Şimdi Ara

sevabına soruları cevaplıyorum (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teddy Picker

    'Double dipping' olayını basit bir şekilde anlatabilir misin ? Ayrıca 3.0 ile double dipping nasıl değişecek açıklayabilir misin ?

    bi kaynaktan gelen damage in başka bi damage i de arttırıp aynı anda vurması mesela fire damage vuran bi skill hem %spell damage hemde %elemental damage ten hemde %increased fire damage ten ekilenir üçünüde aynı anda kullanırsa vurduğunda ekstra hasar verir üstüne ignite la vurur belli bi saniye aynı şekil mesela bleed hem fiziksel hasarla katlanır hemde damage over time la yani atziri axe kullanırken skill treeden damage over time nodelarını alırsan hasarın katlanır valla 3.0 hakkında fikrim yok pek bayadır girmiyorum oyuna
  • Teddy Picker kullanıcısına yanıt
    kısaca konuyu acan arkadasa ayıp olmazsa ben acıklamaya calısayım.

    3.0 öncesi:


    örnegin, poison hasarı ana kaynagı ne ise oradan beslenir(idi)

    normalde poison Damage over Time, Poison Damage, Damage, Chaos Damage ile hasarı arttırılır, yada ana hasar kaynagı olan fiziksel yada chaos damage in %10 kadar vurdugundan ana kaynak (hit) artarsa artar.

    ayrıca aeo skill ile poison damage verildiginde poison da aoe gibi davranır.(reave , cleave gibi) aoe inc damage lerden poisonon da etkilenir. projectile bir skill ile poison vurulursa poison da projectile etkilerden nasibini alır. yani hem ana vurus,(ok atmak gibi) projectile dan hasar artar ve %10 kısmında poison beslenir hem de bu projectile dan posionda bizzat kendi yine hasar arttırır.

    bu durumhttp://pathofexile.gamepedia.com/Poison linkinde (bu link 3.0 gelince değişecektir.yakında sayfa değişir) damage başlığı altında anlatılıyor.

    bu 2 kere etkilenmeye double dipping (çifte etki) deniyor.

    aynı şey bleed ve burning de de geçerli. (http://pathofexile.gamepedia.com/Bleed linkinde modifiers başlığı altında görebilirsiniz)

    3.0 sonrası:

    yeni patch ile ana hasar kaynagının ne vurdugu önemsiz olacak. 1 fiziksel damage vursanız dahi posion hasarınız yaratıgı öldürebilecek kadar güclü olacak. %10 meselesi kalkıyor.

    hatta yeni gelecek 1 support gem hatırlarsanız 1-2 fiziksel hasar veriyor. bu, her skill ile bleed yapabilme amaçlı olmuş oluyor.

    kısaca bu şekilde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi druen -- 9 Temmuz 2017; 19:31:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fade

    Ben resist cap lerine değinmek istiyorum. normalde cap %75 diye biliyorum peki bu %75 değeri kendi hideoutumda karakter ekranının defence bölümünde yazan %75 mi yoksa herhangi bir merc. zorluktaki mapteki değermi. malum merc. zorlukta %60 (tam emin değilim) oranında resist düşüşü oluyor.

    yeni patch gelmeden suanki durum:

    normalde , cruelde ve merciless de resisitleriniz değişiyor.

    max resist özel bazı durumlar (item, talent vs) haric 75 dir.

    mesela sizin 100 reisistiniz var. normale giderseniz 75(100) şeklinde görünür. sizin resisitniz %75 oranında elemental damage absorblar.
    merciless de ise sizin resisitiniz -60 düştügünden %15 görünür.
    hideout da ise normal deki gibi eksi resisit görünmez. 75(100) şeklinde görünür.

    siz 1 map yapacaksanız (taş ile acılan mapler varya) onlar merciless gibi davranır ve sizin resistiniz -60 düşer.

    yani aslında siz toplamda her resistten 135 (75+60) minimum toplamanız gerekiyor. kısaca olay 135 resist yapmak.








    not: bir dipnot ekleyim. penetration diye bir şey var. bir elemental damage eger penetration ile etkilenirse sizin resisitinizi düşürür. mesela 30 fire penetration ile size vuruldu. sizin resistiniz normalde (hideoutta) 135 (yani mapte 75e düşer) ise mapte 75-30= %45 resistiniz olur. yaratıklardaki penetration (genelde yüksek level bosslarda olur) bizim için tehlike arz eder.

    tamam 75 max resist ama 30 resist düşürmek demek (yani %45) şu anlama gelir: size 100 fire hasar verildiğinde siz 25 hasar alırsınız 75 i resist olur. ama 30 penetration ile vuruldugunda sizin 45 resistiniz oldugundan 55 hasar alırsınız.(45 engellenir) bakın az once 25 idi simdi 55 hasar alıyorsunuz!! yani 2 kattan fazla!!! boss size 30 penetraion ile 2 kat vurabiliyor. çok tehlikeli!!! bu sebepten oyuncular toplam hideout resisti 135 (mercieless 75) i daha da arttırırlar.

