Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (66. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.820
Cevap
56
Favori
1.472.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar dün aracımın ( 1.6 HDI 90 hp Still paket) 15000 bakımını yaptırdım. Bakımdan sonra direksiyonda yüksek hızlarda titreme
    olduğunu farkettim. Direksiyonda 130 km yi geçince rahatsız edici bariz bir titreme var. Tekrar servise gitme fırsatım olmadı. Önce balans
    ayarlarını kontrol ettirmek için yakındaki bir lastikçiye uğradım. Beraber test sürüşü yağarken onun farkettiği bişey oldu. Araç ilerlerken hafif
    salınma hareketleri yapıyo, yani sanki sürekli küçük tümseklerden geçer gibi sallanma var. Aslında bu durumu daha önce de farketmiştim ama
    normal bişey olduğunu düşünüp önemsememiştim, şimdi dikkat ettiğimde gerçekten hep düzenli periyotlarla salınma hareketi yaptığını farkettim.
    Dönüp lastikleri kontrol ettik, her dört lastikle hafif balans oynamaları vardı. Bu önemsenmeyecek kadar azdı. Fakat asıl önemli olan ön iki lastik
    alette dönerken bariz şekilde yalpalanıyo, değirmen taşı gibi bir görüntü var. Lastikçi bu lastiklerin hatalı olduğunu ve bunun muhtemelen
    fabrika hatası olduğunu söyledi. servise gidicem ama en yakın servis 120 km mesafede olduğundan ve zamanım kısıtlı olduğundan firsat bulamıyorum.

    Lastikler orjinal continental 16" still paketle gelen lastiklerden. Konu hakkında önce buraya yazmak istedim, durum neden kaynaklanabilir ve bu şekilde problem yaşayan başkası oldu mu. Direksiyonda titremeden daha önce forumda bahseden vardı yanılmıyosam, bu problem nasıl giderildi acaba...

    Bu arada ben de CC sonradan taktırmıştım aracıma,bende de 0.5-1 km lik bi oynama var, çok farkedilmiyor. Gayet stabil çalışıyor, ama hız sınırlama
    özelliği mevcut değil. Yazılım güncelleştirmeyle bu eklenebilecek mi acaba ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: duvall

    arkadaşlar dün aracımın ( 1.6 HDI 90 hp Still paket) 15000 bakımını yaptırdım. Bakımdan sonra direksiyonda yüksek hızlarda titreme
    olduğunu farkettim. Direksiyonda 130 km yi geçince rahatsız edici bariz bir titreme var. Tekrar servise gitme fırsatım olmadı. Önce balans
    ayarlarını kontrol ettirmek için yakındaki bir lastikçiye uğradım. Beraber test sürüşü yağarken onun farkettiği bişey oldu. Araç ilerlerken hafif
    salınma hareketleri yapıyo, yani sanki sürekli küçük tümseklerden geçer gibi sallanma var. Aslında bu durumu daha önce de farketmiştim ama
    normal bişey olduğunu düşünüp önemsememiştim, şimdi dikkat ettiğimde gerçekten hep düzenli periyotlarla salınma hareketi yaptığını farkettim.
    Dönüp lastikleri kontrol ettik, her dört lastikle hafif balans oynamaları vardı. Bu önemsenmeyecek kadar azdı. Fakat asıl önemli olan ön iki lastik
    alette dönerken bariz şekilde yalpalanıyo, değirmen taşı gibi bir görüntü var. Lastikçi bu lastiklerin hatalı olduğunu ve bunun muhtemelen
    fabrika hatası olduğunu söyledi. servise gidicem ama en yakın servis 120 km mesafede olduğundan ve zamanım kısıtlı olduğundan firsat bulamıyorum.

    Lastikler orjinal continental 16" still paketle gelen lastiklerden. Konu hakkında önce buraya yazmak istedim, durum neden kaynaklanabilir ve bu şekilde problem yaşayan başkası oldu mu. Direksiyonda titremeden daha önce forumda bahseden vardı yanılmıyosam, bu problem nasıl giderildi acaba...




