Kullanıcı Adı:
Şifre:

RESIDENT EVIL 2 REMAKE (PS4)
Redunay
Konu Sahibi

13 Ağustos 2015; 16:53:53


Geçtiğimiz ayın sonlarında Capcom oyunculara Resident Evil 2 Remake'i isteyip istemediklerini sormuştu. Serinin hayranlarını heyecanlandıran bu durum, daha sonra firmanın çalışanlarının Resident Evil 2'nin Remake sürümü için hazırladığı sunumu Capcom'a sunmasıyla daha da alevlenmişti. Şimdi ise beklediğimiz duyuru geldi ve Capcom resmi olarak Resident Evil 2'nin Remake'i üzerinde çalıştığını duyurdu.

Resident Evil 2: Remake, bu senenin başlarında çıkan Resident Evil HD Remaster'ın da yönetmenliğini yapan Yoshiaki Hirabayashi tarafından yönetilecek. Hirabayashi duyuru videosunda yıllardır oyuncuların Resident Evil 2 Remake'i istediğini, R&D Division 1'ın oyuncuların beklediği deneyimi sunmak için elinden geleni yapacağını dile getiriyor.

Belirtilene göre Resident Evil 2 Remake projesi şimdilik geliştirilme aşamasının çok başlarında ve proje hakkında yeni bilgilerin gelmesi biraz zaman alacak. Bahsettiğimiz oyunun hangi platformlara geleceği henüz kesin olarak duyurulmasa da oyunu büyük ihtimalle PlayStation 4, Xbox One ve PC'de göreceğiz.

Duyuru videosu



En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

E3 2018 de görmeyi bekliyordum ama gelmesi gecikmişti.Ofiste çalışırken ne var ne yok diye bakarken traileri gördüm.Kulaklığı takıp son ses izledim,dedimki işte bu..

Geldi benim gönlümün efendis...
ByRemake - 7 gün önce
Arkadaslar merhaba.

Oncelikle sunu soyleyim orijinal oyunun cikisindan bu güne tam 20 yil geçmiş. Yani köprüden cok sular akti. Capcom da sonuçta bir firma ve oda bizce yanlis onlar için ise doğr...
Kasatka - 6 gün önce
(Görsel)

mükemmel anlatmaya gerek yok görüyorsunuz
turki5hmo - 3 gün önce
Polis merkezini görünce anıları canlananlar
Not Today! - 8 gün önce
Parasite Eve, Clock Tower, D, Dino Crisis, Nightmare Creatures bilmeyen var mı? :))
Tfn123 - 6 gün önce
Çıkış tarihi açıklanmış hayırlı olsun

http://www.psu.com/news...emake-release-date-hint
zack06 - bir yıl önce
gamer-x - 6 gün önce

Uncle Trevor
13 Ağustos 2015; 16:55:19
Offf beee çok iyi haber bu daha sonrada RE3 gelsin



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Redunay
Konu Sahibi

13 Ağustos 2015; 17:09:14
Resident Evil 3 ün yanında ben Dino Crisis 2 remake de bekliyorum. Serinin en iyi oyunuydu.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Uncle Trevor


Uncle Trevor
13 Ağustos 2015; 17:12:11
Gelsin hocam tabi biz eski oyuncular bu tip oyunları mumla arıyoruz artık



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sioner


darkdogan
13 Ağustos 2015; 17:16:25
Öyle oyunları Remake yapıyor ki bu uyanık capcom,bi yandan ''YETER REMAKE!'' diyosun,bi yandan da ''Yenilenmiş bölümlerle ve içerikle gelirse çok güzel nostalji yaşatabilir'' diyosun.RE 2 değilde asıl RE3 de anılarım çoktur,lise hayatımı bitiren oyundu RE3 (S.T.A.R.S!!!!) Nemesis diyorum ve kaçıyorum!

Buna gelen 1 yanıtı gör.


*HKN*
13 Ağustos 2015; 17:21:37
Kesinlikle gelsin anılarımız canlanır.
Silent Hill 1 ve MGS 1 de gelse feci olurdu hatta ikisini bir paket halinde de verebilir sevgili KONAMİ.

Syg.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


takeru
13 Ağustos 2015; 17:21:53
Remake olsun çamurdan olsun.

Remaser denilen saçmalığa isyanımız. Emek yok çaba yok, çözünürlük yükselt yeni oyun parasına sat. Ucuz olsa yine kabul edilebilir ama o da yok.

Eski efsaneler remake olarak gelsin işte ne güzel.

Re2 çıkıyorsa 3 te gelir sonrasında. Eski oyuncular için süper haber.



Bu mesajda bahsedilenler: @darkdogan


dragonbornx
13 Ağustos 2015; 17:24:28
Harika gercekten sabirsizlaniyorum.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Redunay
Konu Sahibi

13 Ağustos 2015; 17:56:54
quote:

Orijinalden alıntı: *HKN*

Kesinlikle gelsin anılarımız canlanır.
Silent Hill 1 ve MGS 1 de gelse feci olurdu hatta ikisini bir paket halinde de verebilir sevgili KONAMİ.

Syg.

Özellikle Silent Hill 1-2 remake tadından yenmezdi ama Konami nin kendine hayrı yok. Keşke Capcom un elinde olsaydı bu oyunlar. Remake olarak kesin gelirlerdi.



Hazan
13 Ağustos 2015; 18:15:06
Adamlarda farkında en iyi serinin 2 olduğundan. Hala arada açar açar oynarım o oyunun sesleri inanılmaz gerçekçi ve insanı geriyor hala



Yûnus
13 Ağustos 2015; 18:34:31
Müthiş haber.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



lubuoguz
13 Ağustos 2015; 18:48:43
Güzel haber teşekkürler Capcom



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Sör Aragorn
13 Ağustos 2015; 18:51:11
Onlerden alalim yerimizi hayirli olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Rubellite
21 Ağustos 2015; 22:12:37


jiraiiya
22 Ağustos 2015; 17:07:18
Vay arkadaş zaman nasıl da geçiyor bu oyun çıktığında orta-2 deydim açtıktan sonra korkudan 2 hafta oynayamamıştım tabi sonra kendine esir etti inşallah aceleye getirmeden efsaneye zarar vermeden yaparlar Heyecanla bekliyoruz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



TheDC
22 Ağustos 2015; 17:44:12
İptal edildi diye birşey duydum en son ?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


mertvontrier
22 Ağustos 2015; 19:55:44
quote:

Orijinalden alıntı: TheDC

İptal edildi diye birşey duydum en son ?

Fan çalışması iptal edildi. Capcom olaya el attı.



Kazumatr
22 Ağustos 2015; 20:01:27
Arkadaslar birlikte imza kampanyasi yapalim ingilizcesi iyi olan biri varsa baslatsin.Türkçe dudlaj istiyoruz diye bu efsaneyi ciktigindan beri 40 in uzerinde bitirmisligim var Türkçe olmasini cok istiyorum sizde istemezmisiniz ?



Argonath LXI
22 Ağustos 2015; 20:35:58
İlk kez bir remake haberine seviniyorum.



Kazumatr
22 Ağustos 2015; 20:52:30
4.50 den itibaren izleyin türkçe alt yazı olarak yaptım böyle oynamayı çok isterdim en azından bir alt yazılı olarak.Oyundaki en çok sevdiğim sahne zaten bu alarm bölümü.




Buna gelen 1 yanıtı gör.


RESIDENT EVIL 2 REMAKE (PS4)