Şimdi Ara

Ford Focus debriyaj balatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
23.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrb arkadaşlar 2004 model focusum var bu arabayı 2. el aldım debriyaj balatası acayip yukarda kavrıyodu servise gittim 700-800 ytl arası fiyat verdiler.bende dışarda bi tamirciye yaptırdım 300 ytl ye bitti olay 2 marka vardı debriyaj balatası olarak look ve adını hatırlamadığım marka bu tamirci bana adını hatırlamadığım parçayı taktı :) neyse ben balatayı değiştirdim debriyaj istediğim gibi oldu yukarda kavrama olayı bitti ben bu işlemi yaptıktan 2 gün sonra arabayı bi arkadaşıma verdim 1 gün onda kaldı arabayı aldığımda debriyaj yine yukarda kavrıyodu yaptırdığım tamirci bişey yok dedi başka yere götürdüm debriyaj yemiş dedi.1 günde nasıl oluyor abi dedim istesen 1 dk da bile yiyebilirsin dedi neyse benim kafama takıldı bu olay ve araştırdım focusların orjinal balatasının look marka olduğunu öğrendim ve başka bir tamircide 250 ytl ye bitirdim olayı debriyaj yine aşşağı indi çekiş güçlendi flan neyse bunuda yaptıktan 2 hafta sonra debriyaj tekrar yukarda kavramaya başladı ya ben psikolojik olarak çok taktığım için bu konuyu öyle hissediyorum yada gerçekten bi sorun var bi debriyaj balatası 1 günde yada 2 haftada böyle olması çok garip ya kartal arabamız var araba 96 model arabanın debriyaj hala güzel ve ben onu çok deli kullanırdım bu focusun üzerine o kadar titriyorum o kadar sorun oluyo bu sorun bitek bende mi var yoksa focuslarda debriyaj normaldede biraz yukardamı kavrıyo yardım ederseniz sevinirim teşekkürler.







  • Servse gitmen lazımdı yanlış yapmışşsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FullPerfromance

    Servse gitmen lazımdı yanlış yapmışşsın
    servis öyle uçuk rakam verdiki dedim bune şimdi aynı yara açıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ŞAhin

    servis öyle uçuk rakam verdiki dedim bune şimdi aynı yara açıldı

    Alıntıları Göster
    focus debriajı yukarda kavrar zaten için rahat olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    focus debriajı yukarda kavrar zaten için rahat olsun

    Alıntıları Göster
    bu olayı yıllar önce bende takmıştım ve servise gittim , yukarıda kavraması normalmiş. hakikaten kullandığım tüm focuslarda öyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _c@dı_

    bu olayı yıllar önce bende takmıştım ve servise gittim , yukarıda kavraması normalmiş. hakikaten kullandığım tüm focuslarda öyle.

    Alıntıları Göster
    bende de 2000 model vardı, yukarda kavrıodu ve düşürtememiştim.takma kafanı. 100bin km bişe olmaz yeni balataya, tamircilere çok takma...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sampiyonlar

    bende de 2000 model vardı, yukarda kavrıodu ve düşürtememiştim.takma kafanı. 100bin km bişe olmaz yeni balataya, tamircilere çok takma...

    Alıntıları Göster
    Benim focusdada neredeyse son kısmında kavrıyor bende ilk zamanlar kafama takmıştım serviste anlattım derdimi ve aynen focuslarda yukarıda kavradığını söylediler ama bence güzel bi durum değil çekişten çok düşüyor araç bu şekilde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brada

    Benim focusdada neredeyse son kısmında kavrıyor bende ilk zamanlar kafama takmıştım serviste anlattım derdimi ve aynen focuslarda yukarıda kavradığını söylediler ama bence güzel bi durum değil çekişten çok düşüyor araç bu şekilde...

    Alıntıları Göster
    Sanıyorum Ford araçların debriyajları genel olarak yukarıda kavrıyor. Zamanında escort 1994 model aracım vardı. Aracım yaklaşık 80.000 km de iken, devamlı gittiğim servis (özel servis-yetkili değil), aynı zamanda arkaşım da olur; dedi ki bana bu arabanın debriyajı bitik, yukarıda kavrıyor, değiştirmek gerekir. Ben de gittiği yere kadar gider, biterse değiştiririm mantığı var.
    Neyse birgün yolum Ford yetkili servise düştü arabada amortisörleri değiştirirken yetkili servis değiştirsin diye düşünmüştüm. Servisteki usta arabayı servise almadan bir tur attı, ben de o zaman sordum, debriyaj nasıl diye (yokladım adamı bakalım ne diyecek diye) gayet normal demişti. Amortisörleri değiştirdikten sonra , bu sefer beraber yola çıktık ustayla (arabayı servisteki eleman kullanıyor) ben yine sormuştum "debriyaj nasıl ?" diye. Servisteki usta da hafif yollu fırçalamıştı, normal dedik ya niye soruyorsun diye
    Neyse uzatmayalım, kafayı fazla takma. Sanırım Ford'ların genel yapısı bu. Yoksa arabadan soğursun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokangokan

