Kullanıcı Adı:
Şifre:

Sevgilisi olan kıza yazacağım
hukukturan
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 10:50:03
Öncelikle kimse adam değilsin gibi laflar söylemesin boşuna dikkate almayacağım konu bu arada csb falanda değil. Gayet ciddiyim.
Öncelikle kızdan dönem başından beri hoşlanıyorum, aynı zamanda sevgilisi olduğunuda biliyordum buna rağmen kızı seviyorum. Sevgilisi olması umrumda mı sizce ? Tabikide değil ben kıza hep yakın davrandım dönem başından beri lakin hiç “kanka , kardeşim” gibi kelimeler kullanmadım. Der çalışıken , uyurken , uyandığımda hep aklımda bu kız var. Gelelim sevgilisine sevgilisi benden tipsiz gerçekten tipsiz durumu öğrenirse vereceği tepki umrumda bile değil çünkü boy ve kalıp olarak vasat. Kıza bu akşam her şeyi açıklayacağım.


-------10.06.2018---------
Fikirlerim değişmedi sadece doğru zamanı bekliyorum açıklamak için kızın sevgilisi umrumda değil.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hukukturan -- 10 Haziran 2018; 17:17:45 >


En Beğenilenler Tüm Yorumları Aç

karaktersizsin diye seni seçmemiştir o
black121 - 3 ay önce
El yumruğunu yemeyen yumruğunu balyoz sanar arlanmaz. -
Uza -00- - 3 ay önce
hani o toplum içinde karaktersiz, adam olamamış dediğimiz tipleme varya işte o şahıs budur
khntl - 3 ay önce
Umarım sağlam dayak yersin.
an agony - 3 ay önce
Umarım bir gün birisini seversin, o sevdiğin kişiyle beraber olursun ve aynısı başına gelir. Benim başıma geldi, hiç güzel bir şey değilmiş. Tavsiye etmiyorum.
Stan Marsh - 3 ay önce
Yıllar önce böyle bir arkadaşı ibretlik dövmüştük gidip şikayetçi de olamadı.



Kardeşim eşşek Sudan gelene kadar döverler gıkını çıkartırsan sapık tacizci olursun sen dövenleri şikayete gidersi...
ülkücüadam - 3 ay önce
Adamliğa falan girmeyeceğim. Sen kizin sevgilisinden daha iyiymissin dedigine göre,tipsizmis sevgilisi,buna güveniyosun,tamam kiz da seni daha çok begendi diyelim.Kiza söyledin ve onu birakip seni ...
Sphygmus - 3 ay önce
Empati kurun ve kendi kız arkadasınıza yapıldığını düşünün. Öyle cevap verin konu sahibine başka birsey söylemiyorum
Albert-Einstein - 3 ay önce
Vallahi bu ümmetin evlatları lanet ettiklerine benzemekle kalmadılar iffetsizlikte onları bile geride bıraktılar.

Allah seni affetsin gönlünü feraha erdirip sadrını genişletsin inşallah
ülkücüadam - 3 ay önce

black121
15 Mayıs 2018; 10:52:36
karaktersizsin diye seni seçmemiştir o

Buna gelen 3 yanıtı gör.


Çağdaş
15 Mayıs 2018; 10:53:59
Memlekette kız kıtlığı mı var

Buna gelen 3 yanıtı gör.


ülkücüadam
15 Mayıs 2018; 10:56:15
Vallahi bu ümmetin evlatları lanet ettiklerine benzemekle kalmadılar iffetsizlikte onları bile geride bıraktılar.

Allah seni affetsin gönlünü feraha erdirip sadrını genişletsin inşallah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


11 52 7
15 Mayıs 2018; 10:59:57
Red yiyecek hatta tatli niyetine de dayak yiyecek







Simdiden afiyet olsun.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



Uza -00-
15 Mayıs 2018; 11:02:04
El yumruğunu yemeyen yumruğunu balyoz sanar arlanmaz. -

_____________________________

Eski kullanıcı adı: asmarena6
Buna gelen 2 yanıtı gör.


El-Ezher
15 Mayıs 2018; 11:05:39
Hacı büyük ihtimal defoludur



Uzak dur,kullanılmamış sıfır kilometre ara





Dua ile



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


an agony
15 Mayıs 2018; 11:06:50
Umarım sağlam dayak yersin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


ülkücüadam
15 Mayıs 2018; 11:07:07
Yıllar önce böyle bir arkadaşı ibretlik dövmüştük gidip şikayetçi de olamadı.



Kardeşim eşşek Sudan gelene kadar döverler gıkını çıkartırsan sapık tacizci olursun sen dövenleri şikayete gidersin kızda tacizden seni şikayet eder.



Ama sen git yazıl kıza güzel bir dayak ye



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



Arpadan Ölen At
15 Mayıs 2018; 11:09:12
Sonunda gercekten helva yicez

Fistikli olsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arpadan Ölen At -- 15 Mayıs 2018; 11:9:53 >



hukukturan
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 11:19:41
Senden mi öğreneceğim adamlığı , kız onu sevdiğimi bile bilmiyor?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hukukturan -- 15 Mayıs 2018; 11:22:13 >

Buna gelen 2 yanıtı gör.
Bu mesajda bahsedilenler: @J.MOURINHO


J.MOURINHO
15 Mayıs 2018; 11:21:14
error



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hukukturan


Championship Zed
15 Mayıs 2018; 11:21:21
burdan iyi ekmek çıkar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



hukukturan
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 11:23:12
quote:

Orijinalden alıntı: Çağdaş

Memlekette kız kıtlığı mı var
Hocam ölüm pahasına seviyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Buna gelen 1 yanıtı gör.


hukukturan
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 11:33:52
Ümmet falan deme dini inancım yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ülkücüadam


Enthris
15 Mayıs 2018; 11:41:20
ben seni destekliyorum yürü hocam

Buna gelen 1 yanıtı gör.


The Loner
15 Mayıs 2018; 11:45:00
Ölüm pahasına seviyorum olaylarını geç. Dünyada onca kız varken tek kız uğruna hayatını harcayacak kadar ezik değilsindir umarım. Kızın sevgilisi varsa yazma şuan. Ayrılmalarını bekle bari. Şu durumda kendi mutluluğun ve bencilliğin için çocuğa kazık atıyorsun. Bu kızı elde ettikten sonra biri de sana aynı şekilde kazık saplarsa hiç şaşırma. Çünkü bu dünyada kime ne yaptıysan öyle karşılığını alırsın.

Buna gelen 1 yanıtı gör.


hukukturan
Konu Sahibi

15 Mayıs 2018; 11:48:07
Beni anladığınız için size teşekkür ediyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Enthris


StupiFieD
15 Mayıs 2018; 11:51:03
Yürü git, tehdit alırsan yanındayım



TITAN291
15 Mayıs 2018; 11:55:45
Benimki fıstıklı olsun.



Sevgilisi olan kıza yazacağım