Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (249. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38.968
Cevap
305
Favori
2.226.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 247248249250251
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    audi, mercedes ve bmw (az biraz da volvo) türevi premium araçlar haricinde D sınıfı bir aracın ve C sınıfı bir aracın fiyatı bellidir. C sınıfı için benzinli otomatikte 80-90 arası, dizel-otomatikte 90-100 arasıdır. D sınıfında ise benzinli otomatik 100-110, dizel otomatik ise 110 ve üstüdür. civic benzinli 100ü geçerse satmaz. araba iyidir kötüdür ayrı. sonuçta C sınıfı bir araç. gerek vag grup, gerek psa gerekse de renaultta benzinli C sınıfı araçlar uygun fiyatlarda satılıyor. dolayısıyla 100bin TL geçilirse aynı fiyata D sınıfı araçlar tercih edilir.

    Civic 100 tl'yi geçse de satılacak. Görürsün.... Lakin o fiyatı geçip geçmeyeceğini bilemeyiz. Ama bildiğim tek şey 6 yıl 150 bin km garantili, sorunsuz ve keyifli bir araç olan civic her geçen gün Pazarda yerini arttırdığı ve değer kaybetmeden(üstüne kar edilerek) çok rahat satılabildiği... Yeni kasalar piyasaya çıktıktan sonra eski kasalar da değer üstüne değer kazanacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DeepNote kullanıcısına yanıt
    Civic'in CEO'su ben değilim. Fiyatının yüksek olması Beni Mutlu etmeyeceği gibi sizi mutsuz edeceği bir gerçek. Neden mi ? Araba çok yakışıklı... B sınıfının en boş aracının 40-50 binden başladığı bir pazarda fantezi kurmanın anlamı yok... Yeni kasanın fiyatını ne yaparlar bilmem ama bildiğim tek şey fiyatı ne olursa olsun bu kasayı ilk alanların iyi kar edeceği...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar; ilk ciktiginda yogunluk olabilir. Eger arac yok ise Honda'da fiyat sabitleyebiliyorlar mi ? Yoksa arac geldigi zamanki fiyat mi gecerli oluyor (diger markalardaki gibi ) ?

    Turkiye'de uretilecegi icin merak edttim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muin


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    audi, mercedes ve bmw (az biraz da volvo) türevi premium araçlar haricinde D sınıfı bir aracın ve C sınıfı bir aracın fiyatı bellidir. C sınıfı için benzinli otomatikte 80-90 arası, dizel-otomatikte 90-100 arasıdır. D sınıfında ise benzinli otomatik 100-110, dizel otomatik ise 110 ve üstüdür. civic benzinli 100ü geçerse satmaz. araba iyidir kötüdür ayrı. sonuçta C sınıfı bir araç. gerek vag grup, gerek psa gerekse de renaultta benzinli C sınıfı araçlar uygun fiyatlarda satılıyor. dolayısıyla 100bin TL geçilirse aynı fiyata D sınıfı araçlar tercih edilir.

    Civic 100 tl'yi geçse de satılacak. Görürsün.... Lakin o fiyatı geçip geçmeyeceğini bilemeyiz. Ama bildiğim tek şey 6 yıl 150 bin km garantili, sorunsuz ve keyifli bir araç olan civic her geçen gün Pazarda yerini arttırdığı ve değer kaybetmeden(üstüne kar edilerek) çok rahat satılabildiği... Yeni kasalar piyasaya çıktıktan sonra eski kasalar da değer üstüne değer kazanacaktır.

    Geçmişteki örneklere baktığımızda söylediklerini destekleyen kanıtlar göremiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DeepNote kullanıcısına yanıt
    Hocam yalnız 0-100 alenen yokuş aşağı test edilmiş. 100 km'den sonra çıkış sonra tekrar iniş var. Yokuş aşağı yapılan testler çokta gerçekçi olmaz.
  • volkanac V kullanıcısına yanıt
    Fabrika Türkiye'de olduğu için pek bekleyen olmuyor ama faturayı kestirdiğin tarihteki fiyat geçerli diye biliyorum.
  • fLaVa kullanıcısına yanıt
    2.maddeye ilaveten aracın kendi kendine gaz verip ileriye atilmasi yogun trafikte olmadı, olsaydı zaten öndeki araca bindirmis olurdum cunku 3 kez pompaladı mazotu aralıklar ile ve yaklasik 3 araba boyu devam etti bu durum. Yoğun trafikte ise titremeler ara ara oldu kalkışlarda dedigin gibi viteste kararsizlik var birde frenden ayağımı cekince araç hareket etmiyor öne doğru oda bir garip geldi bana alisamadim gaz pedalına basmak gerekiyor düz yolda bile. Hafif rampada ise geriye kaciriyor hill holder resmen out of service aracin camlari acikken traktör sesi komple iceride mümkün değil böyle bir araç ile uzun yol tam facia olur gerci camlar kapalı iken bile motor sesi gelmekte.