    Sanıyorum Ford araçların debriyajları genel olarak yukarıda kavrıyor. Zamanında escort 1994 model aracım vardı. Aracım yaklaşık 80.000 km de iken, devamlı gittiğim servis (özel servis-yetkili değil), aynı zamanda arkaşım da olur; dedi ki bana bu arabanın debriyajı bitik, yukarıda kavrıyor, değiştirmek gerekir. Ben de gittiği yere kadar gider, biterse değiştiririm mantığı var.
    Neyse birgün yolum Ford yetkili servise düştü arabada amortisörleri değiştirirken yetkili servis değiştirsin diye düşünmüştüm. Servisteki usta arabayı servise almadan bir tur attı, ben de o zaman sordum, debriyaj nasıl diye (yokladım adamı bakalım ne diyecek diye) gayet normal demişti. Amortisörleri değiştirdikten sonra , bu sefer beraber yola çıktık ustayla (arabayı servisteki eleman kullanıyor) ben yine sormuştum "debriyaj nasıl ?" diye. Servisteki usta da hafif yollu fırçalamıştı, normal dedik ya niye soruyorsun diye
    Neyse uzatmayalım, kafayı fazla takma. Sanırım Ford'ların genel yapısı bu. Yoksa arabadan soğursun.

    Alıntıları Göster
    Öyle fakat araç gerçekten çekişten düşüyor bu durumda anlamadım gitti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brada

    Öyle fakat araç gerçekten çekişten düşüyor bu durumda anlamadım gitti.

    Alıntıları Göster
    seninki bozukmuş demek
    yukarda kavraması çekişten düşme anlamına gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    seninki bozukmuş demek
    yukarda kavraması çekişten düşme anlamına gelmez.

    Alıntıları Göster
    Gerçi arabada 140 binde ve focuslarda 100binden sonra bu tür sorunların olduğunu çok duydum buna birde egzos sisteminde olan sorunlarıda eklersek durum vahim gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brada

    Gerçi arabada 140 binde ve focuslarda 100binden sonra bu tür sorunların olduğunu çok duydum buna birde egzos sisteminde olan sorunlarıda eklersek durum vahim gibi...

    Alıntıları Göster
    vahim dediğin araç en az problem çıkaran ikinci el araç seçilmişti ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sampiyonlar

    vahim dediğin araç en az problem çıkaran ikinci el araç seçilmişti ama...

    Alıntıları Göster
    servise fazla vermiyeyim dedin ama daha fazlasını özele verdin.Bu her zaman olmasada genellikle böyledir kardeş. Bir başka mevzu, herhangi bir eşyana ne kadar üzerine titrersen o kadar başına bela olur.Sen focusu kartal gibi kullan bak nasıl sorunsuz olur
  • FOCUSLARDA,
    HİDROLİK DEBRİYAJ SİSTEMİ VARDIR. VE YUKARDA KAVRAMA NORMALDİR. VE AYARSIZDIR. YANİ AYAR YAPILAMAZ.
    BALATA İLK KULLANIMDAN BİTİNCEYE KADAR, DEBRİYAJIN KAVRAMA NOKTASI DEĞİŞMEZ...

    DEĞİŞİMDEN ÖNCE KAÇIRMA VAR MIYDI? BALATANIN BİTTİĞİNE EMİN MİSİN?.


    quote:

    Orjinalden alıntı: hawk25

    mrb arkadaşlar 2004 model focusum var bu arabayı 2. el aldım debriyaj balatası acayip yukarda kavrıyodu servise gittim 700-800 ytl arası fiyat verdiler.bende dışarda bi tamirciye yaptırdım 300 ytl ye bitti olay 2 marka vardı debriyaj balatası olarak look ve adını hatırlamadığım marka bu tamirci bana adını hatırlamadığım parçayı taktı :) neyse ben balatayı değiştirdim debriyaj istediğim gibi oldu yukarda kavrama olayı bitti ben bu işlemi yaptıktan 2 gün sonra arabayı bi arkadaşıma verdim 1 gün onda kaldı arabayı aldığımda debriyaj yine yukarda kavrıyodu yaptırdığım tamirci bişey yok dedi başka yere götürdüm debriyaj yemiş dedi.1 günde nasıl oluyor abi dedim istesen 1 dk da bile yiyebilirsin dedi neyse benim kafama takıldı bu olay ve araştırdım focusların orjinal balatasının look marka olduğunu öğrendim ve başka bir tamircide 250 ytl ye bitirdim olayı debriyaj yine aşşağı indi çekiş güçlendi flan neyse bunuda yaptıktan 2 hafta sonra debriyaj tekrar yukarda kavramaya başladı ya ben psikolojik olarak çok taktığım için bu konuyu öyle hissediyorum yada gerçekten bi sorun var bi debriyaj balatası 1 günde yada 2 haftada böyle olması çok garip ya kartal arabamız var araba 96 model arabanın debriyaj hala güzel ve ben onu çok deli kullanırdım bu focusun üzerine o kadar titriyorum o kadar sorun oluyo bu sorun bitek bende mi var yoksa focuslarda debriyaj normaldede biraz yukardamı kavrıyo yardım ederseniz sevinirim teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    FOCUSLARDA,
    HİDROLİK DEBRİYAJ SİSTEMİ VARDIR. VE YUKARDA KAVRAMA NORMALDİR. VE AYARSIZDIR. YANİ AYAR YAPILAMAZ.
    BALATA İLK KULLANIMDAN BİTİNCEYE KADAR, DEBRİYAJIN KAVRAMA NOKTASI DEĞİŞMEZ...

