Şimdi Ara

Sinemia Özel Sinema Kulübü | Ana Konu | Güncel Bilgiler Burada | (156. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.944
Cevap
112
Favori
282.096
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 154155156157158
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mickey

    2 gün sonra senin gişede "PNR kodum gelmedi", "kartıma bakiye yüklenmemiş" şeklinde ağlamalarını şimdiden çok net bir şekilde görebiliyorum.

    Tekrar uyarıyorum, bu oluşum yasal değildir ve Mars Grubu tarafından desteklenmemektedir. İlerde büyük çaplı mağduriyetler yaşamadan önce bu oluşumu detaylıca inceleyin ve Mars Grubu'ndan bilgi alın. Onlarda Sinemia'yı kesinlikle kullanmamanız gerektiğini ilerde oluşabilecek mağduriyetlere destek vermeyeceklerini belirteceklerdir.

    Buna rağmen tüm riskleri göze alıp kullanmak gene size kalmış.

    Söylemiştim demek istemiyorum ama bu konu hakkında DonanımHaber üyelerini 18 Ocak 2016 tarihinde uyarmıştım (http://forum.donanimhaber.com/tm.asp?m=104936318&mpage=20#msglink_113684043 ). Mağduriyetler yavaş yavaş başladı ve bu mağduriyetlerin hiçbirisinin geri dönüşü maalesef onayladığınız sözleşmeler gereği olmayacaktır. Aklı selim arkadaşlar zaten bu oluşumu hiçbir zaman kullanmayı düşünmedi, üyelik ücreti akbank %50 indirimi ile 2 bilet parası ile çıkartılabilecekken bile bu sistemin illegal oluşumundan ötürü bir çok kişi kullanmadı.

    Şimdi beni o konuda sıkıştıranları, "bırak insanlar mağdur olsun" diyenleri konuya ve bu mağdur olan arkadaşların mağduriyetlerini gidermelerini bekliyorum aksi takdirde bu kişilerde firma kadar suçludur, riyakardır.

    Bu arada sen PNR kodu satış yapıyorsun hemen gelip buradan ekmek yemeye çalışıyorsun diyenler olacaktır. 1 Nisan'da forum üzerinden sinema bileti satışını sonlandıracağım. Çok merak ediyorum artık neyi öne sürerek benim üzerime oynayacaksınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Yav hem kurallara uymuyorsunuz hem de sinemiaya sovuyorsunuz. Bir yanlislik yaptiysaniz bile mail atip o yanlisligi haber verin ki adamlar sizin iyi niyetinizi bilsin. Acikca yazmislar. Kurallara aykiri bir durum varsa uyeliginiz iptal edilir.

    Bilip bilmeden uydurma! 07.03.2016 tarihinde ilerihi tarihli bilet almıştım. Check-in yapmamışsınız diyor. Tamamen uydurma! Check-in yaptım, adım gibi eminim. Ben buna özen gösterdim. Madem öyle, 3 hafta önce olmuş bir olayı neden 3 hafta sonra üyeliği durdurdular? Normalde, bu durumda bilet ücreti karttan alınır ancak onun yerine üyeliğim durduruldu. Üyeliğimin bitmesne 2 aydan fazla var. İletişim numaraları yok ki, konuyu izah edeyim. E-posta ile sadece cevaplıyorlar. Aynı cevapları yapışıtırıp duruyorlar. Eee, ne olacak bundan sonra? Paranın üzerine yatıp, başlarından salmaya çaılışıyorlar. Bu tamamen dolandırıcılığın başka bir adı. Zaten Sinemia aldığıma pişman olmuştum, daha önce iptal etmek istedim aşırı yoğunluk nedeniyle ancak "üyelik kişiye özeldir" deyip üyelik iptalini reddetiler. Dolayısıyla para iadesi vermiyorlar. Müşteri hizmetleri, müşteri kaybetmeye odaklanmış bir anlayışta.

    Tamam da arkadaş, ne olacak bundan sonra? Onlarca mesaj yolladım aynı cevapları yapıştırıp gönderiyorlar. Bu şirkete nasıl ulaşılır? Dolandırıcılık değil de nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Probiome -- 31 Mart 2016; 0:09:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mickey

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mickey

    2 gün sonra senin gişede "PNR kodum gelmedi", "kartıma bakiye yüklenmemiş" şeklinde ağlamalarını şimdiden çok net bir şekilde görebiliyorum.

