Şimdi Ara

Stop Etme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
9.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende 99 Tipo 1.6 i.e SLX var. Çok soğuk havalarda çalıştırıp biraz gidiyorum. Bazen 1. vitestenden ikiye atarken debriyaja bastığımda stop ediyor. Ama bunu herzaman yapmıyor. Genelde çok soğuk günlerde bir de uzun süre çalıştırmadan kaldıysa bunu yapıyor. Tekrardan çalıştırıyorum sorunsuz çalışıyor ve yoluma devam ediyorum. Servise sordum yakıttandır falan dedi 30 YTL verip bir enjeksiyon katkısı koyduk pek değişine birşey olmadı. Size motor soğuk olduğu için mi yoksa başka bir sebepten mi yapar?


     Stop Etme Sorunu







  • Arkadaşlar bu arada arabamda LPG sistemi mevcut değil.
  • ENJEKSİYON BASINCI DÜŞÜK OLABİLİR,EMME MANİFOLDU ÖN ISITICISI ARIZALI OLABİLİR.
  • aynı sorun bnm unomda da var araba durunca stop ediyor. bosta veya debriyaja basılmıs olması bi şey değiştirmiyor. ikide bir tekrarlıyo insanı sinir ediyor. sorun nerde anlayamadım
  • karburatör bogaz kelebeğini temizletin
  • YAKIT POMPASININ BASINCINI ÖLÇTÜRÜN,BUJİLERE BAKTIRIN BUJİLER SOĞUKKEN BU SORUN OLABİLİYOR. SORUN %70 BUJİLERDEN KAYNAKLANIYOR.BUJİ ANAHTARIN VARSA BUJİLERİ SÖK EVEDE BEKLESİN SABAH TAKIP ÇALIŞTIR BUNU DENE MUHTEMELEN BUJİLERDEN YAPIYOR.
  • arkadaşım arabanın benzin hava karışımının yoğunluğundan kaynaklı olabilir çünkü soğuk havalarda sıvı ve gaz fazındaki moleküller katılaşmaya geçer buda arabanızın istop etmesini sağlar bu sorun değildir aslında her arabada olağan bir şeydir sana önerim ateşleme bujilerine ve enjeksiyona baktırmandır

    vede aracını soğuk zamanlarda en az 2-3 dk çalıştırmandır benzinli ise tüplü ise motorun isinmasi ve yakıtın güzel yanması için 5dk çalıştırmak kafidir araban mazotlu ise 1-2 dk boşta çalıştırmak yeterlidir sorunsuz günler dileğimle sinem eylül
  • Arabam enjeksiyonlu, karburatör mevcut değil
    quote:

    Orjinalden alıntı: bekaert

    karburatör bogaz kelebeğini temizletin
  • Hiçbirşeyi kontro etmeden soğuk bir zamanda arabay ı 5dk. çalıştıracağım, motor ısınsın diye, zaten benim tahminide büyük ihtimalle motor soğuk olduğu bunu yapıyor. Çünkü daha önce hiç motoru ısıtmadan yola koyuluyordum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: sinem_eylul

    arkadaşım arabanın benzin hava karışımının yoğunluğundan kaynaklı olabilir çünkü soğuk havalarda sıvı ve gaz fazındaki moleküller katılaşmaya geçer buda arabanızın istop etmesini sağlar bu sorun değildir aslında her arabada olağan bir şeydir sana önerim ateşleme bujilerine ve enjeksiyona baktırmandır

    vede aracını soğuk zamanlarda en az 2-3 dk çalıştırmandır benzinli ise tüplü ise motorun isinmasi ve yakıtın güzel yanması için 5dk çalıştırmak kafidir araban mazotlu ise 1-2 dk boşta çalıştırmak yeterlidir sorunsuz günler dileğimle sinem eylül




  • bende 1.4 ie var buz gibi soğuklarda bile bana mısın demiyor.ısıtmasanda fark etmiyor.senin arabada bir problem var ama ufak bir problem.
  • Bencede ufak bir problem, bugünde hava soğuktu çalıştırdım hiç sorunsuz gittim. Baktırmasamda olur aslında zaten servise sordum, pek tatmin edici cevaplar veremediler.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yeakin

    bende 1.4 ie var buz gibi soğuklarda bile bana mısın demiyor.ısıtmasanda fark etmiyor.senin arabada bir problem var ama ufak bir problem.
  • Başka fikri olan arkadaş yok mu?
  • bence rölanti muşuru kirlenmiş olabilir.büyük bir ihtimalle kurum bağlamıştır.temizlenmesi gerekli.
  • "rölanti muşuru" nerede tam olarak?
    quote:

    Orjinalden alıntı: hunterxt41

    bence rölanti muşuru kirlenmiş olabilir.büyük bir ihtimalle kurum bağlamıştır.temizlenmesi gerekli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 3 Aralık 2006; 22:29:45 >
  • bende tipo kullandım soğuk havayı hiç sevmez birde bu araçlarla otomatik jikle yok manuel soğuk havalarda motor ısınana kadar jikle çekili olsun bir süre
  • Soğuğu sevmediği doğru ama kardeş, benim arabam jigle yok. Senin kullandığın model muhtemelen karburatörlüydü. Tipo'nun i.e modellerinin hiçbirinde jigle yok. Jigle dediğin karburatörlü araçlarda olur, enjeksiyonlu araçta jigle olmaz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: FIRST BULLET

    bende tipo kullandım soğuk havayı hiç sevmez birde bu araçlarla otomatik jikle yok manuel soğuk havalarda motor ısınana kadar jikle çekili olsun bir süre
  • SORUN SENİN BUJİLERDE.
  • SELAM

    Bende uno kullanıyorum bende de bazen aynı sorun oluyor ama ben arızayı buldum.

    Bendeki arıza alarm dan kaynak lanıyor şayet alam sende de varsa o yaptırabilir biliyorsun alarm kontaga baglanıyor bende sigorta da bir gevşeklik vardı araba stop edince sigortayı oynatıyordum çalışıyordu alarm takılıysa anlattıgın arızanın o olma ihtimalinide düşün derim

    alarm ın yok sa veya ondan degilse senin anlattıgın arıza elektirikle ilgili enjeksion la ilgili fişleri tektek temizlemeni öneririm

    birde arabanın şarz ını ölçtür düşük şarz veye akünün yetersiz olması enjeksiyon role lerinin randumansız çalışmasını ve anlattıgına benzer motor arızalarının ortaya çıkmasına sebep olur

    şu an aklıma gelenler bunlar umarım yardımcı olabilmişimdir.




  • Bujilerini 10.000k önce serviste değiştirdim. Orjinal bujulerini taktılar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yeakin

    SORUN SENİN BUJİLERDE.
  • buji kablolarını değiştirin arda bir. ucuz parçalar. önemli parçalar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.