Kullanıcı Adı:
Şifre:

Sayıştay raporuna göre Konya'da Skandal olaylar oluyor. 7.5 Milyon Tllik üst geçit ortada yok
largo21
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 0:44:03
https://odatv.com/akpli-konya-buyuksehir-belediyesi-yandaslara-nasil-para-akitti-01121828.html

Haberin hepsini okuyamayacaklar lütfen şu kısmı dikkatla okusun

Konya Belediyesi “Beyşehir Akyokuş Yaya Köprüsü İnşaatı” işini 7 Milyon 765 bin TL bedel ile ihale etmiştir. Sayıştay yapılan işi yerinde görmek istemiş, inceleme heyeti ile birlikte inşaatın yapıldığı yere gitmiştir. Sayıştay incelemeye gitmiş gitmesine ama ihale konusu işlerin yapılmadığını, yerinde yeller estiğini görmüştür.

Sayıştay denetlerken yanından bulunan kontrol teşkilatı görevlileri söz konusu imalatların yapıldığını, her bir imalatın bitmiş halinin fotoğraflarının mevcut olduğunu ancak bu imalatların başka bir ihale kapsamında söküldüğünü belirtmişlerdir!

Bunun üzerine Sayıştay, Kontrol teşkilatı görevlilerinden “söz konusu imalatların yapıldığı ancak yapılan incelemede yerinde mevcut olmadığı” hususlarını içeren bir tutanak almıştır.

Sayıştay’ın Belediye yetkilileri ile yazışmalarının sonuç kısmını noktasına dokunmadan sizlerle paylaşıyorum;

Sonuç olarak Kamu idaresi cevabında özetle, yaya köprüsü yüksekliğinin standart yükseklik olan 4,60 metre olarak inşa edildiği halde aşırı yükleme yapılmasından dolayı yüksekliği fazla olan araçların köprüye çarptıkları görüldüğünden köprüyü koruma amaçlı olarak yol kotunun 50-60 cm indirildiğini, yol kotunun otopark kotunun altına düşmesinden dolayı yoldaki su tahliyesinin yapılamadığını, bu nedenle otoparkın kaldırılarak drenaj sistemleri eklenmiş yeni bir düzenleme yapıldığını belirtmişlerdir.

Karayolları Trafik Yönetmeliğinin 128 inci maddesinin “b” bendine göre karayolunda seyredecek araçların azami yüksekliğinin 4 metre olarak belirlendiği göz önüne alındığında 4,60 metre yüksekliği bulunan yaya köprüsünün yüksekliğini artırmak için yol kotunun 50-60 cm indirilmesi sebepleri anlaşılamamıştır



YANİ ÖZETLE KÖPRÜNÜN PARÇALARI ORTADA YOK. ÜST GEÇİT PROJESİNDE YÜKSEKLİĞİ 4.60 METRE VE BU STANDARTLARA UYGUN AMA BELEDİYE BAZI ARAÇLAR ÇOK YÜKLEME YAPIYOR DİYE UYDURMA BAHANE ÜRETİP SORUNSUZ YOLU YIKIYOR VE BİR SÜRÜ MASRAFLA 50-60 CM İNDİRİLİYOR. Bu SEFER DE SU TAHLİYESİ YAPILAMIYOR. Bir de DRENAJ SİSTEMİ KURULUYOR. YANİ DURDUK YERE MASRAF ÜSTÜNE MASRAF YAPILIYOR AMA ÜST GEÇİT ORTADA YOK



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi largo21 -- 6 Aralık 2018; 0:50:0 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

Yalan o orda ben görüyorum kalp gözü temiz olan iman edenler görebilir gözünüzde perde var
Bay Muhalefet - 13 gün önce
Keşke nükleer falan atılsa da ülkecek haritadan silinsek.
Kril - 13 gün önce
Sayıştay yani devletin kurumu yalan söylüyor öyle mi?
Vanished Man - 13 gün önce
devlet ile hükümeti birbirine karıştırma.

devlet memuru devlet memurudur.
cumhurbaşkanı ise seçimle gelir.

