Kullanıcı Adı:
Şifre:

Savunma sanayide yazılımcıyım. Soruları aliyim.
poly_d
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:29:15
Arkadaşlar yeni mezun oldum Bilkent'ten. Ortalamam: 2.70. Ankara'daki savunma sanayi firmalarının çoğundan teklif aldım ve İstanbul'daki bir kaç banka vb. yerlerden teklif aldım. Su an Ankara'da bir savunma sanayi firmasında başladım, iki hafta oldu. Maaş: 5bin. İstanbulda teklif edilen maaşlar genelde 3.5 - 4.5 arası. Ankara 4.5 - 5.5 arası.

Şu an çalıştığım yerde mesai saatleri esnek. İster 8-17 arası, ister 9-18 arası. Kullandığımız teknolojiler Java EE frameworkleri.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poly_d -- 12 Haziran 2018; 21:38:20 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

İnce
poly_d - 4 ay önce
Haftalik bilkent konusuna hoşgeldiniz
William F. Buckley Jr. - 4 ay önce
Anlat o zaman borcam nasıl yapılır?
yallah arabistana
-RAUL - 4 ay önce
O dediğin olursa savunma sanayi diye bir şey olmayacağı için bugünlerini hasretle anarsın...
TherafluForte - 4 ay önce

fezalii
12 Haziran 2018; 21:30:40
Teklif aldım derken onlar seni bulup ne olur bizim ile çalış mi dedi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


KonuyaFransız
12 Haziran 2018; 21:31:34
Sevgilin varmı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


instance
12 Haziran 2018; 21:32:38
Seçimi kim kazanır?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


katusha_
12 Haziran 2018; 21:33:02
bilkent mühendislik mezunu

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @fezalii


poly_d
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:33:05
quote:

Orijinalden alıntı: fezalii

Teklif aldım derken onlar seni bulup ne olur bizim ile çalış mi dedi
Yok ben abarttım biraz, bir gün oturup bayağı bir yere cv göndermiştim ama meğersem hepsi dönüyorlarmış. Görüşmeye çağırıyorlar. Genelde ilk görüşme teknik oluyor. Ortalama 2 saat. Önce cv üzerinden detay verilmesi isteniyor. Sonra algoritma çözme sorusu veriyorlar. Teknik görüşmeler olumlu geçti hep. Sonra zaten üst düzey biriyle görüştürüyolar. Çok uzun sürmüyor süreçler. Çoğu şirketin eleman ihtiyacı var. Odtu, Bilkent'ten başvuranlar olursa hiç bekletmeden çağırıyorlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poly_d -- 12 Haziran 2018; 21:33:47 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


poly_d
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:34:25
quote:

Orijinalden alıntı: KonuyaFransız

Sevgilin varmı
Yok



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poly_d -- 12 Haziran 2018; 21:35:1 >



fezalii
12 Haziran 2018; 21:37:55
TSK güçlendirmenin şirketlerinden biri mi [&:]



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @poly_d


poly_d
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:38:44
quote:

Orijinalden alıntı: instance

Seçimi kim kazanır?
İnce

Buna gelen 2 yanıtı gör.


İTÜinş
12 Haziran 2018; 21:40:45
Aselsan, TAİ vs. gibi yerler için okul çok önemli mi? Tabi ki bir Bilkent,Odtü falan ile 250-289 puanlı bir yer bir değildir ama kişinin kendisini geliştirmesine vs. bakıyorlar mı? Bir de 5-5.5 sence tek kişiye yeter mi?

Buna gelen 2 yanıtı gör.


6equj5
12 Haziran 2018; 21:42:10
yere düşen teröristleri ne yapiyorsunuz?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


poly_d
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 21:43:22
quote:

Orijinalden alıntı: İTÜinş

Aselsan, TAİ vs. gibi yerler için okul çok önemli mi? Tabi ki bir Bilkent,Odtü falan ile 250-289 puanlı bir yer bir değildir ama kişinin kendisini geliştirmesine vs. bakıyorlar mı? Bir de 5-5.5 sence tek kişiye yeter mi?
Aynen. Aselsan için bilkent, odtu olması da yetmiyor. Ben giremezdim mesela oraya. Ortalama şartları var, ki bu şartı sağlayanları bile çok ince eleyip dokuyolar. Yani hem okul iyi olacak, hem ortalama olacak, hem de kendini geliştirmiş olacak.

Onun harici TAI, Havelsan, Roketsan'a girmek daha kolay. Milsoft, STM gibi özel kurumlar var, onlar da kolay. Kolay derken Aselsan'a göre. Bu şirketler de mutlaka okula çok önem veriyor. Odtu, Bilkent bir de en kötü Hacettepe. Gerisi kurtarmıyor malesef Ankara için. Bi de belki TOBB olabilir.

İstanbul'dan başvuran var mı bilmiyorum ama Boğaziçi, ITU'den başvuran olursa da ilgilenirler tabi.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poly_d -- 12 Haziran 2018; 21:45:58 >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


İTÜinş
12 Haziran 2018; 21:44:55
quote:

Orijinalden alıntı: poly_d

Aynen. Aselsan için bilkent, odtu olması da yetmiyor. Ben giremezdim mesela oraya. Ortalama şartları var, ki bu şartı sağlayanları bile çok ince eleyip dokuyolar. Yani hem okul iyi olacak, hem ortalama olacak, hem de kendini geliştirmiş olacak.

Onun harici TAI, Havelsan, Roketsan'a girmek daha kolay. Milsoft, STM gibi özel kurumlar var, onlar da kolay. Kolay derken Aselsan'a göre. Bu şirketler de mutlaka okula çok önem veriyor. Odtu, Bilkent bir de en kötü Hacettepe. Gerisi kurtarmıyor malesef Ankara için. Bi de belki TOBB olabilir.

İstanbul'dan başvuran var mı bilmiyorum ama Boğaziçi, ITU'den başvuran olursa da ilgilenirler tabi.
Alıntıları Göster

Anladım hocam eyvallah.



trmeto
12 Haziran 2018; 22:03:54
Maaşlar nasıl artar zamanla hocam? Mesela 10k’ya kaç yıl içinde çıkarsın tahminen?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


yakaza01
12 Haziran 2018; 22:05:17
LSS nedir nasıl çalışır etkili menzili.kaç.metre



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



poly_d
Konu Sahibi

12 Haziran 2018; 22:06:16
quote:

Orijinalden alıntı: trmeto

Maaşlar nasıl artar zamanla hocam? Mesela 10k’ya kaç yıl içinde çıkarsın tahminen?
İyi performansla kalıcı olursam 5 yıl icinde 10k olur bence.



Vioman
12 Haziran 2018; 22:56:48
gazi ve y. beyazıt üniversiteleri hakkında ne düşünüyorsun? buralardan çıkan ingilizce bilen ve iyi ortalamaya sahip biri için iş olanağı nasıldır Ankara 'da?(bilgisayar mühendisi olarak)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


omerfee
12 Haziran 2018; 23:32:14
Hocam daha yolun başında birisi olarak soruyorum, sizce odtü itü boğaziçini kazanamazsam hedeflerim için tekrar sınava hazırlanmalı mıyım?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 2 yanıtı gör.


Gktupc
12 Haziran 2018; 23:33:13
Fnss e mi girdin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


Haftalik bilkent konusuna hoşgeldiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Savunma sanayide yazılımcıyım. Soruları aliyim.