    Mercedes bence sadece dizel motorunu almistir edc ile aldı ise büyük hata yapmış demektir.




  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    6 yıldır sıkı Honda takipçisi ve kullanıcısıyım. İnternet sitesine bakarsanız mevcut kasanın fiyatı 88 bin. yeni kasayı 80-85-90 bine mi verecekler. Murat ettiklerinize göre konuşmayın. Türkiye kasası yurtdışı kasası ile aynı ise Türkiye'de satış rekoru kırar, fiyatlar yukarıda seyreder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 yıllık honda takipçisi olarak temennilerinizi paylaşmanız normal. ama temenninizi olacak olanlarmış gibi lanse etmeniz normal değil. honda şimdiye kadar ülkemizde hiç pahalıya çok satabilen bir araç olmadı. civici de çok uygun verdiği için satıldı hep. (crvnin rakibi olmadığı için istisna) yani honda kullanıcıları araç alırken kendi sınıfındaki rakiplerinden daha az ücret verdiler. bir kısmı hondayı sevdiği için bir kısmı için maliyet nedeniyle hondayı tercih ettiler.

    gelinen noktada rakiplerinden açık ara daha pahalı olursa fanatik hondacılar hariç insanlar aynı paraya daha üst sınıf araç tercih ederler. (passat, superb, 508, mondeo) şimdiye kadar da öyle yaptılar. b sınıfı c sınıfı ile aynı fiyat olursa c sınıfı alınır. c sınıfı ile d sınıfı aynı fiyat olursa d sınıfı tercih edilir. bu büyük yüzde ile hep bu şekilde gerçekleşti. (fanatikler hariç) focusun bir önceki kasası gelirken de araç çok güzel, yol tutuşu d sınıfına taş çıkarır dendi. ancak yine de c sınıfı fiyatından satmak zorunda kaldı.

    bu kasa çok güzel pahalı olsa da satar görüşü şimdiye kadar hiç bir model için işlemedi. hele ki benzinli araçlarda. hiç olmamış bir şeyi sırf temenni ediyorsunuz diye olacakmış gibi lanse etmeyin. bir avuç marka sempazitanının düşünceleri ile şekillenmiyor pazar.




  • İş temennimle şekillenecekse 70 bin olsun derim c sınıfı araçların piyasa fiyatlarından haberiniz yok galiba. Piyasada araç fiyatı yüksek ona kıyasla konuşuyorum. Hoş Honda piyasadaki araçlara on basar ya neyse... Sözün özü mevcudiyette 88 bin olan Honda'nın yeni kasası 80-90 olur diye atıp tutanlar mahçup olurlar. Yeni kasa olmasından dolayı fiyatı ilk Zamanlar biraz aşağı tutulabilir(bunda bile 92'den aşağı düşünülmemesi lazım) akabinde fiyatlar artar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet şu an civicin liste fiyatı 88 bin ama bayide 10binden fazla indirim yapıyor honda. millet 78-76bine alıyor. ki benzinli araçlara tüm markaların bayileri indirim yapıyor. dizel araçlarda burnundan kıl aldırmayan vw bile golf ve jetta benzinliye 3000-4000 tl indirim yapıyor. dolayısıyla aslında civic 90binden girmiş olursa önceki kasadan 10 bin daha pahalı girmiş olur. yeni kasa eski kasa farkı olarak da 10 bin düşük bir rakam değil.

    ben eski kasa civici hiç beğenmiyordum. benim tespit ettiğim sorunlar zaten yurtdışı sitelerde de yazıyordu. ancak aynı siteler yeni civici beğenmişler. bazıları sınıfının en iyi aracı diyor. ancak sınıfının... bir üst sınıfın değil.

    yurtdışı incelemelerden hareketle orta donanım dizel otomatik bir civic alabilir miyim diye düşünüyorum. mevcut aracım benzinli olduğu için (tsi golf) benzinli araç istemiyorum. ancak fiyat pahalı olursa gider D sınıfı alırım. bir çok kişi de böyle yapar. hatta yapıyor da. polo pahalı gelince golf alan, clio pahalı gelince megane alan çok var. civic pahalı gelirse millet gider d sınıfı alır geçmişte yaptığı gibi. ancak ben hondanın yerinde olsam yeni motoru accordda da kullanırım. o zaman mantıklı hale gelir o fiyatlar. diğer markaların müşterilerini de çeker.




