Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
959
Cevap
44
Favori
77.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Komedi resmen garanti bile işlevsiz bu ülkede.

    Benimde Xbox one gamepad bunu pc tarafında kullanıyorum tuş bazlı sıkıntıları olmuştu garantisi de bittiği için ben 30 tl gibi bir fiyata yaptırmıştım.

    Kol tamiri yapan yerleri sizin bölgede araştırın, 30 tl civarı bir fiyata tamir olma ihtimalleri çok ciddi bir sorunları yok ise sıkıntısız çözülür. Tamiri yapan yerler genelde kendileri tamir sonrası 1 yıl garantide veriyor.
  • İyi forumlar herkese. Kayıtlı ve garantisinin bitmesine 1 yıldan fazla zaman olan bir Xbox One S cihazım var. Amazon.de üzerinden almıştım. Gamepad'de sıkıntı çıktı. PID numarası istiyor destek sitesinde ama numarayı yazdığımda kabul etmiyor. Ne yaptım ettim problemimi çözemedim. Az önce microsoft destek ile iletişime geçtim o da ürünü değiştireceklerini fakat ürünün yurtdışından geleceğini söyledi. Shipment parasını verecekmişim sadece. E o paraya zaten yenisini alırım. Sıkıntıda kaldım arkadaşlar bir önerisi olan veya çözüm yolu sunabilecek var mı aranızda?
  • samsunum55 kullanıcısına yanıt
    Yol parasını senden alamazlar öyle bir şey yok ben daha 1 ay önce değiştirttim ilk defa size yaptıkları teklifi duydum kesinlikle kabul etmeyin.
  • Hocam direk dedim zaten ben o paraya yenisini alırım diye. Bi üstüme aktarıyorum dedi öyle kaldı.
  • samsunum55 kullanıcısına yanıt
    Tamam size işi bilmez personel denk gelmiş adamlar sıfırı ile değiştiriyor ve bu ürünlerin hepsi yurt dışından geliyor, kargo parasını müşteriye kitlemek de nedir yok öyle bir şey kesinlikle. Tekrar arayın durumu anlatın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    Tamam size işi bilmez personel denk gelmiş adamlar sıfırı ile değiştiriyor ve bu ürünlerin hepsi yurt dışından geliyor, kargo parasını müşteriye kitlemek de nedir yok öyle bir şey kesinlikle. Tekrar arayın durumu anlatın.
    Amazon de den almış dostum. Normal de istemezler zaten 3 defa degistirdim birinde bile en ufak masraf ödemedim. Ama ben turkiyeden aldım.
  • servis ne kadar hassas yada ne kadar özenli?

    yada şöyle sorayım. pc'de kullanmak için xbox one s controller aldım. a tuşu biraz problemli. atıyorum fifa oynarken 10 defa basıyorsam 2 defa algılamıyor. zaten tuşun hissi diğerlerine göre biraz değişik. daha sert gibi diyeyim. sanki yerinden çıkmış yada tam oturmamış. şimdi ben bunu göndersem, adam bir defa bassa problem görmez ama uzun kullanımda dediğim gibi sıkıntı yaratıyor. insan 300 lira para verince kusursuz birşey bekliyor doğal olarak. buna benzer bir sıkıntı yaşayıp da sorunu servisle çözebilen oldu mu acaba?
  • Merhaba bende uzun süredir kullandığım xbox one gamepadimi cihaz ekle kısmından eklemeye çalıştım hata verdi canlı destek ile görüştüm o halletim kaydettim dedi hala kaydolmadı seri numarası ile kaydetmek istediğimde hata veriyor nasıl kaydedebilirim cihazı ? hepsiburada dan alınma kendi satıcısından
  • Merhaba arkadaşlar,

    amazon.com.tr üzerinden xbox one s controller satın aldım, genel olarak memnunum fakat bir problemim var, home butonu diğer tuşlara göre bir değişik, şöyle ki; diğer tuşlara hafifçe basıldığı anda tepki verirken, home butonunda illaki daha hisli basmak gerekiyor, hafifçe basınca algılamıyor, ancak sert yada tam ortadan basınca algılıyor, özellikle de gamepadi kapatırken uzun basışta bu durum baya belli oluyor, ilk defa bu gamepadi kullanıyorum, sizde de home butonu böyle mi ? Sizce değişim mi istemeliyim, yoksa dert edilecek bir durum değil mi ?
  • One X konsolum geçenlerde arızalandı, açılmamaya başladı. Garanti ticket'ı oluşturdum, ertesi gün kargo geldi kapıma Xbox'ı verdim. Ellerine ulaşınca ertesi gün yeni konsol kargoladılar, bir sonraki gün elime ulaştı.