    DEĞİŞİMDEN ÖNCE KAÇIRMA VAR MIYDI? BALATANIN BİTTİĞİNE EMİN MİSİN?.


    quote:

    Orjinalden alıntı: hawk25

    mrb arkadaşlar 2004 model focusum var bu arabayı 2. el aldım debriyaj balatası acayip yukarda kavrıyodu servise gittim 700-800 ytl arası fiyat verdiler.bende dışarda bi tamirciye yaptırdım 300 ytl ye bitti olay 2 marka vardı debriyaj balatası olarak look ve adını hatırlamadığım marka bu tamirci bana adını hatırlamadığım parçayı taktı :) neyse ben balatayı değiştirdim debriyaj istediğim gibi oldu yukarda kavrama olayı bitti ben bu işlemi yaptıktan 2 gün sonra arabayı bi arkadaşıma verdim 1 gün onda kaldı arabayı aldığımda debriyaj yine yukarda kavrıyodu yaptırdığım tamirci bişey yok dedi başka yere götürdüm debriyaj yemiş dedi.1 günde nasıl oluyor abi dedim istesen 1 dk da bile yiyebilirsin dedi neyse benim kafama takıldı bu olay ve araştırdım focusların orjinal balatasının look marka olduğunu öğrendim ve başka bir tamircide 250 ytl ye bitirdim olayı debriyaj yine aşşağı indi çekiş güçlendi flan neyse bunuda yaptıktan 2 hafta sonra debriyaj tekrar yukarda kavramaya başladı ya ben psikolojik olarak çok taktığım için bu konuyu öyle hissediyorum yada gerçekten bi sorun var bi debriyaj balatası 1 günde yada 2 haftada böyle olması çok garip ya kartal arabamız var araba 96 model arabanın debriyaj hala güzel ve ben onu çok deli kullanırdım bu focusun üzerine o kadar titriyorum o kadar sorun oluyo bu sorun bitek bende mi var yoksa focuslarda debriyaj normaldede biraz yukardamı kavrıyo yardım ederseniz sevinirim teşekkürler.
    arkadaşlar ben bunu ford özel servisinde duymuştum.Ford marka araçlarda debriyajda bir sistem varmış ve otomatik ayarlıyormuş.Bunu bana ford yetkili servisindede söylemişlerdi gerçi.Belki işinize yarar bu bilgi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    arkadaşlar ben bunu ford özel servisinde duymuştum.Ford marka araçlarda debriyajda bir sistem varmış ve otomatik ayarlıyormuş.Bunu bana ford yetkili servisindede söylemişlerdi gerçi.Belki işinize yarar bu bilgi

    Alıntıları Göster
    alakasız da olabilir ama carbon clean yaptırmayı denedin mi? benim escort da gitmiyordu bir türlü, carbon clean yaptırdıktan sonra rahatlamıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokangokan

    alakasız da olabilir ama carbon clean yaptırmayı denedin mi? benim escort da gitmiyordu bir türlü, carbon clean yaptırdıktan sonra rahatlamıştı.

    Alıntıları Göster
    benim arabada arabada 2004 focus yukarda kavrıyo ama çekişte bi sorun yok sanırım genel olarak yukarda ve hidrolik olduğu için ayarlıyamıyolar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cefiro

    benim arabada arabada 2004 focus yukarda kavrıyo ama çekişte bi sorun yok sanırım genel olarak yukarda ve hidrolik olduğu için ayarlıyamıyolar.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, bizim focus'da yukarıda kavrıyor. Yeni nesil debriyajlarda öyle aşağıda olsun yukarıda olsun muhabbetti yok benim bildiğim. Debriyaj hidrolik bir sistem ile kendisi ayarlıyor diye biliyorum.

    Sonuç olarak aracında bir problem yok kardeşim. Arabanı zevkle sür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cefiro

    benim arabada arabada 2004 focus yukarda kavrıyo ama çekişte bi sorun yok sanırım genel olarak yukarda ve hidrolik olduğu için ayarlıyamıyolar.

    Alıntıları Göster
    focusta balatanın bittiğini debriyajın sertliğinden anlayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    focusta balatanın bittiğini debriyajın sertliğinden anlayabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Focus'larda Hidrolik Debriyaj var yukarıda arkadaşlar söylemiş. Ayar yapılamaz, çunku Debriyaj teli diye birşey yok. Aynı olay Megane'lerdede var..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.