  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    accord için söylediklerinize katılıyorum. ben civic'in fotoğraf ve videolarına (çıplak gözle de görmek gerek tabii) baktığımda her seferinde hayran kalıyorum, yeni accord civic'ten de daha güzel duruyor (d sınıfı olması dışındaki unsurlarla da beraber)..

    accord ülkemizde pek tutulmadı. 2 litre motoruyla executive donanımı 135bn gibi bir rakam ediyor diye tahminim. aynı araca 1.6 motor olsa, vergi değişiminden dolayı 135 yerine 103bine inerdi. honda accord'u avrupa piyasasına tekrar sokma kararı alsa bile bu tahminim 5-10 yıldan erken olmaz. turbo motorla çok başarılı olabilirdi...
  • Ben şu vergi avantajı muhabbetine hastayım.140-150 hatta daha üstü araba alıp, 1775 lira vergi farkı(1.6 - 2.0 farkı) hesabını yapanlar veya üç kuruş fazla yakacak diye hesap yapanlar o araçlara binmesinler bir zahmet. Bir garip memleketiz, markaların en üst segmentlerinde bile 1.6, 1.3 motor arayacağız yakında. Markalar da uyandı, bütün reklamlar 1.6 dizel otomatik, bütün filo araçları 1.6 dizel otomatik. Bütün kazık fiyatlar 1.6.dizel otomatik.
  • yeni civic ucuz olmaz
    yeni insignia yakinda cikiyor o da ucuz olmaz
    boş beklentilere girmeye gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu tamamen honda tr nin satış stratejisi ile alakalı. eğer honda tr "benim zaten fanatiklerim var pahalı da olursa alırlar" noktasında ikna olursa tabi ki ucuz çıkmaz. ama "muadillerinden çok farklı olmaması lazım" düşüncesinde olursa çok da pahalı olmaz. burada honda tr sadece honda fanatiklerine satıp satmamak istediğine karar verecek.
  • hondaprojason H kullanıcısına yanıt
    yeni accord 10 numero olmus reklam videosuna göre extra özellikleri de var o gelse direk onu alırdım zaten.
  • Şu anki benzin-lpg fiyatına indirim yapıp 1.5 turboyu benzi-lpg fiyatından çıkarırsalar, Türkiye'de çok deli satar bence. Kimse focusmuş octaviaymış jettaymış yüzüne bakmaz, civic alır.
  • korayu K kullanıcısına yanıt
    Almanlar sözde ermeni tasarisindan sonra belki bir ihtimal azıcık indirim yapabilirler gerci tersi de olabilir tam emin degilim bizim milletten bir beklentim yok yine siraya girerler bayi önlerinde.

    Honda'da ise bende dusuk fiyat beklemiyorum acikcasi şuan en üst modeli 80 bin olsa yeni kasa 85 binden gelirse alınır, 90 binden gelirse alınmazmış öyle diyenler var aynı fiyata gelme ihtimali bence yok illa ki biraz ekleyecekler sonucta yeni model bu.

    Şafak 6 gün mü şimdi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wolfen1976 -- 21 Haziran 2016; 18:01:57 >
  • fLaVa kullanıcısına yanıt
    hocam dizel karsitliginiza katiliyorum. satılırken pahaliligi, bakim maliyeti, cevreye zararı, kışın soguk yerlerde yolda giderken mazotun donmasi, dizel motorun rahatsiz edici sesi derken dizele para vermeyi allah nasip etmesin bana. bizim insanimiz malesef dizel otomatik diye deliriyor anlam veremiyorum. turbo benzinliyi dizelden ucuza alirim verecegim fazla parayi benzine veririm daha iyi bana göre. sessiz, soguk havalarda cabuk ısınan motor, bakim maliyeti daha düşük. 0-100 7 saniye daha ne olsun
    saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    evet alman mallarina bir tepki konulabilirse dediginiz olur
    hondanin, opelden renaulttan daha ucuza satilmasini beklemek komik olur
    bunlarin bile arabalari 90-100 e dayanmis
    d segment dusunurum diyenler passatin dizel otomatiginin fiyati bilmiyor olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 247248249250251
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.