    üzerinizde toplam fire 170 resistiniz olsa, merciless 60 düşürse, 110 fire resist merciless de 75(110) şeklinde görünür. eger yaratık 30 resist penetration yaparsa bile resistiniz 75(80) şeklinde hala toplam hasarın %75ini engelleyecek durumdadır. bu sebepten resisti, yüksek map yapacaksanız toplamda 150-160lara çıkarmak daha iyidir.

    not2: yeni patch ile -60 resist olayı sürekli hale gelecek. normal-merciless ayrımı kalkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi druen -- 9 Temmuz 2017; 19:50:33 >




  • Arkadaslar parendus coin ne ise yarar daha 16 lvl im bu levelede bir ise yararmi? Birde legacy lig bitis tarihi bellimi yeni basladim ama burda yakinda bitecek falan yazmiar bazi konularda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memetagca

    Arkadaslar parendus coin ne ise yarar daha 16 lvl im bu levelede bir ise yararmi? Birde legacy lig bitis tarihi bellimi yeni basladim ama burda yakinda bitecek falan yazmiar bazi konularda.

    cadiro diye bi npc var parendus leaguestone koyarsan çıkma şansı var o teklif sunuyor belli coin karşılığı item çok değerlide olabilir ki genelde çöp oluyor valla benim hatırladığım yarın bitiyo galiba legacy ama tam emin değilim temmuzda biticekti ortalarına doğru
  • Tesekurler hocam zaten oyunu cozmem herhalde 10 lig boyunca surecek fazla detayli guzelligide bu gerci :) arada burdan yardimlarinizi esirgemezseniz sevinirim:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memetagca

    Tesekurler hocam zaten oyunu cozmem herhalde 10 lig boyunca surecek fazla detayli guzelligide bu gerci :) arada burdan yardimlarinizi esirgemezseniz sevinirim:)

    şu sıralar zamanım yok beta bitsin bi build kursak güzel olucak aslında player sayısı az bile olsa en azından yardımcı olcak birileri çıkar aklına takılan bişey olursa sor dayı elimden geldiğince yardımcı olurum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen


    quote:

    Orijinalden alıntı: fade

    Ben resist cap lerine değinmek istiyorum. normalde cap %75 diye biliyorum peki bu %75 değeri kendi hideoutumda karakter ekranının defence bölümünde yazan %75 mi yoksa herhangi bir merc. zorluktaki mapteki değermi. malum merc. zorlukta %60 (tam emin değilim) oranında resist düşüşü oluyor.

    yeni patch gelmeden suanki durum:

    normalde , cruelde ve merciless de resisitleriniz değişiyor.

    max resist özel bazı durumlar (item, talent vs) haric 75 dir.

    mesela sizin 100 reisistiniz var. normale giderseniz 75(100) şeklinde görünür. sizin resisitniz %75 oranında elemental damage absorblar.
    merciless de ise sizin resisitiniz -60 düştügünden %15 görünür.
    hideout da ise normal deki gibi eksi resisit görünmez. 75(100) şeklinde görünür.

    siz 1 map yapacaksanız (taş ile acılan mapler varya) onlar merciless gibi davranır ve sizin resistiniz -60 düşer.

    yani aslında siz toplamda her resistten 135 (75+60) minimum toplamanız gerekiyor. kısaca olay 135 resist yapmak.








    not: bir dipnot ekleyim. penetration diye bir şey var. bir elemental damage eger penetration ile etkilenirse sizin resisitinizi düşürür. mesela 30 fire penetration ile size vuruldu. sizin resistiniz normalde (hideoutta) 135 (yani mapte 75e düşer) ise mapte 75-30= %45 resistiniz olur. yaratıklardaki penetration (genelde yüksek level bosslarda olur) bizim için tehlike arz eder.

    tamam 75 max resist ama 30 resist düşürmek demek (yani %45) şu anlama gelir: size 100 fire hasar verildiğinde siz 25 hasar alırsınız 75 i resist olur. ama 30 penetration ile vuruldugunda sizin 45 resistiniz oldugundan 55 hasar alırsınız.(45 engellenir) bakın az once 25 idi simdi 55 hasar alıyorsunuz!! yani 2 kattan fazla!!! boss size 30 penetraion ile 2 kat vurabiliyor. çok tehlikeli!!! bu sebepten oyuncular toplam hideout resisti 135 (mercieless 75) i daha da arttırırlar.

    üzerinizde toplam fire 170 resistiniz olsa, merciless 60 düşürse, 110 fire resist merciless de 75(110) şeklinde görünür. eger yaratık 30 resist penetration yaparsa bile resistiniz 75(80) şeklinde hala toplam hasarın %75ini engelleyecek durumdadır. bu sebepten resisti, yüksek map yapacaksanız toplamda 150-160lara çıkarmak daha iyidir.

    not2: yeni patch ile -60 resist olayı sürekli hale gelecek. normal-merciless ayrımı kalkıyor.





    Bu ayrıntılı açıklama için teşekkürler.




  • merhaba ben oyuna başlamayı düşünüyorum i5 8.nesil mx150 ekran kartı olan bir laptopum var sıkıntı ceker mıyım oyun ıcınde
  • Adam ban yemiş
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.