Şimdi Ara

Konu Silinebilir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
2
Favori
539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
İlan Türü #Satılık Ekran Kartı #Ekran Kartı
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konu Silinebilir. Kart sorunsuz olup, alıcının mağdur olmaması sebebiyle, alıcıya ürünün ücret iadesi yapılmıştır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATERS -- 16 Eylül 2015; 15:31:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • referans tasarım mı nerden alındı kutu var mı gibi sorulara cevap verip resim eklerseniz hızlı satılır.
  • Amazondan alınmıştır, kutusu aparatları mevcuttur.. Referans tasarım değildir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartta sıkıntı yoktur ben bizzat lordpozzo isimli üyeden aldım, şahısın bahsetmiş olduğu sorunu da ne ben ne de bilgisayarla uğraşan kişiler ilk defa duydu.. Muhtemelen bu arkadaş iade için bir komplo hazırladı, bilgili olmamdan ötürü de geri tepti.. 14 yıllık pc hayatımda böyle komedi bir hata duymadım.. Arkadaşla muhattap değilim ilanımıda yoruma kapattırıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstediğiniz her yola başvurun, ben bugüne kadar sayısız alışverişim oldu ben böyle birşey görmedim duymadım.. Bunu iade etmek için oluşturduğunuz bir bahane olarak görmeye başladım, ürünün yurtdışı ürünü olduğunu zaten söylemiştim haliyle alındığı yerde geçerli olacak tabi.. İçimde kötülük olsa teklif ettiğiniz "kartı iade al, 1 ay sonra parasını yollarsın " dediğinde onaylardım.. Tekrar tekrar söylüyorum bu olay gerçekten canımı sıkmaya çok başladı bilgin olsun...
  • Sıkıntı kartta değil çünkü niye iade alayım, çalışan ürün teslim etmişim ben.. Ayrıca ürünün ilk sahibi ben değil lordpozzo dur.. Aldığı yeri ve garanti detaylrını oradan öğrenirsin.. Tabi sürekli aynı konuları konuştuğumuzdan artık sizinle muhattap olmak istemiyorum, her konuda önerimi yorumumu sizle yeteri kadar konuştuğumuzu düşünüyorum, daha da uzatıp seviyeyi düşürmeyin.. Gerçekten canımı sıkmaya başladı bu iş benim, varsa hakkınız arayın o zaman heryerde görüşürüz sorun değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asker1695

    Mesajlarımı engelledi profil kapandı herhalde sırada da tel kapanma var...

    hocam aranıza girmek istemem ama kartın driverini kendi sitesinden en güncel haliyle yükleyip denediniz mi ? birde biose'u resetlemenizi tavsiye edebilirim. şayet sorun hala devam ederse. chipset arızası olabilir. satıcı ürünü iade almamakta ısrar ederse garantiye gönder yurtdısına. sonucta ikinci el ve yurtdışı ürün. başka alternatif yok zararın neresinden dönersem kar mantıgını yürütmende fayda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asker1695

    quote:

    Orijinalden alıntı: bulgar84

    quote:

    Orijinalden alıntı: asker1695

    Mesajlarımı engelledi profil kapandı herhalde sırada da tel kapanma var...

    hocam aranıza girmek istemem ama kartın driverini kendi sitesinden en güncel haliyle yükleyip denediniz mi ? birde biose'u resetlemenizi tavsiye edebilirim. şayet sorun hala devam ederse. chipset arızası olabilir. satıcı ürünü iade almamakta ısrar ederse garantiye gönder yurtdısına. sonucta ikinci el ve yurtdışı ürün. başka alternatif yok zararın neresinden dönersem kar mantıgını yürütmende fayda var.

    Arkadaşa ilk durumu bildirmemle arkadaş zaten kart benden çıktı mantığında.. AMD nin sitesinden son driver ve önceki driverlardan biriyle denedim aynı durum.. Bios nasıl restleniyor? Birde yurtdışına garantiye gönderebilmem için fatura isterlerse o da yok + ingilizcem de yok..arkadaş saolsun burada seri ile garantiye giriyor demişti keşke SMS infocoom da öyle dese..

    Biose'yi anakartin uzerindeki pili sokup yerine takarsan resetlenir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tekrar tekrar söylüyorum kart bendeyken sıkıntısı yok canavar gibi çalışıyordu, bozuk olan bir kart için bu kadar dil dökmem uğraşmam.. Muhtemelen arkadaşın dediği gibi bios bazlı sıkıntıda olabişir.. Gerekeni telefonla görüştük çıkış yolu hakkında anlaşmaya vardık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürün halen sizden geri alınmadı mı?
  • Kart elden satılıp, alıcıya ücret iadesi yapılmıştır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.