Şimdi Ara

Gold Grubu dört şirketi için iflas erteleme istedi (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
930
Cevap
18
Favori
38.638
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ...DeAtH...

    çok bilgilendirici oldu. çok yardımcı oldunuz.

    çok teşekkür ederim tekrardan

    rica ederim altın alacaklar biraz beklesin daha önce de yaptılar böyle fiyatlar düzelecektir.dükkan batıyor diye düşünenler de yanlış düşünüyor bence Hızlıal Gold Grubun parlayan yıldızı satsalar bile alıcısı hazırdır.
  • HIZLIALA YUKLU BANKA PUANLARINIZ YUZDE 20 KOMISYONLA ALINIR.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mebust M kullanıcısına yanıt
    komisyon daha az alıyor sanalpazar o yüzden
  • mesafe4272 kullanıcısına yanıt
    aynen bencede çok haklsınız. hızlı al bence kapanmaz. güzel işliyor bence.

    maximiles kart var. kazanılan paralar ile uçak bileti alınabiliyor. hiç kullanmadığım için geçen aylarda 200 küsür tl uçtu. şuan kart slipine baktım 146tl yazıyor. eğer hızlıalda kullanılabiliniyorsa süper olur. bende ne alsam diye düşünüyorum. altın ve harici hdd alırım herhalde. yarın bakacağım umarım paraları kullanabilirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızlıal.com dan daha geçen hafta 1414 TL ye Sony Xperia M5 cep telefonu aldım aynı gün kargoya verdiler. Ve ürünümü teslim aldım
    Umarım hızlıal.com un başına bir iş gelmez zira hepsiburada.com artık n11 tarzı çalışan bir site oldu HB de bir ürünü buluyorsun 3 ayrı fiyat çıkıyor değişik firmalarda HB bünyesinde satış yapmaya başladılar haliyle dolandırıcılık olayları başlamış oldu aşağıdaki linki tıklarsanız HB tarafından dolandırılan bir vatandaşın hikayesini okuyabilirsiniz...


    https://eksisozluk.com/hepsiburada-comun-bos-kutu-gondermesi--5003494?p=1




  • Hızlıal dan 328 TL ye aldığımız termosifonu tedarik sürecinin uzun olması ve çıkan haberler nedeni ile iptal ettik ve paranız 10 dakika sonra iade oldu. teşekkür ederiz. Umarım site çalışmaya devam eder.
  • beter olsun alayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtax

    Bu konudan anladığım bir şey ve tekrar emin olduğum iki şey var ;
    * Forum ceo kaynıyormuş. Bence firmalar yanlış kişileri işe alıyor :)
    * Düşenin sittin sene dostu olmazmış.

    Hizlial firmasında çok kez alışveriş yaptım. Bir keresinde sipariş verdiğim monitörü bulamadılar ve aynı inç istediğim monitörü seçebileceğimi söylediler. 300 tl daha pahalı bir monitör seçtim. Dedim bunlar nasılsa yollayamayacak. Aynı gün kargoya verdiler.
    Türkiye'de, tamir görmüş ürünleri satmayan firma kalmadı. Daha geçende zenfone 2 laser aldım , test c model cihaz :) Firmaların asıl batış sebebinin özeti ise şurda ;http://www.niyazisaral.net/?p=34448

    Vermiş olduğunuz linkte firmaların batma nedenlerini zaten bu konu altında hemen hemen herkes aynısını yazmış ve evet forumun ceo kaynadığı gerçekmiş. Siz her ne kadar yorum yapanları küçük düşürseniz de linkte yazılanlar bizlerin söyledikleri ile birebir örtüşüyor. Umarım yanlış anlamamışımdır.

    Dalavere iş yapan kısıtlı süre rahatlığını sürebilir, kolay gelir elde edildiğinden daha tatlı gelir ve devam etme isteği doğurur. İşde bu noktada aslında sonunu hazırlıyorsundur fakat farkında değilsindir ki o son da bir gün gelir çatar.

    Türkiye gibi bir ülkede mağaza işletmeciliği yapmak aslında çok da zor olmasa gerek fakat gerek mağaza müdürleri gerekse firma müdürleri aslında hiçde zeki adım atan insanlar değil. Benim fikrimce -ki doğru düşündüğümü düşünüyorum- bir mağaza müdürü alt tabakadan gelmiş fakat mutlaka üniversite eğitimi almış biri olmalı. Günümüz mağaza sektöründe çalışan birçok müdür lise mezunu. 8 yıl bu piyasa içinde çalıştığım için çok net bir sürü şey ifade edebilirim fakat bnm için birşey ifade etmiyor. Lise mezunu olduğu halde çok sağlam ünv. mezunu birini solda sıfır bırakacak adamlarda yok değil tabi, bunuda unutmamak gerek.

