Kullanıcı Adı:
Şifre:

RTX 2080 Ti , RTX 2080 , RTX 2070 , GTX 2060 , GTX 2050(Ti) ANA KONU
turbo-powwer
Konu Sahibi

3 Mayıs 2018; 9:40:37

















NVIDIA Reviewers guide dan performans verileri tüm testler 4K Ultra da sadece VRmark Cyan room hariç
Performans verileri incelemeyi yapana göre değişebilir ama baya bir fikir verecektir
Sürücü NVIDIA 411.38 ki farklı bir sürücü
































Evet beklediğim gibi Quadro serisi geldi














































Uzun süredir konuyu açmak için bekliyordum fakat bazı kesin duyumları almadan açmak istemiyordum fakat forumda konu kirliliği başladı hem bilgi paylaşımı olsun hemde yardımlaşma olsun önceki pascal konusu gibi buradan devam edelim istiyorum

Hafta sonu sonrası yada hafta içinde ilk sızıntılarım olacak size takipte kalın





Konu sürekli güncellenecektir



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbo-powwer -- 15 Eylül 2018; 13:19:23 >


Bu mesajda bahsedilenler: @dJ_bLoW, @_Dominic_Toretto_, @Wilson Fisk, @Asisvénia

En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Konuyu açıyorsunda layığı ile ilgilenmiyorsun bu bağlamda yapabiliceksen bu topa girmende fayda var , 10 serisi konusunda halen TITAN nın adı geçiyor başlıkta , TITAN serisi Geforce tan ayrılalı ay...
Question-X - 7 ay önce
R-10 - 3 ay önce
İYİ BAYRAMLAR MİLLET!

Ekran kartçaaağızımın durumu bu!

Ne yapak ki?



rezes - 5 ay önce
valla ısınan bir şey varsa o da dolar
Zero Limit - 4 ay önce
Konu kapansın arkadaşlar bu döviz kuru ile gelecek kartın fiyatı aşağı yukarı belli şu an. Yaklaşık bir 5-6 sene ekonomi düzelene kadar, forumda ki bu bölümlerin hepsi ölür gider zaten elinizdekine...
sangokudbgt - 4 ay önce
Türkiye şartlarında aşırı lüks, yurtdışında teknolojinin geldiği son nokta monitörlerle oynayabilmek için şart. Amerika'da asgari maaş aylık ortalama 1800 dolar, GTX1080Ti MSRP ise 749$. Metrop...
Elsa - 7 ay önce
Umarım satamazsın kartını ya da kartlarını
-Rusher- - 6 ay önce

turbo-powwer
Konu Sahibi

3 Mayıs 2018; 9:41:22
Ana konu için rezervedir



Haydi bismillah,gazamız mübarek olsun MRSP 499 $ dan girsin inşallah



A NEW LİFE
3 Mayıs 2018; 9:52:50
1170 i bilmem de 1160 350 dolar olursa coh iyi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Elsa
3 Mayıs 2018; 10:07:25
Tarih 3 Mayıs 2018 yazıyorum



1180Ti Strix 6.700TL Vatan Bilgisayar



At fava bekle



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


REDSTONE
3 Mayıs 2018; 10:08:36
Selam, konu hayırlı olsun.

Kayda değer duyumlar nelerdir ? Merakla bekliyoruz.



Zero Limit
3 Mayıs 2018; 10:19:20
altı üstü oyun oynamaya bu parayı vermek için gerçekten kafayı üşütmüş olmak lazım

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Elsa


berk768
3 Mayıs 2018; 10:22:18
Doğru diyorsun bi ekran kartına o kadar para verecek keriz varsa alsın :D


Bu mesajda bahsedilenler: @Zero Limit


Elsa
3 Mayıs 2018; 10:23:24
quote:

