mrb arkadaşlar 2004 model focusum var bu arabayı 2. el aldım debriyaj balatası acayip yukarda kavrıyodu servise gittim 700-800 ytl arası fiyat verdiler.bende dışarda bi tamirciye yaptırdım 300 ytl ye bitti olay 2 marka vardı debriyaj balatası olarak look ve adını hatırlamadığım marka bu tamirci bana adını hatırlamadığım parçayı taktı :) neyse ben balatayı değiştirdim debriyaj istediğim gibi oldu yukarda kavrama olayı bitti ben bu işlemi yaptıktan 2 gün sonra arabayı bi arkadaşıma verdim 1 gün onda kaldı arabayı aldığımda debriyaj yine yukarda kavrıyodu yaptırdığım tamirci bişey yok dedi başka yere götürdüm debriyaj yemiş dedi.1 günde nasıl oluyor abi dedim istesen 1 dk da bile yiyebilirsin dedi neyse benim kafama takıldı bu olay ve araştırdım focusların orjinal balatasının look marka olduğunu öğrendim ve başka bir tamircide 250 ytl ye bitirdim olayı debriyaj yine aşşağı indi çekiş güçlendi flan neyse bunuda yaptıktan 2 hafta sonra debriyaj tekrar yukarda kavramaya başladı ya ben psikolojik olarak çok taktığım için bu konuyu öyle hissediyorum yada gerçekten bi sorun var bi debriyaj balatası 1 günde yada 2 haftada böyle olması çok garip ya kartal arabamız var araba 96 model arabanın debriyaj hala güzel ve ben onu çok deli kullanırdım bu focusun üzerine o kadar titriyorum o kadar sorun oluyo bu sorun bitek bende mi var yoksa focuslarda debriyaj normaldede biraz yukardamı kavrıyo yardım ederseniz sevinirim teşekkürler.
Servse gitmen lazımdı yanlış yapmışşsın
quote:
Orijinalden alıntı: FullPerfromance
Servse gitmen lazımdı yanlış yapmışşsın
servis öyle uçuk rakam verdiki dedim bune şimdi aynı yara açıldı
quote:
Orijinalden alıntı: ŞAhin
servis öyle uçuk rakam verdiki dedim bune şimdi aynı yara açıldı
Alıntıları Göster
focus debriajı yukarda kavrar zaten için rahat olsun
quote:
Orijinalden alıntı: okyaypay
focus debriajı yukarda kavrar zaten için rahat olsun
Alıntıları Göster
bu olayı yıllar önce bende takmıştım ve servise gittim , yukarıda kavraması normalmiş. hakikaten kullandığım tüm focuslarda öyle.
quote:
Orijinalden alıntı: _c@dı_
bu olayı yıllar önce bende takmıştım ve servise gittim , yukarıda kavraması normalmiş. hakikaten kullandığım tüm focuslarda öyle.
Alıntıları Göster
bende de 2000 model vardı, yukarda kavrıodu ve düşürtememiştim.takma kafanı. 100bin km bişe olmaz yeni balataya, tamircilere çok takma...
quote:
Orijinalden alıntı: sampiyonlar
bende de 2000 model vardı, yukarda kavrıodu ve düşürtememiştim.takma kafanı. 100bin km bişe olmaz yeni balataya, tamircilere çok takma...
Alıntıları Göster
Benim focusdada neredeyse son kısmında kavrıyor bende ilk zamanlar kafama takmıştım serviste anlattım derdimi ve aynen focuslarda yukarıda kavradığını söylediler ama bence güzel bi durum değil çekişten çok düşüyor araç bu şekilde...
quote:
Orijinalden alıntı: Brada
Benim focusdada neredeyse son kısmında kavrıyor bende ilk zamanlar kafama takmıştım serviste anlattım derdimi ve aynen focuslarda yukarıda kavradığını söylediler ama bence güzel bi durum değil çekişten çok düşüyor araç bu şekilde...
Alıntıları Göster
Sanıyorum Ford araçların debriyajları genel olarak yukarıda kavrıyor. Zamanında escort 1994 model aracım vardı. Aracım yaklaşık 80.000 km de iken, devamlı gittiğim servis (özel servis-yetkili değil), aynı zamanda arkaşım da olur; dedi ki bana bu arabanın debriyajı bitik, yukarıda kavrıyor, değiştirmek gerekir. Ben de gittiği yere kadar gider, biterse değiştiririm mantığı var. Neyse birgün yolum Ford yetkili servise düştü arabada amortisörleri değiştirirken yetkili servis değiştirsin diye düşünmüştüm. Servisteki usta arabayı servise almadan bir tur attı, ben de o zaman sordum, debriyaj nasıl diye (yokladım adamı bakalım ne diyecek diye) gayet normal demişti. Amortisörleri değiştirdikten sonra , bu sefer beraber yola çıktık ustayla (arabayı servisteki eleman kullanıyor) ben yine sormuştum "debriyaj nasıl ?" diye. Servisteki usta da hafif yollu fırçalamıştı, normal dedik ya niye soruyorsun diye Neyse uzatmayalım, kafayı fazla takma. Sanırım Ford'ların genel yapısı bu. Yoksa arabadan soğursun.