    Mesela Amazon için çoğu yerde yorumlar yapıldı, "keşke burada mağaza açsa" diye. Arkadaşlar amazonun burada mağaza açması size US tarzı hizmetin verilebilmesini neredeyse imkansız kılar çünki burda Amazon da açılsa yöneticisi yine türk olacak. Problem Türk bir yöneticinin ve türk alıcının olması. Yani sorunlu ürününü mağazaya götürdüğünde benzer tepkiyi olumsuz anlamda amazonda olsa alman yüksektir.

    Mağazalarda sorun çözme şudur ki bunu müdür dile getirir. "Müşteriyi bir şekil ikna et gönder gitsin" Ürün satışıda şudur; "Çak gitsin"

    Evet ne yazık ki ne satıcı olarak nede alıcı olarak iyiyi veya doğruyu hak etmiyoruz.Arada dürüst olanlar yokmu derseniz, daima var fakat kururnun yanında yaş da maalesef yanıyor bu ülkede.




  • mesafe4272 kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı durumdayım. Sabah gr altın alayım dedim 123 tl. Hb de 112 piyasada 107 tl idi. Mh msj attım sizin cevaptan aynısını yollamışlar. Ben de almadım altın. Alınacak pek bişi yok. Şimdi de 134 tl yazmışlar altına.

    Bugüne kadar kazandığım puanlar hep süreli puandı. Geri karta yükle desem problem olur mu?axcess,bonus puanlarını hep aktarmıştım.baya bi para var benim hesapta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberty_15

    Ben de aynı durumdayım. Sabah gr altın alayım dedim 123 tl. Hb de 112 piyasada 107 tl idi. Mh msj attım sizin cevaptan aynısını yollamışlar. Ben de almadım altın. Alınacak pek bişi yok. Şimdi de 134 tl yazmışlar altına.

    Bugüne kadar kazandığım puanlar hep süreli puandı. Geri karta yükle desem problem olur mu?axcess,bonus puanlarını hep aktarmıştım.baya bi para var benim hesapta.

    Aman hocam sakın geri aktarma ben aktar a bastım orda bir uyarı çıktı sende görebilirsin puanlarınızın süresini göz önüne alarak iade edin diyor süreli puanları bankanın yüklememe durumu olabilir sonra yanar tüm puanların biraz bekleyelim Hızlı al benim e ticarete ilk başladığım çok eski bir firma zamanında Hepsiburada ve Hızlıal vardı sadece bence düzelecektir düzelmese bile bir ihtimal puıanlarımızın üstüne yatacak değiller ya geri alrırız bence altın fiyatları düzelir




  • sabah arızalı anakartı hızlıala gönderecektim, sizce ne yapayım kart geri gelir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimone

    Hızlıal.com dan daha geçen hafta 1414 TL ye Sony Xperia M5 cep telefonu aldım aynı gün kargoya verdiler. Ve ürünümü teslim aldım
    Umarım hızlıal.com un başına bir iş gelmez zira hepsiburada.com artık n11 tarzı çalışan bir site oldu HB de bir ürünü buluyorsun 3 ayrı fiyat çıkıyor değişik firmalarda HB bünyesinde satış yapmaya başladılar haliyle dolandırıcılık olayları başlamış oldu aşağıdaki linki tıklarsanız HB tarafından dolandırılan bir vatandaşın hikayesini okuyabilirsiniz...


    https://eksisozluk.com/hepsiburada-comun-bos-kutu-gondermesi--5003494?p=1

    Okurken sinir oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hiç sevemedim bu goldu hep iticiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOZ_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _999_

    Gold'dan aldığım bozulan ram'lerimi garantiye göndermiştim iade talebi onaylanmış ama 207 tl'ye aldığım ram'leri dolar farkı vırt zırt diye 174 olarak iade ediceklerini söylüyolar. Benim mi bilmediğim birşey var yoksa enayi yerine mi koyuyolar? Konuyla alakasız ama yardımcı olursanız sevinirim.

