Şimdi Ara

Vodafone bayii sorumsuzluğu yüzünden 10 gündür hattım kapalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 09.07.2015 tarihinde İstanbul Üsküdar'da bulunan DKYN iletişimde hat taşıma işlemi yaparak Vodafone abonesi oldum.01.09.2015 ve 11.09.2015 tarihlerinde evrak eksikliği nedeniyle hattımın kapatılacağına dair SMS aldım .Bu tarihler arasında hat taşıma işlemi yaptığım DKYN iletişime iki (2) defa giderek eksik evraklar ne ise tamamlamak istediğimi söyledim.Bayi her iki gidişimde de son derece ilgisiz biçimde bu SMS lerin herkese gittiğini ,evrak eksikliği oladığını ve hiçbir işlem yapmaya gerek oladığını söyledi .11.09.2015 tarihinde hattım kapatıldı.Bu sırada Karabük'teydim ve 12.09.2015 tarihinde Karabükte bir Vodafone bayisine giderek kimlik belgesi ,abonelik sözleşmesi vb. evrakları tekrar verdim.Bana kısa sürede hattın tekrar aktif olacağı söylendi.

    Aradan 10 gün geçmesine rağmen hattım hala açılmadı.
    -İlk hat taşıma yaptığım bayi hattı Karabükteki bayinin açabileceğini söylüyor.
    -Karabükteki bayi hattın Avea ya geri döndüğünü ,Avea dan tekrar açılması gerektiğini söylüyor.
    -Müşteri Hizmetleri evrakların arşive gitmediğini ;-10 gün yeterli gelmemiş olacak ki- kısa bir süre sonra hattın işleme alınacağını söylüyor.
    Kısaca Vodafone da körler sağırlar birbirini ağırlıyor.
    10 gündür ne müşterilerime ulaşabiliyorum ne online bankacılık işlemlerimi yapabiliyorum.Eğer birgün hat açılırsa nasıl bir ücret tablosuyla karşılaşacağımsa tam bir muamma...

    Vodafone müşterisi olmak için iki kere düşünün ,işlem yaptıracağınız bayiyi üç kere araştırın...



  • Bence en kısa sürede turkcell e numara taşıma başvurusu yapın numaranızı kurtarın benimde başıma aveada gelmişti

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ckm kullanıcısına yanıt
    O şekilde bir şey yapılabilir mi?Birbirinden bilgisiz MH elemanları ve Vodafone bayilerin elde edebildiğim bilgilere göre şu anda hattımı sadece Avea açabiliyor, o da yeni hat açılmış gibi ücret talep ederek.Bu işlem için bir avea bayisine gittim ama o anda bir fatura veya ikametgah ibraz edemediğim için işlem yapamadım. Pazaresi gününe kaldı.
  • Seneler oldu operatör bölümüne yorum yazmayalı. Yıllar önce taraftar gibi savunan sevgili dostlar hala böyle problemlerde başlığa uğramıyorlar tabii ki. Arkadaşın da dediği gibi Turkcell'e geçip keyfinize bakın. Hiç bu amatör hizmet veremeyen operatörlerle uğraşmaya gerek yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebangelia

    O şekilde bir şey yapılabilir mi?Birbirinden bilgisiz MH elemanları ve Vodafone bayilerin elde edebildiğim bilgilere göre şu anda hattımı sadece Avea açabiliyor, o da yeni hat açılmış gibi ücret talep ederek.Bu işlem için bir avea bayisine gittim ama o anda bir fatura veya ikametgah ibraz edemediğim için işlem yapamadım. Pazaresi gününe kaldı.

    Dedigim gibi benimde bu tur birsey basima geldi turkcelle basvuru yapin tasima onay smsi gelirse sorununuz kalmaz ama gelmezse baska bir yolla halledersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ckm kullanıcısına yanıt
    Turkcell kurumsal müşteri hizmetlerinde çalışan bir arkadaşım iptal olmuş hattın numara taşıma yoluyla tekrar açılamayacağını söyledi.

    Sonuç olarak hattım bugün akşam saatlerinde Vodafone tarafından açıldı.Ulaşabildiğim tün kanallardan şikayette bulunmuştum.Sanırım BTK ya yaptığım şikayet etkili oldu.BU tür sorun yaşayan arkadaşlar Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu web sitesi üzerinden şikayetlerini iletsinler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebangelia

    Turkcell kurumsal müşteri hizmetlerinde çalışan bir arkadaşım iptal olmuş hattın numara taşıma yoluyla tekrar açılamayacağını söyledi.

    Sonuç olarak hattım bugün akşam saatlerinde Vodafone tarafından açıldı.Ulaşabildiğim tün kanallardan şikayette bulunmuştum.Sanırım BTK ya yaptığım şikayet etkili oldu.BU tür sorun yaşayan arkadaşlar Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu web sitesi üzerinden şikayetlerini iletsinler.

    aynı şey benimde başıma geldi 3 sefer evrak verdim en sonunda kapanmıştı bayi biryerleri arayıp hemen açtırmıştı.
  • ebangelia E kullanıcısına yanıt
    Vodafone evrak eksikliği işlemi 10 günden fazla sürer en azından başka operatöre taşıyıp 4 güne geçer bu kadar da uğraşmazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 22 Eylül 2015; 15:07:34 >
  • 18'inde başvurdum hala mesaj gelmedi. Mesaj gelmezse geçişi durduracağım yarın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.