    Tekrar uyarıyorum, bu oluşum yasal değildir ve Mars Grubu tarafından desteklenmemektedir. İlerde büyük çaplı mağduriyetler yaşamadan önce bu oluşumu detaylıca inceleyin ve Mars Grubu'ndan bilgi alın. Onlarda Sinemia'yı kesinlikle kullanmamanız gerektiğini ilerde oluşabilecek mağduriyetlere destek vermeyeceklerini belirteceklerdir.

    Buna rağmen tüm riskleri göze alıp kullanmak gene size kalmış.

    Söylemiştim demek istemiyorum ama bu konu hakkında DonanımHaber üyelerini 18 Ocak 2016 tarihinde uyarmıştım (http://forum.donanimhaber.com/tm.asp?m=104936318&mpage=20#msglink_113684043 ). Mağduriyetler yavaş yavaş başladı ve bu mağduriyetlerin hiçbirisinin geri dönüşü maalesef onayladığınız sözleşmeler gereği olmayacaktır. Aklı selim arkadaşlar zaten bu oluşumu hiçbir zaman kullanmayı düşünmedi, üyelik ücreti akbank %50 indirimi ile 2 bilet parası ile çıkartılabilecekken bile bu sistemin illegal oluşumundan ötürü bir çok kişi kullanmadı.

    Şimdi beni o konuda sıkıştıranları, "bırak insanlar mağdur olsun" diyenleri konuya ve bu mağdur olan arkadaşların mağduriyetlerini gidermelerini bekliyorum aksi takdirde bu kişilerde firma kadar suçludur, riyakardır.

    Bu arada sen PNR kodu satış yapıyorsun hemen gelip buradan ekmek yemeye çalışıyorsun diyenler olacaktır. 1 Nisan'da forum üzerinden sinema bileti satışını sonlandıracağım. Çok merak ediyorum artık neyi öne sürerek benim üzerime oynayacaksınız?

    Kural ihlali yapmadigi halde uyeligi iptal edilen var mi? Yok.

    Peki senin bu konuya girme amacin ne? Sinemianin senin satislarini baltalamasini onlemek.

    Bu iki soru ve cevabi her seyi ozetliyor bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mickey

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mickey

    2 gün sonra senin gişede "PNR kodum gelmedi", "kartıma bakiye yüklenmemiş" şeklinde ağlamalarını şimdiden çok net bir şekilde görebiliyorum.

    Tekrar uyarıyorum, bu oluşum yasal değildir ve Mars Grubu tarafından desteklenmemektedir. İlerde büyük çaplı mağduriyetler yaşamadan önce bu oluşumu detaylıca inceleyin ve Mars Grubu'ndan bilgi alın. Onlarda Sinemia'yı kesinlikle kullanmamanız gerektiğini ilerde oluşabilecek mağduriyetlere destek vermeyeceklerini belirteceklerdir.

    Buna rağmen tüm riskleri göze alıp kullanmak gene size kalmış.

    Söylemiştim demek istemiyorum ama bu konu hakkında DonanımHaber üyelerini 18 Ocak 2016 tarihinde uyarmıştım (http://forum.donanimhaber.com/tm.asp?m=104936318&mpage=20#msglink_113684043 ). Mağduriyetler yavaş yavaş başladı ve bu mağduriyetlerin hiçbirisinin geri dönüşü maalesef onayladığınız sözleşmeler gereği olmayacaktır. Aklı selim arkadaşlar zaten bu oluşumu hiçbir zaman kullanmayı düşünmedi, üyelik ücreti akbank %50 indirimi ile 2 bilet parası ile çıkartılabilecekken bile bu sistemin illegal oluşumundan ötürü bir çok kişi kullanmadı.

    Şimdi beni o konuda sıkıştıranları, "bırak insanlar mağdur olsun" diyenleri konuya ve bu mağdur olan arkadaşların mağduriyetlerini gidermelerini bekliyorum aksi takdirde bu kişilerde firma kadar suçludur, riyakardır.

    Bu arada sen PNR kodu satış yapıyorsun hemen gelip buradan ekmek yemeye çalışıyorsun diyenler olacaktır. 1 Nisan'da forum üzerinden sinema bileti satışını sonlandıracağım. Çok merak ediyorum artık neyi öne sürerek benim üzerime oynayacaksınız?

    Kural ihlali yapmadigi halde uyeligi iptal edilen var mi? Yok.

    Peki senin bu konuya girme amacin ne? Sinemianin senin satislarini baltalamasini onlemek.