    Serviste balans ayarı yaptır yeniden..
    Ben artık servis dışında balans ayarı yaptırmıyorum.Yapamıyorlar üstüne de çamur atıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pluripotent -- 18 Aralık 2008; 18:20:25 >
  • benimde bayramdan önce aracımın sağ ön lastiğine büyük bir vida girmişti.lastikçiye gittim ve vidayı çıkarttırdım.ancak 110 km nin üstünde sağ taraftan acayip bir şekilde sarsıntı oluyodu.hemen lastikçiye gittim nedenini sordum oda balans ayarından olabileceğini ve balans ayarını yaptırman gerektiğini söyledi.kendisinde balans ayarı yapacak makina olmadığından bende servise götürdüm .(acemiliğime denk geldi ama artık akılandım).randevu aldım 1 saat içinde sorunu hallederiz dediler bende bekledim .1,5 saat sonra aracımı getirdiler ve test sürüşüne çıktım.sorun giderilmişti.bana 28 ytl + kdvye maal oldu.bunun dışında bir titreme yaşamadım.

    dün akşam yolda bir tane beyaz seat leon vardı.yanına yaklaştım o bana baktı ben ona baktım .biraz sonra bir baktım arkdaş kapışmak için can atıyo.ilk kırmızı ışıkta ben önde o yan arkamda yeşil yandı ben fırladım arkdan oda fırladı bir yetişmeye çalışıyor ama nafile.aldım anahtarını.bir sonraki ışıkta bu sefer yan yana geldik.arkdaş akıllanmadı herhalde.ama benim bu sefer kamışmaya niiyetim yoktu birden ne olduysa gaza geldim ve arkdaşın anahtarını yine elinden aldım.

    diyeceğim ben şu anda arabamdan çok ama çok memnunum.gerek tipi gerek yakıt sarfiyatı olarak gerekse performans olarak beni çok memnun ediyor.
  • duvall;
    bu 130kmden sonra direksiyonda titreme bende de oldu.otobandaydım heralde yoldan kaynaklanıyor dedim önemsemedim.şimdi sen de söyleyince içime kurt düştü.arabam 14.700km'de.15.000 bakımına gidince onu da soracağım.bir de tümseklerden geçerken önden ses gelmiyor ama arkadan takır tukur ses geliyor ona da baktıracağım.
    emir;
    ben de muhtelif arabalarla kapıştım en son e200le kapıştım ama gömdüm asfalta.seninki yenilince yine gelmiş senle aynı ışıkta durmuş bizimkiler bir sokak geriden dönüyor nedenseevt dediğin gibi ben de araçtan ve performansından çok memnunum.benim canavar da 1.6hdi 110hp

    arkadaşlar ben en son otobanda 200km yaptım.bu sürati geçen varsa deneyimlerini bizimle paylaşabilir mi?ivmelenme kolay mı oldu?o süratte bir sıkıntı oldu mu?aracın herhangi bir yerinde bir sorun bir ses oldu mu bunun gibi şeyleri paylaşırsanız sevinirim
  • bu 130 dan sonra titreme bizdede oldu eski yazilarimdan bilenler wardir balanstan zannetik ama durum öyle degilmis disklerde sorun oldugu icin titreme yapiyormus diskleri tornaya soktular 2 ay sonra tekrar ayni sorun oldu busefer ön 2diskide yenisini taktilar.yani arkadaslar sizdede ayni sorun olabilir baska mazaretler uyduruyor olabilirler disk degistirmemek icin ama iyi arastirin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lion256 -- 18 Aralık 2008; 18:21:04 >
  • ben rot balans ayarını yaptırdım 15 binde aynı sorundan görünüşe bakılırsa genel bir sorun bu.10 15 bin arası rot balans yaptıranlar var.bu arada aramıza hoşgeldiniz.
  • Selam arkadaşlar

    Bende peugeot 308 Auto6R 110 hdi almayı düşünüyorum maddi durumumu toparlar isem premium + mercekli far siparişi vericem arabamı sattıktan sonra. Ama şimdiden düşünüyorum alacak olsam aracı sizce hangi rengi alayım bir kaç kişi bana fikir verebilirse sevinirim. Not : Yan çıta, tamponlar vs kesinlikle aracın rengine boyatacağım ve ön tampon sıklı olan krom ızgaralardan taktıracağım ona göre fikir edinelim. Benim gönlümde şu anda 3 renk var sizce hangisi?

