Şimdi Ara

Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey (282. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.988
Cevap
211
Favori
475.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • keske şuraya baksaydım bedava resetledik cihazı şimdi ne olcek a dostlar
  • Kombiye taktığınız apart üzerindeki alev simgesinin olduğu kutucuğu bir iğne ile tetiklerseniz kombi eski normal çalışma mantığına donuyor.tabi kombi sıcaklığını biraz kismaniz lazım.sorun var diye resetledim ben de .Çok büyük bir amatörlük örneği bu durum ama dediğim yöntemle kullanıma devam edebilirsiniz.Umarim faydası olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esatanka -- 19 Ocak 2018; 23:51:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undermunder -- 3 Temmuz 2020; 17:14:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertemli

    Cosa servis elemanı ile WhatsApp görüşmem

    [19/01 23:40] Cosa Servis Ahmet: Sakın resetleme

    [19/01 23:40] Cosa Servis Ahmet: Severse sorun var

    [19/01 23:40] Cosa Servis Ahmet: Manuel idare edin abi

    [19/01 23:40] Cosa Servis Ahmet: Sistemde sorun var

    [19/01 23:42] Cosa Servis Ahmet: Abi şu an nasıl kullanabiliyorsan öyle kullan

    [19/01 23:43] Cosa Servis Ahmet: Serverde sorun olduğu için Cosa online sistem devre dışı

    Demek ki yazilim güncelleme değilmiş işin aslı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben anlatamadım. Anlayanlar da anlatamadı. İyi güzel yerli sermaye de. Kim kazandı? Kim kaybediyor? Bazıları haykırdı. Elektrik gidip geldiğinde cosa ben kimim diyor diye. Bazıları da yalann dedi. İlk cumhuriyer arabası gibi. Yarın düzelecek. Öbür gün alın diyeceğiz. Şirket "salaklığı'ile kalacak. 1 tam gün.... İşlevsiz ve bildirgesiz tam gün sonucunda reklamatörlwri de olacağız. Biz böyle yapmakla onları bu gibi hazır olmadıkları dırumalarda es geçmeye alıştııryoruz." gurban olim çocuklar bunları hukiki yoldan" da zorlayalım. Yoksa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1ekim 1 kullanıcısına yanıt
    Ne hikaye yazmışsın. Makine üzerindeki düğmeden istediğin modu seçebiliyorsun. Bu sorunla sadece uzaktan erişim fonksiyonu devre dışı kaldı. O da fazla sürmez düzelir.
  • Öncelikle Cosa çalışanı değilim bir yakınlığım da yok.Ancak başkalarını da yanıltmamak adına yazma gereği hissettim Bşr arkadaş insan mail ike haber cerir demiş de Öncelikle mail ile haber verdiler bana saat 15.00 gibi iyileştirme yapacaklarına ve bu süre içinde erişilemeyeceği bilgisi geldi. Uzaması can sıkıcı ama en son ayarlarla çalışmaya devam ediyor ben de bu açıdan sıkıntı yok. 2 ay kadardır kullanıyorum ilk hafta sık sık kopmalar olmuştu ama son 4 5 haftadır gayet iyi çalışıyordu. İnş eb kusa zamanda çözerler. Toplamda çok memnunum üründen o kadar da kötülemeye gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1ekim 1 kullanıcısına yanıt
    Ben bu ihtimalleri bilerek aldım. Benim için sıkıntı değil, almadan önce de buraya bu konu hakkında yazmıştım.

    Ancak bu firma icin önemli. Deneme yapmıyorlar, yazılım beta sürümü falan da değil. Ürün tamamen ticari olmuş durumda.

    Onun için firma her türlü önlemi almak zorunda.