    Bu iki soru ve cevabi her seyi ozetliyor bence.

    Kural ihlali yapmadan üyeliği iptal edilen var mı?

    EVET VAR! ELBETTE VAR!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Probiome

    quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Yav hem kurallara uymuyorsunuz hem de sinemiaya sovuyorsunuz. Bir yanlislik yaptiysaniz bile mail atip o yanlisligi haber verin ki adamlar sizin iyi niyetinizi bilsin. Acikca yazmislar. Kurallara aykiri bir durum varsa uyeliginiz iptal edilir.

    Bilip bilmeden uydurma! 07.03.2016 tarihinde ilerihi tarihli bilet almıştım. Check-in yapmamışsınız diyor. Tamamen uydurma! Check-in yaptım, adım gibi eminim. Ben buna özen gösterdim. Madem öyle, 3 hafta önce olmuş bir olayı neden 3 hafta sonra üyeliği durdurdular? Normalde, bu durumda 2 ücreti alınır ancak onun yerine üyeliğim durduruldu. Üyeliğimin bitmesne 2 aydan fazla var. İletişim numaraları yok ki, konuyu izah edeyim. E-posta ile sadece cevaplıyorlar. Aynı cevapları yapışıtırıp duruyorlar. Eee, ne olacak bundan sonra? Paranın üzerine yatıp, başlarından salmaya çaılışıyorlar. Bu tamamen dolandırıcılığın başka bir adı. Zaten Sinemia aldığıma pişman olmuştum, daha önce iptal etmek istedim aşırı yoğunluk nedeniyle ancak "üyelik kişiye özeldir" deyip üyelik iptalini reddetiler. Dolayısıyla para iadesi vermiyorlar. Müşteri hizmetleri, müşteri kaybetmeye odaklanmış bir anlayışta.

    Tamam da arkadaş, ne olacak bundan sonra? Onlarca mesaj yolladım aynı cevapları yapıştırıp gönderiyorlar. Bu şirkete nasıl ulaşılır? Dolandırıcılık değil de nedir?

    Eger dedikleriniz dogruysa gecmis olsun. Umarim kisa surede cozume kavusursunuz. Benim anlamadigim eger sinemada check in yapmamis olsaniz bile o sinema tutarini kredi kartinizdan ceker. Eger cekemezse uyelik iptali olur. Sizin niye direk uyeliginizi iptal etmisler?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Probiome

    quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Yav hem kurallara uymuyorsunuz hem de sinemiaya sovuyorsunuz. Bir yanlislik yaptiysaniz bile mail atip o yanlisligi haber verin ki adamlar sizin iyi niyetinizi bilsin. Acikca yazmislar. Kurallara aykiri bir durum varsa uyeliginiz iptal edilir.

    Bilip bilmeden uydurma! 07.03.2016 tarihinde ilerihi tarihli bilet almıştım. Check-in yapmamışsınız diyor. Tamamen uydurma! Check-in yaptım, adım gibi eminim. Ben buna özen gösterdim. Madem öyle, 3 hafta önce olmuş bir olayı neden 3 hafta sonra üyeliği durdurdular? Normalde, bu durumda 2 ücreti alınır ancak onun yerine üyeliğim durduruldu. Üyeliğimin bitmesne 2 aydan fazla var. İletişim numaraları yok ki, konuyu izah edeyim. E-posta ile sadece cevaplıyorlar. Aynı cevapları yapışıtırıp duruyorlar. Eee, ne olacak bundan sonra? Paranın üzerine yatıp, başlarından salmaya çaılışıyorlar. Bu tamamen dolandırıcılığın başka bir adı. Zaten Sinemia aldığıma pişman olmuştum, daha önce iptal etmek istedim aşırı yoğunluk nedeniyle ancak "üyelik kişiye özeldir" deyip üyelik iptalini reddetiler. Dolayısıyla para iadesi vermiyorlar. Müşteri hizmetleri, müşteri kaybetmeye odaklanmış bir anlayışta.

    Tamam da arkadaş, ne olacak bundan sonra? Onlarca mesaj yolladım aynı cevapları yapıştırıp gönderiyorlar. Bu şirkete nasıl ulaşılır? Dolandırıcılık değil de nedir?

    Eger dedikleriniz dogruysa gecmis olsun. Umarim kisa surede cozume kavusursunuz. Benim anlamadigim eger sinemada check in yapmamis olsaniz bile o sinema tutarini kredi kartinizdan ceker. Eger cekemezse uyelik iptali olur. Sizin niye direk uyeliginizi iptal etmisler?