her dönemde hükümetler devlete kadro doldurur tabi ki. ama bu demek değil ki bütün ...
MD.Murat - 13 gün önce
Para bir insana, olmayan üst geçidi gösterecek kadar tatlıdır.
webbie - 13 gün önce
bunu söyleyen şerefsizdir(!)
söylediğimi söyleyip ispat etmetyen de şerefsizdir(!)
hamd olsun ne kandırdık ne kandırıldık(!)
ne aldatan olduk ne aldatılan(!) [sm=s...
screws_conv - 13 gün önce
Laf çevirme hiç. Sayıştaya nasıl girildiği kimlerin çalıştığı ortada. Devletin üst düzey kurumu ve görevi belli. Bu kurumu bilmiyorsan hiç alakasız örneklerle uğraşma. Adamlar çatır çatır yolsuzluk...
Vanished Man - 13 gün önce
Dolar alan yaya kalır
pcwolf28 - 13 gün önce
Man adası davasının gerekçeli kararını oku , sahte mi gerçek mi görürsün.Ama iyi algı yapıyorlar takdir ettim.
Yoksa zaten hepimize sürekli man adasında 1 usd sermayeli şirketlerden milyon dolarla...
mgora - 13 gün önce

Bay Muhalefet
6 Aralık 2018; 0:44:56
Yalan o orda ben görüyorum kalp gözü temiz olan iman edenler görebilir gözünüzde perde var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Kril
6 Aralık 2018; 0:46:38
Keşke nükleer falan atılsa da ülkecek haritadan silinsek.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



RevesAtelier
6 Aralık 2018; 4:15:25
Yalanlara, dolanlara devam... Bir ara man adası vardı ne oldu ona?

Buna gelen 4 yanıtı gör.


Vanished Man
6 Aralık 2018; 6:08:52
quote:

Orijinalden alıntı: RevesAtelier

Yalanlara, dolanlara devam... Bir ara man adası vardı ne oldu ona?
Sayıştay yani devletin kurumu yalan söylüyor öyle mi?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RevesAtelier
6 Aralık 2018; 6:10:24
quote:

Orijinalden alıntı: Vanished Man

Sayıştay yani devletin kurumu yalan söylüyor öyle mi?
Alıntıları Göster

Devletin kurumu %100 güvenilirlik sağlıyor ise eğer, Reis-i Cumhur'un ağzından çıkan her şey ama her şey gerçektir. Devletin bırakın kurumunu, başı adam. Yalan söylüyor öyle mi?

Buna gelen 4 yanıtı gör.


Vanished Man
6 Aralık 2018; 6:35:14
quote:

Orijinalden alıntı: RevesAtelier

Devletin kurumu %100 güvenilirlik sağlıyor ise eğer, Reis-i Cumhur'un ağzından çıkan her şey ama her şey gerçektir. Devletin bırakın kurumunu, başı adam. Yalan söylüyor öyle mi?
Alıntıları Göster

Laf çevirme hiç. Sayıştaya nasıl girildiği kimlerin çalıştığı ortada. Devletin üst düzey kurumu ve görevi belli. Bu kurumu bilmiyorsan hiç alakasız örneklerle uğraşma. Adamlar çatır çatır yolsuzlukları ortaya dökmüş ve bunu yapan sözcü gazetesi falan değil.
Bunlarda reis cumhurun gibi ağzından değil belgelerle konuşuyor. Kamu kurumlarının hesap verme zorunluluğu var sayıştay aramış bulmuş. Reisin cumhur yalan söylese hesap sorabileceksin sanki. Bu kurumdan çok rahatsızsanız memurları sürdürürsün yapmadığınız iş değil.
Neyle uğraşıyorsun ayrıca adamlar parayı hortumlamış oradan buradan laf çevirerek ne elde edeceksin?

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RevesAtelier
6 Aralık 2018; 7:32:20
quote:

Orijinalden alıntı: Vanished Man

Laf çevirme hiç. Sayıştaya nasıl girildiği kimlerin çalıştığı ortada. Devletin üst düzey kurumu ve görevi belli. Bu kurumu bilmiyorsan hiç alakasız örneklerle uğraşma. Adamlar çatır çatır yolsuzlukları ortaya dökmüş ve bunu yapan sözcü gazetesi falan değil.
Bunlarda reis cumhurun gibi ağzından değil belgelerle konuşuyor. Kamu kurumlarının hesap verme zorunluluğu var sayıştay aramış bulmuş. Reisin cumhur yalan söylese hesap sorabileceksin sanki. Bu kurumdan çok rahatsızsanız memurları sürdürürsün yapmadığınız iş değil.
Neyle uğraşıyorsun ayrıca adamlar parayı hortumlamış oradan buradan laf çevirerek ne elde edeceksin?
Alıntıları Göster

Yok artık.