    Kum rengimi? yoksa alp beyazımı? yoksa en üsttekimi rengi hangi renk oluyor?

     /// PEUGEOT 308 ///


     /// PEUGEOT 308 ///


     /// PEUGEOT 308 ///
  • Beyaz diyorum bu 3 renk arasından=)
  • Beyaz renk
  • carizma500;
    sende şuan galiba leon tsı 140lık var.satıyormuşsun neden satıyorsun acaba?ben 308 almadan önce leon düşünüyordum sonra vazgeçtim.sen de satmayı düşündüğüne göre vazgeçerek iyi bir karar almışım galiba.senin vazgeçme nedenin nedir acaba?renk olarak beyaz ya da alüminyum gri derim.siyah camlarla çok şık duruyor
  • @stormatme ben leonu satma amacım maddi sıkıntı yönünden yoksa herhangi bir sorun yok. Peugeot bayisi tanıdık birkaç ay vermeyiz parasını ona o şekilde alacağım

    Ya 3 renkte çok güzel duruyor bir arabaya bu kadarmı yakışır bu renkler... Başka renk tercihi olanların fikirlerinide almak istiyorum :) Haa birde arkadaşlar auto6r de vites geçiş aralıkları nasıl vites atışı belli oluyormu ? araç kasılıyormu?
  • valla bende alp beyazı var diye söylemiyorum bence cok yakışıyor siyah,mavi,gri tonları var shark gri vs onlarda güzel.auto6r kendi türünde otomatikleştirilmiş düz şanzıman olarak sınıfında en iyisi bana göre vites geçişkleri sarsıntılımı sorusuna ise şanzıman her yol koşuluna göre kendini ayarlıyor spor kullanımda gaza yüklenmeniz sırasında anında düşük devire geçip hızlanmasını seri hale getiriyor ve bu geçişler için sarsıntılı diyemem ama daha önce hiç böyle şanzıman araç kullanmamış biri için gidip test etmesini öneririm
  • bgn okuldan sonra maslakta atatürk san. sitesine ugradım.gördügüm döşemeciye girdim land rover discovery koltuklarına deri dikiyorlardı aynı zamanda deri direksiyon kaplaması yapılıyordu başka bir araca alcantra deri karışımı direksiyon için 200 ytl istedi deri direksiyon ise 150 ytl istedigin örnegi getirebilirsin fotograflı olarak aynısı uygularız dediler çok hoşuma gitti yaptırasım geldi bir anda ancak kumaş siyah koltuklarım alcantra deri karışımı olmadan uyumlu olmayacagını düşünüyorum ve 1500 ytl istedigim döşeme tavan alcantra olayını unuttum sormayı yaptıkları işlemlere bakıp muhabbet ederken bu arada ledli şık gündüz farlarını buldu bir arkadaşım fiyat ögrenemedim daha.bu arada cc uygulaması yapılıyor maslakta daha dogrusu herşey yapılıyor dr.vinlye ugradım temizlik şirketine yan taraf ferrari servisti f430 360 modena ve birçok ferrari corvette vs.okulun yanı başı olmasına ragmen su ana kadar zaman ayıramamıştım inş daha cok bilgi edinebilicegim yakında.bu arada bgn istanbul yagmur çamur cok pislendi araba dayanamadım yıkattım tertemiz bir şekilde yıkamacıdan cıkarken yine yagmur başladı biliyorduk zaten canı sagolsun 308 in yine yıkatırız
  • malesef adapazarı bayisinde auto6r showroomda var ama test aracı değil o yüzden düz vitesini test ettim hızlanma atikliği vs hoşuma gitti doğrusu.. Shoowroom sahibiyle birlikte aracı kullacaktım o gün yoktu kendisi yarın felan gel test edelim dediler ama plaka olmadığı için teklifde etmedim riskede girmek istemedim. Ama paramı koyum cebime gittiğimde o riski alacağım

    Şimdi birşey daha sormak istiyorum arkadaşlar; araç kredisi ne kadar süreyle "0" faiz olarak kullanabiliyorduk? premium ile premium pack arasında ne gibi farklar var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GLOCK-19 -- 19 Aralık 2008; 22:59:49 >
  • 18 Ay sanırsam.premium da spor tampon yok jant seçenegi farklı pack te 17 18 lik paketleri alabiliyorsun xenon vs bunun gibi.bunlar önemli degil diyorsan cam tavan vs. premium modelde de alabiliyosun
  • spor arka tampon bu arada ön tampon aynı..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rouge34

    quote:

