedim alttaki cümleleri aynen şimdi baktım internette yok gelen ekran görüntüsü

Buna gelen 1 yanıtı gör.


onur89tr
17 Mayıs 2017; 11:43:10
Kaynak Microsoft.com'dur arkadaşlar, belirtme ihtiyacı duydum.

https://www.microsoft.c...der-bundle/bpvplf1trq72



patapon_00
17 Mayıs 2017; 11:53:33
lisansları almadıktan sonra ne yaparsan yap



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Erwin-Rommel
17 Mayıs 2017; 12:32:54
PES mi kaldı yav



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



uceelik
17 Mayıs 2017; 12:40:28
Pes 2017'de görüntülerde böyleydi. Kımıl kımıl jan janlı ("



kvadankpakal
17 Mayıs 2017; 14:05:36


avei21
17 Mayıs 2017; 14:20:13
keşke oyunun içindede şu atmosferi verebilseler




Buna gelen 1 yanıtı gör.


onur89tr
17 Mayıs 2017; 14:30:02
İlk mesaja ekliyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kvadankpakal


GOZ_35
17 Mayıs 2017; 14:35:03
Geliyoooorr gönlümüüünn efendisiiiii.



Pes 2018:Barcelona edition geliyor yine.Tamam lisans sıkıntısı var kabul de sürekli iki yıldır Nou Camp ve Barcelona sıktı birader ya.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



lakers45
17 Mayıs 2017; 15:43:33
Yine topa vurunca 4 katmanlı plastik topa vuruş sesi gelecek mi? Saçma sapan stadyum anonsları lütfen devam etsin. Lütfen BAL'da hiçbir olay yaşanmasın. Tek tuşla top istensin başka hiçbir şey olmasın. Ayrıca son olatak lütfen fiziğe aykırı paslar daha da artsın. Defanstan L1+ üçgen ile tek pas ile goller devam etsin.



Pes iyiye gidiyi. Nou camp var daha ne



uceelik
17 Mayıs 2017; 15:46:16
Videonun sonunda kutulu oyun ile digital oyun arasındaki bonus ajanları dikkatimi cekti. Kutulu oyunda daha fazlami ajan vericek digital sürüme göre ?? Gerci degisebilir de bu durum



KAKÁ
17 Mayıs 2017; 16:07:26
Ooo man blue, london fc, md white, man red alırım bir dal.






Dark Saga
17 Mayıs 2017; 16:51:05
Gelişme var Dormunt u da eklemişler :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


BaŞKumandaN
17 Mayıs 2017; 16:54:49
Türkçe spiker olacakmı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Lord Joker.
17 Mayıs 2017; 16:58:54
Yine Fifa'dan yana kullanacağım tercih hakkımı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


[PS4] PRO EVOLUTION SOCCER 2018 - ANA KONU / *MyClub*