Ne lafı çevirmesi yahu, sen demedin mi devletin kurumu yalan mı söyler diye? Ben anlamıyorum sizi, yemin ederim ki anlamıyorum... Bir yandan diyorsunuz ki adam kendi idaresine aldı her şeyi, tüm kurumlara sızdı, adamları var. Ondan habersiz kuş uçmaz, iş bulamıyoruz her taraf torpil diyorsunuz. Bir yandan da devletin kurumu adamları belli diyorsun. 16 yıldır iktidarda olan kim? Bu adamlar, kendi adamları sizin deyiminiz ile. Kaldı ki bu adamlar Allah'ın ayetlerini mi bildiriyor? Sözleri son söz müdür? Mutlak gerçek midir? Yanılıyor olamaz mı?



Muhalif olmak da zor, bir yandan diyorsunuz ki kontrol tek kişide. Bir yandan da devletin kurumu yalan mı söyler diyorsunuz? O zaman bu mantıkla Reis-i Cumhur'un ağzından çıkan her kelime kanunlaştırılmalı. Eee adam devletin başı, kurumu da değil. Yalan mı söyleyecek?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 3 yanıtı gör.


rash.87
6 Aralık 2018; 7:43:06
quote:

Orijinalden alıntı: RevesAtelier

Devletin kurumu %100 güvenilirlik sağlıyor ise eğer, Reis-i Cumhur'un ağzından çıkan her şey ama her şey gerçektir. Devletin bırakın kurumunu, başı adam. Yalan söylüyor öyle mi?
Alıntıları Göster

Maaşlar yatmış anlaşılan.Hadi iyisiniz yine.



Adam bak ne diyor 7.5 milyon TL ortada yok diyor.Konya gibi bi yerde az bile, nasılsa sorgulayan yok.Milletin mantardan farkı kalmadı yeminle.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


RevesAtelier
6 Aralık 2018; 7:52:02
quote:

Orijinalden alıntı: rash.87

Maaşlar yatmış anlaşılan.Hadi iyisiniz yine.



Adam bak ne diyor 7.5 milyon TL ortada yok diyor.Konya gibi bi yerde az bile, nasılsa sorgulayan yok.Milletin mantardan farkı kalmadı yeminle.
Alıntıları Göster

Gözünle gördün mü? Belge, belge diye sızlananları gördük man adası belgelerinde. Belge dediniz, sahte çıktı. O raporu veren de devletin savcısı, yalan mı söyleyecek?

Buna gelen 2 yanıtı gör.


pcwolf28
6 Aralık 2018; 8:00:09
quote:

Orijinalden alıntı: RevesAtelier

Devletin kurumu %100 güvenilirlik sağlıyor ise eğer, Reis-i Cumhur'un ağzından çıkan her şey ama her şey gerçektir. Devletin bırakın kurumunu, başı adam. Yalan söylüyor öyle mi?
Alıntıları Göster

Dolar alan yaya kalır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



screws_conv
6 Aralık 2018; 8:11:11
quote:

Orijinalden alıntı: RevesAtelier

Devletin kurumu %100 güvenilirlik sağlıyor ise eğer, Reis-i Cumhur'un ağzından çıkan her şey ama her şey gerçektir. Devletin bırakın kurumunu, başı adam. Yalan söylüyor öyle mi?
Alıntıları Göster

bunu söyleyen şerefsizdir(!)
söylediğimi söyleyip ispat etmetyen de şerefsizdir(!)
hamd olsun ne kandırdık ne kandırıldık(!)
ne aldatan olduk ne aldatılan(!)
emri ben verdim(!) emri verenler fetöcüler(!)



quote:

Orijinalden alıntı: RevesAtelier

Gözünle gördün mü? Belge, belge diye sızlananları gördük man adası belgelerinde. Belge dediniz, sahte çıktı. O raporu veren de devletin savcısı, yalan mı söyleyecek?
Alıntıları Göster

Aldente mi seviyorsun?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



webbie
6 Aralık 2018; 8:48:01
quote:

Orijinalden alıntı: RevesAtelier

Yalanlara, dolanlara devam... Bir ara man adası vardı ne oldu ona?
Para bir insana, olmayan üst geçidi gösterecek kadar tatlıdır.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


1419oguzhan
6 Aralık 2018; 8:57:51
Ankara'nın şimdiki malum başkan adayı da Kayseri'de 15 milyon TL'Lik olmayan köprü yaptırmış.



Mephalay
6 Aralık 2018; 9:00:02
https://www.sabah.com.t...i/konya-secim-sonuclari

Su veren itfaiye ve hortum ile.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



MD.Murat
6 Aralık 2018; 9:26:49
quote:

Orijinalden alıntı: RevesAtelier

Yok artık.



