Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
960
Cevap
44
Favori
77.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vatan bilgisayardan 9.06.2019 tarihinde verilen no buradaki ile aynı. Ama teşekkür ederim bilgin için arıyorum.
  • Xbox one x controller'ımın RT tuşundan sonra RB tuşuda bozuldu bende microsoft türkiyeyi aradım ilk 1 sene garantiyi kendileri veriyormuş sonraki 1 sene için pentaya ulaşmam gerekiyormuş Ürünün içinden çıkan garanti belgesi penta değil Logosoft'un ?
    Şimdi kiminle iletişime geçmeliyim Microsoft'un dediği gibi penta ile mi yoksa içinden çıkan garanti belgesinin sahibi logosoft ile mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emmre129 -- 28 Haziran 2019; 15:27:17 >
  • Arkadaşlar arıza durumunda yapacağınız adımlar çok basit. Önce 0850 390 27 77 den Xbox müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz. Net ve titiz bir şekilde yardımcı oluyorlar. Mail adresinize bilgi de geliyor. Ups' i arayıp verilen kod ile ücretsiz olarak kargonuzu yerinizden aldırıyorsunuz. Konsol için konuşmak gerekirse refurbished bir cihaz gönderiyorlar. Şu anda hdmi dan görüntü alamadığım için aynı adımları izledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guitarman -- 28 Haziran 2019; 17:56:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guitarman

    Arkadaşlar arıza durumunda yapacağınız adımlar çok basit. Önce 0850 390 27 77 den Xbox müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz. Net ve titiz bir şekilde yardımcı oluyorlar. Mail adresinize bilgi de geliyor. Ups' i arayıp verilen kod ile ücretsiz olarak kargonuzu yerinizden aldırıyorsunuz. Konsol için konuşmak gerekirse refurbished bir cihaz gönderiyorlar. Şu anda hdmi dan görüntü alamadığım için aynı adımları izledim.
    Bu xbox değil Microsoft TR nin numarası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    Bu xbox değil Microsoft TR nin numarası.

    Alıntıları Göster
    ne farkeder gerekli tuşlamayı yapınca (sanırım 3'dü) xbox desteğe bağlanıyorsun.
  • HDMI dan görüntü alamayıp cihazını servise gönderen var mı? Cihaz çalışıyor sadece görüntü gelmiyor. HDMI çıkışımı bozuldu yoksa ekran kartı mı merak ettim.
  • Arkadaşlar, Avrupa'dan alınan Xbox ile ABD'den alınan Xbox'ın Türkiye'deki garanti süreleri arasında bir fark var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Titreşim motoru bozuk, RB tuşu düzgün basmayan, sol analoğu yukarı doğru takılı kalan Xbox One Scorpio Edition game padimi değeri yaklaşık 450₺ olan sıfır Phantom Black modeli ile değiştiren PENTA ya helal olsun diyorum ve muhteşem servis desteğinden ötürü teşekkür ediyorum. Kendilerine ayrıca teşekkür mail’i atacam bu akşam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    Titreşim motoru bozuk, RB tuşu düzgün basmayan, sol analoğu yukarı doğru takılı kalan Xbox One Scorpio Edition game padimi değeri yaklaşık 450₺ olan sıfır Phantom Black modeli ile değiştiren PENTA ya helal olsun diyorum ve muhteşem servis desteğinden ötürü teşekkür ediyorum. Kendilerine ayrıca teşekkür mail’i atacam bu akşam.


    güle güle kullan benimde rb tuşu sıkıntılı tembellikten göndermiyorum, arayıp kayıt açtırayım bende.