    Aradan 3 hafta geçtikten sonra iptal etmeleri saçma. Diyelim ki, check-in yapmamışım, ki ben bunu reddetiyorum. Karttan para çekmeleri gerekirdi. Ancak, her ihtimale karşı sanal kartı kullanmıştım. Her zaman sanal kart kullanırım internette, işim bittiğinde limitini sıfırlarım. Dolayısıyla parayı çekememişler ve üyeliği hop iptal etmişler. Şimdi de başlarından salmaya çalışıyorlar. Diyelim ki, parayı çekemediler, bana ulaşıp durumu izah e debilirledi ancak onlar doğrudan üyelik iptali yaptılar. Onlarca mesaj gönderdim iki gündür, hep aynı cevapları gönderiyorlar. Sanki, mesajlar sistem tarafından otomatik olarak gönderildiği izlenimi veriyor. Anlamak istemiyorlar ve başlarından salmaya çalışıyorlar.




  • Ortalı karışmış yahu.

    Üyelikleri iptal edilenlere geçmiş oşsun diyeyim.

    Üyelik iptali her daim söz konusudur. Kanunen bu hakkınız vardır. Lakin fayda kazanç oranına bakılır misal siz 6 ay üye olup 60x6 tl verdiniz. Ama 1 ay kullanıp 600 tl lik harcama yaptınız bu durumda geri ödeme alamazsınız.

    Lakin 70 tl lik bir harcama yaptınız. Ozaman aylık üçret 79 tl ve üye masrafları kesilip kalan para iade edilmek zorundadır.

    Sinemia buna uymaya mecburdur.
  • Probiome P kullanıcısına yanıt
    kredi kartından ücret çekilemezse üyeye önceden haber verilecektir diye sözleşmede böyle birşey yazmıyor

    eğer kural ihlali varsa önce kredi kartından bu ücreti çekerler eğer çekemezlerse direk üyelik iptal ederler

    senin dediğina göre zaten kartından para çekmek istemişler ama ödeme alamamış onun için üyelik iptal etmiş burada hatalı bir durum yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 31 Mart 2016; 0:32:59 >
  • 0 850 304 44 66
    Brandia bilişim numarası bu olabilir arkadaşlar, gelen zarf üzerindeki kargo etiketinde yazıyordu bu numara.
  • djinn_inc D kullanıcısına yanıt
    brand bilişim sinemia işlemleri hakkında bilgi vermiyor direk desteğe yönlendiriyor önceden ben aramıştım beni desteğe yönlendirdi o numaradan bişey çıkmaz
  • kampanya ne zaman gelir acaba ? 35 liraya üyelik alan ve uzatan arkadaşlar mevcut zamanında yapılan kampanyalarla. En yakın zamanda kampanya gelirse bende üyelik almayı düşünüyorum. ama ininal kart olayını anlamadım. sinemania zaten kart göndericek galiba bide ininal kartmı almak gerek ?? çok garip bir durum.
  • Davetiye gelmeyen arkadaşlar yaşadığınız şehri değiştirip başvuru yapın. Belli ki her şehre kota koymuşlar. Ankara istanbul da davetiye göndermesi geç oluyor yada insanları seçiyorlar. Ben Kayseri'de yaşıyorum 24 saat dolmadan davetiye geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0sergen0 kullanıcısına yanıt
    Gonderdikleri kart zaten bir ininal kart direkt o karti tanimliyorsunuz ininale baska bir karta gerek yok. Karti aldiktan sonra hangi asamalari uygulayacaginizi anlatiyor gere zarf uzerinde gerekse zarf ile sizi yonlerdirdigi siteden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahsen benim basima gelse ben de haber vermeden iptal etmelerini istemezdin sonucta insanlik hali herkes bir hata yapabilir ne kadar dikkat de etsek bir gun dalginligimiza gelir bir seyi yanlis yapabiliriz o anda da kredi kartinda limit olmayabilir direkt cekmeye calisip cekemedik diye iptal etmeleri dogru degil en azindan once bi boyle bir durum olmus kredi kartinizdan cekmemiz gerekiyor demeleri gerekir insan da ona gore ya savunmasini yapar ya da karta limit tanimlar o sekilde cekilir direkt hesap iptal olduktan sonra ugrasilmasi mantiksiz benim basima gelmesini istemezdim acikcasi. Bu olay suna benziyor, bir olay sonucu zanlisiniz size mahkeme celbi gonderiyorlar ama evde yoksunuz mahkeme celbi muhtarliga gidiyor. Mahkemeden haberiniz yok ve gitmiyorsunuz. Mahkeme gerceklesiyor mahkemeye gitmediginiz icin size hapis cezasi cikiyor ve bir gun polisler alip sizi cezaevine goturuyor. Belki de sucsuzsunuz bir yanlis anlasilma oldu ispat edebiliceksiniz ama hapse gidiyorsunuz ordan ugrasmaniz gerekicek. Tabiki de boyle bir olayda sistem boyle islemiyor mahkemeye gitmezseniz mahkeme ertelenir siz polis zoruyla da olsa o mahkemeye gidene kadar mahkeme gerceklesmez. Ama ilk dedigim gibi olsaydi ne kadar adaletsiz olurdu onu belirtmek istedim. Sonuc olarak direkt iptal edilmeden once kisiye uyari verilmesi, hesabin dondurulmasi ayni suistimallerin tekrari halinde hesap kapatilmasi daha dogru tek hatanizi tespit ettik ve kartinizdan parayi cekemedik o yuzden iptal ettik denmemesi gerekiyor. Suanda bu yazdiklarimi tarafli olarak da yazmiyorum bu konudaki eski mesajlarimi gorduyseniz yeri geldiginde sinemiaya haksizlik yapanlara karsi tutumumu gormussunuzdur. Ne sinemianin ne de kullanicilarin yanlisi degilim. Sinemianin gerceklestirdigi projeyi bize sagladigi avantajlari cok destekliyorum gayet guzel bir sistem ama bazi yanlis seyler varsa da onlari belirtmek gerekiyor. Biraz uzun oldu yazim ama dusunduklerimi yazmak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, son zamanlarda forumda sinemia şikayetlerini okuyorum.
    Bir kullanıcı ileri tarihli bilet aldığında, sinema saatinde checkin yapmaz ise sinema ücretini kişinin kredi kartından çekiyorsunuz ve çekemezseniz üyelik iptali oluyor.
    Burada sorun yok ama banka sebebiyle mi çekemediniz, kartta limit mi yok o yüzden mi çekemediniz.
    Bunu biz kullanıcılara iletebilme şansınız var mı?