quote:
Orijinalden alıntı: gokangokan
Sanıyorum Ford araçların debriyajları genel olarak yukarıda kavrıyor. Zamanında escort 1994 model aracım vardı. Aracım yaklaşık 80.000 km de iken, devamlı gittiğim servis (özel servis-yetkili değil), aynı zamanda arkaşım da olur; dedi ki bana bu arabanın debriyajı bitik, yukarıda kavrıyor, değiştirmek gerekir. Ben de gittiği yere kadar gider, biterse değiştiririm mantığı var. Neyse birgün yolum Ford yetkili servise düştü arabada amortisörleri değiştirirken yetkili servis değiştirsin diye düşünmüştüm. Servisteki usta arabayı servise almadan bir tur attı, ben de o zaman sordum, debriyaj nasıl diye (yokladım adamı bakalım ne diyecek diye) gayet normal demişti. Amortisörleri değiştirdikten sonra , bu sefer beraber yola çıktık ustayla (arabayı servisteki eleman kullanıyor) ben yine sormuştum "debriyaj nasıl ?" diye. Servisteki usta da hafif yollu fırçalamıştı, normal dedik ya niye soruyorsun diye Neyse uzatmayalım, kafayı fazla takma. Sanırım Ford'ların genel yapısı bu. Yoksa arabadan soğursun.
Alıntıları Göster
Öyle fakat araç gerçekten çekişten düşüyor bu durumda anlamadım gitti.
quote:
Orijinalden alıntı: Brada
Öyle fakat araç gerçekten çekişten düşüyor bu durumda anlamadım gitti.
Alıntıları Göster
seninki bozukmuş demek yukarda kavraması çekişten düşme anlamına gelmez.
quote:
Orijinalden alıntı: okyaypay
seninki bozukmuş demek yukarda kavraması çekişten düşme anlamına gelmez.
Alıntıları Göster
Gerçi arabada 140 binde ve focuslarda 100binden sonra bu tür sorunların olduğunu çok duydum buna birde egzos sisteminde olan sorunlarıda eklersek durum vahim gibi...
quote:
Orijinalden alıntı: Brada
Gerçi arabada 140 binde ve focuslarda 100binden sonra bu tür sorunların olduğunu çok duydum buna birde egzos sisteminde olan sorunlarıda eklersek durum vahim gibi...
Alıntıları Göster
vahim dediğin araç en az problem çıkaran ikinci el araç seçilmişti ama...
quote:
Orijinalden alıntı: sampiyonlar
vahim dediğin araç en az problem çıkaran ikinci el araç seçilmişti ama...
Alıntıları Göster
servise fazla vermiyeyim dedin ama daha fazlasını özele verdin.Bu her zaman olmasada genellikle böyledir kardeş. Bir başka mevzu, herhangi bir eşyana ne kadar üzerine titrersen o kadar başına bela olur.Sen focusu kartal gibi kullan bak nasıl sorunsuz olur
FOCUSLARDA, HİDROLİK DEBRİYAJ SİSTEMİ VARDIR. VE YUKARDA KAVRAMA NORMALDİR. VE AYARSIZDIR. YANİ AYAR YAPILAMAZ. BALATA İLK KULLANIMDAN BİTİNCEYE KADAR, DEBRİYAJIN KAVRAMA NOKTASI DEĞİŞMEZ...
DEĞİŞİMDEN ÖNCE KAÇIRMA VAR MIYDI? BALATANIN BİTTİĞİNE EMİN MİSİN?.
quote:
Orjinalden alıntı: hawk25
mrb arkadaşlar 2004 model focusum var bu arabayı 2. el aldım debriyaj balatası acayip yukarda kavrıyodu servise gittim 700-800 ytl arası fiyat verdiler.bende dışarda bi tamirciye yaptırdım 300 ytl ye bitti olay 2 marka vardı debriyaj balatası olarak look ve adını hatırlamadığım marka bu tamirci bana adını hatırlamadığım parçayı taktı :) neyse ben balatayı değiştirdim debriyaj istediğim gibi oldu yukarda kavrama olayı bitti ben bu işlemi yaptıktan 2 gün sonra arabayı bi arkadaşıma verdim 1 gün onda kaldı arabayı aldığımda debriyaj yine yukarda kavrıyodu yaptırdığım tamirci bişey yok dedi başka yere götürdüm debriyaj yemiş dedi.1 günde nasıl oluyor abi dedim istesen 1 dk da bile yiyebilirsin dedi neyse benim kafama takıldı bu olay ve araştırdım focusların orjinal balatasının look marka olduğunu öğrendim ve başka bir tamircide 250 ytl ye bitirdim olayı debriyaj yine aşşağı indi çekiş güçlendi flan neyse bunuda yaptıktan 2 hafta sonra debriyaj tekrar yukarda kavramaya başladı ya ben psikolojik olarak çok taktığım için bu konuyu öyle hissediyorum yada gerçekten bi sorun var bi debriyaj balatası 1 günde yada 2 haftada böyle olması çok garip ya kartal arabamız var araba 96 model arabanın debriyaj hala güzel ve ben onu çok deli kullanırdım bu focusun üzerine o kadar titriyorum o kadar sorun oluyo bu sorun bitek bende mi var yoksa focuslarda debriyaj normaldede biraz yukardamı kavrıyo yardım ederseniz sevinirim teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: roverci
FOCUSLARDA, HİDROLİK DEBRİYAJ SİSTEMİ VARDIR. VE YUKARDA KAVRAMA NORMALDİR. VE AYARSIZDIR. YANİ AYAR YAPILAMAZ. BALATA İLK KULLANIMDAN BİTİNCEYE KADAR, DEBRİYAJIN KAVRAMA NOKTASI DEĞİŞMEZ...