    Orjinalden alıntı: duvall

    arkadaşlar dün aracımın ( 1.6 HDI 90 hp Still paket) 15000 bakımını yaptırdım. Bakımdan sonra direksiyonda yüksek hızlarda titreme
    olduğunu farkettim. Direksiyonda 130 km yi geçince rahatsız edici bariz bir titreme var. Tekrar servise gitme fırsatım olmadı. Önce balans
    ayarlarını kontrol ettirmek için yakındaki bir lastikçiye uğradım. Beraber test sürüşü yağarken onun farkettiği bişey oldu. Araç ilerlerken hafif
    salınma hareketleri yapıyo, yani sanki sürekli küçük tümseklerden geçer gibi sallanma var. Aslında bu durumu daha önce de farketmiştim ama
    normal bişey olduğunu düşünüp önemsememiştim, şimdi dikkat ettiğimde gerçekten hep düzenli periyotlarla salınma hareketi yaptığını farkettim.
    Dönüp lastikleri kontrol ettik, her dört lastikle hafif balans oynamaları vardı. Bu önemsenmeyecek kadar azdı. Fakat asıl önemli olan ön iki lastik
    alette dönerken bariz şekilde yalpalanıyo, değirmen taşı gibi bir görüntü var. Lastikçi bu lastiklerin hatalı olduğunu ve bunun muhtemelen
    fabrika hatası olduğunu söyledi. servise gidicem ama en yakın servis 120 km mesafede olduğundan ve zamanım kısıtlı olduğundan firsat bulamıyorum.

    Lastikler orjinal continental 16" still paketle gelen lastiklerden. Konu hakkında önce buraya yazmak istedim, durum neden kaynaklanabilir ve bu şekilde problem yaşayan başkası oldu mu. Direksiyonda titremeden daha önce forumda bahseden vardı yanılmıyosam, bu problem nasıl giderildi acaba...




    Serviste balans ayarı yaptır yeniden..
    Ben artık servis dışında balans ayarı yaptırmıyorum.Yapamıyorlar üstüne de çamur atıyorlar.




    Baktırdığım lastikçi yıllardır bu işi yapan ve iyi yapan biri, açıkçası güvendiğim biri. Balans kontrolü yaparken beraber baktık, arka lastiklerde problem yok ama önlere geçtiğimizde lastik bariz olarak yalpalı dönüyor. Jantlar kesinlikle problemsiz. zaten jantın dönüş yeri ve lastiğin dönüş yerine baktığınızda problemin lastikte olduğunu farkediyosunuz.
    Continental kaliteli bir lastik markası ona şüphe yok, ama acaba türkiyeye gönderdiği lastikler sıkıntılı olabilir mi, aklıma takılmadı değil. Umarım problemi halledebilirim çünkü küçük problemlerle bile olsa bu şekilde araç kullanmak hiç keyif vermiyo, can sıkıcı bir durum. Bir de aracımı temiz ve titiz kullanan biriyim, benim kullanma şeklimle 15000 de balans bozuluyosa benim o lastik markasına güvenim sarsılır açıkçası.
  • Forumda bir hareketlenme olmuş. Okudukça sevindim açıkçası, esmerce sözlerin için teşekkür ederim.
    otmotvmhndsi eklemeler için teşekkürler ben yazmayı atlamışım.
    Carizma500, renkleri forumu incelersen alt alta dökmüştüm ordan daha ayrıntılı inceleyebilirsin.
    Dizel motorlu Premium Pack araç Türkiye ye gelmiyor. Tercih Premium olduğunda ise spor tip arka tampon veya Bi-Xenon far alamıyorsunuz. Bilgilerinize
  • zaten oradaki renklere bakarak karar verdim bi-xenon gelmiyorsa premiumdan kesinlikle vazgeçerim...
  • carizma500 maalesef Premium da Bi-Xenon sunulmuyor. Premium Pack paketinde Bi-Xenon opsiyonel sunulur ama Dizel Premium PAck paketle gelmiyor.
  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.