Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (139. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.513
Cevap
56
Favori
188.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shunter

    Arkadaşlar bu modül üzerindeki kartı kart takilabilen bir decoder e bağlayabiliyor muyuz? Eğer bağlanıyorsa tavsiye edeceğiniz bir uydu cihazı var mı?
    Modülün içindeki kartı direkt D-Smart uydu alıcısı haricindeki bir uydu alıcısına takarsanız yanar. Sadece modül ile birlikte kullanılabilir.

    Benim bildiğim D-Smart uydu alıcısına takılacaksa bile müşteri hizmetleri aramakta yarar var çünkü eşleşmeli sistem, terslik gördüğü zaman kart yanabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkin Kayalar

    Modülün içindeki kartı direkt D-Smart uydu alıcısı haricindeki bir uydu alıcısına takarsanız yanar. Sadece modül ile birlikte kullanılabilir.

    Benim bildiğim D-Smart uydu alıcısına takılacaksa bile müşteri hizmetleri aramakta yarar var çünkü eşleşmeli sistem, terslik gördüğü zaman kart yanabilir.

    Alıntıları Göster
    Anladım teşekkürler bilgi için hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • son zamanlar da güzel bir teklif alan var mı. mülkiyeti tarafıma ait olan modül var boşta duruyor.
  • 2 yıldır falan sorunsuz kullanıyordum. 4 günden beri modülü doğru yerleştirdiğinizden emin olunuz gibi bir hata veriyor ama dokunan eden yok. Neden olabilir?

    Bir de dsmart'tan kiralamak yerine direkt olarak modül satın alabiliyor muyum?
  • Benim gibi geçen senelerde n11 iyi fiyattan alan arkadaşlar, süreniz dolunca ne yapınız?
  • Arkadaşlar merhaba
    Dsmart modül içindeki kartı 2 yaşındaki oğlum içinden çıkarmış nereye koyduğunu veya attığını bilmiyoruz
    Ne yapmamız gerek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarrx

    Arkadaşlar merhaba
    Dsmart modül içindeki kartı 2 yaşındaki oğlum içinden çıkarmış nereye koyduğunu veya attığını bilmiyoruz
    Ne yapmamız gerek?
    SMARTKART'IN KAYBOLMASI VEYA BOZULMASI DURUMUNDA NE YAPMALIYIM?
    <
    Smartkart'ın kaybolması veya bozulması durumunda 0850 266 0 266 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilir veya size en yakın D-Smart bayisine giderek yeni bir smartkart satın alma talebinde bulunabilirsiniz. Cihaz mülkiyeti D-Smart’a ait olan durumlarda, alınan hata doğrultusunda işlem sağlanmaktadır. Cihaz mülkiyeti aboneye ait olan durumlarda ise 100 TL’lik bir fiyatlandırma bulunmaktadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim
    130 Tl + 30 tl servis getirecek toplam 160 tl isteniyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarrx -- 18 Ekim 2019; 10:50:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm kanallar açık , sinyal seviyem gayet iyi olmasına rağmen sadece Nat Geo kanallarının olduğu paketteki kanallarda hiç sinyal alamıyorum. Sorun nerede çözemedim. Modül olsa diğer kanallarda da sorun olur. Üyelik paketim desek zaten full paket. Sinyal seviyem desek sinyal ortalama 80-85 seviyelerinde. Yardımcı olabilecek olan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Since1903 kullanıcısına yanıt
    Uyducu çağırıp çanak antene ince ayar yaptırmanız lazım.
    D-smart ta fox grubu ve netgeo frekansları sıkıntılı.
    En ufak bir hava koşulunda veya tesisat (anten, kablo vs) kusurunda sinyal kayboluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -HKN-

    Uyducu çağırıp çanak antene ince ayar yaptırmanız lazım.
    D-smart ta fox grubu ve netgeo frekansları sıkıntılı.
    En ufak bir hava koşulunda veya tesisat (anten, kablo vs) kusurunda sinyal kayboluyor.
    Hani sinyal düşük olsa anlayacağım da sinyal sıfır görünüyor sabit şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Since1903 kullanıcısına yanıt
    Ucu ucuna da olsa çalışıyor hocam kanallar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1393 -- 20 Ekim 2019; 1:10:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    Yok ne yaptıysam olmuyor. Pazartesi günü bir servis ile halledeceğiz gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler, Sony xf9005 android TV var. Modül veya D-Smart uydu alıcı alma konusunda kararsızım. Uydu alıcısında kanal geçiş süreleri ortalama kaç saniye?

    Belgesel kanalları için almayı düşünüyorum bazı kişilerin sorun yaşadığını gördüm. Belgesel kanallarındaki çekmeme/kalite sorunu kronik bir sorun mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N3v3N N kullanıcısına yanıt
    n11 de d fix olarak aratırsanız yeni kullanıcı için en uygun seçenek modül almak. 149tl ye hdmı kablo ve kumanda hediyeli aile spor paketi aldım hdmi ihtiyacım vardı zaten aylığı 10tl gibi bir rakama gelmiş oldu bana önümüzdeki yıl
  • jagatai J kullanıcısına yanıt
    merhaba geçen sene sıcak fırsatlardan denk gelip aldım bende 1-2 aya dolacak,bana garanti aylık ödeme şeklinde teklif sunulur diye düşünüyorum,bu yüzden nasıl yaparım diye düşünüyorum elimdekini iptal ettirip tekrardan n11'den tekrar alacağım herhalde
  • Geçen sene N11 üzerinden 11 Kasımda aldığım modül üyeliği 12 Kasımda bitiyor. D-Smart iptali için ne yapmalıyım? Herhangibir kredi kartı bilgisi vermedim. Otomatikman sonlanmıyor mu? İptalde modülü vermem gerekli mi?
  • Goday kullanıcısına yanıt
    Sonlanmiyor. Zaten gevsekler yıllık paketi 60 TL ye kadar düşürdüler. Amaç kazi yolmak. Hiçbir taahhüt ve imza olmamasina ve satıcının modül sizde kalıyor demesine rağmen aylık 35 TL üzerinden ucretlendiriyorlar. Kendileri kapatana kadar izleyeceğim. Bakalim neye dayanarak işlem başlatacaklar. Sinirleriniz sağlam değilse bulaşmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefiluzman -- 6 Kasım 2019; 19:47:0 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Goday kullanıcısına yanıt
    "Sayın Abonemiz, Kasım ayı itibariye ile kullanım sözünüz dolacak olup yeni bir kullanım sözü vermediğiniz durumda Aralık ayı itibariyle ödediğiniz tutarda artış olacaktır. Detaylı bilgi: 08502660266" diye mesaj geldi bugün. Kimlik fotokopisi almışlardı, sanırım onunla sözleşme yapıyorlar sizin yerinize. Bence hemen o telefondan arayıp iptal ettirin.
  • Goday kullanıcısına yanıt
    evet kimlik fotokopisiyle aylık faturalandırma yapıyorlar, abonelik bitmeden iptal faksı çekip bayiye kartı vermen lazım diye biliyorum
  • 
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.