DEĞİŞİMDEN ÖNCE KAÇIRMA VAR MIYDI? BALATANIN BİTTİĞİNE EMİN MİSİN?.
quote:
Orjinalden alıntı: hawk25
mrb arkadaşlar 2004 model focusum var bu arabayı 2. el aldım debriyaj balatası acayip yukarda kavrıyodu servise gittim 700-800 ytl arası fiyat verdiler.bende dışarda bi tamirciye yaptırdım 300 ytl ye bitti olay 2 marka vardı debriyaj balatası olarak look ve adını hatırlamadığım marka bu tamirci bana adını hatırlamadığım parçayı taktı :) neyse ben balatayı değiştirdim debriyaj istediğim gibi oldu yukarda kavrama olayı bitti ben bu işlemi yaptıktan 2 gün sonra arabayı bi arkadaşıma verdim 1 gün onda kaldı arabayı aldığımda debriyaj yine yukarda kavrıyodu yaptırdığım tamirci bişey yok dedi başka yere götürdüm debriyaj yemiş dedi.1 günde nasıl oluyor abi dedim istesen 1 dk da bile yiyebilirsin dedi neyse benim kafama takıldı bu olay ve araştırdım focusların orjinal balatasının look marka olduğunu öğrendim ve başka bir tamircide 250 ytl ye bitirdim olayı debriyaj yine aşşağı indi çekiş güçlendi flan neyse bunuda yaptıktan 2 hafta sonra debriyaj tekrar yukarda kavramaya başladı ya ben psikolojik olarak çok taktığım için bu konuyu öyle hissediyorum yada gerçekten bi sorun var bi debriyaj balatası 1 günde yada 2 haftada böyle olması çok garip ya kartal arabamız var araba 96 model arabanın debriyaj hala güzel ve ben onu çok deli kullanırdım bu focusun üzerine o kadar titriyorum o kadar sorun oluyo bu sorun bitek bende mi var yoksa focuslarda debriyaj normaldede biraz yukardamı kavrıyo yardım ederseniz sevinirim teşekkürler.
arkadaşlar ben bunu ford özel servisinde duymuştum.Ford marka araçlarda debriyajda bir sistem varmış ve otomatik ayarlıyormuş.Bunu bana ford yetkili servisindede söylemişlerdi gerçi.Belki işinize yarar bu bilgi
quote:
Orijinalden alıntı: Guest
arkadaşlar ben bunu ford özel servisinde duymuştum.Ford marka araçlarda debriyajda bir sistem varmış ve otomatik ayarlıyormuş.Bunu bana ford yetkili servisindede söylemişlerdi gerçi.Belki işinize yarar bu bilgi
Alıntıları Göster
alakasız da olabilir ama carbon clean yaptırmayı denedin mi? benim escort da gitmiyordu bir türlü, carbon clean yaptırdıktan sonra rahatlamıştı.
quote:
Orijinalden alıntı: gokangokan
alakasız da olabilir ama carbon clean yaptırmayı denedin mi? benim escort da gitmiyordu bir türlü, carbon clean yaptırdıktan sonra rahatlamıştı.
Alıntıları Göster
benim arabada arabada 2004 focus yukarda kavrıyo ama çekişte bi sorun yok sanırım genel olarak yukarda ve hidrolik olduğu için ayarlıyamıyolar.
quote:
Orijinalden alıntı: cefiro
benim arabada arabada 2004 focus yukarda kavrıyo ama çekişte bi sorun yok sanırım genel olarak yukarda ve hidrolik olduğu için ayarlıyamıyolar.
Alıntıları Göster
Arkadaşlar, bizim focus'da yukarıda kavrıyor. Yeni nesil debriyajlarda öyle aşağıda olsun yukarıda olsun muhabbetti yok benim bildiğim. Debriyaj hidrolik bir sistem ile kendisi ayarlıyor diye biliyorum.
Sonuç olarak aracında bir problem yok kardeşim. Arabanı zevkle sür.
quote:
Orijinalden alıntı: cefiro
benim arabada arabada 2004 focus yukarda kavrıyo ama çekişte bi sorun yok sanırım genel olarak yukarda ve hidrolik olduğu için ayarlıyamıyolar.