    Örneğin; Xxx bey hatalı kullanımdan dolayı sinema bileti ücreti kartınızdan çekilememiştir, 'kredi kartı limitinizi yükseltip bize geri dönüş yapın aksi takdirde üyeliğiniz sonlandırılacaktır' diye bir uygulamanız bence olabilir.
    Çünkü insanoğlu unutan bi varlıktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djinn_inc

    0 850 304 44 66
    Brandia bilişim numarası bu olabilir arkadaşlar, gelen zarf üzerindeki kargo etiketinde yazıyordu bu numara.
    Daha önce aradım. Ancak, Sinemia'nın telefon numarası yokmuş. Sadece e-posta ile cevap veriyorlarmış. Ancak, müşteri hizmetlerine iletiriz cevap verirler dediler. Bence e-posta uygulamasının arkasına sığınmalarının tek bir nedeni var, bu tür problemlerin yoğun bir şekilde olabileceğini hesap ettikleri için, insanlarla konuşmak yerine aynı cevapları içeren bir robot gibi başlarından salmaya yönelik bir uygulama. Aksi takdirde her gün müşterilerin hakaretlerine tabi olurlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İMAX 3D

    kredi kartından ücret çekilemezse üyeye önceden haber verilecektir diye sözleşmede böyle birşey yazmıyor

    eğer kural ihlali varsa önce kredi kartından bu ücreti çekerler eğer çekemezlerse direk üyelik iptal ederler

    senin dediğina göre zaten kartından para çekmek istemişler ama ödeme alamamış onun için üyelik iptal etmiş burada hatalı bir durum yok