    Toplam 3 gün sürmedi kısacası.

    Garanti hakkında süphesi olanlar için paylaşmak istedim.
  • arkadaşlar amazon.de üzerinden 2016 Kasım ayında one s modelini satın almıştım. Konsol çalışıyor ancak fan sesi çok fazla. Garantisi bitmiş olmasına rağmen Microsoft bu konuda tamir desteği veriyor mu? Fanı daha sessiz bir fan ile değiştirseler bu sorun çözülecek gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    arkadaşlar amazon.de üzerinden 2016 Kasım ayında one s modelini satın almıştım. Konsol çalışıyor ancak fan sesi çok fazla. Garantisi bitmiş olmasına rağmen Microsoft bu konuda tamir desteği veriyor mu? Fanı daha sessiz bir fan ile değiştirseler bu sorun çözülecek gibi.
    Ücretli yada ücretsiz cihaz tamiri yapmıyorlar. Arızalı cihazlar yenilenmiş başka bir cihaz ile değiştiriliyor. Tamir işlemi yapan diğer firmaları araştırın derim.
  • Arkadaşlar Xbox One X cihazım Microsoft hesabıma kayıtlı. Garantim olduğu da gözüküyor. Kontrolcümde trigger arızası olduğu için garantiye göndermek istiyorum ama Web sitesi üzerinden şöyle bir hata alıyorum:

    No Records Found
    If you find no offers available for your out of warranty device, please visit your preferred retailer to purchase a replacement.

    Üzgünüz. Talep ettiğiniz aksesuar veya cihaz şu anda mevcut değil. Lütfen yardım için Microsoft Desteği ile iletişime geçin.

    Cihaz Türkiye'den alınma Aral İthalat garantisi bulunuyor. Şimdi ne tür bir yol izlememi önerirsiniz?
  • CaSsErDoDo C kullanıcısına yanıt
    Penta ile görüşeceksin onlar bakıyor. Sitesinde numarası var.
  • CaSsErDoDo C kullanıcısına yanıt
    Aral'a vericeksin cihazı. Distürbitör garantiliyse artık bakmıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guitarman

    Arkadaşlar arıza durumunda yapacağınız adımlar çok basit. Önce 0850 390 27 77 den Xbox müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz. Net ve titiz bir şekilde yardımcı oluyorlar. Mail adresinize bilgi de geliyor. Ups' i arayıp verilen kod ile ücretsiz olarak kargonuzu yerinizden aldırıyorsunuz. Konsol için konuşmak gerekirse refurbished bir cihaz gönderiyorlar. Şu anda hdmi dan görüntü alamadığım için aynı adımları izledim.
    hdmi arızasını yine yaptı. bu cihazın hdmi girişi aşırı hassas mı? bir kaç kere başka yere taşıdım yine bozuldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guitarman

    hdmi arızasını yine yaptı. bu cihazın hdmi girişi aşırı hassas mı? bir kaç kere başka yere taşıdım yine bozuldu.

    Alıntıları Göster
    ilginç hdmı kablonda bir sorun olmuş olmasın dişlerinde filan o yüzden ciazı bozuyor olmasın.
  • Cihaz 640x480 çözünürlüğe sıkıştı, 720p ve 1080p yapımca görüntü gelmiyor. Servise götürmeden çözümü bilen var mı?
  • guitarman kullanıcısına yanıt
    Bu durumu 4k monitörde bizzat yaşadım. Farklı bir tv ye bağlayıp görüntüyü 1080 yaptıktan sonra monitöre bağlayıp 4k seçeneğini seçmiştim.

    Cihaz çözünürlüğü algılayamıyor. Bi kaç kez dene dediğimi yada tv den hdmi ayarlarını yapılandırma bölümü varsa onu dene. En son olarak tv yi fabrika ayarlarına döndür düzelecektir.
  • sabah ups kargoya vermeden tekrar deneyeyim dedim, düzelmiş. aklınızda olsun cihazın hdmi çıkışına çok gerekmedikçe kablo tak çıkar yapmayın bence.
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.