Ne lafı çevirmesi yahu, sen demedin mi devletin kurumu yalan mı söyler diye? Ben anlamıyorum sizi, yemin ederim ki anlamıyorum... Bir yandan diyorsunuz ki adam kendi idaresine aldı her şeyi, tüm kurumlara sızdı, adamları var. Ondan habersiz kuş uçmaz, iş bulamıyoruz her taraf torpil diyorsunuz. Bir yandan da devletin kurumu adamları belli diyorsun. 16 yıldır iktidarda olan kim? Bu adamlar, kendi adamları sizin deyiminiz ile. Kaldı ki bu adamlar Allah'ın ayetlerini mi bildiriyor? Sözleri son söz müdür? Mutlak gerçek midir? Yanılıyor olamaz mı?



Muhalif olmak da zor, bir yandan diyorsunuz ki kontrol tek kişide. Bir yandan da devletin kurumu yalan mı söyler diyorsunuz? O zaman bu mantıkla Reis-i Cumhur'un ağzından çıkan her kelime kanunlaştırılmalı. Eee adam devletin başı, kurumu da değil. Yalan mı söyleyecek?
Alıntıları Göster

devlet ile hükümeti birbirine karıştırma.

devlet memuru devlet memurudur.
cumhurbaşkanı ise seçimle gelir.

her dönemde hükümetler devlete kadro doldurur tabi ki. ama bu demek değil ki bütün devlet memurları hükümetin üyesidir.
aksine devlet memurlarının siyasi partilere üyelik yasağı vardır.

eğer senin dediğin gibi olsa , her iktidar değiştiğinde bütün memurlar işten çıkarılıp yerine yeni iktidarın memurları gelmesi lazım. mümkün mü? değil.

kavram kargaşası yaşıyorsun. bu konuları öğrenmeye en baştan başla.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


kenbalx
6 Aralık 2018; 9:42:24
Skandal üst geçit ortada yok diyip yazının sonunda köprünün parçaları yok diye kıvırmak nedir.

Sayıştay denetçileri 2017'de geçidi kontrole gidince, olması gereken korkuluk, beton, asfalt, ferforje korkuluk gibi malzemelerin de bölgede olmadığını gördü. Görevliler ise geçidi ve yolu tamamladıklarını ancak geçidin alçakta kalması nedeniyle yeni ihale yaparak asfalt, beton ve korkulukları söktürdüklerini söyledi.

BELEDİYENİN SAVUNMASI

Belediye, “Malzemeler ihtiyaç duyulan Selçuklu Bulduk Hoca Camii'ne takılarak kullanılmıştır” dedi. Otoyol korkulukları ise kongre merkezindeki otoparka takıldı.
kaynak sözcü

Buna gelen 2 yanıtı gör.


largo21
Konu Sahibi

6 Aralık 2018; 9:44:54
Sayıştay Raporu sayfa 17

-Yaklaşık maliyetteki tutarı 805. 657, 60 TL olan 220 m3 V.0208 /B poz no’lu “Her Cins Sert Ağaç Kereste ile Her Nevi Ahşap İmalatta Kereste Bedeli” imalatı için toplam 89.628,00 TL bedel öngörüldüğü halde hiç imalat yapılmamış. (yaklaşık maliyet fiyatı 3.662,08 TL, teklif fiyatı 407,40 TL )

-Yaklaşık maliyetteki tutarı 683.692,40 TL olan 986 m2 V.2006 poz no’lu “Kuru Meşe Ağacından Klasik Kapı veya Kepenk Kanadı Yapılması” imalatı için toplam 200,848,20 TL bedel öngörüldüğü halde hiç imalat yapılmamış. (yaklaşık maliyet fiyatı 693,40 TL, teklif fiyatı 203,70 TL )

--Yaklaşık maliyetteki tutarı 349.994,04 TL olan 14.268,00 m2 21.220 poz no’lu “Çatı Örtüsü Altına Rendesiz Tahta Kaplama Yapılması” imalatı için toplam 83.039,76 TL bedel öngörüldüğü halde hiç imalat yapılmamış. (yaklaşık maliyet fiyatı 24,53TL, teklif fiyatı 5,82 TL)

Buna gelen 1 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @kenbalx


kenbalx
6 Aralık 2018; 9:44:59
Köprü orda. Tadilattan sonra fazl parçalar çıkmış onlarıda biyerlerde değerlendirmişler. Her yazana inanıyorsunuz sizde. Al kaynak vereyim bide ordan oku...
https://www.sozcu.com.tr/2018/gundem/konyayi-karistiran-gecit-2774774/

Buna gelen 3 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @webbie


Sayıştay raporuna göre Konya'da Skandal olaylar oluyor. 7.5 Milyon Tllik üst geçit ortada yok