    Bakalım bu mağduriyeti nasıl telafi edecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada telefondan cevap yazdığımdan kötü imlâdan dolayı özür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yatakta uyurken bile hala kontrol ediyorum düzelmişmi diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böylece burda şirket çalışanlarının yazdığını da görmüş olduk şu iyi niyete bakın ya artık internnetteki yorumlara güvenerek bir şey almamak gerekiyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde öğlenden beri mal gibi guncellemede öğrenme modu gelmişmi diye ümitle bekliyoruz. Bu hatalarını telafi etmek zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya şu cihazdan kontrol ediliyor ne var bunda diyen şirket çalışanlarında utanma da kalmamış arkadaş bu bir sorun ve büyük bir sorun ayıptır. demek ki neymiş sistem sadece online kontrol edilecek kadar sağlıklı değilmiş internet olmasada ayarlanabilir olmalıymış.
  • Programa giremiyorum ancak cosa calisiyor.hatta gelince fisi cektim taktim yine calisiyor peteklere baktim sicak.cosa artik kendini yenilemeli kullanici internet olmadanda mudahale edebilmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cosa olayıda patladı demek TR malı işte ne beklersin ki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fensinn

    Böylece burda şirket çalışanlarının yazdığını da görmüş olduk şu iyi niyete bakın ya artık internnetteki yorumlara güvenerek bir şey almamak gerekiyormuş

    Beni kastediyorsan kardeşim 200 küsür sayfa olmuş ve ilk defa yorum yazmışım bende de bağlantı sorunu olunca güncel bilgi almak için foruma göz attım olay bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu cosayi yillarca kullanirim diye dusunuyodum. Bugunden sonra boyle bi inancim kalmadi. Sistemden kaynaklanan hatanin butun turkiyeyi etkilemesi acayip sacma geliyo bana. Benim cosamin, benim evimdeki kombimin, merkezden kaynaklanan bi hatadan dolayi sabahtan beri calismamasi ne kadar sacma bi durum ya. Demek ki olmamis bu cosa, yapamamislar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almakla hata etmişiz hatta eleştirmekle halt etmişiz demekki. Foruma annem diyprum ben 55, annem 85 diyorum, fikir beyin sabit kişi ucuna şunu sok diyor. Söylemiş kardeş.

    Ticari oldular artık savunur yeri yok, kullanılır yeri olmalı diye. Bir zahmet empati yapın.

    Heyy. Cosa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cosadan gelen maili paylaşıyorum:



    Değerli Kullanıcımız,



    Sizlere daha iyi bir deneyim yaşatabilmek için sistemsel bazı iyileştirmeler yapıyoruz.



    Cosa'ya mobil ve web üzerinden geçici süre ile erişemiyor olabilirsiniz.



    Bu süre içinde Cosa son kaldığı modda çalışmaya devam edecektir. Ayrıca istasyon ünitesi üzerindeki mod değiştirme butonunu kullanarak "Ev, Uyku ve Dışarı" modları arasında geçiş yapabilirsiniz.



    Yeniden kurulum ve eşleştirme yapmanıza gerek yoktur.



    Her türlü soru için bize destek@cosa.com.tr veya 0850 558 0850’den ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.



    Saygılarımızla,



    Cosa Destek Ekibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkannnn kullanıcısına yanıt
    Yalnız o mail serverlar bakıma alınınca geldi. Benim cosa da da sıkıntı yok programa uygun çalışıyordu 23:00 gibi geldi yorumlarını görünce fişten çekip taktım program silindi şuan cosanın üstündeki butonla uyku moduna aldım. Lakin kırmızı ışığı görüp yeniden eşleştirmeye çalışanlar cosayı kullanamıyor çünkü cosanın tekrar aktif olabilmesi için serverla iletişime geçmesi gerekiyor.


    Kullanma klavuzunda internet ve server sorunlarında çalşmaya devam eder yazıyor fakat insanlar pek okumadığı için sonu böyle oluyor. Ama siz bi IOT cihaz üretiyorsanız her ihtimali düşünmelisiniz. Neden resetlediniz deme hakkınız yok. Kullanıcılarını en az 1 gün önceden, app üzerinden uyarması gerekiyordu, cihazı resetlemeyin diye. Sanırım kısa süreceklerini düşündüler ve bişeyleri batırdılar.
  • 
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.