Orijinalden alıntı: Zero Limit

altı üstü oyun oynamaya bu parayı vermek için gerçekten kafayı üşütmüş olmak lazım
Türkiye şartlarında aşırı lüks, yurtdışında teknolojinin geldiği son nokta monitörlerle oynayabilmek için şart. Amerika'da asgari maaş aylık ortalama 1800 dolar, GTX1080Ti MSRP ise 749$. Metropolde yaşamıyorsaniz Amerika'da giderler aynen 1 Türk liralık ürün = 1 dolar gibi. McDonald's'ta tuvalet temizliği yapan biri çok rahat R7 2700 ve 1080Ti'lık sistemin altından kalkabilir 6 ay taksitle.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Question-X
3 Mayıs 2018; 10:31:28
Konuyu açıyorsunda layığı ile ilgilenmiyorsun bu bağlamda yapabiliceksen bu topa girmende fayda var , 10 serisi konusunda halen TITAN nın adı geçiyor başlıkta , TITAN serisi Geforce tan ayrılalı aylar oldu , GTX 1080 Ti ile ilgili en ufak bilgi yok ana mesajda , XX60 serisi gibi en çok insalara hitap eden modeli konuya dahil etmeyip farklı bir konu açarak gereksiz yere ikilik yaratman vs..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Question-X -- 3 Mayıs 2018; 10:39:22 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Witcher3
3 Mayıs 2018; 10:42:59
rezerve.avi



turbo-powwer
Konu Sahibi

3 Mayıs 2018; 10:44:15
Çok kafaya takıyorsunuz her şeyi kırmıyorum sizi ama Titan'ı çıkarmayacağım önceki konuda

GTX 1060 ve GTX 1050 Ti konusu yerine ana konuda paylaşımlar oldu farkındayım ikinci bir konuya gerek yok , ben zamanla eklemeyi düşünüyordum şimdi yazıyorum ki gönlünüz olsun

GTX 1080Ti için ana konuda aşırı derecede bilgi var sadece ilk mesajda yok ki ilk mesaj mimariyi tanıtma duyum paylaşma amaçlı

Ayrıca ana konularla ve diğer konularla ne kadar ilgilendiğimi gerek paylaşım gerek duyum gerekse teknik yardım amaçlı arkadaşlar bilir siz yenisiniz o yüzden tanımıyorsunuz beni




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbo-powwer -- 3 Mayıs 2018; 10:49:39 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @Question-X


Arisaka
3 Mayıs 2018; 11:46:34
GTX1160 ı 1500 TL nin 1 kuruş üstünde alacaksam bu serinin çıkmasının hiç bir anlamı yok. He tabi bunu GTX1160 ın GTX1070 ayarında olduğunu varsayarak söylüyorum yoksa GTX1060 ın üzerine %20 koyup çıkaracaklarsa zahmet etmesinler.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Interstellar
3 Mayıs 2018; 11:58:45
Titan'ı yeni ayırdı Nvidia ve yeni çıkacak olan serisinin ilk çıkan kartı olur tıpkı şimdi Titan V'in piyasada olması gibi ve en güçlü ve kırpılmamış GPU'su ile sınırların nerede olduğunu gösterirdi. Yeni serinin XX60 ve XX80 Ti modelleri çok daha sonra çıkan kartlar olduğu için net birşeyler söylemek için daha fazla beklenirdi.


bu seride ilk önce 1180ti çıkacak ve Titan V den iki kat güçlü olacak diye birşeyler var fake değilse tabii

https://wccftech.com/nv...ushing-performance/amp/





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Interstellar -- 3 Mayıs 2018; 13:26:10 >

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @turbo-powwer @Question-X


gmyo31
3 Mayıs 2018; 12:27:01
artık resmi kaynak istiyoruz.somut seyler duymak gormek istiyoruz.Sırf bu seri icin bekliyorum 3 gb gtx 1060 alacagım yoksa ikinci el ekran kartım 10 aydır bozuk.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gmyo31 -- 3 Mayıs 2018; 12:27:40 >



Witcher3
3 Mayıs 2018; 13:00:05
Başlıkta hata var 1050 ti diyor 1150ti olacak.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



dJ_bLoW
3 Mayıs 2018; 13:04:17
Beklenen Ana başlık açıldı. Aylar sonra nice detaylar paylaşılır.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @turbo-powwer


megaprince
3 Mayıs 2018; 13:24:50
Çıksın bakalım performansı iyi olur ise alırım 1180



Interstellar
3 Mayıs 2018; 13:32:40

Metro Exodus beklediğim oyunlardan daha ön siparişte diye biliyorum ve 1180Ti ile ne zaman test etmişlerse test sonucunda uçmuş kart . Neyse çıksın gerçekleri görürüz .




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Interstellar -- 3 Mayıs 2018; 13:33:54 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @dJ_bLoW


LeviGerman
3 Mayıs 2018; 13:42:29