  • Ürünü ne zaman almıştınız? Benim kolun içinden logosoft'a ait garanti belge çıktıda bunu penta'nın kabul edeceğini düşünmüyorum yinede yazdım kendilerine. 2 sene garantisi vardı ama EOL kapsamına girmiş olabilir. Son çare olarak microsofttan ücretli tamir talep edeceğim.
  • emmre129 kullanıcısına yanıt
    Konsolun yanında çıkan game pad işte alalı 20 ay oldu. Game padin ilk yıl garantisini microsoft 2. Yılı penta veriyor siz direk microsoft tr yi arayın sorun nereye göndereceğinizi onlar söyler, bence penta ya yollamanızı söyleyecekler çünkü microsoft ile anlaşmalı olan firma bu şuan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanıtınız için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ilk önce microsoft'u aradım onlarda pentaya yollamamı söylediler. Ancak kutunun içini açıp baktığımda penta'ya ait garanti belgesi çıkmadı onun yerine logosoft'a ait belge çıktı. Sanırım ben aldığım zamanlarda Logosoft yapıyordu bu işi geçen zamanda penta ile anlaştılar. Bakalım en kötü ücretli tamirini isteyeceğim.
  • emmre129 kullanıcısına yanıt
    Kutudan çıkan garantinin önemi yok şuan ülkemizde hangi firma ile anlaşmışlarsa (penta) ona gönderiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım dediğiniz gibidir.
  • Bende geçen hafta cuma gönderdim ancak hala gelen giden yok. Sizin ne kadar sürdü?
  • 5 gün sürdü toplam, araya hafta sonu girmeseydi 3 gün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Viyana Mediamarkt'tan alınan Xbox one x garantisi Türkiye'de geçerli midir 1 sene?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rick dangerous

    Arkadaşlar Viyana Mediamarkt'tan alınan Xbox one x garantisi Türkiye'de geçerli midir 1 sene?
    Evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha alınalı 1 ay olmuş One S, görüntü aktarmamaya başladı bu pazar.. Sinir bozucu bir durum tabii.. Her neyse pazartesi sabah aradım Microsoft u.. Önce faturamı gönderdim ve alınış tarihini güncelledim.. Zira sistemlerinde benim cihazın seri numarası daha eski bir tarihe kayıtlıydı..
    Her neyse, arıza kaydını oluşturduk yine dün.. Tel.i kapattıktan sonra yakında bir UPS şubesi buldum.. Bana verdikleri kodla ayakkabı kutusuna sağlamca kutulayıp gönderdim adamlara sadece konsolu.. Sabah ellerine geçtiğine dair mail aldım; öğleden sonra da tekrar başka bir cihazın adresime yönlendirildiğine dair mail aldım.. Yarın da elime geçer muhtemelen.. Oyundu v.s. ydi tekrar download etmek sıkıcı ve sıkıntılı bir süreç olacak ama bence mesele her şey mükemmel gibi gözükse de bence ya cihaz tamir edilmeliydi ya da bunu yapamıyorlarsa sıfır cihaz gönderilmeliydi.. Belki de elime sıfır cihaz geçecek bilemiyorum ama genelde herkese yenilenmiş başka bir cihaz gönderilmesi "bence" hoş değil.. Daha bir aylık cihaz gitti; kim bilir ne kadar kullanılmış ve arızası giderilmiş, belki de bu kullanılmışlıktan ötürü yorgun bir cihaz bana gönderilecek.. Bu işin oluru bu şekilde olmamalı diye düşünüyorum..
    Yine de servis süresi v.s. tabii ki takdire şayan.. Görelim bakalım, umarım her şey güzel olur.. Endişelerimiz de yersizdir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ürünü sonunda gönderdim. Dün penta teknisyeni tarafından arandım bana ürünü Logosoft'a göndermem gerektiğini söyledi bende kendisine logosoft'un servis tarafını kapattığını sizinle mail yoluyla görüşmelerimde garantı belgesi ve faturası ile birlikte (özellikle belirttim belgenin logosoft'a ait olduğunu) göndermemi söylediler dedim oda bana, maili kim attı kim dedi bunu vs vs bir şeyler zırvaladı pek müsait değildim o sıra bana mailin resmini atmamı veya yöneticiyle görüşmemi aksi takdirde ürünü geri yollayacaklarını söylediler. Anlam veremedim microsoft pentaya yolla diyor pentaya mail atiyorum ordanda aynı yorumu alıyorum ürünü yolluyorum bu seferde kabul etmiyorlar

    EDİT
    Müşteri hizmetleriyle görüştüm bana logosoft'a ait ürünlerle ilgili servis işlemi yapamadıklarını sadece Aral'ın ithal ettiği ürünlere bakabildiklerini söylediler mail de neden gönderebilirsiniz diye sordugumda yanlış bilgi verilmiştir yanıtını aldım... Kısacası gamepad elimde patladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emmre129 -- 30 Temmuz 2019; 14:37:27 >




  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.