    Aradan 3 hafta geçmiş neden şimdi iptal ediyorlar da, 3 hafta önce etmemişler? Ancak ben kendilerine o biletin ücretin parasını ödemeyi teklif ettim ancak hep aynı şekilde başlarından salmak için aynı metni kopyala/yapıştır olarak geri gönderiyorlar. Bakın ben diyeceğim. Ben check-in yapmaya son derece önem veren biriydim, aksi takdirde kartımdan çekileceğinin de farkındaydım. Bunlar bahane. Ben sinemadaki bütün filmlere gittim. Biraz fazla izleyip, zarar ettiklerini düşündüler ve bir bahane ile üyeliğimi de iptal ettiler. Ve şimdi başlarından salmaya çalışıyorlar. 2 gündür onlarca mesaja hep aynı cevabı verip başlarından saldılar ve yarın da ve diğer günler de aynı mesajlar göndereceğim. Bunun peşini kesinlikle bırakmayacağım. İnsanları dolandırmak bu kadar kolay olmamalı. Tüketi Hakem Heyeti'ne de aktaracağım. Sözleşme saçmalığını gösterip duruyorlar. Sözleşmede üyelik iptalinin bazı durumları ve para iadesi gibi hususlar örtbas edilmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7nbitirdin

    Merhaba, son zamanlarda forumda sinemia şikayetlerini okuyorum.
    Bir kullanıcı ileri tarihli bilet aldığında, sinema saatinde checkin yapmaz ise sinema ücretini kişinin kredi kartından çekiyorsunuz ve çekemezseniz üyelik iptali oluyor.
    Burada sorun yok ama banka sebebiyle mi çekemediniz, kartta limit mi yok o yüzden mi çekemediniz.
    Bunu biz kullanıcılara iletebilme şansınız var mı?

    Örneğin; Xxx bey hatalı kullanımdan dolayı sinema bileti ücreti kartınızdan çekilememiştir, 'kredi kartı limitinizi yükseltip bize geri dönüş yapın aksi takdirde üyeliğiniz sonlandırılacaktır' diye bir uygulamanız bence olabilir.
    Çünkü insanoğlu unutan bi varlıktır.

    Onların niyeti bu şekilde olsaydı problemler daha az görülürdü. Onlardan doğrudan kalan paraların üzerine yatmaya odaklanmışlar. Verdikleri bütün kurallar tuzaklar içeriyor. Ufak bir hata bütün üyeliğin iptali ile sonuçlanıyor ve para iadesi de yoktur. Bu işte bir bit yeniği olduğunu düşünmeliydim. Bu açıkçası dolandırıcılığın yeni bir hali.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Probiome

    quote:

    Orijinalden alıntı: 7nbitirdin

    Merhaba, son zamanlarda forumda sinemia şikayetlerini okuyorum.
    Bir kullanıcı ileri tarihli bilet aldığında, sinema saatinde checkin yapmaz ise sinema ücretini kişinin kredi kartından çekiyorsunuz ve çekemezseniz üyelik iptali oluyor.
    Burada sorun yok ama banka sebebiyle mi çekemediniz, kartta limit mi yok o yüzden mi çekemediniz.
    Bunu biz kullanıcılara iletebilme şansınız var mı?

    Örneğin; Xxx bey hatalı kullanımdan dolayı sinema bileti ücreti kartınızdan çekilememiştir, 'kredi kartı limitinizi yükseltip bize geri dönüş yapın aksi takdirde üyeliğiniz sonlandırılacaktır' diye bir uygulamanız bence olabilir.
    Çünkü insanoğlu unutan bi varlıktır.

    Onların niyeti bu şekilde olsaydı problemler daha az görülürdü. Onlardan doğrudan kalan paraların üzerine yatmaya odaklanmışlar. Verdikleri bütün kurallar tuzaklar içeriyor. Ufak bir hata bütün üyeliğin iptali ile sonuçlanıyor ve para iadesi de yoktur. Bu işte bir bit yeniği olduğunu düşünmeliydim. Bu açıkçası dolandırıcılığın yeni bir hali.

    Adamlar zaten kar marjı yok denilecek birşey yapıyor. Hala nerden kar ettiklerini de anlamış dedim ama böyle bir sistemin kötüye kullanımı engellemek için katı kullanımı olması çok normal.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim de merak ettiğim konu şu daha önce aynı filmi 2 kez izlemek yasak denmiş ama,(artık değil biliyorum) nasıl anlıyorlardı ki kişinin aynı filmi izlediğini?

    Pnr kodundan belki bi ihtimal anlaşılabilir, ama kartla ödemede nasıl anlıyorlardı? Hele ki sinema salonlarıyla antlaşmaları yoksa. Demek ki bir antlaşmaları var ki bunu görebiliyorlardı. Merak ettim şimdi.

    Nasıl bir sistem kullanıyorlardı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi foreone -- 31 Mart 2016; 7:56:05 >
  • 
Sayfa: önceki 154155156157158
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.