    Faturanızda yazan meblağ neyse onu ödemek zorundadır, kesin bilgidir. MH nin sizi tartmasına müsama göstermeyin, müdür çağırmayın. Gelecek olan müdür egoizm tanrısı modundaki bir yaşam formudur, sizi dövmeye bile yeltenebilir. Misalen değil, net olarak darp edilebilirsiniz.

    Faturada indirim tutarı falan vardı karışıktı biraz, ben zaten 176'ya mal etmişim daha sonra aradıklarında çözdük. Yalnız ilginç kısmı şurası ilk konuştuğum bayan bana dolar hesabı farkından fiyat değişiyo vs diye saçmaladı. Telefonda da beni bayağ hatta bekletti bişey bildiği yok sallama laflarla cevap veriyo.

    Sadece burada değil çoğu büyük firmanın müşteri hizmetlerinde karşılaştığım bi tablo bu. Çok eleman değiştirmekten kaynaklanıyo sanırım. Özellikle D-smart'la yıllardır çok görüşmem oldu nefret ettim artık.




  • tablet incelemesi yapan b## da cikabilir diyen tablet reyizin videosundan sonra iflas etti heralde hizlial.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umarım gold kapanır, o hayvani fiyatlarıyla insanları az kazıklamadılar. kapanacağı zamanda umarım malları "dükkanı kapıyoruz son indirimler" diye satışa çıkarırlar da bizde sebepleniriz.
  • O şirketlerde çalışanlar eve kim bilir ne kadar eve ekmek götüremeyecek kapanınca. Fahiş fiyatlıysa almazsın olur biter, zorla mı sattılar sana da bu temennilerde bulunuyorsun?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyarar

    O şirketlerde çalışanlar eve kim bilir ne kadar eve ekmek götüremeyecek kapanınca. Fahiş fiyatlıysa almazsın olur biter, zorla mı sattılar sana da bu temennilerde bulunuyorsun?

    zaten bende almıyorum oradan bir şey,kazıklanmayı sevmiyorum belli ki senin kadar, eve ekmek götüremesinler götüremiyolarsa, başka bir yerde çalışsınlar, onları zorlayanda yok gold da çalışsın diye, dindar adamlar marketlerinde içki günah diye satmıyor içki dükkanı açmıyor oysaki açsa daha fazla para kazanacak, bu adamlarda fiyatları yüksek insanları kazıklıyor diye insanlık namına orada çalışlmasınlar protesto etsinler bu kadar basit, ayrıca unutma ki hepsi tazminat alacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toribon -- 9 Ocak 2016; 9:31:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reco.

    hızlıal batmasın batıyorsa bana beleşe gönderdikleri tv yi iade etmiştim içime oturur

    İade etmeseydin senin oluyordu o tv. Aklınızda bulunsun sipariş etmediğiniz bir şey size gönderilirken ister atın ister kullanın geri isterlerse geri vermek zorunda değilsiniz. Ha ben parasını vermediğim bir şeyi kullanmak istemem. Ancak bu firma canınızı yaktıysa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım Hızlıal kendini toparlayarak devam eder. Son üç ayda üç alışveriş yaptım, sonuncusunu çarşamba kargoladılar dün elime geçti. (Mesafe 1.000 km.)
    Ayrıca siparişin son aşamasında teklif ettikleri kargosuz ucuz fiyatlı ürünlerden işime yarayan bir tanesini de alarak hiç kargo ücreti ödemedim.

    İkinci siparişimde 10 gün sonra açtığım koliden bir yastık alezi eksik çıkınca gece mail yolladım, sabah 3 kere telefon açıp hediye çekiyle işi tatlıya bağladılar.
    Yani teslim aldıktan 10 gün sonra mal eksik diyorum, isteseler "Teslim almışsınız, yapacak bir şey yok" diyebilirlerdi.

    Üstte verilen Ekşi HB şikayeti linkini okudum ki tam rezalet. Tutanak demişler var, buna rağmen "Biz kameralarımıza baktık sorun yok, mahkemeye gidin" deyip çıkmışlar.
    Yani, "Sen malı aldın ama kargo şube müdiresiyle anlaşıp tutanak tutturdun" demeye getiriyorlar

    Bu arada, yazan arkadaşlardan da öğreniyoruz ki Hızlıal halen stoktaki ürün siparişlerini hemen kargoluyor, sorunu aşmak için çabalıyorlar.




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.